طراحی سایت نیازمندی

بر خلاف اینکه در گذشته تبلیغات آنلاین با عدم تائید بازدیدکنندگان روبرو می شد و خیلی مورد اعتماد نبود و تبلیغ کنندگان از ارزش و کارآیی آن مطمئن نبودند. در سال های اخیر با طراحی سایت نیازمندی و تبلیغات در سایت های آنلاین به منبع اصلی درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است  در حال حاضر تبلیغات در فضای آنلاین مدت هاست که جای خود را به نشریات و تبلیغات چاپی داده است.
یکی از رایج ترین وب سایت هایی که در دنیای وب فارسی وجود دارند، وب سایت های تبلیغاتی یا نیازمندی هستند و در سال های اخیر طراحی سایت نیازمندی در زمینه های مختلف رواج داشته است. از اولین وب سایت ها در این زمینه می توان به وب سایت ایستگاه اشاره نمود، همچنین، یکی از قوی ترین وب سایت های تبلیغاتی در حال حاضر وب سایت دیوار می باشد. تقریبا نزدیک به 3000 وب سایت تبلیغاتی در حال حاضر وجود دارد که اکثر آنها از نظر ظاهر و کاربرد نزدیک به هم هستند که همین موضوع شاید دلیل بر موفق نبودن این نوع از طراحی سایت می باشد. طراحی وب سایت تبلیغاتی، طراحی سایت آگهی و طراحی سایت نیازمندی یکی از روش های مفید کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران است. در صورتی که سایت نیازمندی شما به درستی طراحی شده باشد و تبلیغات مفیدی برای آن انجام دهید، می توانید درآمد مناسبی از آن کسب نمایید. 

طراحی سایت نیازمندی

ویژگی های یک سایت نیازمندی یا تبلیغاتی

1- دسته بندی های مجزا

برای سهولت کاربران چه بازدید کنندگان و چه تبلیغات کنندگان بهتر است هر سایت تبلیغاتی دارای دسته بندی های مختلف در قسمت کسب و کارها باشد تا هر صنف بتواند در حیطه فعالیت خود تبلیغات را درج نموده و یا اینکه هر فردی که به دنبال محصولی می گردد بتواند براحتی به هدف خود برسد. نمونه واضح این مثال را می توانید در سایت دیوار مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت مشابه دیوار

2- قابلیت تفکیک بر اساس مکان

آگهی هایی که در سایت های تبلیغاتی درج می شوند چون برای مکان های متفاوتی مناسب می باشند پس باید قابلیت تفکیک در ابتدا بر اساس شهر و بعد بر اساس محله و ... داشته باشند.

3-  تجربه کاربری خوب یا کاربرپسند بودن

سایت های تبلیغاتی چون دارای مشتریانی از همه نوع هستند از افراد کاملا عام تا افراد متخصص باید کاربری آن به گونه ای باشد تا همه اقشار بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. تجربه کاربری در برقراری ارتباط بین کاربر و سایت بسیار مهم است. 

4- سرعت لود بالا

یکی دیگر از نکاتی که باید در طراحی سایت نیازمندی رعایت شود سرعت لود بالای آن می باشد و جستجوی آگهی است. چرا که داشتن سرعت لود بالا در جذب کاربر و باقی ماندن کاربر در سایت تاثیر بسیاری دارد. 

شرکت طراحی سایت

5- داشتن پکیج های متفاوت

طراحی سایت نیازمندی نیاز به خلاقیت دارد و یکی از کارهایی که می توان برای جذب کاربر به سایت انجام طراحی پکیچ های جذاب و متنوع است. پکیج هزینه های متفاوت برای درج تبلیغات از مهم ترین ویژگی هایی است که سایت های نیازمندی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا هر کاربر بر اساس نیاز خود بتواند آگهی خود را درج نماید، برای مثال این پکیج ها می توانند شامل پکیج های رایگان برنزی، نقره ای و طلایی باشند.

6- سئو سایت نیازمندی

هر سایت تبلیغاتی برای آنکه دیده شود باید از سئو داشته باشد. سئو حرفه ای سایت باعث می شود که مشتریان بیشتری بتوانند از آگهی های درج شده در سایت دیدن کنند و یا افراد بیشتری بتوانند در آن آگهی درج کرده و یا کسب درآمد کنند.

طراحی سایت نیازمندی

 

چگونه یک سایت نیازمندی طراحی کنیم؟

 برای ساخت سایت نیازمندی قبل از تمام کارها باید ساختار کاری خود را مشخص و هدف گذاری کنید در ابتدا بازار هدف خود را در نظر بگیرید که این سایت برای چه قشری از جامعه ایرانی یا حتی جهانی پیاده سازی می شود این سایت برای کسب و کار خاصی طراحی می شود و یا بصورت عمومی فعالیت دارد و... بعد از تمامی این کارها باید المان های زیر را در نظر بگیرید.

انتخاب نام دامنه مناسب برای سایت نیازمندی

برای استارت کار طراحی سایت نیازمندی یا هر سایت در هر حوزه دیگری باید در انتخاب نام دامنه دقت عمل زیادی داشته باشید.

  • نامی را انتخاب نمایید که خاص و تاثیر گذار باشد.
  • طول کاراکتر دامنه حتی الامکان کوتاه باشد.
  • دامنه بیانگر فعالیت شما باشد.
  • دامنه باید بدون به راحتی و بدون غلط نگارشی نوشته شود.

انتخاب هاست مناسب

یکی از مواردی که در سرعت بالای سایت تاثیر زیادی دارد انتخاب هاست و سرور مناسب است. برای استفاده از هاست مناسب باید از شرکت های ارائه دهنده هاستینگی کمک بگیرید که هاست با کیفیت بالا به شما ارائه دهنده و پشتیبانی خوبی داشته باشند. هاست خوب در طراحی سایت نیازمندی و دیده شدن و جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

انتخاب یک پنل مدیریت محتوای مناسب

برای طراحی سایت خوب باید از یک cms یا مدیریت محتوای قوی استفاده نمود. تمامی مواردی که در بالا گفته شد بدون یک cms  قوی نمی تواند جوابگوی نیازهای شما و کاربران شما باشد. هرگز از سایت سازهای آماده استفاده نکنید و برای اینکه بتوانید تمام ماژول های مورد نیاز را باهم داشته باشید پیشنهاد ما طراحی سایت اختصاصی با در نظر گرفتن تمامی زیر ساخت های سئو می باشد.

تماس ب کرشناس سایت
یکی از مهمترین مزیت هایی که شرکت کیان تجارت برای طراحی وب سایت تبلیغاتی دارد این است که طراحی گرافیکی یا تجربه کاربری (UI) کاملا اختصاصی می باشد و تمامی المان ها با توجه به سلیقه و نیاز کارفرما طراحی می گردد و بعد از آن به مرحله پیاده سازی می انجامد. توجه فرمائید تمامی سایت هایی که توسط این تیم طراحی و اجرا می گردد کاملا بهینه شده برای موتورهای جستجو می باشند به همین دلیل موفقیت بیشتری نسبت به اسکریپت های آماده و بی کیفیت خواهید داشت.
ساخت سایت تبلیغاتی توسط تیم کیان از آخرین متد روز دنیای برنامه نویسی وب بهره برده و بر پایه فریم ورک بوت استرپ و به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده است که به اجمال به برخی از این قابلیت ها اشاره می نماییم.
آگهی ها در چهار دسته طلایی، نقره ای، برنزی و رایگان در دو گروه عمده ویژه و عادی قرار گرفته که قیمت هر کدام نیز بر اساس طول مدت فعالیت آگهی تعیین می گردد. کاربر با ثبت مشخصات شرکت یا کسب و کار خود دارای یک حساب کاربری در سایت شده است. از طریق رابط های کاربری مربوطه می تواند اقدام به ثبت آگهی، ویرایش آن و پاسخ به نظرات بازدید کنندگان سایت نماید. آپلود تصاویر اصلی و جانبی به بهتر دیده شدن آگهی در موتورهای جستجو کمک خواهد کرد. با اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و واریز هزینه آگهی (در صورت بدهکار بودن)، مجوز انتشار در سایت نیز داده خواهد شد. در صورت لزوم از طریق پنل پیامکی ویژه سایت، پیامک های مورد نیاز به مشتریان ارسال می شود.
بازدیدکنندگان سایت می توانند با عضویت در خبرنامه سایت، آخرین اخبار و رویدادهای سایت را از طریق ایمیل مشاهده نمایند. همچنین زیر ساخت سئو در این سایت کاملا رعایت شده است.
پنل مدیریتی سایت، از نقاط قوت این طراحی می باشد به طوری که کلیه عملیات ثبت، حذف، فعال و غیر فعال کردن، دسترسی به منوها، محتوای سایت، پرسش و پاسخ کاربران و ارسال خبرنامه در حیطه کاری مدیر سایت پیش بینی شده است. مدیر سایت می تواند طرح های تشویقی (هدایا و تخفیفات گروهی و انفرادی) جهت ثبت آگهی در سایت با عناوین مختلف طرح کند. مدیر سایت اشراف کامل به عملیات انجام گرفته در سایت دارد.

مراحل طراحی سایت نیازمندی

ویژگی های طراحی سایت نیازمندی توسط شرکت کیان تجارت

  • سرعت لود بسیار بالا
  • امنیت بسیار بالا
  • گرافیک حرفه ای و بسیار مناسب بر اساس جدیدترین متد روز دنیا
  • سئو بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در بالاترین سطح گوگل
  • پشتیبانی قوی و مناسب
  • پنل مدیریتی بسیار ساده و روان با کاربری راحت

شرکت کیان تجارت نمونه کارهای بسیاری در زمینه طراحی سایت از جمله طراحی سایت نیازمندی دارد. طراحی سایت استارت و طراحی سایت رابین جزء نمونه کارهای موفق طراحی سایت نیازمندی هستند. همچنین برای مشاهده همه نمونه کارهای طراحی سایت اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۴ ) ۳.۵ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام، طراحی سایت نیازمندی با توجه به اینکه چند تا سایت موفق در این زمینه هست می تونه موفق باشه؟

Generic placeholder image

درود بر شما دوست عزیز، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید قطعا رقبای زیادی خواهید داشت اما باید به این نکته توجه کنید که باید سایت را خلاقانه طراحی کنید و از امکانات و ویژگی های جدید استفاده کنید که تا از رقبای خود متمایز شوید. شما می توانید در یک جلسه با حضور کارشناسان ما ایده ها و نظراتتون رو بیان کنید تا کارشناسان ما به بهتر اجرا شدن سایت شما را راهنمایی کنند.

question circle

باسلام اگر بخواهم یک وب سایت واپلیکیشن نبازمندیها با بهترین وقویترین زبان یرنامه نویسی سفارش دهم شما با چه زبانی ان را برنامه نویسی می نمایید وهزینه چقدر می شود. ممنون

Generic placeholder image

سلام زبان برنامه نویسی ریکت نیتیو است که از جدیدترین متدهای برنامه نویسی می باشد. تیم برنامه نویسی کیان تجارت با طراحی یک انجین قوی در زمینه طراحی وب اپلیکیشن نیازمندی ها نمونه کارهای خوبی دارد. برای دریافت قیمت با شماره های 88230063 یا 88230063 تماس بگیرید تا با توجه به امکاناتی که نیاز دارید در وب اپلیکیشن داشته باشید اعلام قیمت شود. 

question circle

درود بر شما می خواستم بپرسم طراحی یک سایت برای درج آگهی و خرید و فروش املاک در مقیاس شهری و محلی چقدر هزینه و زمان نیاز داره؟مثل سایت باما که در زمینه خودرو فعالیت داره اما برای مبادله ی مسکن استفاده بشه. تشکر و سپاس

Generic placeholder image

سلام کاربر گرامی، قیمت بستگی به خیلی چیزها داره ولی برای انجام کار شما در حدی که بشه انجام داد حداقل 13 میلیون تومان هزینه نیازه و برای اعلام قیمت دقیق تر نیاز به تشکیل جلسه و اطلاع از جزئیات بیشتری هست.
برای اطلاعات بیشتر میتونید با ما تماس بگیرید:
تلفن:88230063


question circle

سلام خسته نباشید، من یک سایت نیازمندی ها میخواستم مشابه دیوار ولی فقط برای شهر کاشان، حدود هزینش چقدر میشه؟

Generic placeholder image

سلام، یک فیلد از آیتم های دیوار یعنی شهر  رو شما حذف کردید، بنابراین قیمت پایه این سایت از 30 میلیون تومان شروع می شود.

question circle

سلام، خسته نباشید، سایت مثل دیوار هزینه طراحیش چقدر میشه؟

Generic placeholder image

سلام، قیمت پایه برای سایت مثل دیوار از 30 میلیون تومان به بالاست... بستگی به جزییات دارد.

question circle

سلام خسته نباشین من خیلی به کارایه اینترنتی علاقه دارم و ب پیشنهاد یکی از دوستان تصمیم گرفتم که یه سایت بزنم اما نمیدونم از کجا شروع کنم دوس دارم تو سایتم همه چیز باشه و از طریقش بتونم درامد کسب کنم اگ میشه راهنماییم کنین هرچقد لازم باشه هزینه میکنم با تشکر

Generic placeholder image

سلام، پیشنهاد ما یک جلسه توجیهی مشاوره با کارشناسان بخش فروش شرکت هستش که بتونید راهکارهای کسب و کار آنلاین رو بررسی و انتخاب کنید.

شماره های تماس با شرکت

88230063

88230063

question circle

با سلام و احترام خواستار طراحی یک سایت اطلاع رسانی و آگهی های تبلیغاتی هستم نمونه سایت مشابه http://iranestekhdam.ir/ می باشد با چه هزینه ای می توانید همانند این سایت برام تهیه کنید؟ متشکرم

Generic placeholder image

سلام، هزینه طراحی این سایت حدود 7 میلیون تومان می باشد.

question circle

با سلام. هزینه راه اندازی سایت نیازمندی با سیستم شما چقدر هزینه دارد? با سپاس

Generic placeholder image

با سلام و احترام، هزینه پایه برای سایت نیازمندی حرفه ای ،با کد نویسی کامل سایت

5 میلیون تومان می باشد.

question circle

با سلام من یک سایت مثل تخفیفان یا نت برگ میخوام کلا سایتی میخوام ک تخفیفی باشه چقدر هزینه داره؟

Generic placeholder image

با سلام

بازدید کننده گرامی سوال شما بسیار کلی و وابسته به موارد بسیاری می باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با من تماس بگیرید.

بنایی 09124243876

تماس با کارشناسان طراحی سایت کیان تجارت

question circle

با سلام موضوع مشاوره جهت طراحی وبسایت و یا راهی برای کسب درآمد در اینترنت اینجانب ساکن دانمارک هستم و دنبال کسب درآمد از اینترنت هستم و روزانه 8 ساعت وقت کافی دارم. به مدت 5 سال است وبلاگ دارم با نرم افزارهای فتوشاپ و ادوبی پریمر کار کردم و کاملا با کامپیوتر آشنای دارم فرمتهای عکس و فایلهای آرشیوی را به خوبی می شناسم. و چند تا سایت اچ تی ام ال ساختم برای دوستان حدود 10 تا برای رستوران و پیتزای در اینجا البته استاتیک به زبانهای فارسی/ کردی/عربی/دانمارکی/ و تا حدودی انگلیسی مسلط هستم و در وبلاگ قبلی که داشتم خیلی زود در6 ماه بازدید وبلاگم را در روز به 3000 بازدید رساندم و از سال 2010 تا کنون کسب درآمد در اینترنت مد نظرم است اما کارهای پیش می آمد و به تاخیر می افتاد و البته خیلی تا حالا مشاوره نگرفتم برای این کار. در یک جمله دنبال یک مشاوره صادقانه در رابطه با سایتهای هستم که تبلیغاتی هستند و از طریق آگهی کسب درآمد می کنند. و اگر نمونه کاری ساختین و موفق بوده و یا از مرحله تست گذشته دوست دارم ببینم و یا دموی مدیریت سایت مورد نظر را برایم بفرستید لطفا همراه با قیمت و پشتیبانی سالیانه و چیزهای که برای پیشرفت چنین کاری لازمه. راستش دوست دارم صادقانه بدون انگیزه فروش به اینجانب مشاوره داده بشه تا منم از مرحله وسواس تصمیم گیری گذر کنم و مرحله تصمیم گیری برسم برای سفارش طراحی سایت. و اگر از طریق تلفن بتوانیم با هم صحبت کنیم ممنون میشم با کمال احترام مجید

Generic placeholder image

با سلام واحترام

با توجه به اینکه ساکن دانمارک هستید می توانید، فعالیت های خیلی خوبی در زمینه فری لنسری انجام دهید و یا با استفاده از امکانات paypal خدمات خیلی خوبی را برای هموطنان ساکن ایران از طریق وب سایت انجام دهید.

گروه برنامه نویسی کیان آماده همکاری با جنابعالی در این خصوص می باشد. لطفا با شماره  00982188230063 یا شماره همراه 00989121458974 تماس حاصل فرمایید

question circle

سلام خسته نباشید.من یک سایت آگهی خرید و فروش خودرو میخوام شبیه به سایت bama.ir ممنون میشم در صورت امکان بفرمایید هزینه اش چقدر میشه و چقدر طول میکشه تحویل بدین و اینکه از چه زبان برنامه نویسی استفاده میکنین مرسی خداحافظ

Generic placeholder image

سلام، سایتی شبیه bama که به صورت اختصاصی طراحی بشه 5 میلیون تومان هزینه دارد، دو ماهه تحویل می گردد. از طریق متد MVC و با زبان PHP به صورت کاملا اختصاصی طراحی و تولید می گردد.

در صورتی که بخواهید قابلیت های جدیدی که سایت bama نیز ندارد به سایت شما اضافه می گردد. تا بتوانید با یک ایده جدید تر نسبت به این سایت وارد رقابت شوید که بر اساس قابلیت مورد نظر هزینه اضافه می گردد.

question circle

با سلام . من یک سایت نیازمندیها طراحی کردم و حالا نمی دونم چطوری سایتمو تبلیغ کنم تا منجر به ثبت نام و درج آگهی بشه .روزی ده الی پانزده نفری بازدید داره سایت نیازمندیهای خراسان شمالی- اترک نیاز -در صورت امکان راهنمایی کنید

Generic placeholder image

با سلام، پیشنهاد می شود که با توجه به محلی بودن سایت نیازمندی های شما، از طریق آگهی رایگان اقدام نمایید، و با بهینه نمودن سئو سایت بازدید کنندگان سایت شما افزایش پیدا می کند. استفاده از لینک سایت های محلی در حوزه شهر خودتان نیز سودمند است

درخواست طراحی سایت

درخواست مشاوره طراحی سایت