چگونه تیک آبی اینستاگرام را فعال کنیم

چگونه تیک آبی اینستاگرام را فعال کنیم

تیک آبی اینستاگرام نشانه ایی است که می تواند نمایان گر اصالت هویت شخصی یا حقوقی مشخص شده در پیج اینستاگرام باشد. داشتن وریفای اینستاگرام می تواند به مخاطب شما این اطمینان را دهد که به صورت مستقیم با شخص مورد نظرش در ارتباط است.

این مسئله در پروژه های تجارتی از نظر حقوقی می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. به این دلیل که رقبای شما یا افراد متقلب و سودجو نمی توانند از نام برند شما سوء استفاده کنند .

اگر شما یک برند یا اینفلوئنسر معروف هستید و به دنبال دریافت وریفای اکانت اینستاگرام خود هستید، تیم خدمات اینستاگرام کیان تجارت این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد. همچنین ما در کیان تجارت با تیم حرفه ای که در بخش اینستاگرام داریم پشتیبانی و مدیریت پیج شما را با جدیدترین متد و باتوجه به آپدیت الگوریتم های ایسنتاگرام برای شما انجام میدهیم.

 

مزایای تیک آبی اینستاگرام

استفاده از تیک آبی برای تایید هویت در شبکه های اجتماعی رایج شده است. امروزه در پیج های رسمی بازیگران و افراد مشهور و همچنین برندهای مختلف می توانیم استفاده از تیک آبی اینستاگرام را ببینیم و حتی شبکه های تلویزیونی نیز در صفحه رسمی اینستاگرام خود از آن استفاده می کنند. افراد متقاضی برای دریافت تیک باید از طریق اکانت خود به اینستاگرام درخواست دهند تا پس از بررسی صداقت شان اینستاگرام این علامت را برایشان فعال کند.

اطلاعاتی که اینستاگرام برای اعطای تیک آبی اینستاگرام برای شما نیاز دارد عبارتند از: زمینه فعالیت، نام و همچنین تصویر تمام اسناد و مدارکی که می توانند هویت حقیقی یا حقوقی شما را تایید کند است. اگر شما زمان زیادی برای برندسازی و توسعه برند خود تلاش کرده ایدو به فکر آینده ای روشن با اینستاگرام مارکتینگ هستید، بسیار ارزش دارد که تمام شرایط  شبکه های اجتماعی را بپذیرید و هر طور شده اکانت خود را رسمی کنید. چرا که این کار برای شما نه تنها سود مادی دارد، بلکه از نظر معنوی نیز می تواند نام برند و یا شخصیت شما را حفظ کند.

 

چگونه تیک آبی اینستاگرام دریافت کنیم

چگونه تیک آبی اینستاگرام دریافت کنیم

 

اینستاگرام برای اطمینان پیدا کردن از صحت  و دقیق بودن اطلاعات شرایط سخت و پیچیده ای در نظر گرفته است. اگر اکانت ما توانایی اثبات حقانیت و درستی خود را نداشته باشد، درخواست  تایید اصالت رد خواهد شد و تا یک ماه پس از آن دیگر امکانات ارائه درخواست وجود ندارد.

بنابراین برای هدر نرفتن فرصت ها بهتر است که تمام شرایط و ضوابط را قبل از ارائه درخواست در نظر بگیرید. اولین شرط این است که اکانت اینستاگرام شما باید دارای اعتبار باشد یعنی باید یک فرد حقیقی یا حقوقی باشید یا اینکه برندی معتبر باشید. بنابراین گرفتن تیک آبی اینستاگرام و تایید هویت برای پیج های زرد که مطالب معتبری ندارند و جنبه تفریحی و سرگرمی دارند امکان پذیر نیست.

 

شرایط دیگر برای دریافت تاییدیه اینستاگرام

شرط دوم این است که اکانت اینستاگرام شما در بین سایر صفحات موجود در فضای اینستاگرام بی همتا باشد. یعنی اینکه این اکانت صرفا متعلق به شما و برند شما باشد. در صورتی که شما دارای چندین اکانت در اینستاگرام باشید، تیک آبی احراز هویت فقط به یکی از این اکانت ها تعلق می گیرد. مگر در مواردی که اکانت رسمی شما به چند زبان مختلف باشد و یا چند زمینه گوناگون را پوشش دهد.

شرط دیگر این که اکانت شما باید کامل باشد و اطلاعاتی مثل نام، تاریخچه، تصاویر پروفایل و سایر اطلاعات قابل مشاهده و پیگیری باشند. در ضمن باید برای دریافت تیک آبی اینستاگرام حداقل یک پست در این صفحه داشته باشید. باید بگوییم که آخرین شرط برای تایید شدن حساب کاربری اینستاگرام این است که این نام برای سایر افراد شناخته شده باشد. باید افراد زیادی نام یا برند شما را در سرچ این شبکه اجتماعی جستجو کرده باشند. مورد دیگر اینکه بایستی فعالیت این پیج نسبتاً زیاد باشد.

 

حتما بخوانید: 10 ترفند ایجاد استوری اینستاگرام + حرفه ای استوری بسازید

 

گرفتن وریفای اینستاگرام در چند ثانیه

اگر تمام این شرایط ذکر شده در قسمت قبل را داشته باشیم تازه می توانیم یک درخواست برای تایید رسمی صفحه خود به اینستاگرام ارسال کنیم. شرکت پس از بررسی دقیق اطلاعات ما در صورت قبولی و تایید یک تیک آبی در بالای صفحه در کنار نام ما در پیجمان قرار می دهد.

البته این یک پروسه حقوقی زمان دار است چرا که کارشناسان اینستاگرام باید پس از بررسی دقیق اطلاعات ارسال شده تصمیم بگیرند که اطلاعات به دست آمده می تواند ایشان را مجاب به دادن این علامت کند یا خیر. کارشناسان اینستاگرام باید مطمئن شوند که خطر جعل هویت شما یا برندتان را تهدید می کند تا به این وسیله از شما حمایت کنند. پس نمی توان تصور کرد به محض ارایه درخواست می توان این نشان را دریافت کرد.

 

دریافت تیک آبی اینستاگرام رایگان

دریافت تیک آبی اینستاگرام رایگان

 

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام باید به اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید. در قسمت تنظیمات گزینه درخواست رسمی کردن حساب کاربری اینستاگرام را انتخاب کنید. پس از آن در پنجره ای که باز می شود از ما خواسته شده است که اطلاعات برند یا اطلاعات هویتی خود را مطابق با توضیحات وارد کنیم. سپس آیدی ما نمایش داده خواهد شد و پس از تایید آیدی توسط ما مشخص می شود که ما دقیقا قصد رسمی کردن همین اکانت را داریم.

پس از آن لازم است که در قسمت دوم نام کامل را با دقت و بدون غلط املایی وارد کنیم. باید دقت داشته باشیم که این نام دقیقا مطابق با اسناد رسمی و مدارک هویتی باشد که در آینده تصویر آنها را بارگذاری می کنیم. سپس باید در قسمت بارگذاری تصاویر، تصویر شناسنامه، گواهینامه، پاسپورت و یا سایر مدارکی که هویت ما را به صورت قانونی تایید می کند را بارگذاری می کنیم. برای شهروندان ایرانی لازم است که از گذرنامه برای تایید هویت در سایت استفاده کنند. اسنادی که برای اثبات هویت یک برند نیاز است اسناد هویتی صاحب برند و سایر مدارک مربوط به ثبت برند و اطلاعات حقوقی آن است. در آخر نیز باید چند روز منتظر باشیم تا پشتیبانی اینستاگرام درخواست ما را بررسی کرده و تایید یا رد شدن آن را در قسمت پیغام ها به ما اطلاع دهد.

 

حتما بخوانید: اینفلوئنسر اینستاگرام چیست؟ معرفی معروف ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام

 

محدودیت های دریافت تیک

باید بدانیم که هیچ تضمینی وجود ندارد هر چقدر هم که ما مشهور باشیم اینستاگرام اکانت ما را حتما تایید کند. این امکان برای شخصیت هایی ست که به صورت عمومی در جوامع مختلف شهرت دارند و همچنین برند های معروفی که در میان اکثر افراد جامعه شناخته شده هستند. راهنمای اینستاگرام اطلاعات زیادی را جهت آشنایی بیشتر با این پروسه در اختیار کاربران خود قرار داده است. باید گفت که دریافت این نشان برای افراد مسئولیت هایی را نیز به همراه دارد. دارندگان این تاییدیه به شدت تحت نظارت کارشناسان اینستاگرام قرار می گیرند تا از اصول این شبکه اجتماعی تخطی نکنند.

 

جمع بندی اطلاعات لازم برای دریافت تاییدیه

در ابتدا باید قوانین و مقررات اینستاگرام احترام بگذارید. اگر تلاش کنید هویت خود را دروغ عنوان کنید و یا در مدارک هویتی خود تقلبی بکنید نه تنها تاییدیه به دست نمی آورید بلکه امکان بسته شدن حسابتان هم وجود دارد. حساب شما باید عمومی نگه داشته شود و حداقل فعالیت که همان داشتن یک پست و یک عکس پروفایل است را داشته باشید.

اینستاگرام به شخصیت های در دید جامعه تاییدیه می دهد پس اگر در حال حاضر بنا به دلایلی در صدر اخبار هستید باید تا قبل از فروکش کردن شهرتتان برای گرفتن تیک آبی اقدام کنید. اگر در بار اول تقاضایتان رد شد می توانید یک کمپین راه اندازی کنید و با راه انداختن این کمپین برند خود را به خبر های مختلف بکشانید. البته مطالب تبلیغاتی در این زمینه نمی تواند به شما کمک کند بلکه باید در روزنامه و سایت های خبری مستقل از شما اسم برده شده باشد تا از نظر کارشناسان اینستاگرام شما یک برند مشهور و پرطرفدار باشید.

و در آخر باید گفت که رعایت اخلاقیات مهمترین اصل است. پس از دریافت تاییدیه شما به عنوان یکی از اعضای مورد تایید این شبکه هستید پس باید دقت کنید که پیج شما به منبع اخبار جعلی و یا مطالب دروغین تبدیل نشود. نکته قابل ذکر دیگر این است که صرف داشتن تیک آبی بقای برند شما را تضمین نمی کند پس باید مانند گذشته به تولید محتوای با کیفیت بپردازید تا برند شما رشد کند و پیشرفت داشته باشد.

 

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۲۳ ) ۲.۶ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

عالی

Generic placeholder image

سپاس