ساخت پیج اینستاگرام

ساخت پیج اینستاگرام

ساخت پیچ اینستاگرام به دلیل قابلیت های بی نظیری که این بستر برای کاربران خود فراهم نموده است همواره مورد استقبال افراد بسیاری زیادی قرار دارد. هم اکنون شمار بسیاری از مردم سراسر دنیا را می توان شاهد بود که کاربر اینستاگرام بوده و از این محیط برای به اشتراک گذاری محتواهای متنی و تصویری خود استفاده می کنند.

اینستاگرام به عنوان یک بستر کاملا کاربردی و امن تمام امکانات لازم را فراهم نموده است تا کسب و کارهای مختلفی بتوانند از این مسیر کسب درآمد کنند.

شما نیز می توانید از این بستر برای راه اندازی کسب و کار خود، اینستاگرام مارکتینگ و یا به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خود استفاده کنید اما قبل از هرچیز لازم است اقدام به ساخت پیج اینستاگرام نمایید.

در اینجا این سوال مطرح می گردد که به چه شکل می توان یک پیج اینستاگرام ساخت ؟ ما در این نوشتار تمامی مطالب مفید و کاربردی در این راستا را برای شما جمع آوری نموده ایم تا به راحتی بتوانید به این امر دست یابید. از شما می خواهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها ما را مهمان نگاه های زیبای خود کنید.

 

اهمیت بستر اینستاگرام در سطح دنیا

قبل از بررسی مراحل ساخت اکانت اینستاگرام قصد داریم تا به صورت اجمالی به بررسی اهمیت اینستاگرام در دنیای کنونی پرداخته و در این زمینه نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. در حال حاضر اینستاگرام به عنوان یک بستر فوق العاده قدرتمند در سراسر دنیا شناخته می شود که توانسته است سطح بسیار بالایی از کاربران فضا اجتماعی را به خود اختصاص داده و افراد بی شماری را به خود جذب کند.

ویژگی های بی نظیری که این برنامه به همراه دارد تاکنون توانسته است این بستر را به موفقیت های قابل توجه ای برساند به گونه ای که می توان آن را یکی از پربازیدترین شبکه های اجتماعی دانست. موفقیت هایی که بسیاری از مدیران کسب و کارها با استفاده از این بستر کسب نموده است ممکن است شما نیز همچون خیلی از مردم سراسر دنیا به این فکر فرو برد که چگونه می توانیم ما نیز در این زمینه به موفقیت برسیم. قبل از هرچیز در گام اول شما بایستی اقدام به ساخت پیج اینستاگرام نموده سپس به فکر تجاری سازی اینستاگرام خود باشید.

شاید شما یک بیزینس یا کسب و کار بزرگ باشید که نیاز به ساخت اکانت اینستاگرام و پیش بردن اهداف تجاری خود در آن را داشته باشید، در این صورت انتخاب شرکتی در جهت پیشبرد اهدافتان می تواند انتخابی هوشمندانه باشد. خدمات اینستاگرام کیان تجارت یا مدیریت و پشتیبانی پیج شما در جهت رسیدن نزدیک شدن و رسیدن به اهدافتان شما را همراهی می کند.

 

حتما بخوانید: اینفلوئنسر اینستاگرام چیست؟ معرفی معروف ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام

 

مراحل ساخت پیج اینستاگرام

مراحل ساخت پیج اینستاگرام را همان گونه که در بخش های قبل قول داده بودیم خدمت شما بیان نموده و به این طریق بتوانیم به شما کمک کنیم تا گام های ابتدایی با دقت بیشتری بردارید. زمانی که شما برنامه اینستاگرام را از طریق مرورگرها و یا فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب می کنید با صفحه ابتدایی این برنامه مواجه خواهید شد. این صفحه به شکل زیر بوده و حاوی فیلدهای مشخصی است.

گام اول : ثبت نام کاربری و پسورد

مراحل ساخت پیج اینستاگرام - نام کاربری

صفحه ای که پیش روی شما قرار می گیرد دارای فیلدهایی با عنوان ایمیل یا نام کاربردی و رمز عبور است که شما از طریق این فیلدها می توانید ثبت نام خود را انجام دهید. ایمیل یا شماره تلفن خود را در فیلد اول با دقت وارد نموده سپس به سراغ فیلد دوم که دارای عنوان password  است، بروید. این فیلد از شما می خواهد یک رمز عبور مشخص را برای پیج اینستاگرام خود در نظر بگیرید.

نکته : حتما این پسورد را در جایی ثبت نموده و یا آن را حفظ کنید زیرا در زمان بازیابی پیج به آن نیاز خواهید داشت.

کلیک بر روی گزینه sign up  که با خطوط قرمز در تصویر مشخص شده است شما را به صفه دیگری هدایت می کند که در مرحله بعد به توضیح آن خواهیم پرداخت.

