افزایش امنیت پیج اینستاگرام

افزایش امنیت پیج اینستاگرام

چگونه امنیت پیج اینستاگرام را بالا ببریم در حال حاضر یکی از مباحث داغ روز می باشد که افراد سود جوی بسیاری از عدم آگاهی کاربران سواستفاده می کنند و با این عنوان که امنیت پیج اینستاگرام  آنها را تامین می کنند شروع به پول گرفتن می کنند این در حالی است که تامین امنیت اکانت اینستاگرام به هیچ فرد متخصصی نیاز نداشته و کاربران به راحتی می توانند از طریق تنظیمات خود اپلیکیشن اینستاگرام، امنیت خود را ارتقا دهند.

 

اهمیت امنیت پیج اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به عنوان یکی از اپلیکیشن های محبوب در سراسر دنیا می باشد که موجب ارتباط افراد با یکدیگر بدون در نظر گرفتن مرز مکانی می شود. این برنامه هر چند بسیار ایمن بوده و قابلیت دسترسی به اطلاعات و حریم شخصی افراد وجود ندارد اما گاهی سهل انگاری و عدم اطلاع کافی کاربران و نیز وجود برخی از باگ های این برنامه موجب هک شدن آن می شود. امنیت و محرمانگی اطلاعات اولین دلیل انتخاب یک اپلیکیشن بوده که اینستاگرام از این موضوع متمایز نمی باشد.

تیم خدمات اینستاگرام کیان تجارت با تجربه ای که در مدیریت و پیشتیبانی پیج های اینستاگرامی بیزینس های مختلف در حوزه های کاری متفاوت دارد می تواند در جذب مخاطبان هدف به شما کمک کند. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره ۸۸۲۳۰۰۶۳ تماس بگیرید.

این برنامه به تنهایی ایمن می باشد اما برخی عوامل موجب درز اطلاعات کاربر شده و امکان دسترسی و هک شدن اکانت این کاربر را میسر می سازد. از جمله این عوامل می توان به استفاده از رمز عبور آسان و یا گذاشتن اطلاعات شخصی در بیو و همچنین فالو کردن افراد ناشناس می تواند منجر به هک شدن شود. به همین دلیل ایجاد امنیت با استفاده از روش هایی نظیر استفاده از رمز قوی، فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای، پنهان کردن وضعیت فعالیت خود در اینستاگرام، پنهان کردن نوتیفیکیشن های ناخواسته اینستاگرام و خصوصی کردن یا پرایویت اکانت اینستاگرام می باشد.

 

حتما بخوانید: چگونه تیک آبی اینستاگرام را فعال کنیم

 

راهکارهای افزایش امنیت پیج اینستاگرام چیست

برای پاسخ به این سوال که راهکارهای افزایش امیت پیج اینستاگرام چیست از شما می خواهیم ادامه مطالب را دنبال کنید . اگر به تازگی فعالیت اینستاگرام مارکتینگ را برای کسب و کار خود شروع کرده باشید می دانید که امنیت پیج و اکانت اینستاگرام چقدر مهم و حیاتی است. از این رو حفظ امروزه دنیای علم و فناوری و اطلاعات پیشرفت بسیاری کرده و باید برای محافظت از اپلیکیشن ها و اطلاعاتتان راهکار های مناسبی را در پیش بگیرید. در ادامه به بررسی روش و راهکارهایی در جهت افزایش امنیت پیج اینستاگرام و محافظت از اطلاعات شخیصتان می پردازیم.

تایید دو مرحله ای اینستا برای افزایش امنیت

تایید دو مرحله ای اینستا برای افزایش امنیت اکانت اینستاگرام یکی از رایج ترین و پر طرفدار ترین راه ها برای حفظ پیج های اینستاگرام و سایر اپلیکیشن ها می باشد. این قابلیت امکان هک کردن را دشوار تر می کند به نحوی که هکرها حتی با به دست آوردن رمز عبور و نام کاربریتان، دسترسی به اطلاعاتتان را تا حد زیادی غیر ممکن می سازد.

تایید دو مرحله ای اینستا برای افزایش امنیت اینستاگرام

 

این روش از دو طریق قابل فعال سازی می باشد. شما می توانید احزار هویت دو مرحله ای را از طریق خود برنامه فعال کنید که در یکی از روش ها با استفاده از شماره تلفن همراه و در روش دوم با استفاده از یک برنامه شخص ثالث امکان پذیر می باشد.

برای فعال سازی از طریق شماره تلفن همراه ابتدا اینستاگرام خود را باز کرده و از قسمت منو به صفحه تنظیمات اینستاگرام بروید، در قسمت تنظیمات از منوی ورود به سیستم امنیت روی احراز هویت دو عاملی ضربه بزنید. بر روی شروع به کار کلیک کرده و پیام متنی را انتخاب کنید. شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و، بعدی را انتخاب کنید سپس کد کرده ارسال شده را درج کنید و بر روی بعدی کلیک کنید. اگر کد را درست وارد کرده باشید احراز هویت دو مرحله ای برایتان فعال شده است.

 

حتما بخوانید: اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام - 3 روشی که بلاگرها از آن استفاده می کنند

 

 

تنظیمات خصوصی اینستاگرام

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید محتوای پست خود را از فرد و یا گروهی از افراد که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند،  پنهان کنید کافی است برنامه اینستاگرام را باز کرده و بر روی قسمت پایین سمت چپ کلیک کرده و به بخش نمایه بروید در این قسمت از قسمت سه نقطه منوی تنظیمات را انتخاب کنید و از منوی باز شده بر روی Privacy   ضربه زده و گزینه Privacy Account  را روشن کنید.

افزایش امنیت اینستاگرام - تنظیمات خصوصی اینستاگرام

 

خصوصی سازی اکانت اینستاگرام می تواند موجب امنیت پیج اینستاگرام کاربر شده و همچنین از فالو کردن افراد ناشناس جلوگیری به عمل آورد. همچنین راهکار هایی نظیر پنهان کردن پست و استوری برای فالویینگ هایی که نمی خواهید پست هایتان را ببینند نیز بسیار پرکاربرد می باشد.

پنهان کردن وضعیت فعالیت خود برای ایجاد امنیت پیج اینستاگرام

در اپدیت های جدید اینستاگرام زمانی که آنلاین باشید مخاطبانتان متوجه آنلاین بودن شما خواهند بود. اگر به هر دلیلی شما نمی خواهید که زمان آنلاین و آفلاین تان معلوم شود کافی است تنظیمات اولیه اینستاگرام را دستکاری کنید. برای این کار از قسمت تنظیمات بخش حریم خصوصی، وضعیت فعالیت را غیر فعال کنید.

پنهان کردن وضعیت فعالیت خود برای ایجاد امنیت پیج اینستاگرام

 

سه گام مهم هنگام هک شدن حساب اینستاگرام

در ابتدا باید برای جلوگیری از هک اینستاگرام اقدامات لازم را انجام دهید ولی باید بدانید اگر حساب شما به درستی و اندازه کافی ایمن سازی نشده باشد امکان نفوذ و هک آن بسیار راحت خواهد بود. اگر به هر دلیلی متوجه هک شدن اکانت اینستاگرام خود شده اید باید بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهید. بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهید برای این کار فراموشی رمز عبور را زده و شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید تا برایتان کد ارسال کند اگر هکر شماره تلفن و یا ایمیلتان را تغییر داده باشد این راهکار دیگر به درد نخورده و شما باید به سراغ مراحل بعدی بروید.

البته باید خاطر نشان کرد که شما می توانید به صندوق ورودی ایمیل تان مراجعه کرده و اگر ایمیلی از اینستاگرام دریافت کرده اید که به شما اطلاع داده ایمیلتان تغییر پیدا کرده شما نیز می توانید با استفاده از گزینه معکوس این تغییر، حساب خود را برگردانید. اگر به هر دلیلی موفق به تغییر رمز عبور خود نشدید باید هک شدن اکانت تان را به اینستاگرام گزارش دهید. در صفحه ورود ، روی گزینه ورود کلیک کرده و سپس روی دریافت راهنمای ورود به سیستم کلیک کنید. نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس Next را کلیک کنید. در ادامه روی گزینه  نیاز به کمک بیشتر؟ ضربه زده و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

امنیت پیج اینستاگرام یکی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن این اپلیکیشن می باشد به طوری که کاربران به راحتی می توانند به فعال کردن یک سری از گزینه ها امنیت پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهند.

 

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر اینستاگرام چیست؟ معرفی معروف ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام

 

 

بالا بردن امنیت اینستاگرام

بالا بردن امنیت اینستاگرام و حفاظت از اطلاعات شخصی امر مهمی است که باید در اسرع وقت به آن توجه شود. اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن هایی می باشد که کاربران زیادی در حال استفاده از آن بوده و به عنوان محل کسب درآمد برخی از افراد نیز محسوب می شود. برای افزایش امنیت پیج نیاز به متخصص و افراد خبره نمی باشد بلکه طراحان برنامه اینستاگرام آن را به گونه ای برنامه نویسی کرده اند که از سطح امنیتی بالایی برخوردار می باشد و ناآگاهی و سهل انگاری کاربران است که راه را برای افراد هکر باز کرده و امکان نفوذ می دهد.

اینستاگرام در سطوح مختلف امنیت داشته است که کاربران به راحتی می توانند با فعال کردن آنها امنیت پیج اینستاگرام را افزایش دهند. از جمله راهکارها برای افزایش امنیت اینستاگرام خصوصی سازی، فعال کردن تایید احراز هویت دو مرحله ای، پنهان کردن وضعیت فعال بودن، ان فالو کردن افراد ناشناس، عدم استفاده اطلاعات شخصی در بیو اینستاگرام، تعیین رمز عبور قوی و دیگر روش ها اشاره کرد.

 

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۴ ) ۳.۸ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید