خدمات اینستاگرام

تحلیل و استراتژی

براساس برنامه و اهداف شروع به تحلیل و بررسی رقبا و نوع بیزینس می کنیم تا در نهایت بهترین استراتژی را برای شما چیده شود. ما برای ایجاد استراتژ ی با شما در ارتباط هستیم. به محض دریافت تایید از سمت شما ما مدیریت اکانت را  آغاز می کنیم.

مدیریت پیج و اکانت

ما دست در دست مشتریان خود کار را پیش میبریم. شما در زمان همکاری میتوانید شاهد رشد تعداد فالورها و پاسخ دهی به کامنت ها و ایجاد پست و استوری هایی با نظارت خودتان باشید.

 

چرا کسب و کار شما به خدمات اینستاگرامی نیاز دارد؟

بعد از گذشت سال ها و افزایش تعداد اکانت های اینستاگرام و تجربه ای که ما در زمینه خدمات اینستاگرامی مارکتینگ داریم متوجه شدیم که خیلی از کسب وکارها زمان پاسخ دهی به کامنت ها، ارسال دایرکت و برقراری ارتباط با مخاطبان و فالوورها را ندارند و یا آشنایی کافی با اینفلوئنسرها فعال در زمینه کاری خود را ندارند. به همین دلیل ما خدمات اینستاگرامی را برای مدیریت و پشتیبانی پیج ها راه اندازی کردیم.

 

چرا خدمات اینستاگرام کیان تجارت را انتخاب کنیم

ما همیشه به دنبال فرصتی هستیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهند. مدیریت و پشتیبانی پیج اینستاگرام شاید تعریف واضحی نداشته باشد اما ما فراتر از KPIهای کوچک رفته ایم و به اینستاگرام به عنوان کانال بازاریابی و فروش برای کسب و کار مشتریان فکر می کنیم.

انجام خدمات اینستاگرام به شما کمک می کند مخاطبان قوی تری بسازید

ما به حفظ ثبات کسب و کار شما و بهبود شاخص های ماه به ماه اهمیت می دهیم. تیم ما سخت تلاش می کند تا مطمئن شود اهداف اینستاگرامی شما هر ماه محقق می شود. ما به رشد طبیعی اکانت شما حساس هستیم زیرا این مورد به کسب و کار شما ارزش می دهد.

 

خدمات مدیریت و پشتیبانی پیج اینستاگرام کیان تجارت به چه کسانی کمک می کند

کسب و کارهای آنلاین

 شما در حال حاضر یک اکانت برای کسب و کارتان دارید. اما بیاییداز طریق راه صولی آن را پیش ببریم تا مطمئن شویم حداکثر بازدهی و فروش را از آن دریافت کنید.

آژانس ها

آیا فکر می کنید نیاز به افزایش آگاهی از برند و تعداد فالورهای خود دارید؟ آیا می خواهید مدیریت اینستاگرام را هم به خدمات سایت خود اضافه کنید؟ ما با چندین آژانس در این راستا همکاری می کنیم.

اینفلوئنسرها

اگر شما یک اینفلوئنسر هستید خدمات ما به کمک شما هم می آید. اکثر مشتریان ما برای پاسخ دادن به کامنت و نظرات و دایرکت نیاز یه کمک دارند. تیم ما می تواند به شما در مدیریت این وظایف کمک کند و در عین حال در زمان این کار برای شما صرفه جویی می شود.

مارکترها و آژانس ها

ارگ یک دیجیتال مارکتر یا سوشال مدیا مارکتر هستید که به شخیص نیاز دارید تا در مدیریت اکانت ها به شما کمک کند. شرکت خدمات اینستاگرام کیان تجارت در این راستا خدمت رسانی می کند.

بلاگر

شما وقت زیادی برای تولید محتوا می گذارید و ممکن است زمانی برای مدیریت و تعامل با مخاطبان خود نداشته باشید تا زمانی که شما بر روی برند خود تمرکز کرده اید ما می توانیم مخاطبان و فالورهای شما را چند برابر کنیم.

برندها

آیا محصول یا خدماتی دارید که می فروشید یا برای تبلیغات هزینه می کنید؟ با افزایش فالوور و نفوذ خود برای بدست آوردن خریداران بالقوه بیشتر، بازدهی بیشتر خواهید داشت.

 

 

 

 

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد. اگر اسم برند شما در اینستاگرام وجود نداشته باشد، هزاران تعامل روزانه با مشتریان بالقوه را از دست می دهید. اینستاگرام به عنوان دومین شبکه اجتماعی بعد از فیسبوک از نظر محبوبیت میان مردم است. حضوری شما در این شبکه اجتماعی با استراتژی درست به افزایش دیده شدن نام برند شما و مشتریان به القوه می شود. 

 

اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی

اینستاگرام به عنوان دومین شبکه اجتماعی بعد از فیسبوک از نظر محبوبیت میان مردم است. حضوری شما در این شبکه اجتماعی با استراتژی درست به افزایش دیده شدن نام برند شما و مشتریان به القوه می شود.

 

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ با برنامه ریزی هدفمند برای ایجاد ارتباط هدفمند با مخاطبان به برندهای کمک می کند. معمولا در خدمات اینستاگرام هدف بازاریابی محصولات و خدمات و ایجاد آگاهی و وفاداری به برند است.

محبوبیت این پلتفرم در میان مردم باعث شده است تا فرصت خوبی باشد برای افرادی که به دنبال بستری برای دیده شدن و فروش بیشتر به صورت آنلاین هستند.

درخواست مشاوره اینستاگرام

 

خدمات اینستاگرام چیست؟

برای اینکه استراتژی خدمات اینستاگرام با موفقیت پیش برود باید از همه ابزارهای این پلتفرم استفاده شود.

مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینکه بتواند یک کسب و کار را متحول کند و مشتریان زیادی را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات خود کند، به دو عامل بسیار مهم و حیاتی نیازمند است. عامل نخست مدیریت قوی پیج اینستاگرام است.

عامل دومی که در موفقیت یک پیج تجاری اینستاگرام تأثیر به سزایی دارد، تبلیغات است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

بهینه سازی پروفایل

یک پروفایل کامل به شما کمک می کند تا نزد فالورهای خود اعتماد ایجاد شود. برای بهینه سازی پروفایل نیاز به عکس برند، بیوگرافی توصیفی، استوری های هایلایت شده جذاب و لینک وب سایت شما است.

تکنیک های فالوور

رشد اکانت و فالوورها بیشتر به روابط آن با دیگران بستگی دارد. برای مثال لایک کردن، کامنت گذاشتن در زیر پست های دیگران. علاوه بر آن به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط دیگران به تعامل با مشتریان بالقوه را افزایش می دهد.

تحقیق کلمات کلیدی

هشتگ و کلمات کلیدی به پیدا کردن اکانت شما توسط کاربران جدید کمک می کند.

تولید محتوا

مطالب تکراری و خسته کننده که نمونه آن در فضاها و پیج های مختلف بارها و بارها منتشر می شوند و یا مطالب جدید، جذاب و به روز که تمام توجه کاربر را جلب کرده و او را به مطالعه کپشن و احیانا اشتراک گذاری آن برای دوستانش باز می دارد. بنابراین تولید محتوا نقشی غیر قابل انکار در جلب نظر و سرقت نگاه و حواس کاربر دارد.

منظورمان از محتوا در مرحله اول تصویر یا فیلم مورد استفاده و در مرحله بعد متنی است که به عنوان کپشن برای آن تصویر یا فیلم گذاشته می شود.

طراحی قالب

تصاویر و فیلم هایی که در فضای اینستاگرام منتشر می شود، ممکن است در هر فضای دیگری مثل بخش image (تصویر) گوگل، اکسپلورر اینستاگرام، بخش سرچینگ اینستاگرام و ... به ناگاه به نمایش در آید و توسط کاربران مختلفی مشاهده شود.

حال اگر این تصاویر و یا فیلم ها بدون هیچگونه هویت و مشخصه ای از مرجع تولید و منتشر کننده خود باشند، در واقع هیچ بازدهی و ثمری از این انتشار گسترده عاید شما نخواهد شد. ولی در صورتی که تصاویر خود را مجهز به قالب اختصاصی کنید و به آنها هویت ببخشید، در هر فضایی که منتشر شوند، مبلغ شما و مجموعه شما خواهند بود. این قالب می تواند شامل لوگو، نام تجاری، اطلاعات تماس و یا هر چیزی که برای شما اهمیت دارد، باشد.

