پروموشن کد گوگل ادز چیست؟

پروموشن کد گوگل ادز چیست؟


همان طور که می دانید بیشترین میزان درآمد شرکت گوگل از بخش ادز آن دریافت می شود. به همین دلیل گوگل امکاناتی مانند پروموشن کد گوگل ادز را فعال کرده است تا کاربران بتوانند با خیال راحت تری از امکانات مربوط به این موضوع استفاده کنند.


تبلیغات شرکت گوگل همواره یکی از بهترین انتخاب های موجود به منظور تبلیغ خدمات مختلف بوده است. این ارزان بودن دارای مزایای مختلفی است که پروموشن کد یا کوپن گوگل ادز یکی از همین موارد به شمار می آید. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با این نوع کد و کلیه مشخصات مربوط به آن بیشتر آشنا کنیم.


مهم ترین موارد مربوط به دریافت پروموشن کد گوگل ادز

پیش از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که پروموشن کد به همه اکانت های تبلیغات گوگل  تعلق نخواهد گرفت. در واقع شما نباید انتظار داشته باشید که این کد در هر شرایطی در اختیار شما قرار گرفته شود. این همان موضوعی به شمار می آید که بسیاری از کاربران در مورد آن آگاهی کاملی ندارند و به همین دلیل نمی توانند در زمان مناسب از کد پروموشن به شکل مناسبی بهره ببرند.
مهم ترین نکته ای که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، متفاوت بودن پروموشن کد برای هر کاربر است. در واقع این امکان وجود دارد که کد پروموشن شما با کد پروموشن یک حساب کاربری دیگر به طور کامل متفاوت باشد. این امر نه تنها یک ضعف نیست، بلکه باعث می شود تا کاربران بر اساس نیاز خود از مزایای مربوط به گوگل ادز و کد پروموشن بهره مند شوند.


همان طور که گفته شد، گوگل ادز مهم ترین بخش از تجارت این شرکت بسیار بزرگ را تشکیل می دهد و به همین دلیل کاملاً طبیعی است که این شرکت در زمینه ارائه پروموشن کدهای خود دقت بسیار زیادی بکند. دریافت پروموشن کد به معنای آن است که شما از بین حساب های کاربری مختلف برای این موضوع شایسته دانسته شده اید و به همین دلیل می توانید از کد مذکور در گوگل ادز خود استفاده ببرید.


پروموشن کد گوگل ادز دارای فاکتورهای مختلفی است. به عنوان مثال ممکن است از شما خواسته شود تا مبلغ خاصی را در یک مدت زمان مشخص صرف کنید تا سپس یک کد پروموشن جدید و یا اعتبار ویژه ای به دست بیاورید. توجه به این موارد نیز از مهم ترین مواردی به شمار می آید که موجب می شود بتوانید انتخاب های مناسب تری در این رابطه داشته باشید و از اعتبار هدیه دریافت شده بهترین استفاده ممکن را ببرید. بنابراین، افراد باید با پروموشن آشنا باشند و از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.

مطالعه بیشتر: چگونه تبلیغات گوگل ارزان و موفق داشته باشیم؟

promotion_google ads
این کد معمولاً به چه افرادی ارائه خواهد شد؟

یکی از مهم ترین پرسش هایی که در زمینه پروموشن کد باید به آن اشاره کنیم این است که کد مذکور در اختیار چه افرادی قرار می گیرد؟ به طور کلی باید گفت که بسیاری از حساب های کاربری مشمول دریافت این کد می شوند، اما بیشترین شانس متعلق به حساب های کاربری جدید است. منظور از حساب های کاربری جدید حساب هایی محسوب می شود که به تازگی ایجاد شده اند.
به همین دلیل چنانچه برای نخستین بار در حال استفاده از خدمات گوگل ادز هستید، به احتمال بسیار زیاد می توانید به بهترین شکل ممکن از کد های پروموشن تعلق گرفته به شما استفاده کنید. البته، هما ن طور که گفته شد، استفاده صحیح از این کدها دارای اهمیت بسیار بالایی است.


همچنین این کدها در اختیار کلیه شرکای گوگل نیز قرار می گیرند. شرکای گوگل یا google partners پروموشن کد گوگل ادز مختص به خود را می گیرند که کمی با کد های عادی متفاوت است. در واقع این کدها به صورت ماهانه به آن ها اهدا خواهد شد تا بتوانند بیشتر از خدمات گوگل ادز بهره ببرند.(همه آنچه در مورد پارتنر پریمیر گوگل باید بدانید)


علاوه بر حساب هایی که به تازگی ایجاد شده اند، حساب هایی که به صورت مداوم از گوگل ادز استفاده می کنند نیز شانس دریافت کد پروموشن را دارند. این امر را می توان یک نوع تشویق برای بهره گیری از خدمات گوگل ادز دانست. گوگل سعی می کند که با ارائه چنین کوپن هایی، کاربران را بیشتر مشتاق کند.


