به این دلایل طراحی اپلیکیشن را به شرکت طراحی اپ بسپارید!

به این دلایل طراحی اپلیکیشن را به شرکت طراحی اپ بسپارید!

آیا می‌دانستید که هزینه‌های جهانی طراحی اپلیکیشن‌های موبایل در سال ۲۰۲۰ حدودا به ۱۱۱ میلیارد دلار رسیده‌ است؟ اگر تصمیم گرفته‌اید که یک اپلیکیشن موبایل خلق کنید، ممکن است تردیدهایی در رابطه با اینکه اپلیکیشن را خودتان خلق کنید یا به یک شرکت بسپارید داشته باشید. به همین علت، ما در ادامه به ۷ عامل اصلی‌ که باید با توجه به آنها طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به شرکت طراحی اپلیکیشن بسپارید، اشاره می‌کنیم.

 

1- عامل اول، هزینه است.

در حالی که احتمالا هزینه اولین عاملی است که به ذهنتان رسیده و نمی‌توان منکر این موضوع شد که بدون بودجه نمی‌توان کار را به شرکتی سپرد، بیایید به این موضوع بپردازیم. یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل به دلیل تخصص و تجاربی که در این حوزه دارد می‌تواند یک کار باکیفیت، کاربردی و عالی برای شما ارائه دهد. این در حالیست که احتمالا برای راه اندازی اپ نیرو جذب کنید هیچ ایده‌ای در رابطه با نحوه طراحی اپ ندارد. یکی از مزایای همکاری با تیم تخصصی دستیابی به موفقیت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

در ضمن، آژانس‌ها به واسطه تخصص خود به طیف گسترده‌تری از منابع و پلتفرم‌های کاربردی در مقایسه با یک تیم نیم حرفه‌ای یا مبتدی دسترسی دارند. به این ترتیب، شرکت ها بسیار اثربخش‌تر و مفیدتر عمل خواهند کرد.

 

 مزایای شرکت طراحی اپلیکیشن

 

2- کیفیت کار شرکت طراحی اپ بهتر است.

عامل دومی که باید به واسطه آن از یک شرکت برای ساخت اپلیکیشن کمک گرفت، کیفیت است. وقتی صحبت از همکاری برای خلق یک اپلیکیشن تخصصی و باکیفیت به میان می‌آید، هیچ جایگزین دیگری به جز همکاری با شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند، وجود ندارد. یک آژانس تخصصی که به طراحی اپلیکیشن می‌پردازد، به واسطه سال‌ها فعالیت در این حوزه می‌داند چه پلتفرمی مناسب خواسته و نیازهای شما است یا کدام پلتفرم باعث افزایش ضعف و شکست اپ موبایل می‌شود.

همچنین، آنها به جدیدترین ابزارها و فناوری‌های روز دسترسی دارند که این موضوع می‌تواند باعث ارتقای اپ موبایل شما به سطح بعدی شود. درک عمیق آنها از فرآیند توسعه اپلیکیشن، بینش ارزشمندی از هر مرحله پروژه ارائه می‌دهد. در نتیجه، اطمینان بیشتری از مراحل خلق اپ موبایل متناسب با استانداردهای جهانی توسط شرکت های طراحی خواهید داشت.

 

3- تجربه شرکت طراحی اپلیکیشن بیشتر است.

هنگامی که نوبت به توسعه و بازاریابی برنامه موبایل موفق می‌رسد، تجربه به یک عامل بسیار مهم بدل می‌شود. یک آژانس خدماتی در حوزه طراحی اپلیکیشن تجربه‌های بیشتری را برای بهینه‌سازی برنامه‌ها به شما ارائه می‌دهد. یک شرکت طراحی برنامه موبایل احتمالاً با مشتریان زیادی در صنایع مختلف کار کرده است. بنابراین، درک زیادی از اینکه چگونه رویکرد مناسبی برای دستیابی به یک موقعیت منحصر به فرد تنظیم کند، دارد. به عبارت دیگر، شما می‌توانید به یک آژانس خدمات‌دهی در حوزه اپلیکیشن اعتماد کنید و از راهنمایی‌ها و تخصص لازم آنها برای توسعه و بازاریابی اپلیکیشن خود بهره ببرید.

