طراحی اپلیکیشن تاکسی

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در بین کاربران تلفن همراه، اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی است. با استفاده از اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، فقط با چند کلیک ساده می توان درخواست تاکسی در لوکیشن مورد نظر را ثبت کرد. در نظر داشته باشید که طراحی اپلیکیشن تاکسی در دو نسخه برای مسافر و راننده باید طراحی شود. همچنین طراحی اپلیکیشن باید کاربرپسند باشد تا موفق شود. در ادامه نکاتی مطرح شده است که به شما در داشتن اپ تاکسی حرفه ای کمک می کند. اپلیکیشن هایی که کیان تجارت طراحی می کند، قابلیت رقابت با رقبا را دارد و با استفاده از تبلیغات اپلیکیشن می توانید به افزایش نصب اپ کمک کنید.

با اپلیکیشن های تاکسی کاربران علاوه بر درخواست تاکسی، می توانند اطلاعات راننده را مشاهده کنند و کرایه سفر را آنلاین پرداخت کنند. همچنین می توان با فعال کردن امنیت سفر در هر ساعتی به هر مکانی سفر کرد. همه این کارها تنها با یک لمس یک  دکمه ممکن می شود. 

 

مزایای طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن تاکسی راه حلی برای چندین مشکل مانند کاهش زمان انتظار در خیابان، کاهش هزینه سفر و ... است. در ادامه به مزیت های طراحی اپلیکیشن هم برای مسافر، هم برای راننده اشاره خواهد شد: 

- مزیت های اپلیکیشن برای رانندگان

  • با استفاده از اپلیکیشن تاکسی، دیگر نیازی نیست رانندگان با سوخت ماشین را جهت یافتن مسافر هدر دهند. و کافیست در جایی منتظر درخواست سفر از نزدیک ترین مسافر داشته باشند.
  • چون بیشتر پرداخت ها آنلاین انجام می شود. حمل مقادیر زیادی پول نقد توسط رانندگان از بین می رود. همچنین، مشکل پول خورد نیز از بین می رود.
  • رانندگان این اختیار را دارند که به مسافران امتیاز دهند. بنابراین، رانندگان می توانند از مسافران بداخلاق در امان باشند.
  • از آنجایی که این اپلیکیشن ها دارای GPS هستند، رانندگان به راحتی می‌ توانند به جای سرگردانی در پیدا کردن مقصد و درخواست کمک از افراد، مکان مورد نظر را با استفاده نقشه پیدا کنند.

- مزیت های اپلیکیشن برای مسافران

  • مسافر به راحتی می تواند جزئیات دقیق محل تاکسی و زمان رسیدن آن را مشاهده کند.
  • مسافر مجبور نیست برای یافتن تاکسی از خانه خارج شود و منتظر تاکسی بماند و می تواند از هر مکانی درخواست سفر خود را ثبت کند.  این مزیت باعث صرفه جویی زیادی در زمان و انرژی آنها می شود.
  • دیگر نیازی نیست که پول همراه خود حمل کنید یا نگران پول خورد باشید. چرا که با چند کلیک می توانید هزینه سفر خود را بصورت آنلاین پرداخت کنید.
  • شفافیت تاکسی های اینترنتی بیشتر است، زیرا مسافران می توانند هویت راننده را ببینند و در انتهای سفر نیز به او امتیاز دهند.

 

طراحی اپلیکیشن تاکسی 

بررسی چند ویژگی در طراحی اپلیکیشن تاکسی

1- مدیریت نحوه محاسبه هزینه سفر

بر اساس شهر، منطقه، ترافیک، کیلومتر و نوع خدمات با کمک پرتال مدیریت می توان کرایه قیمت تاکسی را محاسبه و ویرایش کرد. همچنین در این مورد برای ساعات مختلف در شبانه روز می توان برای درصد کاهش و افزایش کرایه اقدام کرد. این نرم افزار مجهز به سیستم حرفه ای تخفیف به صورت درصد و یا عدد ثابت بوده که می‌توان از طریق آن همه کدهای تخفیف دارای تاریخ انقضا و که به مبدا و مقصد خاصی محدود هستند را لحاظ کرد.

2- سرعت اپلیکیشن تاکسی

از جمله فاکتورهای بسیار مهم برای موفقیت در طراحی اپلیکیشن موبایل، سرعت برنامه و اپلیکیشن مورد استفاده می باشد. در صورتی که اپلیکیشن مورد نظر دارای سرعت کافی نباشد، موجب خستگی و ناراحتی کاربران از این نرم افزار شده و بنابراین خدمات خود را نمی تواند به خوبی ارائه دهد. در اپلیکیشن تاکسی ساخته شده توسط تیم کیان تجارت به پارامتر سرعت توجه ویژه شده است و مشتریان با استفاده اپلیکیشن بدون معطلی می‌توانند درخواست تاکسی اینترنتی را ارائه دهند.

