سئو سایت فروشگاهی

خدمات سئو فروشگاهی ثابت شده که فروش را افزایش می دهد

آیا به صفحه 1 نمی آیید؟ ما می توانیم با سئو سایت فروشگاهی ترافیک سایت شما را تا 200% افزایش دهیم.

 استراتژی ثابت شده سئو برای افزایش فروش سایت فروشگاهی

جلسات و گزارشات هفتگی و ماهانه دقیق

 

نقش متخصصان سئو فروشگاهی در موفقیت کمپین سئو شما

بازاریابی سایت شما به وسیله سئو به اندازه ظاهر و عملکرد سایت شما مهم است. زمانی که سئو به درستی بر روی وب سایت انجام شود اثرات بسیار خوبی بر روی ترافیک ارگانیک و فروش آنلاین خواهد داشت. در این بین انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ بسیارمهم است که درک درستی الگوریتم های گوگل داشته باشد. ما به شرکت ها کمک کرده ایم تا ترافیک سایت در کمتر از 6 ماه بیش از 400درصد افزایش دهند و فروش آنلاین را چندین هزار بیشتر کنند.

ساختن یک وب سایت بدون در نظر گرفتن سئو، شبیه به نوشتن کتاب بدون انتشار آن است. هیچ کس آن را پیدا نمی کند و نمی خواند، چه برسد به خرید آن. سایت شما یک ابزار بازاریابی عالی است، با این حال باید به راحتی در دسترس مشتریان بالقوه قرار گیرد.

خدمات بهینه سازی ما به شما کمک می کند تا سایت شما در نتایج جستجو کلمات کلیدی مهم کسب و کارتان به رتبه های برتر برسد. ما همچنین در طراحی سایت فروشگاهی به تیم فنی شما کمک می کنیم تا طراحی سایت بر اساس اصول سئو انجام شود.

 تیم طراحی سایت و سئو کیان تجارت در کنار هم به صورت یکپارچه کار میکنند و این دو تیم در کنار هم ما را به عنوان شرکت بازاریابی وب سایت از سایر شرکت ها دیجیتال مارکتینگ متمایز می کند. ما با بیش از 50 شرکت و استارتاپ برای افزایش آگاهی از برند، لید و فروش آنلاین کار می کنیم.

 

خدمات سئو فروشگاهی

خدمات سئو فروشگاهی

خدمات سئو فروشگاهی باید توسط شرکتی انجام شود که به استراتژی های سئو ایکامرس و سایت فروشگاهی مسلط باشد و این تسلط براساس تجربه و کار بر روی سایت در حوزه های مختلف کاری به وجود می آید. شرکت kiantc با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ تجربه خود را در این زمینه ثابت گرده است.

 

گزارش سئو

گزارش های ماهانه کاملا شفاف

کیان تجارت علاقمند است تا مشتریان را به طور کاملا شفاف در جریان اقدامات انجام شده برای سئو سایت، محتوا وبرنامه ریزی آینده قرار دهد. ما در پروسه سئو سایت با شما یک ارتباط دو طرفه خواهیم داشت.

 

استراتژی ثابت شده برای سایت فروشگاهی

استراتژی ثابت شده برای سایت فروشگاهی 

کیان تجارت آخرین اخبار سئو را دنبال می کند و به آخرین آپدیت های سئو آگاهی دارد. تیم ما این دانش را با تجربه ای که بر روی دیگر سایت ها داشته ترکیب می کند و یک استراتژی ثابت شده را برای سئو سایت فروشگاهی پیداسازی می کند. این در حالی است که برخی با حدس و گمان سئو سایت را پیش می برند. کدان روش بهتر است؟

 

استراتژی سئو فروشگاهی کیان تجارت

استراتژی سئو فروشگاهی کیان تجارت به صورت سفارشی برای تدوین می شود تا نیازهای خاص و منحصر به فرد مشتریان ما را برآورده کند. ما به این موضوع آگاهی داریم که نوع کسب و کار شما است و یک پکیج سئو عمومی را نمی توان برای آن به کار برد. ما استراتژی سایت شما را با بررسی دقیق کسب و کارتان ایجاد می کنیم.

 

اگر به خوبی در مورد سئو سایت فروشگاهی بدانید و نکات مربوط به آن را رعایت کنید، در نهایت می توانید در موتورهای جستجو، تعداد کاربران بیش تری را جذب سایت خود کنید و درآمد بیش تری داشته باشید؛ اما انجام این کار به راحتی امکان پذیر نیست و اگر اصول سئو و چگونگی به کارگیری نکات سئو در مورد یک فروشگاهی اینترنتی را ندانید، ممکن است با چالش های بسیار زیادی روبه رو شوید.

