طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

اپلیکیشن اندروید یا همان نرم‌افزار موبایل اندروید ابزاری است که توسط آن کاربر می‌ تواند فعالیت‌ های مورد نیاز خود را بسته به کاربری این اپلیکیشن انجام دهد. اندروید یک سیستم عامل متن باز است و شرکت های مختلف می توانند با توجه به نیازها و سلیقه خود در آن تغییراتی ایجاد کنند. به همین علت کمپانی های تولیدکننده، پوسته های سفارشی را برای محصولات خود توسعه می دهند و ویژگی های جدیدی را به آن ها اضافه می کنند. بجز گوشی های ساخت شرکت اپل، سایر گوشی هایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد از پلت فرم اندروید برای سیستم عامل خود استفاده می کنند.

طراحی و ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید

طراحی اپلیکیشن برای اندروید یکی از امور تخصصی و فنی است که کمتر موسسه ای از پس آن بر می آید چرا که طراحی اپ اندروید نیازمند بکارگیری تخصص و علم است. برای آشنایی با طراحی تخصصی اپلیکیشن اندروید، نحوه سفارش طراحی اپ ادامه مطالب را بخوانید.
طراحی اپلیکیشن موبایل از اعمالی است که نیازمند بکارگیری تجربه، دقت، خلاقیت و ذهنی گسترده است. در اپلیکیشن هایی که نسبت به طراحی آن توجه کافی نشود در ساخت اپ برای ایجاد کسب و کار جدید امروزه بسیار فراگیر شده است که البته تنها یک طراحی خوب به موفقیت در این زمینه منجر می شود. در طول این فرآیند باید انواع پارامتر های اقتصادی و تخصصی در نظر گرفته شود تا اپلیکیشن، نیاز ما را رفع کند. در فرآیند طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای اندورید می بایستی از شرکت طراحی اپ متخصص و مجرب بهره گرفته شود تا نتیجه دلخواه میسر شود. شرکت کیان تجارت در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت می کند و سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل در حوزه های مختلف را قبول می کند و نمونه کارهای بسیار و مختلفی دارد که می توانید در بخش نمونه کارها مشاهده کنید.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل برای اندروید

 

چه اپلیکیشن هایی برای اندروید می توان طراحی کرد؟

از آنجایی که اپلیکیشن اندروید برای مقاصد مختلفی طراحی می شود، طراحی های مختلفی برای هر نوع هدف نیز وجود دارد. این به این معنی است که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای اندروید با طراحی اپلیکیشن آموزشی برای اندروید زمین تا آسمان متفاوت است. متاسفانه برخی از شرکت های تولید اپلیکیشن موبایل به این نکته توجه کافی ندارد و تنها نسبت به الگویی خاص کپی برداری می کنند. عدم توجه به نوع اپلیکیشن و عدم اعمال موارد خاص بر روی آن موجب شکست اپلیکیشن می شود. از انواع طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید که توسط شرکت کیان تجارت ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- طراحی اپ فروشگاهی
- طراحی اپلیکیشن آموزشی
- طراحی اپلیکیشن برای مدرسه و محیط آموزشی
- طراحی اپلیکیشن برای بازاریابی و...
- طراحی اپ خدماتی
- طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ (تاکسی اینترنتی)

برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید در هر نوع مختلف می توانید با مشاورین کیان تجارت تماس بگیرید و در مورد نحوه سفارش طراحی اپلیکیشن مشاوره درخواست کنید.

 

نکات طلایی برای طراحی اپلیکیشن برای اندروید

در ساخت اپ موبایل برای اندروید می بایستی برخی از نکات و پارامتر های کلیدی در نظر گرفته شود تا منجر به ساخت اپلیکیشن قدرتمند شود. اولین گام در طراحی اپ انتخاب نوع اپلیکیشن است. مشتری می بایستی انواع طراحی اپلیکیشن موبایل برای اندروید را مطالعه کند و سپس دست به انتخاب بزند. گام های بعدی به موسسه کیان تجارت مربوط می شود. تیم تخصصی کیان تجارت می بایستی برنامه نویسی اپلیکیشن را شروع کند، برای آن طراحی منحصر به فردی انجام دهد و کیفیت برنامه را نیز در نظر بگیرد تا برنامه به خوبی در بین کاربران جا بیفتد. قیمت اپلیکیشن برای اندروید را می توانید از کارشناسان تیم کیان تجارت استعلام کنید.

 

نقش طراحی اپ در کسب و کار

 

ویژگی های اپلیکیشن اندروید

  • مدیریت بهتر نرم‌ افزاها
  • ویجت‌ ها در صفحات خانگی و صفحه‌ قفل
  • شخصی سازی رابط کاربری
  • تقسیم کردن صفحه نمایش و کار با چند نرم افزار
  • قابلیت‌های بیشتر NFC
  • نگهداری موزیک، فیلم‌ ها و اطلاعات دیگر در حافظه‌ های جانبی
  • امکان نصب نرم‌ افزار از منابع متنوع

 

طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

 

 

دانلود اپلیکیشن اندروید در مارکت ها

برای دانلود اپلیکیشن موبایل بسته به بستر آن فروشگاه‌ هایی وجود دارد که کاربر می‌ تواند این ابزارها را از این فروشگاه‌ ها دانلود نماید. برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاربر می‌ تواند از طریق فروشگاه اپلیکیشن اندروید گوگل یا اصطلاحا Play Store اقدام به دانلود این نرم افزارهای اندروید نماید. اپلیکیشن‌ های اندروید ممکن است بسته به نظر مشتری به صورت رایگان و یا به صورت پولی طراحی شوند. یکی دیگر از مکان‌ هایی که می‌ توانید در آن اقدام به دانلود اپلیکیشن اندروید نمایید "اپلیکیشن اندروید بازار" است. این اپلیکیشن اندروید ایرانی بوده و از زبان فارسی پشتیبانی می‌ کند و از آن‌جا که در Play Store ممکن است همه ابزارهای ایرانی و فارسی موجود نباشند شما می توانید از طریق این نرم افزار به دانلود اپلیکیشن‌ های اندروید مختلف و متفاوت در هر زمینه‌ که نیاز دارید بپردازید. توجه داشته باشید امکان قرار دادن مستقیم اپلیکیشن ها در یک وب سایت می باشد، اما در گوشی کاربران در هنگام نصب اخطار امنیتی داده می شود، بنابراین خیلی از مشتریان در حالت نصب مستقیم اقدام به نصب اپلیکیشن از روی وب سایت شما نخواهند کرد.

در مارکت های دانلود اپلیکیشن از طریق آنتی ویروس های قدرتمند، ویروسی بودن اپ ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرد، بنابراین توصیه اکید استفاده از این مارکت ها جهت نصب و استفاده از برنامه های اندرویدی می باشد.

برای اینکه کاربری اپلیکیشن شما را بشناسد و آن را دانلود کند، باید حتما آن را بهینه سازی کنید. برای بهینه ‌سازی اپلیکیشن برای اپ استور (ASO) باید الگوریتم هایی که از سمت مارکت ها تعیین شده است را رعایت کنید.

 همچنین، می توانید از تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی استفاده کنید که یکی دیگر از راه های تبلیغات اپ ها می باشد.دانلود اپلیکیشن موبایل

روش های طراحی اپلیکیشن های اندروید

راه های متفاوتی وجود دارد که یک مجموعه اپ  خود را در یک گوشی اندروید در اختیار کاربران قرار دهد. ابتدا باید بدانید که به دو طریق وب اپلیکیشن و اپلیکیشن نیتیو می توان یک اپلیکیشن را در گوشی اندروید قرار داد در حالت وب اپلیکیشن، نیازی به نصب نرم افزار روی گوشی نیست و تنها از طریق فناوری pwa می توان این امکان را در اختیار کاربران قرار داد.

در حالت اپلیکیشن نیتیو می بایست، با زبان جاوا اپ برنامه نویسی شود و روی پلی استور بارگزاری گردد، یکی از روش های قدیمی تر نیز استفاده از وب ویو در طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد که با ظهور فناوری pwa دیگر مارکت ها اجازه بارگزاری وب ویو را در اختیار توسعه دهندگان نمی دهند.

 

تماس با کارشناس اپلیکیشن 

 

فناوری طراحی اپلیکیشن اندروید در مجموعه کیان تجارت


فناوری مورد استفاده در مجموعه کیان تجارت برای طراحی اپلیکیشن موبایل برای گوشی های اندروید، طراحی به صورت نیتیو می باشد، در طراحی نیتیو زبان برنامه نویسی مورد نظر java می باشد.
پلت فرم مورد استفاده برای این زیر ساخت استفاده از پلت فرم React Native می باشد، لازم به ذکر است اپلیکیشن اینستاگرام با این پلت فرم طراحی شده است.

 

طراحی اپلیکیشن در مجموعه در کیان

 

چند نمونه از اپلیکیشن های طراحی شده توسط گروه مهندسی کیان را می توانید در اینجا مشاهده کنید. همچنین برای برقراری ارتباط با کارشناسان تیم کیان تجارت می توانید با شماره 02188230063 تماس بگیرید. 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۹۸ ) ۳.۱ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام، ساخت یک اپلکیشن مثله کرفس که برنامه غذایی و تمرینی توش بگیرن قیمتش چقدره ؟

Generic placeholder image

کاربر گرامی تخصص ما طراحی انواع اپلیکیشن های سفارشی با انجین اختصاصی است و طراحی اپلیکیشن مثل کرفس هم برای تیم فنی ما کاملا قابل انجام می باشد. ولی همانطوری که مستحضرید، برای طراحی اپلیکیشن علاوه بر داشتن تخصص فنی، باید روند کار و سناریوی کاری هم مشخص باشد که با همکاری شما انجام می شود. لذا قیمت کاملا بستگی به روال کار و سطح اتوماسیونی دارد که شما نیازمند هستید. لطفا جزئیات رو ارائه بدید تا با توجه به جزئیات و توضیحات شما، قیمت اعلام شود.

question circle

سلام، قیمت اپلکیشن کاریابی چقدر میشه ؟ شماره تماس : 091......46

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، کارشناسان اپلیکیشن تیم کیان تجارت با شما تماس خواهند گرفت.

question circle

طراحی اپلیکیشن بازی هم دارید؟ 

Generic placeholder image

نه متاسفانه اپلیکیشن بازی طراحی نمی کنیم.

question circle

سلام من یه اپلیکیشن برای رای دادن و پس گرفتن میخام که مردم و مسئولان توش عضو بشن و درصد دیده بشه وفقط هرکس باگوشی وشماره ملیش بتونه بیات رای بده و بتونه بالاتر از هر نهادی درایران کارکنه و وابسته نباشه اگه امکانش هست لطفا جواب بدید

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، بله تیم کیان تجارت اپلیکیشن مد نظر شما را آنگونه که می خواهید طراحی می کند. برای برقراری ارتباط با کارشناس اپلیکیشن ما برای دریافت مشاوره بیشتر می توانید با شماره 09124243876 یا 02188693286 تماس بگیرید.

question circle

سلام، من به یک اپلیکیشن فروشگاهی (محصولات سوپرمارکتی) نیاز دارم و قصد دارم به صورت محلی کار کنم. می خواستم ببینم امکان طراحی چنین اپلیکیشنی هست؟ و اینکه هزینه ها چطور هست؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز بله امکان طراحی چنین اپلیکیشنی وجود دارد. شرکت کیان تجارت نمونه کار موفقی در زمینه طراحی اپلیکیشن فروش اقلام سوپر مارکتی دارد. برای مشاهده نمونه کار اینجا کلیک کنید. همچنین می توانید با شماره 88230063 یا 09124243876 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنید.

question circle

شما فرمودید که با استفاده از react native برنامه نویسی می کنید، دقیقا متوجه تفاوت آن با زبان جاوا نشدم توضیح می دهید، و اینکه اپ های طراحی شده با این فناوری چه مزیتی رو داره؟

Generic placeholder image

فناوری ریکت نیتیو، یک پلت فرم می باشد که خروجی کامپایل شده آن به زبان جاوا برای اندروید و به زبان swift برای IOS می باشد، بنابراین این دو مقوله جدا از هم در طراحی اپ می باشد.

در رابطه مزیت استفاده از فناوری ریکت طراحی مشابه و همزمان اپ های اندروید و IOS می باشد، در این روش تفاوتی در نحوه پیمایش و عملکرد اپ ها در گوشی های اندروید و IOS نمی باشد

question circle

شما گفتید که در تولید اپلیکیشن مارکت ها دیگه اچازه آپلود وب ویو را نمی دهند دلیلش چیه؟