3- طراحی اپلیکیشن کاربرپسند

از دیگر ویژگی هایی که در طراحی اپلیکیشن تاکسی باید به آن پرداخت، طراحی ظاهر کاربر پسند اپ است که در موفقیت اپلیکیشن تاثیرگذار است. اگر اپلیکیشنی که طراحی می کنید ظاهری زیبا داشته باشد و اصول UI/UX در آن رعایت شده باشد، کاربر از کار با اپ خسته نمی شود و به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

4- مدیریت اتصال به نقشه

اپلیکیشن تاکسی باید با استفاده از پورتال مدیریت امکان مدیریت اتصال به نقشه های متفاوت را داشته باشد. این ویژگی برای مسافران و رانندگان اهمیت بالایی دارد.

مزیت های طراحی اپلیکیشن

5- سیستم نمایندگی برای شهر های مختلف

از طریق این سیستم می توان قابلیت تعریف نمایندگی های جدید با اختیار تمام برای محدوده محل فعالیت آن نمایندگی را اعمال کرد و با کمک آن شما فقط به لیست رانندگان و سفر ها و .... محل فعالیت خود می توانید دسترسی داشته باشید.

 

تماس با کارشناس اپلیکیشن  

 

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی چه قابلیت هایی باید داشته باشد؟

بزرگترین مزیت اپ تاکسی رفع مشکلات آژانس های سنتی و تاکسی های تلفنی هستند. اما علاوه بر این، طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد:

- ردیابی مسیر و موقعیت مکانی با GPS

با تاکسی های اینترنتی  سرویس ردیابی لحظه ای فعال است و کاربر بعد از درخواست تاکسی می تواند مشاهده کند که راننده کجا هست و چند دقیقه دیگر به مبدا مسافر خواهد رسید. همچنین، اپ با اتصال به نقشه های گوناگون در مسیریابی بهتر مانند مسیر کم ترافیک، مسیر نزدیک تر و یا جایگزین کردن مسیر جدید در شرایط خاص عملکرد خوبی اراده می دهد. این قابلیت هم برای راننده و هم برای مسافر اهمیت بالایی دارد. 

- قابلیت پرداخت به روش های مختلف 

یکی از قابلیت های خوب اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی، پرداخت به روش های مختلف مانند پرداخت نقدی، پرداخت آنلاین و یا پرداخت از کیف پول است. همچنین، می توان از پیشنهادهای شگفت انگیز مانند کد تخفیف برای استفاده از اپ به کاربر پیشنهاد داد.

- امکان لغو سفر 

لغو سفر یکی دیگر از قابلیت هایی است که مسافر می تواند از آن استفاده کند. وقتی شما درخواست سفر می دهید چند گزینه برای شما فعال می شود که یکی از آنها لغو سفر است. مسافر قبل از رسیدن راننده به دلایل مختلفی مانند دور بودن راننده می تواندسفر را کنسل کند.  

- رسیدگی بهتر به شکایات مسافر 

هنگام طراحی اپلیکیشن باید این نکته توجه داشته باشید که مسافر بتواند به راننده امتیاز دهد. پشتیبانان اپلیکیشن امتیازات بررسی می کنند و در صورتی که راننده ای امتیاز کمتری داشته باشد قطعا پیگیری خواهد شد. همچنین، با ارسال پیام می توان یا کد تخفیف از مسافر عذرخواهی کرد.  

- قابلیت های نسخه راننده 

علاوه بر اپلیکیشن نسخه مسافر، اپلیکیشن نسخه راننده نیز باید قابلیت هایی داشته باشد که راننده را جذب کند. برای مثال مشاهده درخواست های سفر، بررسی مسیر و هزینه سفر و پذیرش آن، لغو سفر، یافتن نزدیک ترین جایگاه سوخت، ارسال پیام و تماس با مسافر، مشاهده لیست سفرها و ...

 طراحی اپلیکیشن تاکسی نسخه راننده

 

نحوه طراحی اپلیکیشن تاکسی چگونه است؟

ساخت اپلیکیشن تاکسی به گونه ای صورت می گیرد که بتوان آن را روی سیستم عامل های اندروید و ios و یا وب نصب کرد و یا از طریق وب از خدمات آن استفاده نمود. طراحی اپ تاکسی به گونه ای است که همه فرآیند ها در سیستم مرکزی آن قابل مشاهده بوده و می توان آنها را ویرایش کرد. پاسخ دهی سریع به درخواست ها، رابط کاربری زیبا و امنیت بالا از جمله ویژگی‌ های مهم اپلیکیشن تاکسی می باشد. در این زمینه اقدامات زیادی پیاده سازی شده است. احتمال دارد که شما دارای یک آژانس تلفنی تاکسی باشید و از این طریق قصد داشته باشد که کسب و کار خود را گسترش دهید. در طراحی اپلیکیشن تاکسی این امکان برای شما فراهم شده تا خدماتی را که می‌ خواهید را به کمک اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی به مشتریان ارائه دهید. این اپلیکیشن در برخی از استان‌ ها پیاده‌ سازی شده و همه استان را پوشش دهی می کند.

 

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن خدماتی

 

ساخت اپلیکیشن تاکسی برای نسخه کاربران

ساخت اپ تاکسی به گونه ای صورت می گیرد که در آن امکانات بسیار زیادی وجود دارد، از جمله امکانات این اپلیکیشن برای نسخه کاربران می توان به مواردی مانند درخواست سرویس، خدمات حمل و نقل شهری (شامل تاکسی وانت پیک اتوبوس و غیره؟ ثبت نام و ورود آسان، کیف پول و درگاه پرداخت انتخاب راحت مبدا و مقصد، انتخاب راننده زن یا مرد (دارای صندوق حمل بار، صندلی کودک، حمل ویلچر، ثبت چند حساب کاربری (شخصی و شرکتی) اعمال کد تخفیف، برنامه ریزی شده جهت درخواست سرویس، درخواست سرویس برای دوستان و مشاهده آنلاین مکان خودرو و غیره را نام برد.

 

ویژگی های اپلیکیشن تاکسی

  

سرویس ویژه سازمانی، هتلی و ارگانی در اپلیکیشن تاکسی

از جمله امکانات خوبی که در طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مورد نظر قرار داد سرویس ویژه سازمانی، هتلی و ارگانی می باشد. سرویس برای سازمان‌ ها و هتل هایی است که قصد دارند با مشتریان و پرستاران خود سرویس‌ های رزرو تاکسی را ارائه نمایند. برای این گونه سرویس ها مدیر سیستم قادر است که برای مهمانان و پرسنل خود یک حساب کاربری به وجود آورد و در نهایت هزینه ها را به گونه ای که روی صورت حساب نهایی لحاظ شود، اخذ نماید.

 

نحوه ساخت اپلیکیشن تاکسی

 

امنیت در اپلیکیشن تاکسی

طراحی اپلیکیشن تاکسی به گونه ای صورت می گیرد که این برنامه بتواند به ساده ترین شکل طراحی شده تا برای کار کاربران مختلفی که هیچ تجربه و آموزشی در این زمینه ندارند، استفاده از یک سیستم آسان باشد. همچنین در این سیستم کلیه خدمات سرویس دهی در سیستم مرکزی قابل مشاهده شدن می باشد و از این رو پیگیری و ردیابی و همه عملکردها را می‌ توان مورد بررسی قرار داد. بنابراین این سیستم از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. ساخت اپ تاکسی آنلاین کاملا امن و مطمئن صورت گرفته و اطلاعات رانندگان و کاربران را به خوبی محافظت می کند. یکی از ویژگی‌ های خوب این سیستم در این زمینه قابلیت پنهان کردن شماره مشتری و خدمات دهندگان می باشد. به گونه‌ای که از طریق این سیستم کاربران این امکان را دارند که با رانندگان تماس صوتی و تصویری برقرار کرده و یا بالعکس آن صورت گیرد و بدین گونه شماره آنها پنهان خواهد بود. این ویژگی را با کمک قابلیت های اپراتور های تلفن همراه و به صورت اینترنتی می توان خیلی راحت پیاده سازی کرد.

 

طراحی اپ تاکسی کیان تجارت

 

ساخت و طراحی اپلیکیشن تاکسی توسط تیم کیان تجارت

اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی که توسط تیم کیان تجارت طراحی شده است از جمله نرم افزارهای تاکسی اینترنتی است که آن را می توان روی سیستم عامل های اندروید یا ios نصب کرد. شرکت کیان تجارت نمونه کارهای موفقی در ساخت اپلیکیشن موبایل از جمله طراحی اپلیکیشن تاکسی دارد. برای طراحی اپلیکیشن های تاکسی سعی بر این است تا اپلیکیشن طوری طراحی شود که مزیت رقابتی بالایی داشته باشد. از جمله نمونه کارهای موفق در این زمینه می توان به اپلیکیشن آرمش، اپلیکیشن فرهنگ  و اپلیکیشن سیز اپ را نام برد. اپلیکیشن تاکسی که تیم کیان تجارت ساخته دارای نسخه اندروید و ios بوده و کاربران می توانند درخواست سرویس را از طریق اپلیکیشن، تماس تلفنی و یا وبسایت ارائه دهند. تیم کیان تجارت یکی از پیشگامان عرصه فناوری بوده و در زمینه طراحی و پیاده سازی زیرساخت های خدمات شهری و کسب و کار به تولید اپلیکیشن تاکسی اینترنتی می‌پردازد. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که در آن آخرین متد های برنامه نویسی برای سیستم عامل های اندروید ios و به کار رفته است. اپلیکیشن تاکسی قابلیت‌های اپلیکیشن های دیگری مانند تپسی، اسنپ و ماکسیم را دارد و علاوه بر آن نیز دارای قابلیت های بیشتری است که از جمله آنها می توان ثبت درخواست از طریق سایت و تماس تلفنی را نام برد. همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت درخواست سرویس برای دیگران نیز است. شرکت کیان تجارت شریف سفارش ساخت اپ تاکسی اینترنتی می پذیرد و با جدیدترین تکنولوژی های روز اپ را طراحی و پیاده سازی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09124243876 و یا 02188230063 تماس بگیرید و یا در صورت تمایل فرم درخواست طراحی اپ را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرد..

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۲۹ ) ۴.۴ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

سوالات متداول

چگونه می توان اطلاعات بیشتری در مورد طراحی اپلیکیشن کسب کرد؟
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طراحی اپ، قیمت و ... می توانید با شماره 02188230063 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

آیا می توان اپلیکیشن تاکسی را برای یک منطقه خاص طراحی کرد که فقط در آن منطقه فعالیت کند؟
بله، می توانید در ابتدای کار اپلیکیشن را برای یک منطقه خاص طراحی کرد و در ادامه اپ را برای مناطق جدید توسعه داد. شرکت کیان تجارت نیز چندین نمونه کار در زمینه اپلیکیشن دارد که برای یک منطقه خاص طراحی شده است که می توانید در بخش نمونه کارها مشاهده کنید. 

آیا می توان در اپ بجز درخواست ماشین خدمات دیگری ارائه داد؟
بله، چون اپلکیشن هایی که کیان تجارت طراحی می کند اختصاصی و سفارشی هستند می توان خدمات مختلفی در اپ طراحی و ایجاد کرد. تمامی موارد مورد نظر کارفرما طی جلساتی همراه با کارشناسان اپلیکیشن بررسی خواهد شد.

آیا با وجود اسنپ و تپسی می توان در حوزه طراحی اپلیکیشن تاکسی موفق شد؟
برای موفقیت در کسب و کارها چه رقیب داشته باشید یا نداشته باشید نیاز به خلاقیت دارید. با طراحی اپلیکیشن با امکانات و ویژگی های جدید قطعا کاربران را به خود جذب خواهید کرد و سهم بازار را از رقبا خواهید گرفت.
questions
comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

هزینه اپ تاکسی چقدر است؟

Generic placeholder image

شرکت کیان تجارت چندین نمونه اپلیکیشن حمل و نقل و پیک را طراحی و پیاده سازی نموده است. قیمت طراحی وتولید اپلیکیشن تاکسی کاملا به سناریو کاری شما ، درخواست های شما، میزان سفارشی سازی، الگوریتم های محاسبه مبلغ سفر ، تعداد رانندگان و مشتریان استفاده کنننده  و موارد بسیار دیگر بستگی دارد.

question circle

اپلیکیشن تاکسی طراحی شده در شرکت شما تا چند نفر کاربر را پاسخگو هست؟

Generic placeholder image

استفاده همزمان از یک اپلیکیشن و یا استفاده کاربران پرتعداد از یک سامانه علاوه براینکه نیاز به یک برنامه نویسی استاندارد، حرفه ای و مهندسی داره ، به میزان بسیار زیادی به سرور و منابع اون هم مربوطه. بنابراین تیم فنی شرکت کیان تجارت نهایت تلاش خود را برای برنامه نویسی حرفه ای و مهندسی دارد و سعی دارد که خروجی های کاملا بهینه را تقدیم کارفرمایان نماید و مابقی پرفرمنس مربوط به شرایط سرور و کانفیگ هاست میزبان میشه

question circle

لطفا در مورد جزئیات فنی اپلیکیشن تاکسی توضیح بدید

Generic placeholder image

همانطور که توضیح داده شد، کارشناسان فنی کیان تجارت سعی دارند تا همیشه از جدیدترین تکنولوژی های قابل استفاده بهره ببرند،برای پیاده سازی بک اند  اپلیکیشن های تاکسی شرکت کیان تجارت، از لاراول و دیتابیس پست گرس استفاده گردیده است و برای پیاده سازی سمت فرانت اپلیکیشن ها از ReactNative بهره گرفته شده است. ضمنا برای برنامه نویسی سوکت این اپلیکیشن ها از NodeJS و MongoDB هم استفاده شده و اطلاعات موقت هم در دیتابیس Redis ذخیره میگردند

question circle

امکان مشاهده آمار تعداد نصب و بازدیدهای اپ رو دارم؟ 

Generic placeholder image

بله، برای مشاهده چنین اطلاعاتی نیاز به برنامه نویسی و نصب پکیج های خاصی می باشد. در جلساتی که با کارشناسان اپلیکیشن برگزار می شود توضیحات لازم خدمت شما ارائه می شود.

question circle

سلام، من، پروانه تاکسی اینترنتی یا انلاین حجاب اسفراین را دارم، یک اپیلیکشن به‌ نام taxihejab.ir، راننده و مسافر میخام قیمت چنده، تشکرسپاهی

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، قبل از اعلام هزینه باید در مورد جزییات اپلیکیشن با کارشناس اپ کیان تجارت صحبت کنید. می توانید از طریق تماس تلفنی یا بصورت آنلاین با کارشناسان ما جلسه ای برگزار کنید. لطفا برای هماهنگی جلسه با شماره 02188230063 تماس بگیرید یا شماره تماستون رو برای ما ارسال کنید.

question circle

میخواستم بدونم اپلیکیشن هاتون بصورت اختصاصی طراحی میشه یا کپی هست ؟ 

Generic placeholder image

خیر کپی نیستند و برای هر اپلیکیشن ها با توجه به نیاز مشتری یک UI آماده می شود و بعد از تایید کارفرما اپ طراحی می شود.

 

question circle

سلام لطفا دمو و تعرفه آپ تاکسی

Generic placeholder image

سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای اعلام قیمت نیاز به جزییات و اطلاعات می باشد. لطفا با شماره 02188230063 تماس بگیرید تا کارشناس اپلیکیشن تیم کیان تجارت تماس بگیرید. نمونه کار طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی توسط تیم کیان تجارت رو هم می توانید اینجا مشاهده کنید. 

question circle

سلام من یک ایده دارم برای طراحی اپلیکیشن موبایل در زمینه سرویس مدرسه اینترنتی، می خواستم بدونم که می توانم در مورد ایده ای که دارم با کارشناسان شما مشورت کنم که ببینم اصلا این کار عملی می شه یا؟

Generic placeholder image

سلام، سوال شما خیلی مبهم است. پیشنهاد ما به شما این است که یا با شماره های 02188230063 یا 09124243876 تماس بگیرید تا کارشناسان اپلیکیشن تیم کیان شما را راهنمایی کنند. اما لازم است که بدانید شرکت کیان تجارت در زمینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، چند اپلیکیشن به عنوان نمونه کار را در کارنامه خود دارد. همچنین، می توانید نمونه کارهای طراحی اپ در زمینه جمع آوری پسماندهای خشک که کاربر با درخواست ماشین، پسماندهای خود را به آنها تحویل می دهد نیز دارد که در اینجا می توانید نمونه کارها را مشاهده کنید. 

question circle

سلام، با توجه به اینکه اسنپ و تپ سی سهم بازار بزرگی رو دارن اگر من الان بخواهم یک اپلیکیشن مشابه اسنپ داشته باشم بنظر شما می توانم موفق باشم؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، برای اینکه در دنیای تکنولوژی بتوانید موفق باشید باید از ایده های جدید استفاده کنید. شما زمانی می توانید با اسنپ و تپ سی رقابت کنید که از مزیت ها و امکانات جدید استفاده کنید. اگر هم در زمنیه طراحی اپ و رقابت با رقبای بزرگ اطلاعاتی ندارید می توانید با شماره 02188230063 یا 09124243876 تماس بگیرید.

درخواست طراحی اپلیکیشن

درخواست مشاوره طراحی اپلیکیشن