برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده

برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده

اگر پیج اینستاگرام شما هک شده احتمالا راه های زیادی را برای بازگردانی پیج هک شده خود انجام داده باشید ولی هیچکدام موثر نبوده است. 

این مطلب یکی از روش های برگرداندن پیج اینستاگرام که افراد زیادی به کمک آن پیج هک شده را برگردانده اند آورده ایم.

در کنار همه مزایا و معایب اینستاگرام، یکی از مهم ترین دغدغه های همه کاربران این شبکه اجتماعی امنیت صفحاتشان است. البته هرچه صاحبان صفحات اینستاگرامی سرشناس تر باشند یا دنبال کنندگان بیشتری داشته باشند، به حجم این نگرانی ها افزوده می شود. به همین دلیل احتمالا دیده اید که بسیاری از افرادی که دارای صفحات اینستاگرامی مهم یا پر مخاطب هستند از مشاورانی برای امنیت صفحات خود استفاده می کنند.

تیم خدمات اینستاگرام کیان تجارت با مدیریت پیج اینستاگرام، شما در جهت پیشبرد اهداف با تنطیم استراتژی متناسب با کسب و کار شما را در این مسیر راهنمایی می کند.

 

دلایل هک شدن پیج اینستاگرام

دلایل هک شدن پیج اینستاگرام اغلب سهل انگاری خود کاربران است با این که گاهی اوقات راه فراری از دست هکرها برای کاربران اینستاگرام باقی نمی ماند. در ادامه دلایلی که منجر به هک شدن پیج های اینستاگرامی می شود را بیان می کنیم.

پسورد ساده

این مساله یکی از مهم ترین دلایل هک شدن صفحات است. با استفاده از پسورد ساده، صفحه افراد به راحتی در معرض هک قرار می گیرد و بعد از آن برای بازگردانی پیج اینستاگرام متحمل زحمات زیادی می شوند. به لیست پسورد های زیر توجه کنید:

123456

1234567

password    

letmein   

admin    

login    

wlcome    

monkey    

این نمونه از پسورد ها کاملا شناخته شده هستند و تمامی نرم افزار ها و ربات ها در ابتدای کار از این رمز ها برای ورود به پیج های اینستاگرامی استفاده می کنند. بنابریان لازم است از پسورد هایی شخصی و طولانی برای حفظ امنیت صفحات استفاده شود. پسوردهای قوی 16 حرفی بهترین نوع پسورد ها هستند.

 

حتما بخوانید: اینفلوئنسر اینستاگرام چیست؟ معرفی معروف ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام

 

عدم استفاده از Captcha یا کد امنیتی

این مساله یکی از باگ ها و اشکالات وارده بر اینستاگرام است. کد امنیتی یک دروازه امنیتی است که با شناسایی ربات ها مانع ورود آن ها به حساب می شود. در واقع با استفاده از این ابزار می توان ربات ها را از انسان ها تشخیص داد. متاسفانه اینستاگرام از این ابزار استفاده نمی کند.

به دلیل عدم استفاده اینستاگرام از کد امنیتی ربات ها هم می توانند وارد حساب کاربران شوند. همانطور که قبلا به آن اشاره شد ربات ها دارای یک لیست حاوی پسوردهای ساده و رایج اینستاگرام هستند که می توانند به راحتی با استفاده از آن وارد صفحات اینستاگرامی شوند و در این صورت باید اقدام به بازگردانی پیج اینستاگرام کرد.

استفاده از ریات های پسورد یاب

بسیاری از هکرها یا گروه هایی که با مقاصد تجاری اقدام به هک کردن صفحات اینستاگرام می کنند، از ربات های رمزیاب استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این ربات ها در کم تر از 30 ثانیه، چیزی حدود 1000 رمز عبور متداول را روی اکانت های مختلف تست می کنند و به دلیل همین سرعت عمل بالا، بسیاری از اکانت ها نمی توانند مقاومت لازم در برابر این ربات ها را داشته باشند.

 

چگونه از هک شدن صفه خود جلوگیری کنیم

چگونه از هک شدن صفه خود جلوگیری کنیم

 

همه می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. در صورتی که از ابتدا سطح تمامی مواردی که برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام را بر روی اکانت خود اجرا کنید، نیازی به درگیری با هکرها و تلاش برای بازگردانی پیج اینستاگرام وجود ندارد. در ادامه به صورت کلی به روش هایی که اجرای آن ها باعث بالا ماندن سطح امنیت صفحات می شود، اشاره می کنیم.

  • انتخاب پسورد قدرتمند
  • تعویض دوره ای رمز عبور
  • فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام
  • ذخیره فایل پشتیبان کدهای امنیتی
  • خصوصی کردن اکانت اینستاگرام
  • بلاک کردن اکانت های ناشناس و مرموز
  • محدود کردن دسترسی سایر اپلیکیشن ها

 

بازگردانی پیج اینستاگرام

در صورتی که صفحه اینستاگرامی کاربران به هر دلیلی هک شود، برای بازگردانی پیج اینستاگرام کاربران نباید خود را در بن بست ببینند. راه هایی وجود دارد که می توان با انجام آن ها به صورت شخصی یا با کمک مشاوران و متخصصان حوزه اینستاگرام مارکتینگ این حوزه، اقدام به بازگردانی پیج اینستاگرام کرد. در ادامه به معرفی این روش ها و ارائه توضیحاتی در باره آن ها می پردازیم.

برای بازگردانی اینستاگرام هک شده لازم است از میزان هک شدن اکانت خود مطلع شوید. در صورتی که محتواهایی در پیج شما منتشر شده و یا چت هایی در آن انجام شده که مربوط به شما نیست پس مشخص است که هکر به رمز عبور شما دسترسی پیدا کرده. در این شرایط نسبت به انجام مراحل زیر اقدام کنید.

در ابتدا لازم است پسورد خود را عوض کنید. برای این کار هم می توانید از طریق برنامه اینستاگرام اقدام کنید و هم می توانید از طریق ایمیل خود پسورد جدیدی برای صفحه خود قرار دهید. پس از بازیابی رمز عبور، حساب اینستاگرامی نیز بازیابی می شود. برای بازنشانی پسورد خود باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • با استفاده از دکمه منو وارد بخش settings اینستاگرام شوید.
  • ابتدا گزینه security و سپس password را انتخاب کنید.
  • از طرف اینستاگرام ایمیلی برای شما ارسال می شود.
  • ایمیل ارسالی اینستاگرام را باز کنید و دکمه reset password را فشاردهید.
  • پسورد جدید را نوشته و دکمه submit را بزنید.

 

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ایمیل

ممکن است صفحه اینستاگرام به وسیله هکر ماهری از دسترس خارج شده باشد. در صورت بروز این مساله بازگردانی پیج اینستاگرام احتیاج به تلاش بیشتری دارد. در شرایطی که هکر اطاعات اکانت شما مانند آدرس ایمیل و پسوردتان را را تغییر داده باشد، مجبور به طی مراحل پیچیده و طولانی تری را برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود هستید.

در صورتی که هکر نسبت به تغییر آدرس ایمیل اقدام کرده باشد، پیغامی از اینستاگرام به منظور درخواست تغییر ایمیل در صندوق ورودی پیام های کاربر دریافت می شود. این خبر بسیار خوبی است. در این مرحله کاربر می تواند با باز کردن پیام ذکر شده و انتخاب گزینه Revert this change  مانع تغییر آدرس ایمیل خود شود و مجددا لینکی برای دسترسی دوباره به حساب برایش ایجاد شود.

 

 برگرداندن اکانت اینستاگرام از طریق فیسبوک

در صورتی که هکر به ایمیل کاربر نیز دسترسی پیدا کرده باشد و موفق به حذف ایمیل ارسالی توسط اینستاگرام به کاربر بشود، کار کمی دشوارتر به نظر می رسد اما مهم این است که هنوز چاره ای وجود دارد. اگر اکانت اینستاگرام هک شده به اکانت فیس بوک کاربر متصل شده باشد، می توان از فیس بوک برای بازگردانی پیج اینستاگرام استفاده کرد. در ادامه مراحل انجام این کار را مشاهده می کنید.

  • کاربر باید اطلاعات اکانت فیس بوک خود را در قسمت لاگین اینستاگرام وارد کند.
  • برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود روی گزینه continue یا ادامه کلیک کند.
  • در این مرحله کاربر وارد پیج اینستاگرام خود می شود و می تواند رمز عبور جدیدی برای صفحه خود تنظیم کند.

 

برگرداندن اکانت اینستاگرام از طریق پشتیبانی

برگرداندن اکانت اینستاگرام از طریق پشتیبانی

 

استفاده از پشتیبان اینستاگرام نیز یکی از راه های بازگرداندن پیج اینستاگرام است. برای استفاده از این روش لازم است کاربر یک گزارش از اکانت خود ایجاد کرده و اسناد مربوط به تایید هویت را ارائه دهد تا اکانت هک شده بازیابی گردد.

 جمع بندی

شبکه های اجتماعی امروزه جایگاه ویژه ای در زندگی همه افراد در سراسر جهان دارند. اهمیت این شبکه ها زمانی کاملا مشخص می شود که بدانیم اغلب افرادی که به تلفن های هوشمند دسترسی دارند، چند برنامه مربوط به شبکه های اجتماعی را در موبایل خود نصب کرده اند. بنابراین می توان ادعا کرد که این شبکه ها باعث ارتباط مردم سراسر دنیا با هم شده است.

اینستاگرام را احتمالا می توان گل سر سبد شبکه های اجتماعی در نظر گرفت. در حال حاضر کاربران زیادی از سراسر دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. اینستاگرام به دلیل امکانات مناسب خود و استقبال کم نظیر کاربران، تبدیل به بستری برای سرگرمی، رشد کسب و کار ها، آموزش و مسائلی از این قبیل شده است که آن را به یک ابر شبکه اجتماعی تبدیل کرده است.

ما در این مطلب یکی از روش هایی که اکثر افراد از طریق آن توانسته اند پیج خود را برگردانند را توضیح دادیم امیدوارم مفید واقع شده باشد.

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱۱ ) ۲.۶ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

میخام پیج داشموکه سه ساله فوت شده داشته باشم.گوشییش گمشده وایمیلشم نمیدونم میشه کاری کرد؟هزینشم پرداخت میکنم ممنون

Generic placeholder image

سلام برای بازیابی باید حتما شماره یا  ایمیل رو داشته باشید