پشتیبانی پیج اینستاگرام و برنامه منظم انتشار پست

یکی از وظایف پشتیبانی پیج اینستاگرام ارسال پست های متعدد و ورود و بازدید افراد مختلف است اما بدانید هیچ کدام به تنهایی برای گسترش کسب و کارتان از طریق پیج اینستاگرام کافی نیست؛ موضوع مهم آن است که این افراد پس از ورود به پیج شما و یا مشاهده پست های شما با چه چیزی رو به رو می شوند. انتشار پست طبق زمانبندی منظم برای رشد اکانت و افزایش تعداد فالوورهای شما کمک می کند.

انتشار استوری

استوری اینستاگرام در بالای فیدها نمایش داده می شود. به مدت 24 ساعت در دسترس هستند و این باعث می شود با اشتراک گذاری محتوای جذاب و تبلیغات همیشه در تیررس فالوورها باشید.

در واقع با ارسال منظم و روزانه پست و استوری، همواره خود را در معرض دید فالورهای پیج خود و افراد دیگری که از طریق هشتک، لوکیشن و ... به صورت اتفاقی پست های شما رو مشاهده می کنند، قرار می دهید و این یک قدم بزرگ در رونق کسب و کارتان از طریق پیج اینستاگرام محسوب می شود.

تبلیغات

علاوه بر اینکه شما باید اکانت خود را با استفاده از هشتگ و کلمات کلیدی مناسب رشد دهید، با تبلیغات پولی میتوانید میزان دسترسی خود را با مشتریانی که هنوز تعامل نداشته اید گسترش دهید.

 

چرا اینستاگرام برای بازاریابی اهمیت دارد؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است اما فقط به دلیل تعداد کاربران آن نیست که اهمیت آن را افزایش داده بلکه کاربران اینستاگرام به طور منظم فعالیت برندها را دنبال می کنند و با آن تعامل دارند.

8 تا 10 اکانت اینستاگرام یک اکانت تجاری را فالو دارد.

برندهای فعال در اینستاگرام فرصت زیادی برای برقراری ارتباط معنادار با مشتریا بالقوه دارند. این نشان دهنده این است کیفیت محتوای اینستاگرام شما خیلی مهم است.

تقریبا 81% کاربران از اینستاگرام برای تحقیق درباره خدمات و محصولات استفاده می کنند. با کمک بک متخصص استراتژیست شبکه اجتماعی نام برند شما می تواند به میلیون ها مشتری بالقوه که آماده خرید هستند می رسد. محتوای جذاب تضمین می کند که آن ها دوباره و دوباره با شما ارتباط برقرار کنند.

شما نیز اگر به فکر رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید و می خواهید تحول بزرگی در فروش خود انجام دهید، ناچار به حضور مؤثر در این شبکه اجتماعی محبوب هستید. حضور پر رنگ شما در صفحات اینستاگرام، نام تجاریتان را برجسته کرده و روابط پایداری بین کاربران این برنامه و تجارت شما ایجاد می کند که این مهم در نهایت منجر به رشد مستمر کسب و کارتان در بلند مدت می شود.

 

کیان تجارت چه خدمات اینستاگرامی را ارائه می کند؟

سایت خدمات اینستاگرام کیان تجارت در تلاش است تا با توجه به ماموریت و اهداف هر سازمان استراتژی منحصر به فردی که نرخ تبدیل بالایی داشته باشد تدوین کند. علاوه بر این تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند داده ها را به درستی درک کنید و در جهت بهبود آن استراتژی بچینید

مدیریت پیج اینستاگرام قوی شامل ارسال منظم پست و استوری به صورت روزانه برای فعال نگه داشتن پیج، تولید محتوای قوی، جذاب و به روز که هر کاربری را به سوی خود جذب کند، طراحی قالب و اضافه کردن لوگو و نام تجاری و گاهی اطلاعات تماس بر روی تصاویر و فیلم ها، ارسال پست ها به صورت استاندارد و با رعایت اصولی همچون هشتک گذاری و ... تنها بخشی از مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام است.

 

اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغات

بازاریابی موفق در اینستاگرام به محتوای با کیفیت و برنامه ریزی وابسته است. به همین دلیل اگر توجه کرده باشید برندهای بزرگ و موفق یک استراتژی پایدار و بلند مدت را ایجاد می کنند. با تلاش و فعالیت مداوم و برنامه ریزی شده فالوورهای شما افزایش می یابد و می توانید بازدیدکننده بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

علاوه بر این یک آژانس خدمات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا با اینفلوئنسرهای حوزه کاری خودتان ارتباط برقرار کنید. محتوای مورد نیاز برای تبلیغات، بررسی ، انتخاب و تعیین صلاحیت اینفلوئنسر و همکاری با آن ها نیاز به تخصص دارد. با توجه به پیچیدگی اینفلوئنسر مارکتینگ، انتخاب یک شرکت خدمات اینستاگرامی برتر در بررسی زمان همکاری با اینفلونسر و انتخاب اینفلوئنسر مناسب به شما کمک می کند.

نقش مدیریت اینستاگرام شامل گزارش گیری ماهانه و تجزیه و تحلیل آن است. گزارشات ماهانه به شما کمک می کند نتایج فعالیت های انجام شده را به طور واضح ببینید و استراتژی خود را براساس داداه های واقعی بچینید.

اهمیت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. تبلیغات باعث می شود کاربران زیادی به سمت پیج شما سرازیر شوند و ضمن آشنایی با مجموعه و کسب و کارتان، محصولات و خدمات شما را ببینند و در صورتی که نیازمند و یا علاقه مند به این محصولات و یا خدمات بودند، پیج شما را دنبال کرده و یا مستقیما از طریق تلفن و یا دایرکت با شما تماس بگیرند.

 

اهمیت خدمات اینستاگرام برای کسب و کارها

برای دانستن اهمیت خدمات اینستاگرام باید بدانید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب است که روزانه توسط میلیون ها کاربر ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند و ایرانیان زیادی چندین ساعت از زمان روز خود در این شبکه اجتماعی جذاب می گذرانند. این امر باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و محصولات و خدمات خود را به کاربران بی شمار آن عرضه کنند.

 

خدمات اینستاگرام

 

انجام خدمات اینستاگرام شرکت کیان تجارت

نمونه کارهای خدمات اینستاگرام شرکت کیان تجارت در زمینه رستوران و کافه ها، بیوتی و آرایشی، صنعتی و ... است. در ادامه به بررسی موردی برخی از پروژه های خدمات اینستاگرام میپردازیم.

کافه آژمان یکی از مشتریان ما در زمینه انجام خدمات اینستاگرام است.

در نگاه اول با ورود کاربر به این پیج طراحی زیبا و منحصر به فرد پست ها نظر را جلب می کند.

 

خدمات اینستاگرام پیج کافه آژمان

 

استفاده از رنگ برند در آیتم های مختلف هر پست و استفاده از لوگو در پست ها باعث شخصی سازی محتوای پیج و اعتماد بیشتر کاربر به برند شما می شود.

نحوه عکاسی از محصول و ادیت های انجام شده بر روی عکس پست ها به ایجاد پیجی یک دست که نیاز کاربر را پاسخگو باشد و کاربر را دچار سردرگمی نشود کمک می کند.

 

 

این ویدیو خلاقانه از یکی از محصولات برند آژمان طراحی شده است. طراحی و ساخت انواع ویدیو و موشن گرافی از محصولات و خدمات شما توسط بهترین طراحان انجام می شود.

 

طراحی قالب و پست اینستاگرام امادا

 

پیج اینستاگرامی تولید و واردات یراق آلات امودا با طراحی پست خلاقانه و هدفمند در جهت نمایش درست محصولات برند انجام شده است.

 خدمات اینستاگرام دوریس

 

خدمات اینستاگرامی دوریس در حوزه مد و پوشاک با طراحی و دیزاین قالب های مخصوص به این برند و استفاده از رنگ های طبیعی جلوه ای جذاب به پیج بخشیده است.

 

 

ساخت این کلیپ و فیلمبرداری آن در محیط باز و طبیعت با دوربین پیشرفته و هلی شات انجام شده است. ادیت و پردازش آن توسط تیم متخصص انجام شده است.

 

 

 

در اینجا میتوانید چند نمونه از پیج های اینستاگرام را توسط گروه دیجیتال مارکتینگ کیان مدیریت می شوند، مشاهده کنید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۵۸ ) ۳.۱ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

news

جدیدترین مقالات

دیجیتال مارکتینگ

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

test