ما در این مقاله از صفر تا صد مطالبی که در مورد سئو یک فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارید را توضیح خواهیم داد و خواهید دانست که رعایت اصول سئو تا چه اندازه مهم و ضروری است. به طور کلی لازم است بدانید که در یک سایت فروشگاهی، با محصولات زیادی روبه رو هستید و همچنین وجود تعداد بالای صفحات، سئو سایت فروشگاهی را کمی متفاوت کرده است. در این مقاله در رابطه با این تفاوت نیز، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

 

سئو سایت فروشگاهی چیست؟

مطمئناً می دانید یک سایت فروشگاهی، فضایی است که افراد می توانند خدمات و محصولات خود را در آنجا به فروش برسانند. به مجموعه ای از تکنیک ها و اصول هایی که می توانند به شما کمک کنند تا در موتورهای جستجو، رتبه سایت شما بالاتر برود، سئو گفته می‌شود. اگر بتوانید تمام نکات لازم در رابطه با سئو یک سایت فروشگاهی را رعایت کنید، خواهید دید که در آینده‌ای نه چندان دور، در سرچ گوگل به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها شناخته شده‌اید.

 

حتما بخوانید:  بک لینک چیست و چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟

 

تفاوت سئو سایت فروشگاهی اینترنتی با دیگر سایت‌ها

شما در یک سایت فروشگاهی اینترنتی، قصد دارید با رعایت اصول سئو و البته با وجود تعداد زیادی محصول در فروشگاهتان، سایت خود را بهینه‌سازی کنید. دقت داشته باشید که ویژگی بسیاری از محصولات شبیه به یکدیگر است و در این جاست که تفاوت سئو سایت‌های فروش و دیگر سایت‌ها مشخص می‌شود.

تعداد بالای محصولات و با ویژگی‌های مشابه در تقسیم‌بندی‌های مختلف، موجب می‌شود محتواهای تکراری شما از نظر گوگل بیش‌تر به نظر بیاید و در نهایت در فرآیند ایندکس شدن، چالش‌های بسیار زیادی در برابر تعداد بالایی از صفحات و محصولات سایت قرار خواهد گرفت. در ادامه خواهید دانست که چگونه باید با این چالش‌ها روبه‌رو شویم و برای بهینه‌سازی یک سایت فروشگاهی، انجام چه اقداماتی لازم و ضروری است.

تفاوت سئو سایت فروشگاهی اینترنتی با دیگر سایت‌ها

 

سئو فروشگاه وردپرس

شاید این انتظار را داشته باشید که سئو فروشگاه وردپرس آسان تر از پلتفرم های دیگر باشداما باید بدانید به طور کل سئو سایت های فروشگاهی متفاوت و پیچیده تر از سایت های دیگر هستند. به همین در ادامه ما تمام نکاتی که شما باید درباره استراتژی سئو سایت فروشگاهی بدانید را آورده ایم.

همان‌طور که می‌دانید امروزه یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توانید شما را وارد دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی کند، ساخت فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس است؛ اما اگر بخواهیم فروشگاه وردپرسی شما در سرچ گوگل، نتیجه‌ی خوبی بگیرد، لازم است با رعایت اصول سئو در رابطه با آن به‌طور کامل آشنا باشید و با به‌کارگیری آن‌ها، در نهایت به نتیجه‌ی مطلوبی برسید. باید بگوییم که اگر تصور می‌کنید که اصول سئو فروشگاه وردپرسی تنها به سیستم مدیریت محتوای آن بستگی دارد، تصورتان کاملاً اشتباه است و باید به عوامل بسیار زیادی در این باره توجه داشته باشید و با اصول به‌کارگیری آن‌ها به‌طور کامل آشنا باشید.

عوامل مهمی که در سئو سایت فروشگاهی اهمیت دارد، عبارت است از:

  • تحقیق در رابطه با کلمات کلیدی مرتبط با فروشگاه
  • انجام اولین تنظیمات مربوط به افزونه سئو و سئو سایت
  • جذاب نوشتن توضیحات مربوط به‌عنوان و متای هر محصول برای افزایش کلیک سایت
  • انتخاب بهینه url یا آدرس صفحه محصول
  • نوشتن توضیحات محصول با در نظر گرفتن اصول سئو
  • بهینه‌سازی تصاویر محصولات
  • ایجاد دسته‌بندی و برچسب برای محصولات
  • بهینه کردن صفحات دسته‌بندی
  • استفاده از یک وبلاگ
  • ...

 

حتما بخوانید: صفحه فرود (landing page) چیست- بهینه سازی سریع آن

 

اصول سئو محصولات سایت فروشگاهی

سئو محصولات سایت فروشگاهی بستگی به موارد بسیار زیادی دارد تا در نهایت بتوانید رتبه‌ خوبی را به دست آورید. موارد مربوط به سئو محصولات عبارت است از:

رعایت اصول سئو

  • مناسب بودن چگالی عبارات کلیدی، توضیحات متا، تعداد کلمات صفحه، سئو تصاویر، عبارات کلیدی، استاندارد بودن کاراکتر عنوان صفحه و ... از مهم‌ترین اصول سئو محصولات است.

انتخاب عبارت کلیدی مناسب

  • تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی، استفاده از کلمات کلیدی ساده‌ای که ابتدا شما را در نتایج گوگل نشان دهد و اعتماد گوگل را جذب کند. در ادامه می‌توانید در کلمه‌های کلیدی سخت‌تر نیز رقابت کنید. رعایت این نکته در سئو سایت فروشگاهی بسیار مهم و ضروری است.

توضیحات دقیق و کامل در مورد محصولات

  • توضیحات به‌گونه‌ای باشند که تمام جزئیات لازم را بیان کند. از لحن یکنواخت و مناسبی استفاده کنید و برای هر تعداد محصولی که دارید، توضیحات کاملی بنویسید. سعی کنید به‌هیچ‌عنوان توضیحات موردنیازتان را از سایت‌های دیگر کپی‌برداری نکنید.

استفاده از نظرات کاربران

  • از مشتریان در مورد محصولات خود نظرسنجی کنید. مشتریان را با روش‌هایی همچون ارائه کد تخفیف، ترغیب کنید در مورد محصولاتتان بنویسند و نظر خود را اعلام کنند. مطمئن باشید که بسیاری از کاربران با توجه به نظر مشتریان قبلی، برای خریدن یا نخریدن محصولات تصمیم‌گیری می‌کنند.

اصول سئو محصولات سایت فروشگاهی 

 

نحوه انتخاب کلمات کلیدی سایت فروشگاهی

با توجه به اهمیت انتخاب کلمات کلیدی در سئو سایت فروشگاهی ، لازم دانستیم در بخشی جداگانه در رابطه با آن به‌طور مفصل صحبت کنیم. برای آن‌که بتوانید کلمات کلیدی مناسبی را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید، لازم است از ابزارهای مناسب این کار استفاده کنید. البته بد نیست بدانید که کارآمدترین این ابزارها رایگان نیستند و باید آن‌ها را خریداری کنید. ابزارهایی همچون Semrush، ahref و KWfinder به‌عنوان بهترین ابزارهای مناسبی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب شناخته شده‌اند.

برای استفاده از این ابزارها، تنها کافی است کلمه اصلی را وارد کنید و پس از بررسی‌های لازم، کلمات مرتبط به شما داده می‌شود. همچنین این ابزارها، می‌توانند اطلاعاتی در رابطه با کلیدواژه‌هایی که پیش از این موجب بهینه‌سازی سایت رقبای شما دهد، در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید ایده‌های جدیدی برای تولید محتوای خود داشته باشید و در نهایت به بهینه‌سازی سایت خود کمک کنید.

اما باید بدانید که در سئو سایت فروشگاهی و برای انتخاب کلمات کلیدی، لزوماً نباید این ابزارها را خریداری کنید، می‌توانید از ابزارهای رایگان و ساده استفاده نمایید. در بخش بعدی در این باره صحبت خواهیم کرد.

 

حتما بخوانید: گوگل پنالتی چیست و چرا سایت پنالتی می شود؟

 

بهترین ابزارهای رایگان برای انتخاب کلمه کلیدی بهینه‌سازی سایت فروشگاهی

بهترین ابزار برای انتخاب کلمه کلیدی بهینه سازی سایت فروشگاهی، خود گوگل است. مطمئناً می‌دانید زمانی که کلمه‌ای را در سرچ گوگل تایپ می‌کنید، در همان لحظه پیشنهاداتی به‌صورت خودکار ارائه می‌شود. باید این نکته را در نظر داشته باشید که بر اساس رفتار واقعی کاربران، این پیشنهادات توسط گوگل ارائه می‌شود. سرچ گوگل می‌تواند منبع بسیار خوبی برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب شما باشد.

مورد بعدی زمانی است که شما کلمه کلیدی را سرچ کرده‌اید و در صفحه‌ای نتیجه حاصل از جستجو را مشاهده می‌کنید. اگر به انتهای صفحه بروید، خواهید دید که گوگل پیشنهاداتی علاوه بر کلمه‌ای که خودتان سرچ کرده‌اید، نمایش داده است.

ابزار دیگری که امروزه در میان افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است، Keyword Surfer نام دارد. این ابزار در همان صفحه‌ی نتایج گوگل، کلید واژه‌هایی مشابه با کلمه کلیدی را به شما ارائه می‌دهد. برای استفاده از این ابزار، تنها لازم است افزونه گوگل کروم Keyword Surfer را نصب کنید. با تایپ کلمات جدید در گوگل، کلمات مشابه توسط این افزونه نمایش داده می‌شود. همچنین لازم است بدانید که از این طریق، می‌توانید از اطلاعات آماری کلمه نیز استفاده کنید.

 

ایکامرس و سئو سایت ایکامرس چیست؟

تاکنون تعاریف بسیاری زیادی برای ایکامرس و سئو سایت ایکامرس ارائه شده است، اما اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل ممکن آن را تعریف کنیم، می‌توانیم بگوییم:

ایکامرس به علم تجارت الکترونیک گفته می‌شود که از طریق شبکه‌های ارتباطی به انجام مبادلات تجاری می‌پردازد.

باید بدانید که تجارت الکترونیک، پردازش و انتقال الکترونیکی اطلاعات است. حوزه‌ فعالیت ایکامرس بسیار وسیع است و به انجام فعالیت‌های مختلفی همچون ارائه مطالب دیجیتال با سرعت بالا، مبادله کالاها به‌صورت الکترونیکی، مبادله سهام به‌صورت الکترونیکی، انتقال وجوه به‌صورت الکترونیکی، طراحی و مهندسی مشترک، بارنامه الکترونیکی، بازاریابی مستقیم، منبع یابی، خدمات پس از فروش، خریدهای دولتی اشاره کرد. همچنین بسیاری از فعالیت‌های عمومی تجاری همچون تسویه‌حساب‌ها و قراردادها، آگهی، تبلیغات و مذاکرات را نیز شامل می‌شود.

 

سخن پایانی

در این مقاله، اطلاعاتی را در رابطه با سئو سایت فروشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در ابتدا دانستید که سئو یک سایت فروشگاهی به چه معناست و چگونه می‌توانید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. همچنین در رابطه با تفاوت سئو سایت‌های دیگر با سایت فروشگاهی صحبت کردیم و در ادامه در رابطه با ایکامرس، سئو فروشگاهی وردپرسی و ... صحبت کردیم.

در طول مقاله نکات کاربردی را در رابطه با نحوه‌ی بهینه‌سازی سایت بیان کردیم و دانستید که با رعایت اصول سئو و به‌کارگیری این موارد، می‌توانید مشتری‌های بیش‌تری را به سمت سایت خود هدایت کنید و با فروش بیش‌تر، در نهایت درآمد بیش‌تری داشته باشید.

 

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۳ ) ۳.۷ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام وقت بخیر برای سئو سایت فروشگاهی شما چطور صفحات محصول رو سئو می کنید؟؟

Generic placeholder image

سلام مهسای عزیز

نحوه بهینه سازی سایت و محصولات بسته بهاستراتژی سایت و بیزینس شما متفاوت است.

بعضی از صاحبان کسب و کار میخواهند ترافیک رو به سمت محصولات و بعضی های دیگه به سمت دسته بندی هدایت شود

بسته به اینکه در حوزه کاری شما افراد چطور جستجو می کنند در یک کسب و کار اسم محصولات با جزییات سرچ میشه پس باید محصولات با کلمات کلیدی دقیق سئو شوند.

ما کسب و کار شما رو به طور دقیق بررسی میکنیم تا بهترین استراتژی را برای سئو سایت فروشگاهی پیش ببریم.

درخواست سئو سایت left angle

درخواست مشاوره سئو سایت