 توسعه اپ با شرکت سازنده اپلیکیشن

 

4- مقیاس‌پذیری، عامل چهارم است.

برای اینکه یک کسب‌وکار بتواند در دراز مدت به موفقیت و رشد برسد به تجربه نیازمند است. تجربه آژانس خدمات‌دهی برای اپلیکیشن موبایل بیشتر از تجربه نیرویی است که می خواهید جذب کنید. در نتیجه، یک شرکت مقیاس‌پذیرتر از یک نفر یا تیمی است که استخدام کرده اید. به این ترتیب، باعث خلق انتخاب‌های بهتر برای موفقیت در بلندمدت می‌شود.

همچنین، انعطاف‌پذیری یک شرکت در کنار رشد تخصصی اعضای شرکت می‌تواند به دستیابی سریع‌تر شما برای موفقیت کمک کند. به همین خاطر، مقیاس‌پذیری یکی از مزیت‌های اصلی کار با یک شرکت های طراح اپلیکیشن های موبایل است. 

 

5- انعطاف‌پذیری، عامل مهم دیگر.

می‌توان انعطاف‌پذیری را عاملی مهم برای به کارگیری خدمات شرکت سازنده اپلیکیشن دانست. در دنیای تجارت امروز، چابکی و سرعت به امری اساسی و کلیدی بدل شده است. توانایی سازگاری سریع با شرایط در حال تغییر باعث خلق موفقیت یا شکست می‌شود. وقتی صحبت از توسعه اپلیکیشن می‌شود، همکاری با یک شرکت یک مزیت محسوب می‌شود.

یک شرکت طراحی برنامه موبایل می‌تواند به سرعت به تغییرات پیش آمده (که می‌توانند خوشایند یا ناخوشایند باشند نظیر فیلترینگ اینترنت در ایران) واکنش نشان دهد و راهکارهای لازم را در اپ موبایل شما ارائه دهند. به همین خاطر، احتمال اینکه اپلیکیشن شما شکست بخورد، کاهش می‌یابد. در واقع، انعطاف‌پذیری در دنیای تجارت امروزی یک باید بسیار مهم است که با همکاری با یک شرکت طراحی می‌توانید به آن دست یابید. 

 

6- عینیت‌بخشی عامل بعدی است.

دلبستگی و علاقه‌مند شدن به ایده‌های خود بسیار آسان است. به خصوص زمانی که برنامه‌های بلندمدتی برای خود دارید. اما گاهی لازم است گامی به عقب برداشته و از دیدگاه عینی برنامه خود را بررسی کنید. یک شرکت سازنده اپ می‌تواند به شما کمک کند تصمیماتی به نفع خود اتخاذ کنید. همچنین، می‌تواند بازخورد صادقانه‌ای در مورد برنامه به شما ارائه دهد و باعث اتخاذ تصمیمات بهتر شود. تصمیماتی که در دراز مدت به نفع شما خواهند بود.

البته، به یاد داشته باشید که در نهایت شما باید تصمیم آخر را در مورد اپ موبایل خود بگیرید. اما حتما از مشورت‌ها و دیدگاه‌های دیگران هم بهره ببرید. به این ترتیب، یک آژانس خدمات‌رسانی در حوزه اپلیکیشن می‌تواند دارایی بزرگی برای شما باشد.

 

 طراحی اپلیکیشن با کیان تجارت

7- در آخر به نتیجه کار توجه کنید!

وقتی نوبت به توسعه یک اپلیکیشن موفق می‌رسد، نتیجه کار حرف اول و آخر را می‌زنند. شرکت های ساخت اپلیکیشن می‌تواند به خلق نتایج کارآمد و بهتر اپلیکیشن‌ موبایل کمک کند. در حالی که یک برنامه نویس یا تیم برنامه نویس ممکن است بتواند یک برنامه مناسب ایجاد کند. اما بعید است بتواند نتایج به دست آمده را هم‌راستا با موفقیت اپلیکیشن شما ارزیابی کرده و راهکارهایی کاربردی ارائه دهد.

دلیل این مسئله هم بسیار ساده است. شرکت‌های سازنده اپلیکیشن به دلیل تجارب خود می‌توانند نتایج بهتری برای شما خلق کنند. همچنین، تخصص آنها به کمک تجربه‌یشان می‌آید و دستیابی به موفقیت را برایتان بسیار آسان‌تر می‌کند. بنابراین، زمانی که با یک آژانس کار می‌کنید، از پیشرفت خود در سطح جهانی اطمینان دارید.

 

خطرات استفاده از یک برنامه نویس

حالا که به بعضی از مزایای کار با یک شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن اشاره کرده‌ایم، بیایید نگاهی هم به خطراتی که ممکن است به واسطه طراحی اپلیکیشن موبایل توسط تیم یا یک فرد برنامه نویس که توسط شما استخدام شده اند، بپردازیم.

  • بی‌تجربگی تیم، یکی از این خطرات است.

بزرگترین خطری که ممکن است حین سپردن کار طراحی اپلیکیشن به یک تیم یا فرد برای شما رخ دهد، نداشتن تجربه و تخصص لازم است. توسعه اپلیکیشن موبایل یک فرآیند پیچیده است و نحوه انجام صحیح آن به دانش و مهارت زیادی نیاز دارد.

 تیم یا فرد برنامه نویس پروژه شما ممکن است بتواند یک برنامه موبایل ظاهرا موفق و کاربردی ایجاد کند، اما بعید است بتوانند اپلیکیشن باکیفیت براساس استانداردهای جهانی طراحی کند.

  • عدم انعطاف‌پذیری، مسئله دیگر است.

خطر دیگری که استفاده از یک تیم یا فرد ممکن است برای اپلیکیشن موبایل شما ایجاد کند، عدم انعطاف‌پذیری است. در دنیای کسب‌وکار امروز همه چیز به سرعت تغییر می‌کند. به همین خاطر، انعطاف‌پذیری مسئله‌ای است که باید یک طراح اپلیکیشن داشته باشد.

گرچه، تیم طراحی شرکت شما ممکن است به قراردادها و دیگر شرایط متعهد باشد، اما به احتمال زیاد نمی‌تواند با تغییرات پیش آمده در اپلیکیشن را سازگار کند. در نتیجه، احتمال اینکه حین تلاش برای همگام شدن با رقبا، در موقعیتی سخت قرار بگیرید بسیار زیاد خواهد بود.

  • دسترسی به منابع محدود، عامل آخر است.

یکی از نقاط ضعف جذب نیروی برای طراحی اپلیکیشن دسترسی آنها به منابع محدود است. این می‌تواند یک مانع بزرگ برای ایجاد یک اپلیکیشن باکیفیت بالا و موفق باشد. همچنین، تجربه کم نیروی استخدام شده در کنار بودجه کم برای استخدام نیروی متخصص و کارآمد می‌تواند باعث خلق یک اپلیکیشن محدودتر و در نهایت شکست آن شود.

 

تماس با شرکت طراحی اپلیکیشن 

 

جمع بندی 

اگر قصد طراحی و توسعه اپلیکیشن خود را دارید، حتما از افراد متخصص همچون شرکت‌های طراحی اپلیکیشن کمک بگیرید. البته، تحقیق در مورد شرکت را قبل از برون‌سپاری پروژه خود جدی بگیرید. سپس بدانید چه می‌خواهید و با توجه به آنها با شرکت مدنظرتان گفت‌وگو داشته و همکاری خود را آغاز کنید.

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۰ ) ۰ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید