خدمات مشاور سئو

برای سئو سایت نیاز به کمک دارید؟ خدمات مشاور سئو ما به سایت شما در رسیدن به رشد ترافیک و رتبه کمک می کند.

توصیه های دقیق و سفارشی سئو

راهنمایی و نظارت بر پیاده سازی دستورالعمل ها

 تجربه موفق در سئو سایت های B2B، B2C و فروشگاهی

 

 

خدمات مشاوره آنلاین سئو که باعث بهبود رتبه بندی سایت، ترافیک و نتایج سایت می شود

خدمات مشاوره آنلاین سئو کیان تجارت با بیش از 7 سال سابقه کار به رشد شرکت ها در گوگل، می داند که سایت شما برای دستیابی به رتبه های برتر، ترافیک و نرخ تبدیل بیشتر به چه چیزی نیاز دارد. با کمک ما، درک درستی از بهترین فرصت های بهینه سازی موتور جستجو و نقشه راه برای پیاده سازی بدست خواهید آورد.

 

خدمات مشاوره تخصصی سئو ما شامل چه مواردی است

سرویس مشاور سئو ما شامل همه چیزهایی است که برای بدست آوردن درک بهتر از جایی که در حال حاضر هستید، کجا باید بروید و چگونه می توانید به آن جا برسید، نیاز دارید. هر سایت متفاوت است پس نیاز به استراتژی سئو متفاوت دارد. در زیر لیستی از مواردی که خدمات مشاوره سئو ما می تواند بسته به اهداف شما شامل سود را آورده ایم.

  • بررسی سئو دقیق

تیم ما به طور دقیق به بررسی سئو سایت شما می پردازد تا فرصت های بهینه سازی سایت را برای اصلاح پیدا کند. بررسی های ما شامل تمامی موارد سئو از جمله سئو داخلی، محتوا، سئو خارجی ساختار سایت، بک لینک و موارد دیگر است.

  • تحقیق کلمات کلیدی

برای دستیابی به رتیه های برتر و ایجاد ترافیک بیشتر در موتور جستجو، مشاوران سئو ما تحقیقات دقیق و عمیقی در مورد کلمات کلیدی انجام می دهد تا تعیین کنند رتبه گرفتن برای کدام کلمات کلیدی منطقی تر است.

  • نقشه راه برای موفقیت در سئو

پس از تکمیل بررسی سایت، تیم ما طرحی را برای بهبود ترسیم میکند. باشروع از چیزی که بیشترین تاثیر را در کوتاه ترین خواهد داشت. نقشه راه ما اهداف و رتبه های فعلی شما را در نظر می گیرد و طبق آن پروژه را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت در نظر می گیرد.

  • راهنمای پیاده سازی سئو

تیم ما سال ها نه تنها تجربه در توسعه استراتژی سئو موثر بلکه در پیاده سازی آن بر روی پلتفروم های مختلف دارد. بخشی از خدمات مشاوره سئو ما، تیم ما با شما در ارتباط است تا بهترین شیوه را برای پیاده سازی، توسعه راهنماها برای آموزش به بقیه اعضا تیم شما را به انجام برساند. ما همچنین تغییرات ایجاد شده را بررسی می کنیم مثل استراکچر دیتا، محتوا و نتایج آن را رصد می کنیم. هدف ما این است که تیم شما را توانمند کنیم تا برای افزودن هرچیزی به سایت بهترین روش سئو را درنظر بگیرد.

  • آنالیز رقبا

اگر اکثر رقبای شما در نتایج گوگل رتبه خوبی دارند پس سئو برای شما خیلی مهم می شود. مشاوران سئو ما به طور دقیق کارهایی که رقبا بر روی سایت انجام میدهند، کارهایی که انجام نمی دهند و اینکه چطور از این اطلاعات استفاده کنید و برروی سایت خود اعمال کنید به بررسی می پردازند. ما به تکنیک هایی سئو داخلی، کلمات کلیدی مورد هدف، استراتژی محتوای سایت و بک لینک نگاه می کنیم. هدف ما مهندسی معکوس گاری است که رقبا انجام می دهند و فرصت هایی را برای رتبه بندی سایت شما بالاتر از آن ها کشف کنیم.

  • بررسی بک لینک

بک لینک یکی از مواردی است که درست انجام شدن آن بسیار مهم است. یک لینک سازی می تواند سئو یک سایت را ارتقا دهد یا خراب کند. از ابزارهای مختلف، بک لینک های سایت را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص کنیم که آیا به رتبه سایت شما کمک می کند یا آسیب می زند. سپس ما طرحی برای اصلاح، بهبود و ایجاد بک لینک های جدید ایجاد خواهیم کرد.

  • لینک سازی با کیفیت

زمانی که تیم ما بک لینک های شما را بررسی کرد، فرصت های خاص و مرتبط برای لینک سازی را برای ساتی شما بررسی خواهیم کرد. تیم ما در هر کمپین لینک سازی به ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است نه تعداد زیادی بک لینک با کیفیت پایین.

  • مشاوره طراحی مجدد سایت

اگر قصد دارید سایت خود را دوباره طراحی کنید یک شرکت خدمات سئو در این مسیر می تواند بسیار موثر عمل کند. طراحی مجدد سایت چیزی فراتر از حالت بصری آن است فرصتی عالی برای ساخت سایت سئو فرندلی است. مشاوران ما در این مسیر می توانند بازخورد طراحی بصری، تکنیک های افزایش نرخ تبدیل، بررسی ساختار سایت، بررسی محتوا، بهینه سازی اساسی در صفحه  شناسایی تمام ریدایرکت ها که برای حفظ تجربه کاربری بک لینک ها و رتبه کلمات کلیدی بسیار مهم هستند.

  • گزارش ماهانه دقیق

یکی از مهم ترین جنبه های یک کمپین سئو موفق، ارزیابی نتایج و تطبیق برنامه با آپدیت های الگوریتم گوگل است. برای آنکه شما را از نتایج کارهای انجام شده، گزارشی ماهانه ازغملکرد کلی سایت، کارهایی که برای شما انجام داده ایم، نتایج آن و برنامه ماه های بعد دریافت خواهید کرد. شفافیت بخش بزرگی از خدمات مشاوره سئو ما است و هدف ما این است که درک درستی ازاینکه کجا هستید، چه کاری انجام میدهیم و در آینده چه برنامه ای داریم، ارائه دهیم. پس از دریافت گزارش، مشاوران ما جلسه ای را برای بررسی گزارش و برنامه های ماه بعد برگزار می کنیم.

 

آیا سئو واقعا به کسب و کار من کمک می کند

بله حتما تاثیرگزار است. در واقع، بیش از 53 درصد از ترافیک سایت از جستجوی ارگانیک است. تاثیر مثبتی که رتبه بالا در نتایج بر روی کسب و کار و سایت شما می گذارد را نمی توان انکار کرد. ما از روش های اثبات شده استفاده می کنیم و مطمئن می شویم که کمپین سئو شما کار می کند. یعنی باعث رسیدن به صفحه اول، افزایش ترافیک ارگانیک، لید و فروش بیشتر شود. اگر سئو به درست انجام شود مطمئنا برای کسب و کار شما مفید خواهد بود.

 آیا سئو واقعا به کسب و کار من کمک می کند؟

 

اهمیت مشاور سئو در طراحی مجدد سایت

حضور مشاوران سئو در طراحی مجدد سایت ضروری است. تغییرات ساختاری و تصمیماتی که باید گرفته شود در حضور مشاور باعث می شود تا با قوانین سئو مغایرت نداشته باشد. ززماین این هماهنگی و ارتباط وجود نداشته باشد، اغلب برنامه نویسان، طراحان و سایر اعضا موارد مهم سئو تکنیال را نادیده می گیرند.

برنامه نویسی و محتوا به طور کامل بر رتبه سایت شما تاثیر می گذارد. همچنی ما بر روی ریدایرکت 301 را هم بررسی و مدیریت می کنیم. این نکته بسیار مهم است که اگر نمی خواهید رتبه شما بعد از طراحی مجدد سایت افت کند حضور مشاور سئو در تیم شما ضروری است.

 

مشاور سئو برای سایت فروشگاهی

ما در کیان تجارت با سال ها سابقه خدمات سئو ایت فروشگاهی تجربه لازم را کسب کرده ایم. مشاور سئو یک سرویس ارزشمند است تا ما بتوانیم با نیروی داخلی شما همکاری کرده تا آن ها در مسیر درست هدایت کنیم.

ما با تیم برنامه نویسی، نویسندگان و محتوا، طراحان و اعضای دیگر مشورت خواهیم کرد تا مطمئن شویم تمامی اقدامات به درستی انجام می شود. ما به شرکت شما کمک می کنیم تا تلاشی که شما هر روز برای بازاریابی صرف می کنید، بهترین استفاده را ببرید.

سایت های فروشگاهی چالش های خاص خودشان را دارند که ما تجربه کافی برای مقاله با ان را داریم. از بهینه سازی هزاران محصول گرفته تا ایندکس بیش از 10000صفحه . ما به تمامی تکنیک ها برای بهینه سازی سایت، ساخت لینک و موارد دیگر آشنایی داریم.

 مشاور سئو برای سایت فروشگاهی

 

کار با مشاوران سئو کیان تجارت

پس از امضا قرارداد با کیان تجارت با مشاور ملاقات خواهید کرد. در ارتباط اولیه، ما بیشتر در مورد کسب و کار شما و شما درباره فرایند کاری ما اطلاع خواهید یافت. ما شما را در جریان اتفاقات قرار می دهیم.

با شروع قرار دادبا جلسه ای برنامه ماه آینده را ترسیم خواهیم کرد. ما تعیین خواهیم کرد که چه چیزی مهم است، کجا به کمک نیاز دارید، کجا می توانیم بیشترین تاثیر را داشته باشیم. ما در طول ماه با هم در ارتباط هستیم و صحبت می کنیم درباره موارد فورس و تحویل آن ها.

ما طبق برنامه عمل می کنیم و در پایان ماه گزارشی دقیق از سئو را در اختیار شما قرار می دهیم. سپس برای بررسی گزارس و برنامه ریزی برای ماه آینده با شما جلسه خواهیم گذاشت. هدف این است که هر دو تیم بر روی کارهایی تمرکز داشته باشند که سایت شما را در سریع ترین زمان به سمت اهداف سئو سوق دهد.

 

هزینه مشاور سئو کیان تجارت

هزینه مشاور سئو کیان تجارت بسته به نیاز شما متفاوت است. ما بر اساس میزان ساعت مورد نیاز در ماه محاسبه می کنیم. برای درک اهداف شما، با شما صحبت می کنیم، سایت شما را بررسی می کنیم، جلسه ای با تیم شما میی گذاریم و پیشنهادی ارائه می کنیم که به بهترین وجه با نیاز هتی شسما مطابقت داشته باشد.می توانید با شماره  ۸۸۲۳۰۰۶۳ تماس بگیرید.

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۴ ) ۳.۸ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

با سلام سایت خدمات ماساژ توسط شرکت پرتال راه اندازی کردم که متاسفانه سئوی آن مشکل دارد. تحقیق کردم متوجه شدم فرن ورک شان انگولار آست و ظاهرا در ایندکس شدن html ها در سرچ موتورهای غیر گوگلی مشکل دارد. برای سایت اینماد و پورت پرداخت آنلاین هم گرفتم اما متاسفانه سه ماه است که یک مشتری هم نداشتم. مقاله به زبان‌های مختلف از جمله فارسی هم گذاشتم و موارد کلمات کلیدی و سئو ی سایت و صفحات را هم رعایت کردم اما نتیجه نداشت. شما می توانید در این زمینه کمکم کنید؟ با تشکر

Generic placeholder image

سلام متاسفانه این مشکلی هست که سایت ساز های آماده دارند و اینکه زیرساخت های لازم جهت سئو در آنها رعایت نشده است پیشنهاد ما به شما طراحی مجدد سایت هست

جهت طراحی سایت با زیرساخت های سئو میتونید با همکاران ما در تماس باشید

درخواست سئو سایت left angle

درخواست مشاوره سئو سایت