Generic placeholder image

ابتدا باید بدانیم که وب ویو در واقع نمایش سایت و وب پیج در داخل یک اپلیکیشن می باشد، و خوب مرورگر همین کار رو انجام میده، از طرفی فناوری pwa   این امکان رو فراهم کرده که شما در گوشی مخاطب آیکون نصب داشته باشید و بتوانید نوتیفیکیشن برای کاربران ارسال کنید در حالی که سایت شما روی سیستم کاربر باز نیست! پس با این فناوری جدید عملا استفاده از وب ویو ها توجیهی برای مارکت ها ندارد و مارکت ها از پذیرش وب ویو ها خودداری می کنند.

question circle

سلام من یه سوال داشتم از خدمتون, من یه اپلیکیشن لازم دارم برای کار خودم در زمینه چوب و فرآورده های چوبی و میخوام که هم خودم محصولاتم رو معرفی و به فروش برسانم هم کاربران دیگری بتوانند در اپلیکیشن محصولاتشون رومعرفی و به فروش برسانند و اپلیکیشن من نقش واظطه را داشته باشد. برای طراحی چنین اپلیکیشنی میخواستم از شما راهنمایی بگیرم و در صورتی که شما چنین اپلیکیشنی را برای طراحی قبول کردید با شما همکاری داشته باشم؟

Generic placeholder image

سلام ممنون از شما دوست عزیز که شرکت ما را انتخاب کرده اید. شرکت کیان تجارت متشکل از یک تیم حرفه ای برنامه نویسی و پشتیبانی اپلیکیشن می باشد که با طراحی یک انجین قوی توانسته است اپلیکیشن های موفقی را در کارنامه خود داشته باشد. همچنین تیم ما چند اپلیکیشن  شبیه چیزی که شما نیاز دارید در کارنامه خود دارد که برای مشاهده می توانید اینجا کلیلک کنید. برای بخش ها و ماژول هایی که می خواهید در اپلیکیشن باشد طی چند جلسه با حضور کارشناسان و شخص شما بررسی و طراحی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 88230063 با کارشناسان ما در تماس باشید. 

question circle

سلام اپلیکیشنی برای آموزش زبان انگلیسی و ترکی میخوام. می خوام اپلیکیشنم بسیار قوی طراحی شود که با جستجو در گوگل با سایت شما مواجه شدم و دوست دارم که با شما همکاری داشته باشم. چطور میتونم با شما در ارتباط باشم؟

Generic placeholder image

سلام تیم کیان تجارت با طراحی یک انجین قوی توانسته است اپلیکیشن های موفقی را در کارنامه خود ثبت کند. طراحی اپلیکیشن و ماژول های آن طبق خواسته شما انجام می شود. برای تماس با کارشناسان ما می توانید با شماره های 88230063 یا 88230063 تماس بگیرید. 

question circle

سلام آیا اپلیکیشن هایی که طراحی میکنید نسخه اندوید و نسخه ios را پشتیبانی میکند؟ و همچنین امنیت اپلیکیشن در هر دو نسخه را تضمین میکیند؟

Generic placeholder image

سلام تیم برنامه نویسان کیان تجارت با طراحی یک انجین قوی و بکارگیری جدیدترین متد برنامه نویسی اپلیکیشن برای هر دو نسخه اندروید و ios طراحی میکند و همچنین با طراحی یک لایه امنیتی توانسته است از هر گونه نفوذ به اپلیکیشن جلوگیری کند. پشتیانی از اپلیکیشن هایی که توسط تیم ما طراحی شده اند تا یکسال اول رایگان میباشد.

question circle

سلام من یه اپلیکیشن برای آموزشگاه زبان میخواهم که در آن زبان آموزان بتوانند ثبت نام کنند و کلاس انتخاب کنند و همچنین نمره زبان خود را بتوانند دریافت کنند. آیا طراحی چننی اپلیکیشنی ممکن است و با چه زبانی طراحی می شود؟ هزینه چنین اپلیکیشنی چقدر است؟

Generic placeholder image

سلام بله قابل اجراست. برنامه نویسان تیم کیان تجارت به جدیدترین متد برنامه نویسی یعنی React Native مسلط هستند. تمامی امکاناتی که شما نیاز دارید در اپلیکیشن قابلیت اجرا دارد اما باید جزئیات آن طی یک جلسه مشخص شود. در مورد هزینه ابتدا باید تمامی امکانات و بخش های مورد نیاز تعیین شود و بعد اعلام هزینه شود. 

question circle

سلام من یه اپلیکیشن برای کلینیک درمانی میخوام که در اپلیکیشن بیماران بتوانند اطلاعات و سابقه بیماری خودشان را ثبت کنند و همینطور بتوانند وقت قبلی دریافت یا کنسل کنند. شرکت شما چنین اپلیکیشنی رو طراحی می کنه؟

Generic placeholder image

سلام بله اپلیکیشنی که فرمودید توسط تیم کیان تجارت قابل انجام است. در واقع تیم برنامه نویسان کیان تجارت با تسلط به جدیدترین متدهای برنامه نویسی نمونه کارهای موفق در این زمینه دارد که برای مشاهده نمونه کارها می توانید اینجا کلیک کنید. برای اطلاع از جزئیات بخش ها و امکانات مختلف اپلیکیشنی که مدنظر شماست و می خواهید در اپلیکیشن اجرا شوند می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما با شماره های 88230063 یا 88230063 تماس بگیرید. 

question circle

سلام من یه اپلیکیشن میخواهم برای خرید و فروش لباس و کیف و کفش نو و دست دوم چطور میتونم با شما در این زمینه صحبت کنم و آیا نمونه کار در این زمینه دارید؟

Generic placeholder image

سلام ما در مجموعه کیان تجارت  یک اینجین قدرتمند برای طراحی اپلیکیشن ها  تولید کرده ایم  و آماده ارائه سرویس و خدمات به شما هستیم.  در طراحی اپلیکشین تمامی آنچه شما نیاز دارید و می خواهید توسط تیم برنامه نویسی و پشتیبانی کیان به بهترین شکل ممکن انجام می شود. برای مشاهده نمونه کارها هم می توانید اینجا کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 88230063 یا 88230063 تماس بگیرید.

question circle

یک اپلیکیشن سفارشی مناسب برای نیازهای خودم می خواهم. چطور می توانم با شما مشورت کنم و در ارتباط باشم؟

Generic placeholder image

می­ توانید از طریق شماره 3815 894 0912  از طریق تلگرام یا واتساپ برای یک برنامه­ ی سفارشی که به بهترین وجه مناسب با نیازهای شما تطابق داشته باشد با کارشناسان ما در تماس باشید.  یا می توانید از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را مطرح کنید.

question circle

من یک وب سایت سازگار با موبایل دارم آیا نیازی به اپلیکیشن موبایل هم هست؟

Generic placeholder image

دسترسی به وب سایت موبایل از طریق مرورگر موبایل انجام می شود در حالیکه یک اپلیکیشن بر روی دستگاه نصب و  سریعتر بارگذاری می­ شود.  در نتیجه  باعث صرفه جویی زمان برای مشتریان می شود. همچنین در اپلیکیشن با  ارسال  نوتیفیکیشن می توانید با کاربر ارتباط مستقیم برقرار کند که این مورد از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل در مقابل وب سایت است.

question circle

سلام اپلیکیشن هایی که طراحی می کنید هم روی نسخه ios و هم اندروید ااجرا میشه؟ و آیا امکان ارتقا اپلیکیشن وجود دارد؟

Generic placeholder image

سلام بله اپلیکیشن هایی که توسط تیم برنامه نویسی کیان انجام می شود بر روی هر دو نسخه قابل اجراست و شما می توانید نمونه هایی که توسط تیم ما طراحی شده اند را از اینجا مشاهده کنید و امکان ارتقا اپلیکیشن ها هم وجود دارد و پشتیبانی کامل به شما عرضه می شود.

question circle

سلام من یه برنامه میخوام که روی صفحه به اصطلاح شناور باشه کد hash رو بازگردانی کنه ایا امکانش هست؟؟؟

Generic placeholder image

سلام بله امکانش هست، لطفا با شماره 09121458974 تماس بگیرید

question circle

سلام بعد از طراحی اپلیکیشن امکان ارتقای آن وجود دارد؟ هزینه ی ارتقای یک اپلیکیشن چطور محاسبه می شود؟

Generic placeholder image

سلام ، بله زیر ساخت طوری نوشته میشه که قابل توسعه باشه و هزینه بستگی به جزییات کارتون داره

با ما در تماس باشید

question circle

با سلام و ادب لطف میکنید چند نمونه از اپلیکیشن های اندروید که توسط تیم شما طراحی شده رو معرفی بفرمایید؟ باتشکر

Generic placeholder image

برای مشاهده نمونه کارهای اپلیکیشن اینجا کلیک کنید یا برای دریافت اپلیکیشن های بیشتر با شماره 09031231980 از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

درخواست طراحی اپلیکیشن

درخواست مشاوره