گام دوم : مشخصات ایمیل یا شماره موبایل

ساخت اکانت اینستاگرام

در بخش دوم از شما خواسته می شود تا ثبت نام خود را با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نهایی کنید اما این امر به منزله پایان روال ثبت نام شما نخواهد بود. در هر بخش شماره تلفن و ایمیل خود را با دقت وارد نموده سپس بر روی گزینه next  کلیک کنید تا به این طریق به صفحه بعدی هدایت شوید. در زیر تصویری از این مرحله را قرار داده ایم تا به این شکل سریع تر بتوانید نسبت به چگونگی ساخت پیج اینستاگرام به اطلاعات لازم دست یابید.

گام سوم : تایید اطلاعات برای راه اندازی پیج اینستاگرام

تجاری سازی پیج اینستاگرام

در مرحله سوم از راه اندازی پیج اینستاگرام لازم است برای پیج خود یک نام را در نظر گرفته و مجددا پسوردی را که در مراحل قبل در نظر گرفته اید وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات لازم برای این فیلدها و تایید صحت آن ها می توانید بر روی گزینه next  کلیک نموده و وارد مرحله بعدی شوید.

 

حتما بخوانید: اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام - 3 روشی که بلاگرها از آن استفاده می کنند

 

گام چهارم : انتخاب عکس پروفایل برای ساخت پیج اینستاگرام

راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام

در این مرحله یعنی دقیقا پس از فشردن گزینه next  نرم افزار اینستاگرام از شما می خواهد تا یک تصویر را برای پیج خود انتخاب نمایید. این بستر امکاناتی را برای شما فراهم نموده است تا به گالری تصاویر خود دسترسی یافته و اقدام به انتخاب تصاویر دلخواه خود جهت تنظیم در نمایه پیج نمایید. برای این امر لازم است بر روی گزینه add a photo  کلیک نموده و عکس موردنظر خود را از گالری انتخاب و تایید کنید.

نکته : در صورتی که قصد ندارید تا عکسی را برای نمایه خود تنظیم کنید می توانید گزینه skip  را انتخاب کنید.

گام پنجم : اتصال به اکانت فیسبوک

بیزینسی شدن پیج اینستاگرام

پس از تایید عکس نمایه در راستای ساخت پیج اینستاگرام این برنامه از شما می خواهد تا اینستاگرام خود را به فیسبوک خود متصل نموده و از خدمات بی نظیری بهره مند شوید. داشتن حساب کاربری فیسبوک در این زمینه الزامی نبوده و اگر چنین حسابی را دارا نمی باشید می توانید با انتخاب گزینه skip  وارد مرحله بعد شوید.

 

مزایای ساخت پیج اینستاگرام

طی نمودن تمامی این مراحل بر اساس مطالبی که بیان نمودیم امکانات لازم را برای شما جهت راه اندازی پیج اینستاگرام فراهم نموده و به شما کمک می کند تا به راحتی وارد این دنیای بزرگ شوید. از مهم ترین نکاتی که لازم است در این بخش آن ها اشاره نماییم اصولی هستند که باید آن ها را برای راه اندازی کسب و کارهای خود با استفاده از اینستاگرام رعایت نموده سپس وارد این بستر شوید. در صورتی که هدف شما از ساخت پیج اینستاگرام، بیزینس و فعالیت گسترده است و ایجاد تبلیغات هدفمند در اینستاگرام است پیشنهاد می کنیم پیج بیزنسی اینستاگرام را راه اندازی کنید.

 

تجاری سازی پیج اینستاگرام

توصیه داریم برای این امر اهداف خود را از تجاری سازی اینستاگرام مشخص نموده سپس از خود سوالات مشخصی را که در ادامه آن ها را مطرح خواهیم نمود بپرسید. پاسخ به این سوالات می تواند دیگاه های شما برای بیزینسی شدن پیج اینستاگرام تغییر دهد.

  • هدف شما برای حضور در بستر اینستاگرام چیست ؟
  • از برنامه اینستاگرام چه انتظاراتی دارید ؟
  • آیا برند شما برای پیشرفت نیاز به اشتراک گذاری تصاویر جذاب دارد ؟
  • آیا تمایل دارید تا اطلاعاتی را نیز که ربطی به کسب و کار شما ندارند را در این بستر به اشتراک بگذارید ؟
  • آیا زمان و منابع لازم را برای بیزینسی شدن پیج اینستاگرام خود دارید ؟
  • آیا حاضرید برای موفقیت کسب و کار خود در بستر اینترنت هزینه کنید ؟

 

قوانین راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام

شما برای راه اندازی پیج فروش در اینستاگرام باید قوانین مهمی را در نظر گرفته و برای کسب موفقیت یک به یک آن ها را اجرا کنید. این قوانین که شامل محتوانویسی ارزشمند، استفاده از کپشن های جذاب، ایجاد استوری اینستاگرام، استفاده از هشتگ های جذب فالور و ... می شوند با قابلیت های بی نظیر خود می توانند بهترین ها را برای شما در این راستا رقم بزنند.

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۴۱ ) ۳.۸ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید