طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

کسب و کارها همواره به دنبال فروش بیشتر و در عین حال راحت تر می باشند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از راه هایی است که توجه کسب و کارها را به خود جلب کرده است. مزایای زیاد بعلاوه هزینه کمتر نسبت به راه اندازی شعب مختلف برای فروش حضوری از جمله مهم ترین مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. همچنین به دلیل اینکه اپ 24 ساعته در دسترس است و خرید آسان از هر نقطه از کشور را فراهم می کند، خریداران را تشویق به خرید آنلاین می کند. همچنین پشتیبانی بهتر و تعامل بالا بین کاربر و فروشنده از جمله مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است.

طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی یکی از راه های بسیار مهم و موثر در رشد و ارتقا سطح کسب و کارها می باشد. امروزه همزمان با رشد فضای مجازی در جوامع مختلف، کسب و کارهای بسیاری در طیف های گوناگون فعالیت شان را به فضای مجازی منتقل کرده اند اما جالب است بدانید که غالب مشاغل بزرگ، با سرمایه گذاری بر این فضای رو به گسترش، در کنار راه اندازی وب سایت های فروشگاهی، اقدام به طراحی اپلیکیشن مخصوص خود نیز کرده اند. 

 

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

1- مشتری وفادار

اپلیکیشن موبایل نسبت به سایت بهینه تر، شخصی سازی شده، همشه در دسترس و ... است. اپ طوری طراحی می شود که تجربه مشتری را بهبود می بخشد که در جذب و حفظ مشتریان بسیار تاثیرگذار است. مشتری با اپلیکیشن فروشگاهی به راحتی می تواند کالای خود را بدون هیاهو و شلوغی انتخاب و خریداری کند. طراحی اپ های فروشگاهی سبب می شود تا طیف وسیعی از مشتریان بتوانند با دسترسی و آشنایی با اپلیکیشن، به مشتریان فروشگاه شما پیوسته و به نوعی دایره مشتریان و حتی کاربران وب سایت شما را بسیار افزایش دهند.

شاید بنظر رسد که سایت ریسپانسیو همانند اپ عمل کند اما در واقع اینطور نیست. برای مثال کاربران برای استفاده از اپ در هر زمان و در هر مکان آزادی بیشتری دارند و تنها با داشتن یک موبایل هوشمند به راحتی می توانند از اپ استفاده کنند. اپلیکیشن سرعت لود بالاتری نسبت به سایت دارد که نرخ پرش سایت را کاهش می دهد. اپلیکیشن را می توان  به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار داد. بنابراین، اپلیکیشن‌ های فروشگاهی می‌ توانند مخاطبان وفادار خوبی ایجاد کنند.

 

جذب مشتری وفادار با اپ فروشگاهی 

2- شناخت برند و تبلیغات

یکی از دیگر جنبه های مهم ساخت اپ های فروشگاهی، افزایش اعتبار و قدرت نفوذ شما در جامعه است. اپلیکیشن ها در شناخته شدن برند تاثیرگذار هستند. چرا که نام اپلیکیشن ها نام برند شماست و کاربران با به اشتراک گذاری یا صحبت در مورد اپلیکیشن کسب و کار شما، در واقع در حال تبلیغ برند شما هستند. یکی از قابلیت های اصلی اپلیکیشن ها ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران است. پوش نوتیفیکیشن ها کانالی ارزان و موثر برای تبلیغات جهت افزایش فروش و حفظ برند هستند. از این طریق می توان اطلاعات ضروری را به مشتریان خود تحویل دهید و آنها را تشویق کنید تا سفارشات را ثبت کنند. همچنین، کاربران موبایل فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای دریافت پوش نوتیفیکیشن جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز، تخفیف‌ها و هدایای ویژه دارند. تبلیغات اپلیکیشن یکی از راه های افزایش دانلود اپ است که هم به افزایش تعداد کاربران و هم به شناخته شدن برند کمک می کند.

 

ساخت اپ برای برندینگ 

 

3- بهره وری بهتر و افزایش درآمد

به عنوان یک قاعده، اپلیکیشن های تلفن همراه انعطاف پذیرتر و کاربر پسندتر هستند. یکی دیگر از مزایای نرم افزار های موبایل فروشگاه آنلاین، معرفی سریعتر محصولات و دسترسی سریعتر به آن ها می باشد. با اپ خدمات به صورت منظم تر در یک بستر مناسب ارائه  می شود. اگرچه راه اندازی اپلیکیشن پرهزینه تر از راه اندازی سایت است، اما اپلیکیشن ها سریعتر از سایت ها به جذب مشتری و فروش و درآمد می رسند. مشتریان بیشتر منجر به سفارشات بیشتر می شوند، در نتیجه درآمد شما افزایش می یابد.

 

افزایش درآمد با اپلیکیشن 

 

4-  تجزیه و تحلیل دقیق

جمع آوری و آنالیز داده ها در اپلیکیشن آسانتر است. اپ موبایل به شما این امکان را می دهد که رفتار کاربر را بهتر آنالیز کنید. از طریق تعاملی که اپ با کاربر برقرار می کند، به بهبود و به روز رسانی اپلیکیشن و رفع ایرادات آن کمک می کند.

 

تجزیه و تحلیل داده های اپ 

5- پرداخت آنلاین

می توانید با شارژ کیف پولتان در اپلیکیشن یا پرداخت آنلاین خیلی راحت و بدون پول نقد و کارت های اعتباری پرداختی امن انجام دهید. 

 

پرداخت آنلاین با اپ 

 

چگونه یک اپلیکیشن فروشگاهی طراحی کنیم؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به توجه زیادی دارد تا مراحل طراحی اپ به درستی انجام شود. ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چند مرحله مهم دارد که به آنها اشاره می شود:

1- استراتژی

اول از همه، شما نیاز به یک استراتژی دارید. اهداف خود، بازاری که می خواهید پوشش دهید و مخاطبان هدفتان را مشخص کنید. این به شما کمک می کند تصور کلی از اپ خود داشته باشید. عملکرد اپ باید را تعیین کنید و ایده های خود را برای تیم یا شرکت طراحی اپلیکیشن شرح دهید.

 

2- طراحی ایده

چگونه یک اپلیکیشن موبایل بسازیم که علاوه بر سود، کاربران را نیز خوشحال کند؟ شما نیاز به طراحی ایده ای دارید که در مورد آن فکر شده و بررسی شده است که هم برای ظاهری خوب و جذابی داشته باشد و هم استفاده از آن آسان باشد. 

 

ایده پردازی برای طراحی اپ

 

اکثر مردم هنگام ارزیابی چیزی بر اولین برداشت خود تکیه می کنند. حدود 50 میلی ثانیه طول می کشد تا یک فرد در مورد یک چیزی نظر بدهد و تصمیم بگیرد که آیا آن را دوست دارد یا نه. بنابراین، طراحی جذاب یک اپلیکیشن موبایل، تجربه کاربری مثبتی را به همراه خواهد داشت که به طور قابل توجهی وفاداری مشتری را افزایش می دهد. چند نکته برای داشتن یک طراحی جذاب برای اپلیکیشن:

  • طراحی ساده و به دور از پیچیدگی: کاربران تعامل با عناصر ساده را ترجیح می دهند، زیرا نمی خواهند زمان خود را برای حل پازل تلف کنند. اپ باید دقیقاً همان کاری را انجام دهد که کاربر نیاز دارد و نه بیشتر.
  • دسترسی آسان: مطمئن شوید که دسترسی به محصول برای همه کاربران آسان است. منظور از دسترسی آسان عدم وجود حس منفی هنگام تعامل با اپلیکیشن است. باید تمامی کاربران از جمله کاربران ناشنوا و نابینا را نیز در نظر گرفت و اپ را طوری طراحی کرد که آنها نیز بتوانند از اپ استفاده کنند. 
  • طراحی اپ برای سیستم عامل های اندروید و ios: به منظور جذب کاربران بیشتر باید اپ برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی شود.
  • از تجربیات دیگران درس بگیرید: اپ های مشابه را بررسی کنید و دلایل موفقیت و شکست های اپ ها را بررسی کنید و از آنها در اپلیکیشن خود استفاده کنید.
  • عناصر بصری را با دقت انتخاب کنید: بیشترین نکات طراحی UX/UI مربوط به عناصر بصری است زیرا آنها تعامل کاربر را بیش از هر چیز دیگری تسهیل می کنند. مانند انتخاب فونت مناسب، استفاده از پالت رنگی جذاب و ...

 

تماس با کارشناس طراحی اپ فروشگاهی 

 

فروشگاه های اینترنتی

در زمان حاضر خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر وب، یک اپلیکیشن و با دسترسی به اینترنت، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت به طور مستقیم خریداری نمایند. طراحی اپلیکیشن موبایل توسط کسب و کارهای کوچک و بزرگ امروزه به دلیل گسترش خریدهای آنلاین توسط افراد رواج یافته است.

با ورود به عصر ارتباطات (در کشورهای در حال توسعه) غالب کسب و کارها در حال مهاجرت به فضای اینترنت در قالب ساخت یک وب سایت اینترنتی یا اپلیکیشن به عنوان بستری بسیار مناسب، همیشه در دسترس و آسان می باشند تا مصرف کنندگان به راحتی بتوانند با مراجعه مستقیم به این مراجع، برای رفع نیازهای خود اقدام کنند.

یکی از مهم ترین مراکز در فضای مجازی که می تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند، وجود وب سایت های فروشگاهی است که کاربران می توانند با جستجو در بین فروشندگان، کالاهای مورد علاقه خود را پیدا کنند و از در دسترس بودن و قیمت یک محصول اطلاع حاصل نمایند.

نکته مهمی که لازم است بدانید این است که از سال 2020، مشتریان غالب فروشگاه های اینترنتی آنلاین می توانند با استفاده از طیف وسیعی از رایانه و دستگاه های دیگر از جمله رایانه های رومیزی، لپ تاپ، رایانه های لوحی، تلفن های هوشمند، بلندگوهای هوشمند (مانند الکسا)، به صورت آنلاین خرید کنند.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

 

راه اندازی اپلیکیشن های فروشگاهی

همانطور که گفتیم، امروزه می توان گفت تمام وب سایت های بزرگ دنیا که در زمینه فروش آنلاین فعالیت می کنند، سعی می کنند تا راه های دسترسی به وب سایت و خدمات و کالاهایی را که ارائه می کنند را برای مشتریانشان تسهیل کرده و این راه ها را افزایش دهند.

در این قسمت باید نگاهی به یک موضوع دیگر نیز داشته باشیم و آن روند رو به افزایش استفاده از تلفن های هوشمند در جهان است. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، روند استفاده و رشد تلفن های هوشمند در میان کاربران در دهه اخیر به شدت افزایش یافته است، به طوری که امروزه می توان گفت به جز کره شمالی، تمام مردم سایر کشورها به گوشی های هوشمند دسترسی دارند.

 

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن سوپر مارکت

 

از سوی دیگر گسترش زیر ساخت های ارتباطی در جهان سبب شده است تا در دهه ای که گذشت، شاهد پیشرفت چشمگیر ارتباط در میان مردم جهان باشیم. حال اگر نگاه کلی به این وضعیت داشته باشیم، همه این عوامل سبب شده است تا طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی یکی از فاکتورهای بسیار مهم و حیاتی در رشد کسب و کارهای مختلف شناخته شود.

 

 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

چرا باید فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی به عنوان مهم ترین ابزار برای گسترش و ارتقای سطح کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی شناخته می شود. چرا که امروزه اپ ها با داشتن قابلیت های بسیار پیشرفته و متنوع، زمینه و بستر های بسیار مناسبی را برای خدمات ارائه می کنند. از جمله این خدمات برای اپلیکیشن های فروشگاهی می توان به بارگذاری اطلاعات برای کاربر، امکان عضویت و تایید هویت کاربران، ایجاد پروفایل برای کاربران، امکان پرداخت آنلاین، امکان خرید کالا و ... اشاره نمود.

اما نکته بسیار مهمی که لازم است در کنار این مزایای فروشگاه آنلاین به آنها توجه کرد، پروسه ساخت این اپلیکیشن ها است. بنا به نوع فروشگاه و پیچیدگی ها و خدماتی که وب سایت شما ارائه می کند، معمولا اپلیکیشن ها شامل کدنویسی های بسیار پیچیده ای هستند.

امروزه همانطور که برنامه نویسان برای طراحی وبسایت فروشگاهی به عنوان پایگاه اصلی فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی به ایجاد وب سایت های مختلفی می پردازند، بخش دیگری از برنامه نویسان نیز به طراحی و ساخت اپلیکیشن ها روی آورده اند. همینطور لازم است بدانید همانطور که طراحی یک وب سایت نیازمند یک گروه متخصص در حوزه های گرافیک، برنامه نویسی و سئو می باشد، اپلیکیشن ها نیز نیازمند برنامه نویسان متعددی در زمینه های متفاوت با طراحی سایت هستند که سبب شده است پروسه طراحی سایت و اپلیکیشن، دو بحث کاملا متفاوت باشد.

 

بهترین اپلیکیشن های فروشگاه های بزرگ دنیا

در ادامه بحث طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی، بهتر است برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با این موضوع به معرفی بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی بزرگ در دنیا و ایران بپردازیم که عبارتند از:

اپلیکیشن آمازون: آمازون به عنوان بزرگترین مرکز فروشگاهی در دنیا که هر ساله میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند، دارای یک اپلیکیشن فروشگاهی می باشد که شما می توانید هر نوع کالایی را که می توانید به آن فکر کنید را در آن بیابید.

ebay  :eBay نام آشنای دیگری در دنیای خرید آنلاین است. برنامه اپلیکیشن این برند، بسیار مناسب و معقول به نظر می رسد و به شما امکان این را می دهد تا از تمام امکاناتی که می توانید در وب سایت به آن دسترسی داشته باشید از جمله مناقصه، جستجو، خرید و بررسی بهرمند شوید.

دیجی کالا: دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در کشور ایران، از سال 1394 شروع به راه اندازی اپلیکیشن موبایلی با همین نام کرد که امروزه می توان این اپلیکیشن را یکی از محبوب ترین و با بیشترین تعداد نصب در گوشی های هوشمند در ایران دانست. این اپلیکیشن به خوبی توانسته است تا یک تم و بستر ساده و بسیار مناسب را برای خدمات خود ارائه دهد که از رنگ بندی، تم، فونت و متریال های هماهنگی ساخته شده است.

از دیگر اپلیکیشن های معروف در این زمینه می توان از موارد زیر نیز نام برد:

- Chewy
- Etsy
- Google Shopping
- Jet
- Shopular

طراحی اپلیکیشن های موبایل در کیان تجارت

 

ویژگی های طراحی اپلیکیشن های اختصاصی 

در طراحی اپلیکیشن باید به این نکته توجه داشت که هر اپلیکیشنی ویژگی خاص خود را دارد. از جمله ویژگی ها و قابلیت هایی که لازم است در ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی، آن ها را مد نظر داشت، باید به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

قابلیت Analytics: این قابلیت و ویژگی برای ادمین ها امکانات مهمی را فراهم می کند تا بتوانند به تحلیل رفتار کاربران، دریافت آماری از تعداد نصب اپلیکیشن، اطلاعات کاربران و ... بپردازند.

پوش نوتیفیکیشن: این ویژگی از معمول ترین قابلیت هایی است که به خوبی می تواند سبب جذب کاربران و بازگشت مجدد آن ها به اپلیکیشن و اطلاع از خدمات و تخفیف های فروشگاهی شود.

قسمت ثبت نام کاربران: یکی از بخش های مهمی که باید برای طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی آن را در نظر داشت، ایجاد راهی برای ثبت نام کاربران و دریافت اطلاعات آنان می باشد.

کاتالوگ محصولات: از ویژگی های دیگر اپلیکیشن های فروشگاهی، کاتالوگ محصولات می باشد که معمولا در صفحه محصول به آن به طور کامل پرداخته می شود.

پرداخت آنلاین: اتصال برنامه اندرویدی به شبکه پرداخت آنلاین از مهم ترین ویژگی طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی است که پروسه و برنامه نویسی خاص خود را دارد و باید تا حد امکان ساده و ایمن باشد.

ویژگی های اپلیکیش های فروشگاهی

 

اصول و نکات مهم در طراحی اپ فروشگاهی

فارغ از این که اپلیکیشن شما فروشگاهی، آموزشی، ورزشی، خبری و ... باشد، لازم است یک چهارچوب و اصول کلی را برای آن رعایت کنید تا بتوانید بازخورد مناسب تری دریافت کنید. این اصول و نکات که حتما باید در طراحی بهینه اپلیکیشن ها در نظر گرفته شوند، شامل موارد مختلفی می شوند که در ادامه به صورت کوتاه به آن اشاره می کنیم:

  • لازم است موضوع اپلیکیشن از همان ابتدا مشخص بوده و تا حد امکان نیازهای کاربر را با گنجاندن امکانات مناسب برطرف کند.
  • حجم مناسب اپلیکیشن ها، نکته مهم دیگری است که باید به معقول بودن آن نسبت به امکانات و نوع اپلیکیشن بسیار توجه شود.
  • تناسب دسترسی ها و امکانات، آیکن ها و نام اپلیکیشن، طراحی رابط کاربری ساده و در عین حال مناسب، پوشش کامل سیستم عامل های اندروید و دستگاه های هوشمند تلفن و در نهایت مصرف مناسب باطری از دیگر اصول مهم در طراحی اپلیکیشن ها می باشد.

بسیاری از افرادی که اپ دارند بعد از طراحی آن را رها کرده اند و یا اطلاعی از روش های تبلیغات ندارند، از این رو اپلیکیشن موفقی نخواهند داشت. یکی از مهم ترین نکاتی که در موفقیت اپ تاثیرگذار است، بهینه سازی اپلیکیشن برای مارکت ها و تبلیغات اپ جهت افزایش نصب اپلیکیشن است.

 

اپ خدماتی 

 

هزینه طراحی برای اپلیکیشن های فروشگاهی

حال که به اهمیت ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی پی بردیم، لازم است بدانید که هزینه طراحی و قیمت اپلیکیشن های فروشگاهی معمولا رقم های بالایی را در بر می گیرد که می تواند متناسب با نوع اپلیکیشن و ویژگی هایی که دارد، متغیر باشد اما بهتر است بدانید که این هزینه ها باید با دید سرمایه گذاری برای رشد کسب و کارتان در نظر گرفته شود. قیمت طراحی و پیاده سازی اپ بستگی به شرکت طراحی اپ دارد.

علت این هزینه هایی که در ظاهر زیاد به نظر می رسند، پروسه طراحی اپلیکیشن ها که از سه قسمت طراحی، تست و انتشار تشکیل شده است، می باشد. در واقع برای ساخت یک اپلیکیشن، پس از ایده پردازی، طراحی مهم ترین و سخت ترین مرحله ای است که برای انجام آن، یک تیم متخصص و کامل نیاز می باشد.

همانطور که در بخش طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی نیز اشاره کردیم، طراحی اپ فرآیندی پیچیده دارد و ساخت آن نیازمند به کارگیری یک تیم متخصص از برنامه نویس، طراح وب، سئوکار، طراح گرافیک، متخصص در حوزه خدمات و متخصص تجارت الکترونیک می باشد. پس از این مرحله ارزیابی و رفع عیوب و باگ های برنامه نیز می تواند پروسه ای پیچیده باشد. بنابراین این هزینه ها به عنوان پیچیدگی فرآیند و زمان بر بودن پروژه طراحی قابل توجیه است.

 

بهترین اپلیکیش های فروشگاهی دنیا

 

شرکت کیان تجارت شریف در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چندین نمونه کار موفق دارد. اپلیکیشن تخفیف مارکت در زمینه سفارش آنلاین اقلام سوپر مارکت  و اپلیکیشن دیجی پاور در زمینه فروش آنلاین انواع تجهیزات الکتریکی صنعتی و تاسیسات است.

همچنین برای مشاهده نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل که توسط متخصصان تیم کیان تجارت طراحی شده است اینجا کلیک کنید. همچنین برای اطلاع از نحوه طراحی و ساخت اپلیکیشن و همکاری با تیم کیان با شماره تلفن های 02188230063 تماس بگیرید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۳۶ ) ۳.۴ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

سوالات متداول

هزینه طراحی اپ فروشگاهی چقدر است؟
هزینه طراحی اپلیکیشن ها با یکیدیگر متفاوت است و بستگی به بزرگی اپ ویژگی ها و امکاناتی دارد که کافرما می خواهد در اپ داشته باشد. بنابراین نمی توان یک هزینه ثابت برای همه اپلیکیشن های فروشگاهی مشخص کرد.

هزینه طراحی اپ فروشگاهی چقدر است؟
هزینه طراحی اپلیکیشن ها با یکیدیگر متفاوت است و بستگی به بزرگی اپ ویژگی ها و امکاناتی دارد که کافرما می خواهد در اپ داشته باشد. بنابراین نمی توان یک هزینه ثابت برای همه اپلیکیشن های فروشگاهی مشخص کرد.

آیا اپ بعد از طراحی اپ، اپلیکیشن در مارکت های مختلف منتشر خواهد شد؟
اپلیکیشن در مارکت هایی که کارفرما بخواهد منتشر خواهد شد. مارکت های اندروید و ios جداگانه هستند و هر دو نسخه اپ در مارکت ها منتشر می شوند. 

آیا تعداد کاربران بالا بطور همزمان می توانند از اپلیکیشن استفاده کنند؟
بله. هدف از طراحی اپ فروشگاهی فروش بیشتر است. پس تیم کیان تجارت اپ طوری طراحی می شود که تعداد کابران بالا به طور همزمان، برای مثال در جشنواره ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند.  

آیا تعداد کاربران بالا بطور همزمان می توانند از اپلیکیشن استفاده کنند؟
بله. هدف از طراحی اپ فروشگاهی فروش بیشتر است. پس تیم کیان تجارت اپ طوری طراحی می شود که تعداد کابران بالا به طور همزمان، برای مثال در جشنواره ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند.  

آیا اپلیکیشن فروشگاهی که کیان تجارت طراحی می کند دارای پنل مدیریت محتوا است؟
بله، اپلیکیشن هایی که کیان تجارت طراحی می کند شامل یک پنل مدیریت محتواست. پنل مدیریت محتوا طوری طراحی شده است که به همه بخش های اپ دسترسی داشته باشید و کار با آن راحت باشد.همچنین، بعد از اتمام طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کار با پنل مدیریت محتوا به کارفرما آموزش داده می شود. 
questions
comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام وقت بخیر یه اپلیکیشن فروشگاهیی میخوام که محصولات داخل آپلود شه و قابل دانلود و نصب داشته باشه حدود قیمت یه هنچین اپلیکیشنی چقدر هست؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز وقتتون بخیر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با توجه به تکنولوژی طراحی آن وجزئیات نیازمندی های شما هزینه های متفاوتی دارد جهت اطلاع از قیمت لطفا با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید

question circle

سلام من میخواستم یک اپلیکیشن برای گوشی و اینترنتی درست کنم که مثال واتساپ تو اون حرف زده شود آیا امکان دارد و در فروشگاه قابل دانلود باشد

Generic placeholder image

کاربر گرامی تخصص ما طراحی  انواع  اپلیکیشن های  کاملا سفارشی  است و درخواست شما هم کاملا قابل انجام است. البته که طراحی و پیاده سازی یک شبکه اجتماعی ، علاوه بر مهارت های فنی ، نیاز به تخصص و اقداماتی در زمینه هاستینگ و شبکه هم دارد و بایستی یک میزبان با منابع قوی و بالا خریداری نمایید.

question circle

من از نسخه اپ ساز استفاده می کنم چطور می تونم فروشگاه خودم رو فعال کنم؟ 

Generic placeholder image

کاربرگرامی، شرکت کیان تجارت صفر تا صد پروژه های اپلیکیشن را به شکل سفارشی طراحی مینماید.  بنابراین اطلاعاتی در مورد اپ ساز ها نداریم. 

question circle

اپلیکیشن طراحی شده توسط شما قابلیت پشتیبانی از تعداد محصول بالا و درگاه بانکی داره؟

Generic placeholder image

کاربر گرامی پاسخدهی به تعداد محصول بالا و یا سرویس دهی به تعداد مشتریان زیاد، علاوه بر بحث های فنی و موارد مربوط به طراحی نرمال و بهینه دیتابیس، تاحد زیادی به سرور میزبان و منابع اون بستگی دارد. بنابراین در صورت زیاد بودن تعداد محصول و یا مشتری ، باید از سرور با منابع بالاتری استفاده گردد.
در مورد درگاه بانکی هم، پس از انعقاد قرارداد شما با سرویس دهنده درگاه بانکی، اطلاعات و وب سرویس های مربوطه درگاه بانکی را دریافت می کنید و توسعه دهندگان، آن را در اپلیکیشن قرار می دهند و به راحتی مشتریان می توانند خرید آنلاین داشته باشند.

question circle

اپلیکیشن فروشگاهی برای لوازم آرایش هم طراحی می کنید؟

Generic placeholder image

بله. تیم کیان تجارت انواع سایت و اپلیکیشن های فروشگاهی چه تک فروشگاهی و چه مارکت پلیس (Marketplace) را طراحی می کند. اپلیکیشن و سایت ها دارای یک پنل مدیریت هستند به راحتی فروشگاه ها و محصولات را می توانید کنترل کنید. 

question circle

شرکت شما برای پشتیبانی از اپلیکیشن چه خدماتی ارائه می دهد؟

Generic placeholder image

شرکت کیان تجارت 6 ماه پشتیبانی رایگان برای اپلیکیشن هایی که طراحی کرده است ارائه می دهد. پشتیبانی شامل رفع مشکلاتی فنی مانند مشکلات مرتبط با سرورها، بررسی و رفع خطاهایی که در اپ رخ داده و منجر به از کار افتادن اپلیکیشن شده است. انجام تست A/B برای کنترل عملکرد بخش های مختلف اپلیکیشن و سایر موارد این چنینی می باشد که در جلسه مشاوره پیش از طراحی اپ برای شما توضیح داده می شوند. 

question circle

من با کل رستوران های اهواز آشنا هستم و همشون خودم راه اندازی کردم چطوری یه برنامه خرید آنلاین غذا درست کنم

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، برای طراحی اپلیکیشن به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. لطفا با شماره 88693286 یا 88694582 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

question circle

سلام برای طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی برای فروش محصولات ارگانیک و عطاری مثل روغن زیتون، روغن کنجد و .... یا اقلامی مانند ادویه و کره بادام زمینی و انواع دمنوش های گیاهی. بنظر شما چنین اپلیکیشنی می تواند بین کاربران جای باز کند؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، هر اپلیکیشنی که از مزیت های جدید استفاده کند و طراحی آن کاربرپسند باشد، بین کاربران جای خود را دارد. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید با شماره 02188693286 یا 09124243876 تماس بگیرید تا کارشناسان اپلیکیشن تیم کیان شما را راهنمایی کنند. 

question circle

سلام من ساکن جنوب کشورم و یه اپلیکیشن فروشگاهی می خواهم برای فروش انواع لوازم خانگی و تزیینی که به سراسر کشور خدمات دهد. بنظر شما این اپلیکیشن با دیجی کالا می تواند رقابت کند؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز، برای رقابت با سایت های بزرگ مثل دیجی کالا و ... باید از امکانات و مزیت های جدید در اپلیکیشن استفاده کنید تا بتوانید با آنها رقابت کنید. تیم کیان تجارت در حوزه های مختلف اپلیکیشن های فروشگاهی طراحی کرده است که می توانید نمونه کارها را در اینجا مشاهده کنید. اگر هم نیاز به مشاوره بیشتر دارید مخی توانید با شماره 02188693286 و 09124243876 کارشناس اپلیکیشن تیم کیان در ارتباط باشید.  

question circle

سلام من مربی ورزشی هستم و همینطور یک فروشگاه لوازم ورزشی هم دارم. با توجه اینکه شرایط داره به سمت فروش آنلاین میره تصمیم گرفتم که اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش انواع وسایل و لباس ورزشی و سایر محصولات ورزشی داشته باشم. نمونه کار فروشگاهی دارید؟ و اینکه آیا اپلیکیشنی که در ذهن دارم رو می تونید طراحی کنید؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما، بله تیم کیان تجارت نمونه کارهای مختلف و موفق در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دارد.  برای مشاهده نمونه اپلیکیشن های طراحی شده توسط کیان تجارت می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین یک طرح گرافیکی از اپلیکیشنی که شما در ذهن دارید طراحی در صورت تایید شما به مرحله برنامه نویسی می رسد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره 09124243876 تماس بگیرید. 

question circle

سلام آیا امکان طراحی اپلیکیشن برای فروش محصولات لبنیاتی وجود دارد؟ به این صورت که شرکت های پخش لبنیات بتوانند بصورت خورده فروشی هم در اپلیکیشن محصولات خودشون رو بفروشن؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز، بله امکان طراحی هر نوع اپلیکیشن فروشگاهی نسبت به نیاز و خواست شما وجود دارد. اما شما باید ابتدا با کارشناسان اپلیکیشن ما درباره آنچه که می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید یک جلسه حضوری یا تلفنی داشته باشید. همچنین می توانید نمونه کارهای اپلیکیشن کیان تجارت را اینجا مشاهده نمایید تا بهتر با پلتفرم اپلیکیشن های طراحی شده توسط کیان آشنا شوید. همچنین لازم به ذکر است که تیم کیان از جدیدترین متدهای برنامه نویسی روز دنیا برای طراحی اپلیکیشن استفاده می کند. برای برقراری ارتباط با کارشناس اپلیکیشن کیان با شماره 09124243876 تماس بگیرید. 

question circle

سلام، ما یک فروشگاه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی داریم و می خواهیم وارد دنیا فروش آنلاین شویم، از آنجایی که خودمان در تجربه کار با اپلیکیشن راحت تر از کار با سایت هستیم، بنابراین تصمیم گرفتیم که اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشیم. نمونه کارهای اپلیکیشن فروشگاهی که توسط شما طراحی شده است رو کجا میتونم ببینم؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، شرکت کیان تجارت نمونه کارهای بسیاری دارد. از نمونه کارهای اپلیکیشن فروشگاهی که توسط تیم کیان طراحی شده است می توان به طراحی اپلیکیشن تب شاپ، طراحی اپلیکیشن تخفیف مارکت و ... اشاره کرد. برای مشاهده نمونه کارها می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره 02188230063 و یا 09124243876 تماس بگیرید. 

question circle

سلام من برای فروش صنایع دستی شهرهای مختلف نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل دارم، که درآن هنرمندان صنایع دستی بتوانند صنایع دستی خود را در آن فروش برسانند. میشه لطفا مرا راهنمایی کنید؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، ایده بسیار زیبایی دارید. تیم کیان تجارت چندین نمونه کار اپلیکیشن فروشگاه موفق دارد. طراحی اپلیکیشن توسط تیم کیان با جدیدترین متد برنامه نویسی و ری اکت نیتیو انجام می شود. اما بهتر است اطلاعات بیشتر از کار خود و آنچه که می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره 02188230063 یا 09124243876 تماس بگیرید.

question circle

سلام وقت بخیر ما یک فروشگاه نسبتا بزرگ داریم در زمینه تهیه انواع سبزیجات فریزی، خشکبار، رب، ترشی و مربا، انواع چای گیاهی و..... و در حال یک سایت داریم که محصولات رو در آن معرفی می کنیم. حالا می خواهیم برای راحتی ثبت سفارش مشتریان یک اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشیم. نومنه کارهای شما رو دیدم و حالا قصد همکاری با شرکت شما را دارم. میشه من را راهنمایی کنید؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما، ایده بسیار خوبی است چرا که به دلیل در دسترس بودن اپلیکیشن و راحتی کار با آن هم رضایت مشتریان شما افزایش می باشد و هم جذب مشتری جدید آسان تر است. طراحی اپلیکیشن گام بزرگی است برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ. شما می توانید شماره خود را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند یا با شماره 02188230063 یا 09124243876 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. 

question circle

سلام، برای طراحی اپلیکیشن در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ چه اقدامی باید انجام داد؟

Generic placeholder image

سلام، طراحی اپلیکیشن شامل چند مرحله می باشد. ابتدا شما باید چند جلسه حضوری یا تلفنی با کارشناسان ما درباره آنچه که نیاز دارید در اپلیکیشن داشته باشید. سپس یک طرح گرافیکی از اپلیکیشن طراحی و بعد از تایید شما اپ به مرحله برنامه نویسی می رسد. بعد از طراحی پیشتیانی از اپ را خواهید داشت که پشتیبانی تا یک سال به صورت رایگان می باشد. برای برقراری ارتباط با کارشناسان تیم کیان با شماره 02188230063 یا 09124243876 تماس بگیرید.

درخواست طراحی اپلیکیشن

درخواست مشاوره طراحی اپلیکیشن