طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان نیاز بسیاری از کسب و کارها نوپا یا کسب و کارهایی است که صرفا قصد معرفی محصولات خود را دارند. از این رو تیم کیان تجارت تصمیم به ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب گرفت تا به رشد کسب و کارها کمک کند.

 

منظور از سایت ارزان چه سایتی است؟

منظور از سایت ارزان قیمت، سایتی است که با وجود داشتن کارآیی و امکانات لازم و کاربر پسند بودن، بتوان آن را با کمترین مقدار هزینه طراحی و فعال سازی کرد.
یکی از ساده ترین راه های طراحی سایت ارزان، سفارش ساخت و طراحی وب سایت با کمک سایت سازها است. در این روش، شما باید تنها قالب آماده مورد نظر خود را انتخاب کنید و سایت خود را براساس نوع امکانات تحویل بگیرید و تنها مبلغی را به صورت ماهانه جهت استفاده از آن امکانات بپردازید. استفاده از این نوع سایت ها تنها برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند، گزینه مطلوبی خواهد بود اما ریسک آن نیز بسیار زیاد است. به طوری که اگر ارائه خدمات از سوی آن سایت سازها متوقف شود، سایت شما نیز از بین خواهد رفت و دیگر قابل استفاده نیست.

 

چرا کسب و کارها به سایت نیاز دارند؟

شاید بارها به فکر راه اندازی سایت افتاده اید ولی به دلایلی از جمله نبود آشنایی کافی با شرکت طراحی سایت یا پرداخت هزینه های بالا منصرف شده اید. سایت به همگام بودن با تکنولوژی، شناخته شدن برند، فروش بیشتر، پیشی گرفتن از رقبا و ... کمک می کند.

 یکی از مزایای داشتن سایت استفاده حداکثری و بهینه از فضای مجازی است. اگر شما شخصی باشید که تنها از خدمات اینستاگرام و یا تلگرام در جهت فعالیت در دنیای دیجیتال استفاده می کنید، قطعا تعدا زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد. زیرا، سایت ها از پربازدیدترین پلتفرم های فضای آنلاین به حساب می آیند و اعتبار یک کسب و کار را بالا می برند. برای مثال، افرادی که اقدام به استفاده از سرویس های یک شرکت یا کسب و کار خاص می کنند برای تایید اعتبار آن برند ابتدا به جستجوی سایت آن مراجعه می کنند. 

از دیگر مزایای طراحی  سایت بیشتر دیده شدن و افزایش فروش، شناخته شدن برند یا کسب کار شماست. اگر سایت شما این نتایج را برای شما حاصل کند، مانند یک سکوی پرتاب برای پیشرفت روز افزون شما خواهد بود. بنابراین اگر صاحب کسب و کاری هستید اما بودجه طراحی سایت های گران قیمت را ندارید، از سایت های ارزان تر شروع کنید.

 

طراحی سایت ارزان

 

طراحی سایت ارزان با وردپرس

طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار مقرون به صرفه است. برای طراحی سایت وردپرسی به صورت ارزان تنها باید هزینه مربوط به خرید دامنه و هاست را بپردازید. اما می توانید فایل وردپرس و قالب آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

بر این اساس راه اندازی سایت ارزان وردپرسی یکی از روش های با کیفیتی است که طرفداران بسیاری دارد و اکثر افراد برای شروع فعالیت خود در فضای اینترنت این سبک طراحی سایت را انتخاب می کنند.

وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند امکانات متنوع و بی نظیری را در اختیار کاربران خود قرار داده است و رعایت اصول و قواعد سئو می توانید به راحتی در نتایج اول گوگل قرار بگیرید. وردپرس، قالب ها و پوسته های متنوع و رایگان زیادی دارد و قابلیت اضافه کردن افزونه های مختلف را نیز به شما می دهد. بنابراین با استفاده از این افزونه ها می توانید انواع سایت اعم از شخصی، فروشگاهی، سایت خبری و غیره را با وردپرس راه اندازی کنید. البته برخی از شرکت های سایت خدمات طراحی سایت وردپرسی را به صورت اختصاصی ارائه می دهند که بسیار کارآمدتر و با کیفیت تر خواهد بود.

 

راه اندازی سایت ارزان با انجین اختصاصی

همانطور که می دانید طراحی سایت ارزان تنها راهی برای ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی است. سایت های اختصاصی نسبت به سایت های وردپرسی مزیت های بیشتری دارند. از این رو، شرکت کیان تجارت سایت های قیمت مناسب اختصاصی نیز طراحی می کند که اگر در آینده نیاز به توسعه داشتید به راحتی قابل اجرا باشد. چرا که، با گذشت زمان و با تناسب پیشرفت کسب و کار خود نیاز به توسعه و رشد وب سایت و طراحی سایت اختصاصی خواهید داشت.

بنابراین جهت راه اندازی سایت ارزان با انجین اختصاصی حتما باید از یک توسعه دهنده وب کمک بگیرید. در این رابطه، شرکت کیان تجارت با بهره گیری از توان تیم حرفه ای و کارشناسان با تجربه در زمینه طراحی وب سایت می تواند با توجه به میزان بودجه شما اقدام به طراحی و راه اندازی سایت با انجین اختصاصی کند.

راه اندازی سایت ارزان با انجین اختصاصیطراحی سایت ارزان برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که کسب و کار نوپایی دارند و بودجه کافی برای تبلیغات و دیگر فعالیت ها در حوزه برندینگ ندارند، باید روی  طراحی وب سایت ارزان تمرکز کنند. البته اگر کسب و کاری فقط خدمات آنلاین ارائه می دهد حتما باید طراحی سایت حرفه ای را در اولویت قرار دهند. همچنین، ساخت سایت ارزان برای کسانی که یک کسب و کار با سابقه و شناخته شده ای دارند، مناسب نخواهد بود.

بنابراین اگر بودجه کافی ندارید، می توانید سایتی با امکانات کم و محدود را طراحی کنید تا به نیازهای ابتدایی کسب و کار خود پاسخ دهید. اما د رگذر زمان تنها به داشتن این وب سایت ارزان قیمت اکتفا نکنید و بعد از رونق گرفتن کسب و کارتان، حتما سایت را ارتقا دهید و امکانات بیشتری به آن بیافزایید.

 

آیا می توان فروشگاه اینترنتی ارزان راه اندازی کرد؟

پاسخ این سوال مثبت است. اگر شما محصولی برای فروش دارید، برای بقا در بازار پررقابت امروز باید راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان و اختصاصی یا وردپرسی را در اولویت قرار دهید. بنابراین با صرف کمترین هزینه برای این سایت فروشگاهی می توانید در سراسر کشور برای محصول خود مشتری پیدا کنید و به صورت شبانه روزی فروش داشته باشید.

اما اگر تعداد محصولات بسیار زیادی دارید یا قابلیت های خاص منظوره در سایت نیاز دارید قطعا به صرف هزینه بیشتری دارید و شاید نتوان در سایت های ارزان آن را پیاده سازی کرد.

 

تماس با کارشناس سایت
 

آیا سایت های ارزان را می توان توسعه داد؟

کسب و کارهای اینترنتی برای کسب درآمد و فروش بیشتر باید یک پلتفرم مناسب را طراحی کرده باشند. شاید هزینه طراحی سایت در ابتدا بالا به نظر برسد اما در کل یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت است و کمک می کند تا در مدت کوتاهی به درآمدهای عالی برسید.

در این بین شاید سایت های ارزان قیمت با وجود داشتن امکانات فراوان و پرداخت هزینه کم بابت راه ا ندازی در نگاه اول معقول به نظر برسد اما لازم است بدایند که توسعه آنها یا بهبود تجربه کاربری سایت با محدودیت هایی روبرو است. شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین معایب سایت های ارزان قیمت، دشوار بودن توسعه و ارتقای آنها باشد و گاهی باید هزینه ای بسیار گزاف و بالاتری را برای توسعه سایت ارزان خود بپردازید. بنابراین پیشنهاد ما این است که از همین ابتدای کار برای طراحی یک سایت اختصاصی متناسب با بودجه خود اقدام کنید.

 

طراحی سایت ارزان اما سئوبیس

سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از نیازهای ضروری هر کسب و کار اینترنتی برای فروش بیشتر و جذب مشتریان جدید است. بنابراین با استفاده از خدمات سئو می توانید وب سایت خود را در رتبه های بالا در نتایج جستجو گوگل قرار دهید و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید.
بر این اساس یکی از ویژگی های طراحی سایت ارزان این است که سئو و بهینه سازی به خوبی روی آنها قابل انجام است. جهت استفاده از این روش بازاریابی دیجیتالی باید فاکتورهای مختلفی را رعایت کنید و کسب موفقیت در این زمینه باید از دانش فنی یک متخصص سئو و بهینه سازی طراحی سایت استفاده کنید.
در صورتی که بتوانید به کمک سئو و بهینه سازی وب سایت بر روی کلمات کلیدی حوزه کسب و کار خود در گوگل رتبه کسب کنید، می توانید از این طریق مشتریان زیادی را جذب کرده و کسب و کار خود را در فضای وب متحول کنید. سایت های ارزانی که کیان تجارت طراحی می کند، سئوبیس هستند.

 

سایت های ارزان سئوبیس 

 

سایت های ارزان چه قابلیت هایی باید داشته باشند؟

سایت های ارزان قیمت علاوه بر صرف هزینه کم، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارند. طرح ها و گرافیک های خاصی که به هنگام طراحی سایت ارزان بکار گرفته می شود سبب جذب مشتری می شود و باعث صرف وقت بسیار در سایت شما توسط کاربر می شود که این نکته به بالارفتن رتبه بندی سایت شما کمک شایانی می کند. که بالا رفتن رتبه بندی سایت شما مساوی است با افزایش تقاضای کاربر از شما و یا کسب و کار شما! هدف از طراحی سایت چه سایت حرفه ای و چه سایت ارزان قیمت ایجاد محتوا در مورد کسب و کار مورد نظر و عرضه آن است که این هدف با طراحی سایت ارزان نیز تحقق می یابد. قابلیت هایی که سایت های ارزان باید داشته باشند:

  • طراحی کاربرپسند

قطعا سایت هایی که دارای طراحی قدیمی هستند و تجربه کاربری خوبی ارائه نمی دهند، قطعا کاربران خود را از دست خواهند داد.

  • ناوبری خوب

استفاده از ناوبری خوب در سایت، کاربران را به مسیری مورد نظر هدایت می کند. منوی سایت یکی از مهم ترین مواردی است که در طراحی ناوبری سایت باید توجه ویژه ای به آن داشه باشید و لینک های مهم را در آن قرار دهید.

  • استفاده از CTA 

استفاده از CTA مناسب در بخش های مختلف سایت از الزامات طراحی سایت است.

  • محتوا و اطلاعات محصولات

بخش دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده از محتوا و اطلاعات به روز و با کیفیت است. برای مثال، اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی دارید، حتما مشخصات محصولات، عکس های با کیفیت، نحوه خرید و پشتیبانی و ... در سایت وجود داشته باشد.

  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

اگر قصد دارید از طریق سایت کسب درآمد کنید، حتما سایت را بهینه سازی کنید تا سایت شما در موتورهای جستجو به کاربران نمایش داده شود.

  • امنیت سایت

سایت هایی که طراحی می شوند، باید از امنیت بالایی برخوردار باشند و از نفوذ و هک شدن توسط افراد دیگر در امان باشند.

  • طراحی ریسپانسیو

 درست است که برای سایت های ارزان هزینه زیادی صرف نمی شود. اما سایت ها باید به گونه طراحی شوند که در تمامی دستگاه های با سایزهای مختلف به درستی نمایش داده شوند.

طراحی ریسپانسیو سایت

سایت های ارزانی که کیان تجارت طراحی می کند

طراحی و پیاده سازی سایت به دو دسته اصلی تقسیم می شود که نسبت به نیاز مشتری برای او طراحی می شود. وب سایت هایی که گروه تخصصی کیان تجارت اقدام به طراحی آن می کند عبارت اند از:

  • سایت های انجین اختصاصی با قیمت مناسب

که طراحی هر یک از این وب سایت هزینه ها و ویژگی های متفاوتی با دیگری دارد. سایت های انجین اختصاصی با قیمت مناسب نیز برای شخص یا اشخاصی قابل استفاده است که کسب و کاری نوپا داشته و برای یک سایت حرفه ای اقتصادی برای داشتن زیر ساختی مستحکم نیاز دارند. در طراحی این سایت ها  هم از ماژول های پیش فرض و هم از ایده های مشتری بهره گرفته می شود.

  • سایت های وردپرسی

وردپرس به اندازه نوع قبلی تخصصی نیست ولی ویژگی های خاص و محبوب خود را دارد. در طراحی این نوع از سایت از طراحی های زیبا بهره گرفته می شود و  پلاگین های درخواستی مشتری بر روی سایت فعال می شود. این دسته از سایت ها برای افرادی مفید هستند که راه اندازی سایت با همین پلاگین ها پاسخگوی نیازشان باشد.

 

پشتیانی سایت های ارزان

سایت های ارزانی که توسط تیم کیان تجارت طراحی می شوند، شامل پشتیبانی رایگان یکساله می باشند. پشتیبانی کیان تجارت از سایت های ارزان شامل موارد زیر می شوند:

  • پیگیری  و بررسی موارد امنیتی به صورت دوره ای
  • بررسی موارد و اشکالات سروری اعلام شده
  • بررسی مشکلات مربوط به وب سرویس ها
  • رفع خطای احتمالی سایت‬
  •  پاسخگویی تلفنی به مشکلات احتمالی‫‬‬‬‬‬‬‬‬
  • ‫‬رفع ایرادات کاربری در ساعات اداری‬‬‬‬‬‬‬
  •  ‬تعریف ایمیل های جدید
  • پشتیبانی از خدمات پست الکترونیک
  • تغییر و ارسال رمزهای عبور فراموش شده‬‬‬‬‬‬‬
  • بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت
  • تهیه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات بصورت روزانه
  • تامین امنیت و مانیتورینگ امنیتی وب سایت
  • مشاوره و ارائه راهکاری های سئو (رتبه سایت)

برای سفارش طراحی سایت ارزان می توانید از طریق فرم های درخواست طراحی سایت اقدام کنید یا با شماره 02188230063 تماس بگیرید. 

 

تماس با کارشناس سایت

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱۳ ) ۳.۷ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

سوالات متداول

پشتیبانی از سایت های ارزان چگونه است؟
تمامی سایت هایی که کیان تجارت طراحی می کند، تا یکسال از هاست و پشتبانی رایگان برخوردار هستند. پشتیبانی رایگان شامل پیگیری  و بررسی موارد امنیتی به صورت دوره ای، بررسی موارد و اشکالات سروری اعلام شده، بررسی مشکلات مربوط به وب سرویس ها، رفع خطای احتمالی سایت‬، پاسخگویی تلفنی به مشکلات احتمالی‫‬‬‬‬‬‬‬‬، رفع ایرادات کاربری در ساعات اداری‬‬‬‬‬‬‬، تعریف ایمیل های جدید، پشتیبانی از خدمات پست الکترونیک، تغییر و ارسال رمزهای عبور فراموش شده‬‬‬‬‬‬‬، بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت، تهیه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات بصورت روزانه، تامین امنیت و مانیتورینگ امنیتی وب سایت، مشاوره و ارائه راهکاری های سئو (رتبه سایت) می باشد.

آیا سایت های ارزانی که کیان تجارت طراحی می کند پنل مدیریت محتوا نیز دارند؟
سایت های وردپرسی و سایت های اختصاصی که کیان تجارت طراحی می کند، پنل مدیریت محتوا نیز دارند که کار با آنها آسان است و در هنگام تحویل سایت، کار با پنل آموزش داده خواهد شد.

آیا سایت های ارزان ریسپانسیو هستند؟
بله. تمامی سایت هایی که کیان تجارت طراحی می کند ریسپانسیو هستند و در دستگاه های موبایل با سایزهای مختلف درست نمایش داده می شوند.

سایت ارزان، وردپرسی است یا اختصاصی؟
سایت های ارزانی که کیان تجارت طراحی می کند، هم وردپرسی هستند و هم اختصاصی. که در کنار قیمت مناسب، کیفیت را نیز حفظ می کند.

منظور از طراحی سایت ارزان چیست؟
سایت ارزان، سایتی است که در کنار کیفیت خوب، قیمت مناسبی داشته باشد. اگر فقط به قیمت ارزان سایت توجه کنید و کیفیت را در نظر نگیرید، سایت موفقی نخواهید داشت.
comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام فرق این سایتتون با بقیه چیه؟ چرا قیمتش پایین تره در کل چه عیب هایی داره

Generic placeholder image

سلام خدمت شما، فرق سایت های ارزان با اختصاصی یا حرفه ای در این است که سایت های ارزان یا وردپرس هستند یا کپی سایت های اختصاصی هستند و از قبل طراحی و آماده شده اند. در کل عیب خاصی ندارد و از نظر UI/UX اختصاصی و سفارشی نیستند و باید از بین سایت هایی آماده ای که داریم انتخاب کنید و با دیتاهای شما راه اندازی شوند.

question circle

سلام وقت بخیر این سایتتاتون که زدین ارزونه و قیمتش مناسبه پنل مدیریت هم داره؟ خودمون میتونیم بعدا چیزایی که تو سایت هست رو عوض کنیم؟ اگه اره آموزشش هم میدید

Generic placeholder image

سلام، بله تمامی سایت هایی که کیان تجارت طراحی می کند شامل پنل مدیریت هم هستند و در انتهای طراحی سایت نحوه کار با پنل آموزش داده می شود و به راحتی می توانید تمامی بخش های سایت را مدیریت کنید.

question circle

سلام مدت زمان برای انجام طراحی سایت ارزان چقدر هست ؟چقدر طول میکشه سایتم تو گوگل بالا بیاد

Generic placeholder image

سلام اگر سایتی که لازم دارید معرفی محصول یا خدماتی باشه بین 7 تا 10 روز و اگر فروشگاهی باشه بین 12 تا 15 روز زمان میبره ...

اینکه چقدر طول میکشه سایتتون بالا بیاد مربوط به مباحث سئو سایت هست که باید تو اون حوزه و بر اساس رقباتون و کلمه کلیدیتون بررسی تخصصی بشه

برای مشاوره تو این زمینه میتونید با کارشناس هاس سئو مجموعه ارتباط برقرار کنید

question circle

با سلام من سایتی می خوام که بتونم در آن ترجمه تخصصی انجام داد. حالت فروشگاهی با درگاه به طوری که افراد بتونن مقالات یا متن های تخصصی خودشون رو برام بفرستن، قیمت گذرای انجام بدم و بعد هزینه رو هم با درگاه پرداخت ارسال کنند. چقدر زمان و هزینه میبره

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، سایت هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی می شود به دسته سایتهای  وردپرسی و سایت های اختصاصی (که کاملا طبق خواسته و سلیقه شما طراحی و برنامه نویسی می شود) تقسیم می شوند که زمان و هزینه های متفاوتی دارند. شما باید با کارشناس سایت تیم کیان تجارت صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند. برای برقراری ارتباط با کارشناس سایت با شماره 02188693286 تماس بگیرید. 

question circle

سلام وقتتون بخیر. قیمت درست کردن یه سایتی که محصولاتمون رو بذاریم برای فروش و پرداخت آنلاین داشته باشه چقدر میشه قیمتش؟ با تشکر.

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، هزینه سایت بستگی به امکاناتی دارد که می خواهید در آن داشته باشید و برای اعلام قیمت به جزییات بیشتری نیاز است. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که با شماره 02188693286 یا 09903832459 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

question circle

سلام، هزینه طراحی اپلیکیشن آموزشی چقد میشه؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز هزینه طراحی اپلیکیشن بستگی به امکاناتی دارد که می خواهید در اپلیکیشین داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که با شماره 88230063 با کارشناسان ما تماس بگیرید و آنچه را که نیاز دارید در اپلیکیشن داشته باشید را با کارشناسان ما بررسی کنید تا به شما اعلام هزینه شود. و اگر هم مایل هستید می توانید جلسه حضوری را هماهنگ کنید تا اپلیکیشن مورد نظرتان به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. 

question circle

سلام من یک کارگاه چرم دوزی دارم و یک سایت می خواهم که محصولاتم رو داخل سایت بزارم چطور میتونم در این مورد از شما مشورت بگیرم؟ و آیا بعد از طراحی سایت پشتیبانی از سایت هم انجام میدهید؟

Generic placeholder image

سایت هایی که در گروه کیان تجارت طراحی می شوند در دو دسته سایتهای وردپرسی و سایت های اختصاصی می باشند. اما پیشنهاد ما به شما سایت اختصاصی است. مزیت سایت های اختصاصی نسبت به سایت هایی با قالب آماده یا وردپرسی این است که سایت های اختصاصی کاملا سفارشی شخصی سازی شده برای شماست و همینطور طبق اصول سئو طراحی می شود  که اگر در آینده نیاز  بهینه به سازی سایت داشتید مشکلی نداشته باشید.  همچنین پشتیبانی از سایت ها برای یک سال اول رایگان می باشد. برای دریافت مشاوره بیشتر می توانید با شماره تلفن های 88230063 یا 88230063 تماس بگیرید.

question circle

با عرض سلام.چطور میشه با طراحی یک سایت درآمد زایی کرد؟؟بوجه مالی کمی دارم می خوام کاملا برام توضیح بدید .ممنون میشم با تشکر

Generic placeholder image

سلام بستگی به نوع کسب و کار شما داره. باید اول حوزه کاریتون مشخص شه و سختی کلمات کلیدیتون مشخص شه. برایگرفتن مشاوره از کارشناسان ما با شماره تلفن های 88230063-021 یا  88230063-021 تماس بگیرید.

question circle

سلام، خسته نباشید، من یک سایت ساده برای معرفی خدماتی از قبیل امداد خودرو میخواستم، شما چه نوع سایتی رو پیشنهاد میکنید؟

Generic placeholder image

سلام، یک سایت ورد پرسی پیشنهادی ارزان و  خوب برای شروع کار شما می باشد.

question circle

سلام، هزینه پایه طراحی یک سایت ساده به طوریکه فقط یک معرفی از شرکت، خدمات و محصولات یک مجموعه باشه، چقدر در میاد؟

Generic placeholder image

سلام، سایت ساده با ورد پرس از 900 هزار تومان و با انجین اختصاصی از 1.5 میلیون تومان قابل ارائه می باشد.

question circle

سلام خسته نباشید من یه سایت هرمی میخوام برای فروش شارژ و سین زدن تبلیغات با قابلیت چت با پشتیبانی و کسی که زیرمجموعه جذب میکنه پورسانت بگیره چون برای ثبت نام باید هزینه ای پرداخت شه که میشه پورسانت اون شخصی که اونو اورده همچین سایته هرمی چه قدر میشه من پولم کلا ۳ ملیون هست

Generic placeholder image

سلام، مبلغ پول شما برای اجرای این پروژه خیلی کمه، حداقل 30 میلیون تومان برای ساخت یک سایت استاندارد مورد نیاز شما با تمام جوانب سرور و لود بالانسینگ نیاز می باشد.

question circle

سلام. من یک سایت میخوام که بتونه کاربر داشته باشه، کاربرا یک قسمت اطلاعات عضویت داشته باشن و توی این قسمت بتونم پرداخت هایی که به شرکت داشتن رو براشون بنویسم. یک گوشه صفحه تبلیغات باشه. جست و جو داشته باشه. گزینه ارسال خبر داشته باشه و اخبار بتونن دسته بندی بشن. یک قسمت که کاربران سایت امتیاز داشته باشن (این امتیاز رو خودمون براشون تعیین میکنیم.) و با توجه به امتیازشون، به ترتیب بتونن مثلا یک صندلی در هواپیما رزرو کنن و تا زمانی که اونی که امتیازش بیشتره صندلی ای رو رزرو نکرده، اونی که امتیازش کم تره نتونه صندلی رزرو کنه. و هر صندلی که رزرو میشه قرمز بشه و نفرای بعدی نتونن اونو انتخاب کنن. در بالای صفحه ی رزرو به کاربری که وارد صفحه میشه خوش آمد گویی بشه و بنویسه که نوبت این کاربر برای رزرو هست یا قبلا رزرو کرده یا هنوز نوبتش نشده. و این قسمت رزرو صندلی پایینش یک فرم باشه و اطلاعات تمام صندلی ها (مثل قیمت، وی آی پی بودن، و . . .) رو داشته باشه و اگر قیمت رزرو صندلی ها بیشتر شد، (مثلا به دلیل بالا رفتن قیمت دلار) با تغیر ضریب قیمتی، بشه قیمت همگیشون رو تغییر داد و نیاز به عوض کردن قیمت دونه دونشون نباشه.

Generic placeholder image

درورد بر شما، برای مشاوره در خصوص پروژه تون باید با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

88230063

88230063

question circle

سلام خسته نباشید.یه سایت ساده و معمولی برای تبلیغات اجناس یه فروشگاه میخواستم..هزینش چقدر میشه؟؟؟

Generic placeholder image

سلام، هزینه راه اندازی این سایت حدودا 1 میلیون تومان می باشد.

برای جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید :

88230063

88230063

question circle

سلام یه سایت ارزون کپی این shahrenaqsh.com بخوام با تمام امکانات این سایت کم ترین هزینه چقدر میشه؟

Generic placeholder image

سلام، قیمت پایه یک سایت فروشگاهی با امکان پرداخت آنلاین و رعایت تمامی نکات امنیتی و سئو پایه  3.5 میلیون تومان می باشد.

برای جزئیات بیشتر میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88230063

88230063

question circle

سلام.خسته نباشید.پیشنهادتون برای سایت در مورد تبلیغات کارهای یک عکاس حرفه ای به چه صورتیه و مناسب ترین هزینه چقدر میشه؟

Generic placeholder image

سلام، شما  می تونید  با یک میلیون تومان سایت مناسبی طراحی کنید و با  تبلیغات گوگل شروع کنید.

question circle

سلام سابت پیش بینی بسازید چقدر میگیرید

Generic placeholder image

سلام، بسته به جزییات رنج قیمتی متفاوت دارا می باشد. شروع قیمت از 5 میلیون می باشد.

question circle

با سلام من یه سایت میخواستم طراحی کنید که من قیمت ضایعات اهن و شماره تلفن را بزنم توش و همیشه موقعی که سرچ میکنیم بالا قرار بگیره قیمت این کار و زمانش چقدر؟ با تشکر

Generic placeholder image

1.5 میلیون هزینه طراحی سایت شماست و  برای سئو سایتتون هم مجزا باید قرارداد نوشته شود، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید و  از خدمات مشاوره ای ما بهرمند گردید.

تلفن تماس :88230063

                   88230063

                   88230063

question circle

سلام میخام کار طراحی سایت به صورت حرفه ای یاد بگیرم چ کنم

Generic placeholder image

باید  ابتدا  html    css    javascript  رو  بخونید خودتون - اگه رشتتون  کامپیوتره  -  اگه نیست هم زیاد توصیه نمی کنم....   بعد  که پایه رو یاد گرفتید یک دوره حرفه ای  برید یا  دوره آموزشی  ببینید...  موفق باشید

question circle

قیمت یک سایت حرفه ای ارزان با ورد پرس چقدر تمام می شود؟

Generic placeholder image

با سلام. سایت مورد نظر شما با زیر ساخت و طراحی اختصاصی 450 هزار تومان می باشد

question circle

خسته نباشین .میخواستم ازطریق طراحی سایت دانلودفایل درامد کسب کنم هزینش چقد میشه؟چنتا نمنونه اگرامکان هست به ایمیلم بفرستید.ممنونم ازتون

Generic placeholder image

با سلام،با انجین وردپرس با 3 میلیون تومان انجام می گیرد و با انجین اختصاصی 7 میلیون تومان هزینه دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ی 09121458974 تماس حاصل فرمایید.

question circle

خسته نباشید.یه سایت داناود موزیک چقدهزینه داره وایاکسب درامدامکانپزیره؟

Generic placeholder image

با سلام، سایت به همراه ربات هوشمند 5 میلیون تومان و پلن درآمد زایی روی آن نیز می باشد.لطفا با شماره تماس 09121458974 تماس حاصل فرمایید.

question circle

یک سایت ورد پرسی را طی چند روز کاری تحویل می دهید

Generic placeholder image

بستگی به حجم کاری سایت شما دارد، این فرایند بین یک تا پانزده روز کاری متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

question circle

با سلام و خسته نباشید می خوام یک سایتی رو برام طراحی کنید که بتونم یه سری فایل های pdf رو از طریق پرداخت آنلاین به فروش برسونم خواهشا در مورد هزینه سایتی که این قابلیت رو داشته باشه و ارزون تر باشه راهنمایی فرمایید

Generic placeholder image

با سلام و احترام، سایت فروشگاهی ارزان از طریق سیستم ووکامرس قابل پیاده سازی برای شما می باشد، با توجه به نیازمندی های جانبی شما رنج قیمتی متفاوت می باشد، لطفا تماس بگیرید.

question circle

راه اندازی سایت تخفیفی دقیقا در حد سایت گلدتک چقدر هزینه میبره و زمان..در حال حاضر مشغول تکمیل کالاهای تخفیفی هستم و به راه انداز سایت نیازمندم ممنون میشم جوابو ایمیل کنید

Generic placeholder image

سایت گلد تگ، با php طراحی شده است، و هزینه طراحی این گونه سایت ها می تواند از 3 الی 15 میلیون تومان متفاوت باشه، بستگی به امکانات مدیریتی داره که برای کاربران عادی قابل مشاهده نیست.

question circle

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم هزینه راه اندازی یه سایت بازی پوکر انلاین جقدر هست?

Generic placeholder image

با سلام و احترام، برای طراحی سایت بازی، در صورتی که از API های از قبل آماده استفاده شود هزینه حدودی 3 میلیون تمام خواهد شد.

question circle

سلام میخاستم یه وب سایت برا فروشگاه عسل طراحی بشه میخام راهنمایی کنید

Generic placeholder image

با سلام، نمونه سایتی که از نظر ظاهری می پسندید را انتخاب می کنید و بسته به هزینه ای که می خواهید سرمایه گذاری کنید از سه و نیم میلیون الی پانزده میلیون قابلیت طراحی و تولید این سایت می باشد، با ما در تماس باشید 02188230063

question circle

هزینه طراحی فروشگاه شارژ چقده؟

Generic placeholder image

با سلام، بستگی به قابلیت هایی که می خواهید داشته باشد از 2 الی 15 میلیون تومان متغیر است.

question circle

با سلام و خداقوت! من یه مجموعه فعالیت های خدماتی بازرگانی دارم که مایلم برای هر قسمت جداگانه سایت داشته باشم.چون مساله مالی هم برام مطرحه اولین درخواستم رو از طراحی آماده 900000 تومنی انجام بدم. این سایت یه سایت دفتر بازرگانی باید باشه که توانایی معرفی محصول و قراردادن کلمات کلیدی و امکان ویرایش محصولات و به نوعی مدیریت سایت را داشته باشه.آیا این امکانات در قالب بسته اول موجود است؟ و اگر پاسخ شما مثبته لطفا چند نمونه کار برام معرفی بفرمایید.با سپاس

Generic placeholder image

با سلام و احترام،طراحی سایت مورد نظر در بسته اول موجود می باشد و با شما تماس گرفته خواهد شد

question circle

سلام خسته نباشید میخام طراحی سایتو یاد بگیرم شمارمو نوشتم ممنون

Generic placeholder image

با شما تماس گرفته خواهد شد.

question circle

سلام بنده به نرم افزار فتوشاپ وارد هستم و سایتی رو برای خودم طراحی کردم که در زمینه ی مبلمان شهری فعالیت میکنم بیشتر حالت گالری داره می خواستم این رو تبدیل به سایت کنم و جوری باشه که با موبایل هم سازگار باشه شما میتونید این کارو انجام بدید؟حدود هزینه هم مشخص کنید.البته میتونم عکس هاش رو واستون ایمیل کنم تا بررسیش کنید.لطفا ایمیل بدید تا ارسال کنم.تشکر

Generic placeholder image

با سلام و احترام، مشکلی نیست و یک سایت شیک حرفه ای  و با قیمت مناسب برای شما قابل طراحی و اجرا می باشد، با توجه به اینکه خودتان کارهای فتوشاپ رو انجام می دید، حدود قیمت هم برای شما 400 تومان می باشد، با این تفاسیر شما یک سایت به ارزش 800 تومن در اختیار خواهید داشت و تصاویر رو هم به ایمیل اینفو شرکت ارسال نمایید.

question circle

سلام من ی ایده دارم ک میخوام ی برنامه انلاین درست کنم مانند برنامه دیوار این کار چقدهزینه میخواد؟شرکت شما چ تضمینی میده؟

Generic placeholder image

با سلام و احترام، حداقل هزینه برای تولید برنامه ای شبیه دیوار که البته قوی تر از دیوار باشه و بتونه مخاطب خودش رو جذب کنه 15 میلیون تومان به بالا می باشد.

