اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام - 3 روشی که بلاگرها از آن استفاده می کنند

اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام - 3 روشی که بلاگرها از آن استفاده می کنند

با افزایش فالوور در اینستاگرام می توانید به کسب و کار اینترنتی و مجازی خود رونق ببخشید. با بالا رفتن تعداد فالوور های اینستا، پیج شما توسط افراد زیادی شناخته شده که همین امر باعث افزایش بازدید و تبلیغات می شود.

امروزه شبکه های مجازی نقش بسیار پررنگی در زندگی ما دارند و بسیاری از افراد از طریق همین شبکه های مجازی کسب درآمد می کنند. یکی از برنامه های پرطرفدار در بین شبکه های مجازی، اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید از برنامه اینستاگرام کسب درآمد کنید ابتدا باید تعداد فالوور های اینستا را افزایش دهید سپس به وسیله تبلیغات، فروش محصولات و ...کسب درآمد کنید.

خدمات اینستاگرام کیان تجارت شما را در جهت مدیریت هرچه بهتر صفحه شما کمک می کند. برای دریافت خدمات اینستاگرام کیان تجارت با شماره 88230063 برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

ما در این مقاله قصد داریم که اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام و سه راه کار مبتکرانه که به وسیله آنها می توانید فالوور های اینستاگرام را افزایش داد را برای شما توضیح دهیم پس اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش فالوور های اینستا هستید این مقاله را مطالعه کنید.

 

اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر فردی قصد داشته باشد که از طریق اینستاگرام کسب درآمد کند، نباید اهمیت افزایش فالوور را نادیده بگیرد زیرا به هر میزان که فالوور های اینستاگرام بیشتر باشند، میزان بازدید از پیج شما و تبلیغاتی که انجام می دهید بیشتر خواهد شد. افزایش دنبال کننده در اینستاگرام از چند جهت اهمیت دارد که در ادامه آنها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

شناسایی کسب و کار و تجارت شما

به هر میزان که دنبال کننده های شما در اینستا بیشتر باشند، بازدید از صفحه مجازی شما توسط اشخاص دیگر و همچنین فروش محصولات شما بالاتر می رود از این رو کسب و کار شما رونق می یابد. همچنین اگر فردی قصد داشته باشد پیج خود را تبلیغ کند، ابتدا تعداد فالوور و بازدید از پیج شما را بررسی می کند و اگر بازدید از پیج شما بالا باشد بعد از آن تبلیغات پیج خود را به شما می سپارد.

افزایش درآمد

زمانی که فالوورهای اینستای شما افزایش یابند، می توانید از طریق تبلیغات درآمد بسیار زیادی داشته باشید. بسیاری از بلاگر های اینستا از طریق تبلیغات پیج های رستوران ها، آرایشگرها، فروش محصولات به صورت آنلاین و... درآمد بسیار زیادی را کسب می کنند.

ایجاد تغییرات مثبت در جامعه

وقتی شما در بین بسیاری از افراد محبوب و مشهور باشید می توانید با اقدام به کارهای مثبت در جامعه، مردم را به انجام فعالیت های مثبت اجتماعی دعوت کنید.

افزایش شهرت

زمانی که دنبال کننده های زیادی داشته باشید، بسیاری از افراد شما را خواهند شناخت که همین امر باعث افزایش شهرت شما می شود.

 اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام

 

سه راه کار مبتکرانه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

همانطور که گفتیم افزایش فالوور در اینستا اهمیت های فراوانی دارد و شما می توانید با استفاده از یک شبکه مجازی و در منزل، کسب درآمد کنید. خیلی از افراد می گویند بهترین روش برای افزایش دنبال کننده در اینستا استفاده از ربات است. این ربات ها ممکن است باعث افزایش فالوورهای شما شوند اما خطراتی نیز با خود به همراه دارند. از جمله این خطرها می توان به هک شدن پیج شما اشاره کرد. فالوورهایی که از طریق ربات های اینستاگرام برای شما قرار داده می شوند ممکن است غیر واقعی و فیک باشند.

در ادامه ما چند راه کار مناسب و بی خطر برای افزایش فالوورهای اینستاگرام را برای شما بررسی می کنیم پس با ما همراه باشید.

هدف پیج خود را مشخص کنید

برای افزایش تعداد دنبال کننده ها در اینستاگرام ابتدا باید هدفی برای پیج خود مشخص کنید و متناسب با آن فعالیت خود را آغاز کنید. افزایش دنبال کننده یک راه ساده به نظر می آید ولی باید برای انجام این کار صبور باشید زیرا ممکن است زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

برای اینکه بازدید از پیج شما بالا برود و فالوورهای شما افزایش یابند، پس از مشخص شدن هدف پیج، پست ها و کپشن هایی که برای یک پست در نظر میگیرید را مناسب انتخاب کنید. بهتر است برای عکس ها و کپشن های پست پیج خود از یک عکاس و فردی که تولید محتوا انجام می دهد، دعوت به همکاری کنید. این کار باعث می شود که پست هایی که در صفحه مجازی خود به اشتراک میگذارد بسیار با کیفیت جذاب باشند از این رو همین امر باعث جذب فالوور می شود.

تبلیغات

شما می توانید یک اینفلوئنسر و بلاگر را در اینستاگرام که تعداد دنبال کننده زیادی دارد را یافته و از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ از او بخواهید که پیج شما را تبلیغ و معرفی کن. این کار هزینه زیادی را می طلبد و ممکن است نتیجه ای که دلخواه شما است حاصل نشود از این رو بهترین روش برای افزایش فالوور در اینستا ، مشخص کردن هدف مناسب و قرار دادن پست با کیفیت عالی و جذاب است.

استفاده از ربات برای جذب فالوور

یکی دیگر از راه هایی که بسیاری از افراد برای افزایش فالوور به آن مراجعه می کنند، استفاده از ربات است. برای جذب فالوور از این طریق، فرد با ربات ها به هشتگ های مورد نظر دسترسی می یابد و آنها را فالو میکند پس از اینکه فالو بک اتفاق افتاد، 48 ساعت بعد ربات به صورت خودکار فرد را آنفالو می کند.استفاده از این روش بر خلاف روش های پیشین بسیار ساده و راحت است اما این سوال پیش می آید که آیا استفاده از این ربات ها بی خطر هستند؟

آیا استفاده از ربات برای افزایش فالوور توصیه می شود یا خیر؟

استفاده از ربات ها برای جذب فالوور کار اخلاقی و درستی نیست و خطراتی برای شما به همراه دارد. ما به چند دلیل استفاده از ربات ها را به شما توصیه نمی کنیم.

  1. استفاده از این ربات ها کار غیر اخلاقی است و شما با آنفالو کردن فرد پس از 48 ساعت به آن بی احترامی می کنید و انجام این کار شایسته نیست.
  2.  با افزایش دنبال کننده های شما از این طریق، تنها تعداد فالوور و لایک های شما بالا می رود و در کسب و کار شما هیچ تاثیر مثبتی ندارد.
  3. با استفاده از این ربات ها ممکن است گوشی و همچنین پیج اینستای شما هک و اطلاعات شخصی شما دزدیده شود.
  4. جذب فالوور به کمک ربات ها باعث می شود که خدمات ضعیف تری به مخاطبان ارائه دهید.
  5. برخی از افراد سودجو اقدام به ساخت ربات های فیک برای جذب فالوور کرده اند که با این کار پیج شخص را هک می کنند.

 

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۸ ) ۳.۵ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید