سوالات متداول در تبلیغات گوگل

البته هزینه کلیک های تبلیغات گوگل باید مدیریت بشه و اینطوری نیست که با هر هزینه ای که دلمون بخواد بتونیم کلیک بگیریم، هزینه کلیک ها نه باید خیلی پایین باشه (چون اگه خیلی پایین باشه ممکنه اصلا وارد مزایده نشید و گوگل تبلیغ شما رو نشون نده) و نه باید خیلی بالا باشه (مثلا اگه هزینه هر کلیک رو 20 هزار تومن بزاریم با 10 تا کلیک 200 هزار تومن از بودجه شما مصرف میشه و ممکنه حتی 1 مشتری هم جذب نکنید) به خاطر همین مدیریت هزینه کلیک ها خیلی مهمه و ما در شرکت کیان تجارت این اطمینان رو به شما میدیم که با مدیریت حرفه ای کمپین شما بیشترین کلیک و مشتری رو با کمترین هزینه به سمت کسب و کار شما هدایت کنیم.

 

سوالات متودوال تبلیغات گوگل

 

سوال سوم: تعداد کلمات کلیدی؟

یکی از سوالات متدوال این است که چه تعداد کلمه میتونیم به عنوان کلمات کلیدی انتخاب کنیم و باهاشون نمایش داشته باشیم؟ در تبلیغات گوگل محدودیتی برای تعداد کلمات کلیدی وجود نداره و شما میتونید با هر تعداد کلمه ای که میخواین نمایش داشته باشید.

 

سوال چهارم: کلمات کلیدی جدید؟

سوال مهم دیگر در مورد این است آیا میتونیم بعد از اینکه کلمات کلیدیمون رو مشخص کردیم، کلمات جدید بهش اضاضفه کنیم؟ یا یه سری کلمات رو حذف کنیم یا تغییر بدیم؟ بله شما میتونید هر زمانی که بخواین هر کلماتی رو که میخواین حذف کنید، تغییر بدید و یا کلا کلمات جدیدی اضاضفه کنید، هیچ محدودیتی از این نظر وجود نداره.

 

سوال پنجم:  متن تبلیغات؟

آیا میتونیم متن تبلیغات رو خودمون بنویسیم؟ و آیا امکان داره بعد ها بخوایم متن تبلیغات رو عوض کنیم؟ بله، این مورد هم مثل انتخاب کلمات کلیدی هیچ محدودیتی نداره و شما میتونید هر زمانی که خواستید هر تغییری که بخواین رو در متن تبلیغات به وجود بیارید.


سوال ششم: درسته که نمایش تبلیغات توسط گوگل رایگانه؟

بله درسته تبلیغ شما تا زمانی که کاربری روش کلیک نکرده کاملا رایگان توسط گوگل نمایش داده میشه ولی به محض اینکه یه کاربر رو تبلیغاتتون کلیک کنه از بودجه شما هزینه کسر میشه. (این هزینه همون هزینه کلمات کلیدیه که میتونه از 200 تومن تا nهزار تومن متغیر باشه).


سوال هفتم: آیا زمان نمایش تبلیغات میتونه توسط مشتری تنظیم بشه؟

بله کاملا، تبلیغ شما میتونه تو هر زمانی که شما بخواین نمایش داشته باشه و هر زمانی که بخواین هم غیر فعال بشه (مثلا تبلیغ شما میتونه از ساعت 10 صبح تا 1 ظهر فعال بشه، بعد تو فاصله ساعت 1 تا 4 غیر فعال بشه، و مجدد از ساعت 4 تا 8 فعال باشه، یا هرروز که بخواین کامل غیر فعال باشه) تایم نمایش تبلیغات کاملا در اختیار خودتونه و هیچ محدودیتی از این نظر وجود نداره.


سوال هشتم: آیا تبلیغات گوگل روی سئو سایت تاثیر داره؟

تبلیغات گوگل کاملا با سئو متفاوته و هیچ تاثیری روی هم دیگه ندارند (در مواردی میتونه تاثیر مثبت داشته باشه) ولی به طور کلی اکثر کسب و کار های آنلاین برای تبلیغات هم از سئو و هم تبلیغات گوگل به صورت موازی و جداگانه استفاده میکنند.


سوال نهم: تبلیغات گوگل بهتره یا سئو؟ و کلا چه فرقی باهم دارند؟

تبلیغات گوگل و سئو دو مسیر متفاوت برای قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل هستند که هرکدوم مزایای خودش رو داره. مهم ترین مزایای تبلیغات گوگل نسبت به سئو اینه که تو تبلیغات گوگل شما میتونید وب سایتتون رو در عرض چند ساعت به رتبه های برتر گوگل برسونید (این زمان در سئو بین 4 تا 6 ماهه) و در تبلیغات گوگل شما با هر تعداد کلمه ای که بخواین میتونید نمایش بگیرید (کلمات کلیدی در سئو محدوده و شما تنها با یک الی سه کلمه میتونید به رتبه های برتر برسید).

مراحل انجام تبلیغات گوگل

سوال دهم: چه فرقی بین اکانتهایی که با دلار کار میکنند و اکانت هایی که با لیر کار میکنند هست؟

هیچ فرقی نمیکنه اکانی که تبلیغاتتون توش زده شده با چه ارزی کار میکنه (دلار، لیر، درهم، بت و ...) همه این ارزها ارز واسط هستند و هیچ تفاوتی نداره با کدومشون کار میکنید (اگر در شرایط کاملا یکیان هزینه یک کلمه کلیدی 1 درهم باشه، اگر بخواین اکانتتون رو به یک اکانت دلاری تغییر بدید هزینه اون کلمه کلیدی برای مثال 0.3 دلار میشه)

 

سوال یازدهم: آیا تبلیغات گوگل واسه حوزه کاری شما جواب میده؟

این سوالیه که در عین حال که خیلی کلیه و هیچ جواب مشخصی هم نداره، برای خیلی از مشتری ها، به خصوص افرادی که برای دفعه اول میخوان از تبلیغات گوگل استفاده کنند پیش میاد. نتیجه گرفتن در تبلیغات گوگل صرف نظر از حوزه کاری شما به میزان رقابت تو کارتون و همینطور وب سایتتون بستگی داره. با این حال تبلیغات به هر روشی تو هیچ زمینه ای نتیجه گیری 100% رو به شما تضمین نمیده اما تو تبلیغات گوگل شما میتونید با هزینه ی خیلی کم (حداقل 200 هزار تومن) تبلیغات خودتون رو شروع کنید تا ببینید آیا این روش تبلیغاتی برای شما و کسب و کارتون مناسب هست یا خیر.

هرچند در حال حاضر همه صنف های شغلی از باربری ها و آژانس های هواپیمایی تا کسب و کارهای کوچیک تر مثل نقاشی ساختمان و نصب داربست و غیره و غیره همه دارند از این روش تبلیغاتی استفاده میکنند و با این روش مشتری های خودشون رو جذب میکنند.

با این وجود اگر باز هم سوال دیگه ای در رابطه با تبلیغات گوگل دارید یا نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق را های ارتباطی زیر با کارشناسان تبلیغات گوگل تیم کیان تجارت در ارتباط باشید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۴ ) ۳.۸ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام، پایین ترین تعرفتون برای شروع تبلیغات چقدره؟

Generic placeholder image

سلام، پایین ترین تعرفه برای شروع تبلیغات گوگل توسط شرکت کیان تجارت 200 هزار تومن هست

question circle

سلام، هزینه تبلیغاتتون واسه باربری ها چقدره؟

Generic placeholder image

سلام، هزینه تبلیغات کاملا دست خودتونه ولی پیشنهاد ما اینه که با کمترین مبلغ و 200 هزار تومن شروع کنید  و بعد اگه از بازخورد تبلیغات راضی بودید مجدد شارژ کنید

question circle

سلام، من کارم دکوراسیون داخلی و بازسازی خونه هستش، آیا به نطرتون تبلیغات گوگل واسه کار من جواب میده وب سایت هم دارم

Generic placeholder image

سلام، بله چرا که نه،ما مشتری هایی با زمینه کاری دکوراسیون داخلی قبلا هم داشتیم و از تبلیغاتشون راضی بودند، با انتخاب کلمات مناسب و یه تبلیغات حرفه ای شما میتونید مشتری ها رو به سمت وب سایت و در نهایت کسب و کارتون جذب کنید

question circle

سلام اگه تبلیغات گوگل انجام دادیم و راضی نبودیم از نتایجش آیا هزینه به ما عودت داده میشه؟

Generic placeholder image

سلام، بله  اگر بنا به هر دلیلی بازخورد مورد نظر رو از تبلیغاتتون نگرفتید باقیمانده هزینه بهتون به صورت کامل عودت داده میشه هرچند که تیم گوگل ادورز شرکت کیان تجارت سعی میکنند تا  با یه تبلیغات خوب و پر بازده رضایت شما رو جلب کنند

question circle

سلام، برای شروع تبلیغات در گوگل باید چه کنیم؟

Generic placeholder image

سلام، کارشناسان ما باهاتون تماس میگیرند و بعد از مشاوره در مورد نحوه انجام  تبلیغات گوگل و جزئیات کار، تبلیغات شما در کوتاه ترین زمان استارت میخوره.

question circle

چقدر طول می کشه تا تبلیغ من تموم بشه؟

Generic placeholder image

سلام، مدت زمان تموم شدن شارژ تبلیغات یک زمان مشخص نیست و بستگی داره چقدر از شارژتون در طول روز مصرف میشه، دقیقا مثل سیم کارت های اعتباری که هرچقدر بیشتر ازش استفاده کنید شارژتون زودتر تموم میشه، فرض کنید شما 500 هزار تومن تبلیغاتتون رو شارژ کردید، اگر روزی 50 هزار تومن از شارژتون مصرف بشه 10 روز زمان میبره تا شارژتون تموم بشه و اگر هم تعداد بالایی کلیک بگیرید  و مثلا روزی 250 هزار تومن از شارژتون مصرف بشه در عرض 2 روز شارژتون تموم میشه.
تعیین سقف بودجه ای که میخواین در روز مصرف بشه در اختیار خودتونه.

question circle

سلام، آیا امکان توقف تبلیغات توسط ما تو هر زمانی که بخوایم وجود داره؟

Generic placeholder image

سلام، بله شما هر زمانی از شبانه روز که بخواین میتونید تبلیغاتتون رو متوقف کنید و هیچ محدودیتی از این نظر وجود نداره

question circle

با خرید هر مقدار شارژ برای گوگل ادوردز ، تبلیغ چند روز نمایش خواهد داشت؟

Generic placeholder image

سلام، تماما به خودتون بستگی داره، سقف بودجه ای که میخواین به صورت روزانه برای تبلیغاتتون مصرف بشه توسط خودتون تعیین میشه، بنابراین اگه مثلا یک میلیون تبلیغاتتون رو شارژ کردید و تصمیم گرفتین روزی 100 هزار تومن واسه تبلیغاتتون مصرف بشه، تبلیغات شما در کل 10روز نمایش خواهد داشت.

question circle

آیا امکان تبلیغ در گوگل برای سایت هایی با دامنه IR وجود دارد؟

Generic placeholder image

سلام خیر، تبلیغات گوگل روی دامنه های بین المللی مثل .com, .org, .net  و غیره نمایش داده می شود.

question circle

امکان ارتباط و دریافت گزارشات از طریق تلگرام وجود دارد؟

Generic placeholder image

بله چرا که نه، شما تو هر بازه زمانی که بخواین براتون گزارش ارسال میشه، از طریق تلگرام، واتس اپ، ایمیل و یا هر روشی که شما راحت تر هستید

question circle

آیا واقعا نمایش تبلیغ در گوگل رایگان هست؟

Generic placeholder image

بله نمایش تبلیغات وب سایت شما مادامی که روش کلیک نشده رایگان هست و فقط به ازای کلیک کاربر و  ورود کاربر به سایت شما از شما هزینه دریافت میشه.

question circle

هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل ادوردز چقدر خواهد بود؟

Generic placeholder image

  هزینه هر کلیک به عوامل مختلفی بستگی داره  هیچ عدد ثابتی برای هیچ کلمه ای به عنوان هزینه وجود نداره، چون هم هزینه ها برای کلمات مختلف متفاوت هست و هم هزینه ها مدام در حال تغییر هستند، اما چیزی که در تبلیغات گوگل مهم هست اینه که ما بتونیم با یک هزینه معقول و منطقی بهترین بازخورد رو از تبلیغاتمون بگیریم

question circle

سلام، میشه تبلیغات گوگل و سئو رو همزمان انجام داد؟ اثر منفی نمیزارن رو همدیگه؟

Generic placeholder image

بله انجام همزمان تبلیغات گوگل و سئو هیچ تاثیر منفی رو وب سایتتون نمیزاره، کما اینکه اکثر شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ هم که با سئو تو رتبه های برتر گوگل هستن، تبلیغات گوگل هم انجام میدن، چون تو سئو محدودیت کلمات کلیدی داریم و برعکس تو تبلیغات گوگل هیچ محدودیتی واسه تعداد کلمات کلیدی شما نیست.

question circle

سلام، حداقل هزینه برای استارت تبلیغات گوگل توسط شرکت شما چقدره؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز، هزینه تبلیغات گوگل کاملا در اختیار خودتون هست و در شرکت کیان تجارت هیچ اجباری برای شروع تبلیغات با مبالغ بالا نیست و شما میتونید با 200 هزار تومن تبلیغات خودتون رو شروع کنید و بعد از اون در صورت رضایت هر مبلغی که خودتون میخواین برای ادامه تبلغات شارژ کنید.

question circle

سلام، من یه فروشگاه آنلاین لازم آرایشی بهداشتی دارم، میخواستم ببینم آیا با تبلیغات گوگل سایتم میاد بالا و اینکه با چه کلماتی میاد بالا؟

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز، بله چرا که نه، هیچ محدودیتی از نظر نوع محصولات واسه تبلیغات و دیده شدن تو گوگل وجود نداره (به جز محصولات غیر قانونی مثل اسلحه و...) و شما هر نوع سایت فروشگاهی و غیر فروشگاهی که داشته باشید میتونید از تبلیغات گوگل استفاده کنید و فروش محصولاتتون رو چند برابر کنید.
از نظر تعداد کلمات هم هیچ محدودیتی وجود نداره و شما هر تعداد محصول (کلمه کلیدی) داشته باشید میتونید با استفاده از تبلیغات گوگل تو رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید و محصولاتتون رو به فروش برسونید.

question circle

سلام، اگه امروز تبلیغات گوگل رو تو سایتمون فعال کنیم چقدر زمان میبره تا بیایم صفحه اول؟

Generic placeholder image

سلام، در تبلیغات گوگل بعد از نوشته شدن تبلیغاتتون  از چند دقیقه تا چند ساعت ممکنه طول بکشه تا گوگل تبلیغاتتون رو بررسی و تایید کنه، بعد از اون وب سایت شما تو رتبه های بالا گوگل قرار میگیره و میتونید بازخورد مثبتی از تبلیغاتتون بگیرید.
تمامی این فرآیند معمولا بین 1 الی 2 ساعت انجام میشه، واسه همینه که تبلیغات گوگل سریعترین روش برای قرار گیری تو رتبه های بالا گوگل هست.

درخواست تبلیغات گوگل

درخواست مشاوره تبلیغات گوگل