هزینه تبلیغات گوگل

امروزه همه کسب و کارها برای معرفی کالا یا خدمات خود از انواع روش های تبلیغات در گوگل استفاده میکنند به دلیل اینکه روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می شود و در این مدل از تبلیغات، تبلیغ سایت شما فقط به مخاطبانی نمایش داده می شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه مند هستند و درست در لحظه ای که نیاز به آن کالا یا خدمات دارند جلو چشمان آنها ظاهر میشوید و همین امر احتمال فروش بیشتر را افزایش میدهد.

یکی از سوالات اساسی و مهمی که برای استارت کمپین تبلیغاتی ممکنه تو ذهنتون بیاد اینه که واسه شروع تبلیغات گوگل چقدر باید هزینه کرد؟

اگه ما بخوایم به این سوالاتون جواب بدیم باید بگیم که هزینه تبلیغات گوگل یه مقدار مشخص نیست و به عوامل مهمی بستگی داره اما در کل هزینه ای که میخواین واسه تبلیغات گوگل انجام بدید کاملا دست خودتونه و مقدارش رو میتونید خودتون مشخص کنید، شما میتونید از روزی 200 هزار تومان تا روزی n میلیون تومان واسه تبلیغاتتون هزینه کنید، چیزی که خب مشخص و واضحه اینه که هرچقدر بیشتر واسه تبلیغات تو گوگل هزینه کنید سایتتون بیشتر نمایش و کلیک میگیره، افراد بیشتری به سمت وب سایت و کسب و کار شما هدایت میشن و در نتیجه بازخورد و نتیجه بهتری از تبلیغاتتون میگیرید.

 

عوامل موثر در هزینه تبلیغات گوگل:

بالاتر گفتم که هزینه تبلیغات گوگل مشخص نیست و به عوامل مختلفی بستگی داره، حالا چه عواملی؟

اگه میخواین از طریق گوگل ادوردز یا همون تبلیغات گوگل به جایگاه بالا تو گوگل برسید باید بدونید که تو گوگل ادورز جایگاه شما تو گوگل توسط دو تا عامل مشخص میشه:

1. هزینه کلمات کلیدی   

2. Quality score

هزینه تبلیغات گوگل

بطور کلی هزینه تبلیغات گوگل اول از همه بستگی داره به زمینه کاری شما دارد و سپس کلمات کلیدی که تمایل دارید با آنها تبلیغات داشته باشید.
اینکه از چه کلماتی میخواهید به عنوان "کلمات کلیدی" در تبلیغات گوگل استفاده کنید کاملا مطابق با موضوع کسب و کار شما می باشد و در مرحله اول شما میتوانید این کلمات را به ما اعلام کنید تا بصورت دقیق بررسی شوند و در صورت مناسب بودن در ساخت کمپینتون استفاده شود و یا اینکه انتخاب کلمات کلیدی تان را به عهده تیم متخصص تبلیغات کیان تجارت بسپارید تا بر اساس تجارب، مرتبط بودن و ابزارهای ویژه این کلمات را برایتان آنالیز و  انتخاب کنند.


در نظر داشته باشید هرچقدر کلمات کلیدی که میخواهید در تبلیغات گوگل استفاده کنید، عمومی تر و پر رقابت تر باشد، مسلما باید هزینه بیشتری بابت هر کلیک و به تبعیت از آن شارژ اکانت تان پرداخت کنید تا گوگل تبلیغات سایت شما را در رتبه و جایگاه بهتری در صفحه جستجو نمایش بدهد.
خیلی مهمه که بدونید هزینه کلمات کلیدی در گوگل نه باید انقدر کم باشد که نمایش و کلیک کمی بگیرید و نه باید انقدر زیاد باشد که با تعداد کمی کلیک  سقف مصرفی بودجه روزانه تون مصرف بشود.  کنترل کردن این هزینه ها  که شما بتونید با هزینه معقول نمایش و کلیک مناسب رو بگیرید نیازمند دقت و مهارت بالا در حوزه تبلیغات گوگل هست که کارشناسان ما در این زمینه متخصص ترین هستند و با صبر و دقت زیاد در نحوه مدیریت کردن کمپین تبلیغاتی شما باعث میشوند که بتونید با یک هزینه منطقی بازخورد مناسب از تبلیغاتتون بگیرید.

هزینه کلمات کلیدی در گوگل نه باید اونقدر کم باشه که نمایش و کلیک کمی بگیرید و نه باید اونقدر زیاد باشه که با تعداد کمی کلیک هزینه زیادی از شارژ روزانتون مصرف بشه، کنترل کردن این وضعیت که شما بتونید با هزینه معقول نمایش و کلیک مناسب رو بگیرید نیازمند دقت و مهارت بالا در حوزه تبلیغات گوگل هست که کارشناسان ما در این زمینه بهترین هستند و با صبر و دقت زیاد در نحوه مدیریت کردن کمپین تبلیغاتی شما باعث میشن که بتونید با یک هزینه منطقی بازخورد مناسب از تبلیغاتتون بگیرید.

عامل دوم مشخص کننده جایگاه شما تو گوگل quality score  یا همون امتیاز کیفی سایتتون هست که یک عدد از 10 هست و توسط گوگل مشخص میشه، هرچقدر این عدد بالاتر باشه، شما میتونید با هزینه کمتری نسبت به رقباتون نتیحه بهتری بگیرید. برای مثال اگر شما و رقیبتون هر دو هزینه کلمه کلیدیتون رو گذاشته باشید هزار تومن، امتیاز کیفی سایت شما 8 از 10 و امتیاز کیفی سایت رقیبتون 9 از 10 باشه، وب سایت رقیب شما تو رتبه بالاتری توسط گوگل نمایش داده میشه.

اما در کل، فارغ از اینکه شما تو چه زمینه کاری فعالیت دارید و میخواین با چه کلمات کلیدی تبلیغات گوگل وب سایتتون رو شروع کنید، پیشنهاد ما به شما اینه که با حداقل هزینه ، کار تبلیغات گوگل وب سایتتون رو استارت بزنید و بسنجید که آیا بازخوردی که میگیرید نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید براتون مقرون به صرفه هست یا خیر.

تبلیغات گوگل با کمترین قیمت

 

مزیتی که تبلیغات گوگل شرکت کیان با این روش در اختیارتون میزاره اینه که اگه به هر دلیلی از بازخورد تبلیغاتتون ناراضی باشید، باقیمانده هزینه بهتون عودت داده میشه و شروع تبلیغات با هزینه کم بهتون این فرصت رو میده که اگه به این نتیجه رسیدید که تبلیغات گوگل روش مناسبی واسه تبلیغات محصولات و خدمات شما نیست متضرر نمیشوید، برخلاف سایر شرکت ها که شروع قیمت پکیج های ادورز معمولا کمتر از5 میلیون  تومان نیست، در شرکت کیان تجارت میتونید تنها با 1800 هزار تومان تبلیغات گوگل رو شروع کنید و کسب و کارتون رو متحول کنید.

اینکه هزینه روزانه ای که صرف تبلیغاتتون میشه چقدره، هزینه کلمات کلیدیتون چقدره، ساعات نمایش تبلیغاتتون و همه سوالا های احتمالی که در ابتدا ممکنه براتون پیش بیاد همه و همه توسط کارشناسان ما براتون به طور کامل توضیح داده میشه و هیچ سوالی براتون بی جواب نمیمونه. برای مشاوره و راهنمایی می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 
ساخت اکانت و کمپین های گوگل ادز معمولا در کمتر از یک روز انجام میشه و پس از آن کاربران قادر خواهند بود تبلیغات سایت شما را در هر بار جستجو در گوگل ببینند. لازمه که  بدونید  نمایش تبلیغات در صفحه اول گوگل کاملا رایگان است، اما وقتی مخاطب بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و یا مستقیما دکمه "تماس با ما" را لمس می کند و با شما تماس میگیره، مبلغی معادل نرخ کلیک که از قبل تعیین کرده بودید از حساب گوگل ادز تان کسر می شود.
در تبلیغات گوگل دو دسته بندی هزینه ای وجود دارد، دسته بندی اول تعیین بودجه روزانه کمپین شما و دسته بندی دوم هزینه پرداختی بابت هر کلیک میباشد.


•    بودجه بندی روزانه (Budget) به این معنی هست که شما میتوانید برای کمپین تان بصورت روزانه سقف برداشت تعیین کنید و در نهایت به اندازه بودجه تعیین شده،  گوگل مجاز به برداشت هزینه میباشد.
•    هزینه پرداختی بابت هر کلیک (Bid)، مبلغی هست که شما به گوگل اعلام میکنید که مایل هستید بابت هر کلیک در هر مزایده پرداخت کنید.



 قبل از هر چیز باید حساب گوگل تان را شارژ کنید. برای شارژ اکانت ما 4تا پلن در نظر گرفتیم که تمامی امکانات آن بصورت کامل و با جزئیات مشخص شده است همچنین در حال حاضر کارمزد شارژها، با توجه به نوع پلن انتخابی متغیر است و به میزان شارژ وابسته است.
به همین دلیل به کسب و کارهایی که رقابت بالایی در زمینه کاری خود دارند پلن های نقره ای و طلایی پیشنهاد میشود تا کارمزد کمتری برایشان محاسبه گردد و بتوانند نمایش و کلیک های بیشتری داشته باشند.
با خرید هر یک از پلن های شارژی، معادل مبلغ ریالی آن را در حساب گوگل برای شما شارژ میشود و پس از انجام تنظیمات و تبلیغ نویسی ها، کمپین تبلیغ شما در گوگل شروع می شود و خودتان هم می توانید تبلیغات تان را مشاهده کنید.
اکانتهای مدیریت شده کیان تجارت، بصورت صفر تا صد توسط کارشناسان متخصص مدیریت میشود و توصیه میشود در صورتی که تجربه قبلی در اجرا و مدیریت تبلیغات گوگل ندارید، با اطمینان خاطر کارتان را به تیم ما بسپارید، این تضمین را به شما میدهیم که با بهره گیری از روش های نوین و مطابق با الگوریتم های گوگل تبلیغات شما را بصورت کاملا حرفه ای اجرا کنیم و هزینه تبلیغات شما را تا حدود چشم گیری کاهش دهیم.
بصورت کلی، فارغ از اینکه شما در چه زمینه ای فعالیت میکنید و میخواهید با چه کلمات کلیدی تبلیغات گوگل وب سایتتون رو شروع کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با کمترین پلن (پلن پایه) کار تبلیغات گوگل وب سایتتون رو استارت بزنید و بسنجید که آیا بازخوردی که میگیرید نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید براتون مقرون به صرفه هست یا خیر.
مزیتی که تبلیغات گوگل شرکت کیان تجارت با این روش در اختیارتان قرار میدهد این است که اگه به هر دلیلی از بازخورد تبلیغاتتون ناراضی باشید، باقیمانده هزینه بهتون عودت داده میشود، شروع تبلیغات با هزینه کم بهتون این فرصت رو میدهد که اگه به این نتیجه رسیدید که تبلیغات گوگل روش مناسبی واسه تبلیغات محصولات و خدمات شما نیست متضرر نمیشوید.
اینکه بودجه بندی روزانه ای که صرف تبلیغاتتون میشود و یا هزینه کلمات کلیدیتونچقدر هست ، ساعات نمایش تبلیغاتتون چه ساعتهایی باشه و... همه سوالهای احتمالی است که در ابتدای ساخت کمپین ممکن است برای شما پیش بیاید، تمامی این سوالات  توسط کارشناسان تبلیغات گوگل کیان تجارت براتون به طور کامل توضیح داده میشه و هیچ سوالی براتون بی جواب نمیمونه. برای مشاوره و راهنمایی می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱۰ ) ۳.۱ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام میشه بگید گوگل چجوری هزینه پرداختی رو محاسبه میکنه ؟

Generic placeholder image

سلام گوگل بر اساس پیشنهاد قیمت،امتیاز کیفی یا کوالیتی اسکور QS و میزان رقابتی بودن واژه ها هزینه های تبلیغات گوگل رو محاسبه مینه 

question circle

متوسط هزینه هر کلیک در گوگل ادز چجوری محاسبه میشه ؟

Generic placeholder image

سلام عسل عزیز... مقدار هزینه هر کلیک تو تبلیغات گوگل بسته به کلمه کلیدی -بیزینس شما - میزان بهینه بودن سایتتون و ... بستگی داره و واقعا یه مقدار مشخص نمیشه براش در نظر گرفت حتی این هزینه ممکنه تو کشورهای مختلف هم متفاوت باشه تو سرچ دستگاههای مختلف متفاوت هست و هیچ چیز ثابت و پایه ای برای اون وجود نداره... اما با یه سری ابزار ها و تنظیمات خاص میشه مقداری حدودی یه کلمه رو بدست آورد مثلا شرکت ما و ما تو بخش دپارتمان تبلیغات گوگلمون از کیوردپلنر برای این کار استفاده میکنیم...

 

question circle

تبلیغ در گوگل برای چه کسب و کار یا سایت هایی مناسب است؟

Generic placeholder image

کسب و کارهایی که در آن محصول یا خدمات، بصورت اینترنتی و آنلاین عرضه می شود و یا سایتی جهت ارائه محصول خود دارند، جهت انجام تبلیغات هدفمند و حرفه ای می توانند تبلیغات گوگل انجام دهند که با ایجاد کمپین های تبلیغات قوی سعی در توسعه کسب و کار خود داشته باشند. تیم تبلیغات گوگل کیان تجارت در این مسیر دارای پتانسیل فوق العاده ای است و همواره در کنار شما خواهد بود.

درخواست تبلیغات گوگل

درخواست مشاوره تبلیغات گوگل