شرکت مهندسی کیان، در خصوص تمامی کارهای خود تضیمن صددرصد بازگشت هزینه را خواهد داشت.

 

question circle

با سلام .من برای یک شرکت با مسولیت محدود در زمینه برق یک وب سایت می خواهم داشته باشم . شما چه پیشنهادی دارید .ممنونم .

Generic placeholder image

با سلام و احترام، با توجه به اینکه شرکت رو تازه راه اندازی کردید، یک وب سایت حرفه ای و با قیمت مناسب به شما پیشنهاد میشه، البته اگر زیر ساخت سئو رو هم فعال کنید، بعد از مدتی در صفحات اول گوگل ایندکس می شوید.

پیشنهاد ما استفاده از انجین ورد پرس اختصاصی شده شرکت کیان می باشد، که با قیمت مناسب و سئو قدرتمند به کسب و کار شما رونق می بخشد

لطفا با ما در تماس با شید، 02188230063

question circle

سلام ، سایت ارزان چه چیزی از سایتهای دیگه کم داره ، آیا ارزونیش دلیل خاصی داره ؟

Generic placeholder image

دلیل ارزانی سایت ارزان، استفاده از انجین آماده می باشد، بنابراین هزینه تولید کد حذف می شود و قیمت ارزان تر تمام می شود و چیزی از قابلیت های سایت های حرفه ای کم نمی شود.

question circle

سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام یه سایت داشته باشم که بتونم فیلم و اهنگ و عکس و مطلب و چیزای دیگه بزارم .چقد برام هزینه بر میداره؟ با تشکر از شما

Generic placeholder image

با سلام و احترام، در حال حاضر هزینه طراحی این سایت می تواند از 300000 تومان الی 5 میلیون تومان باشد، بسته به بودجه شما دارد، در سایت 300 هزار تومانی فعالیت های مربوط به سئو و بهینه سازی به شما آموزش داده می شود و خودتان انجام می دهید، در صورتی که بخواهید موارد سئو توسط ما انجام شود، به طور کامل و تضمینی مبلغ 700 هزار تومان می شود، طراحی سایت با انجین اختصاصی گروه برنامه نویسی کیان از 3 میلیون تا 5 میلیون می تواند هزینه بردارد. موفق باشید.

 

question circle

با سلام من خودم سایت وردپرس دارم و میخواستم که برام یک سری کارهای سئو انجام بدین که توی گوگل جرو نفرات اول بشم در زمینه فروشگاه فلش مموری میتونم در مورد هزینه و نوع کار اطلا عات داشته باشم

Generic placeholder image

با سلام و احترام، برای بهینه سازی سایت شما، می توان از پلن بهینه ساز ماهیانه استفاده کنید که هزینه آن در حال حاضر 300000 تومان می باشد و بعد از گذشت سه ماه در کلمات کلیدی جزو نفرات اول گوگل خواهید شد و در صورتی که در صفحه اول ایندکس نشوید کل هزینه به شما عودت داده  می شود.

question circle

باتوجه به مشخص بودن ساختار وردپرس و نقاط ضعف آن، آیا امکان حک اطلاعات سایت و نفوذ و خرابکاری در آن وجود دارد؟

Generic placeholder image

با سلام، هک شدن سایت های با انجین آماده در صورت رعایت نکردن چک لیست امنیتی توسط برنامه نویسی امکان پذیر می باشد. بنا براین با توجه به تسلط کامل تیم نرم افزاری کیان به اصول امنیتی و اعمال چک لیست امنیتی لازم، امکان هیچگونه هک اطلاعات برای سایت شما نخواهد بود، و ما در این زمینه تضمین کامل به شما خواهیم داد.

 

question circle

با سلام، مدت زمان تحویل یک سایت ارزان چقدر است

Generic placeholder image

از 1 الی 5 روز کاری، در صورتی که اطلاعات مورد نیاز در زمان مشخص شده در اختیار قرار بگیرد

question circle

آیا با طراحی سایت ارزان، در صفحات اول گوگل نمایش داده می شویم یا خیر

Generic placeholder image

در صورتی که در زمان سفارش سایت، این موضوع هماهنگ شود، فرایند سئو سازی سایت نیز برای شما به طور کامل انجام می پذیرد و در صفحات اول گوگل با یک طراحی سایت ارزان نیز نمایش داده شوید

question circle

سلام ، ممنون از سایت خوبتون امیدوارم خدماتتون هم به زیبایی و خوبی پاسخهاتون باشه ، میشه فرق بین سایت dynamic و static رو بگید و اینکه سایتهای تولیدی شما از کدام نوع هستن ؟

Generic placeholder image

سلام، سایت استاتیک وب سایتی اطلاق می شود که قابلیت تغییر اطلاعات در آن نباشد و سایت داینامیک وب سایتی است که اطلاعات به صورت روزانه و لحظه ای در حال به روز شدن می باشد، بنابراین در یک سایت داینامیک می بایست شرایط راحتی جهت ورود و به روز رسانی اطلاعات وجود داشته باشد.

question circle

سلام.اگه سایت ارزان داشته باشیم، بازم میتونیم از اون کسب درآمد کنیم و مشتری یابی داشته باشیم، ویا اینکه برای انجام چنین کارهایی و داشتن سایتی با سئوی بالا حتما باید یک سایت گران تر داشته باشیم؟

Generic placeholder image

شما با یک سایت ارازن هم می توانید که کسب درآمد داشته باشید ، فقط کافیه در زمان راه اندازی سایت به  نکاتی که مشاوران کسب و کار گروه برنامه نویسی کیان به شما می آموزند، عمل کنید به این طریق می توانید با یک هزینه کم درآمد مورد نظر خودتون رو داشته باشید

question circle

میخواستم بدونم پرداخت های آنلاین فروش یا ثبت نام و اینجور امکانات هم دارن در ضمن شماره تماس هم ثبت کردم

Generic placeholder image

هر امکاناتی بخواهید در پک سایت های ارزان وجود دارد و قابل استفاده است، و هیچ محدودیتی برای اضافه شدن امکاناتی که شما می خواهید وجود ندارد، چه در حال چه درآینده،  دلیل این مساله هم این موضوع است که گروه برنامه نویسی کیان قابلیت برنامه نویسی صفر تا صد یک ماژول و افزونه را دارد و انجین داخلی قدرتمندی را در دو سطح پروژه های زیر 10 میلیون و پروژه های بالای 50 میلیون به صورت کامل طراحی و تولید کرده است.

question circle

بیشتر پیشنهاداتی که میشه اینروزا بزن در رو هستن من چطوری میتونم به پشتیبانی شما اعتماد کنم که سایت خراب به من تحویل نمیدین ممنون میشم پاسخ بدین

Generic placeholder image

با سلام و احترام، معمولا مواردی که می فرمایید توسط سایت هایی انجام میشه که آدرس مشخصی ندارند و فقط از طریق ایمیل کار می کنند، گروه برنامه نویسی کیان تحت شرکت مهندسی کیان تجارت شریف کار می کنه و شرکت از نوع سهامی خاص می باشد و با شرکت های بزرگی چون همراه اول قرارداد طراحی و تولید وب اپلیکشین داره، بنابراین از اونجایی که هدف و شعار ما رضایت مشتریان می باشد،   در صورت راضی نبودن مشتری یا مشتری را راضی می کنیم یا کل هزینه رو به مشتری عودت می دیم و به موضوع خدمتگزاری به مشتری افتخار می کنیم

question circle

با عرض سلام و خسته نباشید برای اول شدن سایت ما در گوگل تضمینی هم میدید یعنی چقدر هزینه بیشتر میشه یا اینکه تاثیری داره؟

Generic placeholder image

تضمین هم داده می شود، در صورتی که به تعهد خودمان عمل نکنیم، کل هزینه شما رو عودت می دهیم

question circle

برای ساخت سایت های وردپرس تغییرات تا چه حد انجام میشه؟ هر تغییری بخوایم انجام میدین؟

Generic placeholder image

از آنجایی که کارشناسان ورد پرس گروه برنامه نویسی کیان در این زمینه کاملا حرفه ای هستند، محدودیتی در نیازها و تغییرات شما وجود ندارد. که می بایست در زمان تعریف پروژه به صورت دقیق مشخص شود

question circle

سلام و خسته نباشید در زمینه وردپرس هم روی سئوی سایت کار میکنید . می خوام سایتی با سئوی بالا و قیمت پایین داشته باشم . ممنون

Generic placeholder image

با سلام، فرقی بین اینکه سایت شما با چه انجینی نوشته شود وجود ندارد، امکان داشتن یک سایت با سئو بالا و قیمت مناسب با انجین ورد پرس وجود دارد.

question circle

می خواستم ببینم اگر برای سایت انجمن بخوایم یک سایت جدا حساب میشه؟

Generic placeholder image

بستگی به پلن انتخابی شما داره، در پلن های غیر پایه انجمن نیز بدون هزینه مجزا راه اندازی می شود.

question circle

بنده در بازار تابلو های روان کار می کنم، و از طرفی هزینه زیادی هم نمی خواهم در خصوص طراحی سایت برای شروع بپردازم پیشنهاد شما برای یک سایت حدود 300 تومان چیست؟

Generic placeholder image

پیشنهاد ما استفاده از انجین بهینه سازی شده ورد پرس توسط گروه برنامه نویسی کیان می باشد، شما با هزینه کم یک سایت مناسب و حرفه ای تحویل خواهید گرفت

 

question circle

سلام خواهشا منو راهنمایی کنین چطور میتونم طراحی یک سایت رو انجام بدم بعد درامد داشته باشم برا طراحی سایت چیکار کنم

Generic placeholder image

با سلام و احترام، طراحی سایت هم می تونه یک تخصص باشه مثل گروه کیان تجارت که انجین سایت رو از صفر تا صد طراحی و تولید می کنند،  هم می تونه از طریق انجین های آماده در بازار مثل جوملا و ورد پرس به راحتی یک سایت بالا بیاورید.

در حالتی که شما یک سایت با انجین آماده تهیه می کنید هزینه اولیه برای شما کمتر تمام می شود و این برای کسب و کارهایی می تونه مناسب باشه که تازه شروع کردند و هنوز از پایداری کسب و کار خود مطمئن نیستند، البته اگر این کار توسط شرکت مهندسی کیان تجارت انجام شود، و زمانی شما بخواهید با انجین اختصاصی سایت خود را بالا بیاورید، کلیه هزینه های انجین آماده از طراحی جدید کسر خواهد شد.

اما برای کسب درآمد از سایت باید یک ایده  داشته باشید که می تونه حتی کپی از یک ایده موفق خارجی باشه بعد مدل کسب و کار برای اون ایده می بایست طراحی بشه.

از آنجایی که یکی از تخصص های ما ایجاد مدل های کسب و کار آنلاین برای استارت آپ ها می باشد در صورت علاقمندی با ما تماس بگیرید.