اکستنشن گوگل کروم برای سئو - 22 افزونه پراستفاده

اکستنشن گوگل کروم برای سئو - 22 افزونه پراستفاده

اهمیت انتخاب و استفاده از یک اکستنشن گوگل کروم برای سئو را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر می‌خواهید سایتی که دارید رتبه خوبی از گوگل بگیرد لازم است روی سئو تمرکز کنید.

یک افزونه مناسب می‌تواند به شما در خودکارسازی تحقیق و تحلیل کمک کند و منجر به یک استراتژی سئو موثرتر شود. اگرچه افزونه‌های سئوی گوگل کروم زیادی در دسترس قرار دارند اما اغلب بازاریابان به جای تحلیل و آزمایش عملی اکستنشن، زمان بیشتری را برای یافتن یک گزینه عالی صرف می‌کنند.

در همین راستا، برای کمک به شما در پیدا کردن بهترین گزینه‌ها و پیمایش دنیای شلوغ افزونه‌های گوگل کروم، فهرستی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای سئو را آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

 

۲۳ نمونه از بهترین اکستنشن‌‌ گوگل کروم برای سئو

همان‌طور که گفتیم تعداد اکستنشن‌های گوگل کروم برای سئو بسیار زیاد هستند و برخی افراد نمی‌دانند از کدام یک استفاده کنند. با لیست جامع زیر می‌توانید بهترین گزینه‌ها را برای سئوی سایت خود پیدا کنید.

۱ . اکستنشن MozBar

قیمت: رایگان اما نسخه آزمایشی پرمیوم تا ۳۰ روز رایگان، سپس با طرح‌های پولی ۹۹ دلار در ماه.

MozBar به کاربران خود اجازه می‌دهد تا وضعیت سئو را در مرورگر خود تنها با یک کلیک بررسی کنند. MozBar معیارهایی را هنگام مشاهده هر صفحه وب ارائه می‌دهد و به کاربران کمک می‌کند صفحه نتایج موتور جستجوها را در یک فایل CRV استخراج کنند و به تحلیل‌‌ها دسترسی داشته باشند.

با ارتقا دادن به نسخه MozBar Premium اکستنشن گوگل کروم برای سئو ، عملکردهایی مانند تحلیل دشواری کلمات کلیدی، بهینه‌سازی صفحه و معیارهای SERP را نمایش می‌دهد.

۲. اکستنشن Keywords Everywhere

قیمت: رایگان

Keywords Everywhere ابزاری است که سه نوع اطلاعات مختلف برای کلمات کلیدی را در گوگل نشان می‌دهد: حجم جستجوی ماهانه، هزینه به ازای هر کلیک گوگل ادز و رقبای گوگل ادوردز.

با نصب این افزونه، دیگر به رفت و برگشت از Google Keywords به صفحه مرورگر باز خود نیازی ندارید؛ زیرا این اکستنشن، یک نوع افزونه درون مرورگر است.

۳. افزونه GrowthBar

قیمت: رایگان به مدت ۵ روز، سپس ۲۹ دلار در هر ماه  

GrowthBar، یکی از اکستنشن‌های ساده گوگل کروم است که به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعات و داده‌های مهم سئو درباره هر سایتی را می‌دهد و کانال‌های رشد و کلمات کلیدی را که برای آنها موثر بوده است را رمزگشایی می‌کند.

با استفاده از این ابزار می‌توانید کلمات کلیدی دارای بهترین عملکرد، نمره دشواری رتبه‌بندی کلمات کلیدی، اعتبار دامنه، داده‌های بک لینک، تعداد کلمات صفحه، تبلیغات فیسبوک و موارد دیگر را بررسی کنید.

۴. افزونه SimilarWeb

قیمت: رایگان

SimilarWeb که میزان ترافیک و معیارهای کلیدی هر وبسایت را نمایش می‌دهد افزونه محبوبی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آمار و استراتژی‌های هر وبسایت را در حین جستجو در اینترنت و با یک کلیک مشاهده کنند. این اکستنشن برای افرادی که به دنبال استراتژی‌های جدید و موثر سئو هستند و برای کسانی که به تجزیه و تحلیل روندهای مختلف در بازار علاقه دارند، مفید است.

۵. Redirect Path، بهترین اکستنشن گوگل کروم برای سئو سایت

قیمت: رایگان

خط قرمز زیر متن‌ها در مایکروسافت ورد که به کاربر خود درباره دستور زبان نادرست هشدار می‌دهد، یک همزاد دیگر به نام Redirect Path دارد که ایرادات سئو را به شما گوشزد می‌کند.

اکستنشن گوگل کروم برای سئو Redirect Path، کدهای وضعیت HTTP 301، 302، 404، 500 را علامت‌گذاری می‌کند و مشکلات احتمالی را بلافاصله تشخیص می‌دهد. علاوه بر این، Redirect Path سایر هدرهای HTTP و آدرس‌های IP سرور را نیز نشان می‌دهد.

۶. اکستنشن Seo Meta in 1 Click

قیمت: رایگان

اکستنشن Seo Meta in 1 Click تمام متا تگ‌ها و اطلاعات اصلی سئوی یک صفحه وب را تنها با یک کلیک نمایش می‌دهد. این اطلاعات شامل طول عنوان‌ها و توضیحات، URL، هدرها به ترتیب نمایش و تعداد تصاویر بدون متن جایگزین است.

۷. افزونه BuzzSumo

قیمت: رایگان

آیا به پیگیری و بررسی سئو برای شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟ BuzzSumo این کار را برای شما انجام می‌دهد. با کمک این افزونه می‌توانید محتواهایی که بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند و محتوای با عملکرد برتر را در صفحات شبکه‌های اجتماعی ردیابی کنید. استفاده از BuzzSumo به تصمیمات آینده سئو و بررسی بک‌لینک‌های ورودی به صفحات شما کمک می‌کند.

۸ . اکستنشن Hunter

قیمت: طرح پایه رایگان، سپس طرح‌های پولی از ۴۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

با استفاده از افزونه Hunter به سرعت می‌توانید اطلاعات تماس را در مرورگر خود پیدا کنید. این فرآیند که «جستجوی دامنه» نام دارد، با یک آیکون در گوگل کروم قابل دسترسی است. افزونه هانتر تمام آدرس‌های ایمیل مربوط به یک وبسایت را پیدا می‌کند.

۹. اکستنشن Mangools

  • قیمت: نسخه آزمایشی رایگان ۱۰ روزه، سپس طرح پایه ماهیانه شروع می‌شود

قدرت سئوی وبسایت‌ها‌ را با Mangools بررسی کنید. اکستنشن گوگل کروم برای سئو Mangools، بهترین معیارهای سئوی وبسایت‌ها را با استفاده از سایت Moz و Majestic به شما ارائه می‌دهد.

با استفاده از این افزونه به ویژگی‌هایی مانند عملکرد SERP گوگل دسترسی خواهید داشت و کلمات کلیدی، بک لینک‌ها و تحلیل پروفایل دسترسی داشته باشید.

۱۰.  Trends ، اکستنشن گوگل کروم برای سئو

  • قیمت: رایگان

Trends بخشی از Google Webmaster Tools است. این افزونه، تحلیل‌ها درباره بیشترین جستجوهای گوگل از چندین کشور را با استفاده از نمودارهایی ارائه می‌دهد. Trends به شما در شناسایی میزان علاقه مردم به موضوعات مرتبط و جایگاه آن‌ها در گوگل کمک می‌کند.

۱۱. اکستنشن SEOQuake

قیمت: رایگان

SEOQuake با یک داشبورد، عملکرد دامنه و همچنین صفحات جداگانه را گزارش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی آن جعبه ابزار سئو آن است که به کاربران، امکان تحلیل بک‌لینک‌ها و مشاهده رتبه کلمات کلیدی را می‌دهد. علاوه بر این، پیشنهاداتی برای سئوی درون صفحه ارائه می‌کند و به خوبی در استراتژی سئو ترکیب می‌شود.

۱۲.  Serpstat، بهترین اکستنشن گوگل کروم برای سئو

قیمت: داده‌های لایت رایگان، سپس ۶۹ دلار برای طرح پایه پولی

با استفاده از اکستنشن گوگل کروم برای سئو Serpstat، می‌توانید بلافاصله سئوی وبسایت خود و همچنین رقبا را بررسی کنید. پس از کلیک بر روی آیکون درون مرورگر، می‌توانید یک تحلیل کامل از سئوی دامنه را دریافت کنید.

Serpstat دارای سه بخش از جمله پارامترهای سئو داخلی، تحلیل صفحه و تحلیل دامنه است.

۱۳. افزونه Ahrefs

قیمت: ۹۹ دلار در ماه برای نسخه Ahrefs Lite

Ahrefs با نوار ابزار سئوی خود در گوگل کروم، ویژگی‌های وب‌سایت را بررسی می‌کند و کلمات کلیدی، لینک‌ها و پروفایل‌های رتبه‌بندی را برای بهبود سئو سایت شما پیشنهاد می‌دهد. برای دریافت گزارش دقیق درباره معیار سئو، کافیست روی آن کلیک کنید.

۱۴. اکستنشن Check My Links

قیمت: رایگان

Check My Links، با یک کلیک، لینک‌های شما را بررسی کرده و صفحات وب را برای یافتن لینک‌های خراب اسکن می‌کند. هنگام طراحی صفحات وب حاوی لینک‌های زیاد، این افزونه به صرفه‌جویی زیاد در وقت کمک می‌کند. با این افزونه مطمئن می‌شوید که آیا لینک‌ها به درستی کار می‌کنند یا خیر.

۱۵. اکستنشن گوگل کروم برای سئو NinjaOutreach Lite

قیمت: رایگان

افزونه رایگان NinjaOutreach مرورگرها را به قابلیت داده‌کاوی پیشرفته مجهز می‌کند. این افزونه فعالیت‌های مختلف سئو مثل URL های صفحه وب، عناوین، لینک‌ها، توضیحات متا، تعداد فالوورها در شبکه‌های اجتماعی و تکنیک‌های کسب درآمد را ارائه می‌دهد.

۱۶. PageSpeed Insights گوگل

قیمت: رایگان

اکستنشن گوگل کروم برای سئو دیگری به نام PageSpeed Insights وجود دارد که بخشی از ابزارهای وب‌مستر گوگل و ابزاری برای سئو است. این افزونه، اطلاعاتی را روی سایت‌های دسکتاپ و موبایل نمایش می‌دهد. پس از تحلیل، PageSpeed Insights به سایت امتیاز می‌دهد و پیشنهاداتی را درباره نحوه بهبود سرعت صفحات وب ارائه می‌دهد.

۱۷. افزونه Woorank

قیمت: آزمایشی رایگان ۱۴ روزه، ۴۹ دلار در ماه برای طرح Wookrank Pro یا ۱۴۹ دلار در ماه برای Woorank Premium

اکستنشن Woorank ابزاری برای تحلیل سایت و شبیه به PageSpeed Insights است. این افزونه به کاربران پیشنهاداتی برای بهبود سرعت صفحات وب خود ارائه می‌دهد که شامل گزارشی جزئی و دقیق درباره میزان در معرض دید بودن سایت، شبکه‌های اجتماعی و قابلیت استفاده است. استفاده از این افزونه به شما کمک می‌کند راه‌هایی برای بهبود معیارهای مختلف پیدا کنید.

۱۸. افزونه NoFollow

قیمت: رایگان

با NoFollow، کارشناسان سئو می‌توانند طرح کلی از صفحات وب را که با متاتگ nofollow کدگذاری شده‌اند، مشاهده کنند. از آنجایی که لینک‌های nofollow به رتبه‌بندی سئو کمکی نمی‌کنند، کاربران می‌توانند هر صفحه وب خارجی را که با لینک‌های ایندکس شده به وب‌سایت‌هایشان بک‌لینک می‌دهند شناسایی کنند.

اکستنشن NoFollow صفحاتی که نمی‌خواهید ایندکس شوند ( مانند یک لندینگ پیج ) را بررسی می‌کند تا بفهمد آیا آن صفحات به درستی کدگذاری شده‌اند یا خیر. علاوه بر این لینک‌هایی که کار نمی‌کنند را مشخص می‌کند.

۱۹. افزونه BuzzStream

قیمت: نسخه آزمایشی ۱۴ روزه رایگان. طرح پولی با قیمت ۲۴ دلار در ماه

اکستنشن گوگل کروم برای سئو BuzzStream، در سازماندهی و اجرای برنامه‌های مرتبط با کسب و کار شما کمک می‌کند. افزونه BuzzMarker به همراه BuzzStream برای ایجاد لینک، تبلیغ محتوا و معرفی اینفلوئنسرها همکاری می‌کنند.

۲۰. اکستنشن گوگل کروم برای سئو  Screaming Frog SEO Spider

قیمت: رایگان برای نسخه لایت، طرح پولی ۱۶۰ دلار در سال برای نسخه پرمیوم

با افزونه Screaming Frog SEO Spider آدرس‌های وبسایت و عناصر کلیدی مانند یافتن لینک‌های خراب، پیدا کردن صفحات تکراری و بصری‌سازی سایت برای تحلیل سئو سایت را کراول کرده، مشکلات شناسایی شده را برطرف و یک فرآیند طاقت‌فرسا طولانی را ساده کنید.

۲۱. اکستنشن Lighthouse

قیمت: رایگان

اکستنشن Lighthouse، یک ابزار متن باز و خودکار است که برای بهبود عملکرد برنامه‌های تحت وب طراحی شده است. ابتدا، Lighthouse یک سری آزمایش را بر روی صفحه وب مورد نظر اجرا می‌کند و سپس نتایج مربوط به سرعت، کیفیت و عملکرد کلی برنامه شما را گزارش می‌دهد.

۲2. اکستنشن SEO Minion

قیمت: رایگان

کارهای روزمره سئو را با SEO Minion ساده کنید. از تحلیل سئوی صفحه گرفته تا بررسی لینک‌های خراب و پیش نمایش SERP ، افزونه سئو مینیون یک راه عالی برای صرفه‌جویی در زمان و بدون به خطر انداختن رتبه جستجوی سایت است.

 

نتیجه‌گیری

یافتن افزونه گوگل کروم مناسب به کاهش استرس و فشار سئو و افزایش تاثیر سایت شما کمک می‌کند. به علاوه، بسیاری از ابزارهایی که در  این مقاله معرفی شد اطلاعات مفیدی در مورد نحوه اصلاح مهارت‌هایی مانند ایجاد بک‌لینک و دقت در انتخاب کلمات کلیدی ارائه می‌دهند. در نتیجه، با استفاده از یک یا چند اکستنشن گوگل کروم برای سئو، شاهد پیشرفت روزافزون سایت خود در رتبه‌بندی موتورهای جستجو خواهید بود.

 

بیشتر بخوانید: 

 

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۰ ) ۰ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

با سلام و تشکر از مقاله مفیدتون...تبلیغات گوگل این روزها گزینه بسیار خوبی برای فروش هست من بخوبی این مورد رو در کسب و کارم لمس کردم

Generic placeholder image

سپاس از توجه تون دوست عزیز