نکته بسیار مهم پروموشن کد باید بدانید:

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمینه پروموشن کد باید به آن اشاره کنیم این است که کدهای مذکور تنها به یک حساب خاص تعلق خواهند گرفت. در واقع شما نمی توانید کدهای پروموشن دیگر را به کار گیرید. عکس این موضوع نیز صحت دارد. امکان بهره گیری از کدهای ارائه شده توسط شما برای حساب های کاربری دیگر وجود نخواهد داشت.
کاربران زیادی با همین مطلب ساده آشنایی ندارند و به همین دلیل خیلی زود مهلت بهره گیری از کوپن های ارائه شده توسط گوگل را از دست خواهند داد. کدهای مذکور به نوعی تنها به یک دامنه خاص، لاک (lock) می شوند و به همین دلیل باید پس از دریافت نسبت به بهره گیری از آن ها به بهترین شکل ممکن اقدام کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

پروموشن کد گوگل ادز
نهایت میزان دریافت پروموشن کد گوگل ادز

نمی توان در مورد پروموشن کد گوگل ادز صحبت نمود، اما به حداکثر مبلغ این محصولات اشاره ای نکرد. به طور طبیعی، میزان پرموشن کد نیز دارای یک سقف خاص است و گوگل تنها مبلغ خاصی را به این امر اختصاص داده است. بر اساس آخرین قوانین موجود، نهایت میزان این امر صد و بیست دلار است.
در واقع شما نهایتاً می توانید تا ۱۲۰ دلار از این کدها استفاده کنید. همین میزان نیز یک صرفه جویی بسیار مناسب در زمینه هزینه های مربوط به تبلیغات گوگل ادز محسوب می شود. بسیاری از کاربران نیز به دنبال همین موضوع هستند و به دلیل مذکور از پروموشن کدها استفاده می کنند.


دریافت پرموشن کد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در زمینه پروموشن کد گوگل ادز باید به آن اشاره کنیم، دریافت خودکار این کد است. در واقع نیازی به مکاتبه با ایمیل یا سایر موارد این چنینی به منظور دریافت این کد نیست. گوگل به صورت خودکار به حساب هایی که دارای شرایط مدنظرش هستند، این کد را ارسال خواهند کرد.


مهم ترین وظیفه شما بررسی مهلت مربوط به این کد و استفاده از آن به شکل صحیح است. اکنون این پرسش به میان می آید که چطور می توان کد مذکور را مشاهده کرد. به منظور انجام این امر باید به سراغ پنل گوگل ادز خود بروید. در بخش تنظیمات، به سراغ زیر مجموعه پرداخت ها یا billing بروید.


به احتمال زیاد در بخش انتهایی این قسمت یک گزینه خاص با نام promotion را مشاهده خواهید کرد. این بخش مربوط به همان کوپنی است که به آن پرداختیم. بر روی عبارت prmotion کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به آن برای شما به نمایش در بیاید. توجه داشته باشید که در همین بخش مهلت زمان استفاده از این کد نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. شما باید در این بازه زمانی از پروموشن خود بهره ببرید.


چنانچه مهلت تعیین شده به پایان برسد و از کد خود استفاده نکنید، کد مدنظر سوخت می شود و دیگر به هیچ وجه امکان بهره برداری از آن وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که بارها عنوان کردیم کاربران باید به مهلت زمانی کد پروموشن دقت داشته باشند.



پروموشن کد گوگل ادز یکی از برترین ویژگی های مربوط به گوگل ادز محسوب می شود که به کمک آن می توانید از تخفیف ها و اعتبارهای بسیاری خوبی در این سیستم بهره مند شود. این کد بیشتر در اختیار حساب هایی قرار می گیرد که مدت چندانی از آغاز عملکرد آن ها نمی گذرد. علاوه بر این، کلیه شرکت هایی که به عنوان گوگل پارتنر شناخته می شوند نیز می توانند از این کدها به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.
به منظور فعال سازی کد های مذکور باید یک سری مراحل خاص را طی کنید که در این متن به آن ها اشاره کردیم. همان طور که گفته شد، کدهای مذکور تنها در اختیار یک حساب کاربری خاص قرار می گیرند و امکان بهره گیری جمعی از آن ها وجود ندارد. بنابراین، توصیه می کنیم که پس از دریافت پروموشن مختص خود، هرچه سریع تر نسبت به بهره گیری از آن اقدام کنید.


این کد یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به وفور از خدمات گوگل ادز استفاده می کنند و دوست دارند مقداری در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشند. در صورتی که با پرسش خاصی در مورد پرموشون کد های مذکور روبه رو هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را در این زمینه یاری کنند.




تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱ ) ۵ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید