تبلیغات پیج اینستاگرام در گوگل

اینستاگرام با میلیون ها کاربر فعال به صورت روزانه، یکی از مهم ترین ابزارهای رایگان برای دستیابی به مخاطبان هدف شما است. با وجود این نمی توانید فقط به یک پست ارسال شده بسنده کنید و منتظر نتیجه فوق العاده باشید. همان قدر که ارسال منظم پست در این فضا مهم است، تعیین استراتژی هایی برای گسترش کار هم اهمیت دارد. یکی از این موارد قابل توجه استفاده از قابلیت های تبلیغات گوگل برای اینستاگرام است.

در ادامه با ما همراه باشید تا اهمیت این موضوع را با هم بررسی کنیم.

instagram ads with google
اهمیت تبلیغات گوگل برای کسب و کارها


تبلیغات Google یکی دیگر از روش های مناسب برای گسترش کسب وکار ما است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. Google Ads یکی از پلتفرم هایی است که تحول در تبلیغات مدرن را هدایت می کند. در واقع، تبلیغات در گوگل یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات آنلاین پولی است.


این پلتفرم به کسب وکارها اجازه می دهد تا به هر کسی که از گوگل برای جستجوی آنلاین اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می کند، دسترسی پیدا کنند. وقتی از این روش تبلیغاتی به درستی استفاده شود، تعداد زیادی از افراد به سمت کسب وکار شما متمایل شده و پتانسیل فوق العاده ای از تبلیغات گوگل را مشاهده خواهید کرد.


تبلیغات در فضای گوگل را می توان با چند گام مؤثر پیش برد. فراموش نکنید که برای پیشرفت کار خود و رشد سریع کسب وکارتان در کنار تبلیغات در اینستاگرام، باید مراحل زیر را نیز در نظر داشته باشید.


•    اهداف تبلیغات خود را تعیین کنید.
•    مخاطب هدف خود را بشناسید.
•    کلمات کلیدی مورد نیاز خود را به خوبی شناسایی کنید.
•    تنظیم بودجه و پیشنهادهای مؤثر برای کاهش و مدیریت مالی را در نظر بگیرید.
•    سناریوهای تبلیغاتی با کارایی بالا بنویسید.
•    صفحات فرود مؤثر ایجاد کنید.
•    لیست های اهداف بازاریابی خود را مجدد بررسی کنید.
•    بهینه سازی روند تبلیغات در گوگل را به یک عادت تبدیل کنید.

 

همچنین بخوانید: مزیت تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل


چرا باید برای رشد کسب و کارمان از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنیم؟


•    قرار گرفتن در معرض دید مخاطب: اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است. پس استفاده از تبلیغات در آن می تواند رشد پیج و رشد کسب وکار ما را به همراه داشته باشد.


•    دسترسی آسان به مشتریان: اینستاگرام با 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون کاربر فعال روزانه، سومین پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در جهان است. با کمی خلاقیت و پشتکار می توان مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و بعد با استفاده از تبلیغات گوگل و دیگر رسانه ها افراد را مشتاق به ادامه همکاری نمود.


•    ارتباط مؤثر با مخاطبان: گفته می شود که اینستاگرام از نظر جنسیتی، بی طرف ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است. این پلتفرم با 50.9٪ عضویت زنان و 49.1٪ عضویت مردان کار خود را پیش می برد. این آمارهای ارائه شده توسط سایت Statista، به این معنی هستند که تبلیغات در اینستاگرام شما برای اتصال به هر دو بخش از مخاطبان هدف، مفید است.


•    همکاری با سفیران برند: با چنین پایگاه کاربری بزرگی، می توانید با اطمینان کامل به این نتیجه برسید که به درصد زیادی از بازار هدف خود در اینستاگرام دست یافته اید. همچنین انتقال ارزش، کسب اعتماد و ایجاد روابط در چنین برنامه پرکاربردی به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب و آنها را به عنوان سفیران برند خود بشناسید.


کدام روش بهتر است؟تبلیغات گوگل یا تبلیغات اینستاگرام؟


گوگل ادز و تبلیغات اینستاگرام دو رسانه محبوب و بهترین روش های تبلیغات به صورت PPC هستند. در این امر، هر دو پلتفرم بسیار مؤثر بوده و می توانند نقش مهمی در به حداکثر رساندن دسترسی مشتریان شما داشته باشند. اما، از آنجایی که زمان و بودجه برخی شرکت ها محدود است (مخصوصا برای استارت آپ ها)، استفاده از یک مورد، گزینه بهتری است. حال این سؤال پیش می آید که تبلیغات گوگل بهتر است یا اینستاگرام؟


توجه داشته باشید هر دوی این پلتفرم های تبلیغاتی دارای فاکتورهای مشترک هستند. در عین حال وجود تفاوت هایی این میان باعث می شود تا تبلیغات Google  برتری خود را حفظ کند. باز هم بر این نکته تأکید می کنیم که انتخاب بهترین روش، بسته به نوع فعالیت و مسیر برندسازی شما متفاوت خواهد بود.


اما فراموش نکنید که:
فضای گوگل بیشتر با هدف و قصد مشتریان همسو است. به این معنا که وقتی شخصی از جستجوی گوگل استفاده می کند، به احتمال زیاد و به صورت عمدی به دنبال خرید یک کالا یا خدمات است؛ بنابراین وقتی کاربر چیزی را که شما ارائه می دهید جستجو می کند (در واقع کلید واژه های منتخب شما را وارد کرده)، ممکن است روی تبلیغات گوگل شما هم کلیک کند.


در نتیجه، Google Ads به شما این امکان را می دهد تا کسب وکار خود را در زمان دقیق (زمانی که مصرف کننده بالقوه به دنبال آن هستند)، در مقابل چشم مشتریان قرار دهید. اما این نوع هدف گذاری در اینستاگرام پر رنگ نیست.


بیشتر مردم زمان طولانی را در اینستاگرام می گذرانند تا در جستجوی گوگل. اما تبلیغات اینستاگرام در اینجا کمتر مؤثر هستند. زیرا هدف افراد در استفاده از این پلتفرم ها، جستجوی محصول یا خدمات نیست. آنها به دنبال به روز رسانی اخبار یا اطلاعاتی در مورد دوستان خود هستند. با این حال، اینستاگرام برای ایجاد پایگاه مخاطبان بسیار مفید است. ایجاد آگاهی از برند به عنوان هدف بلند مدت هر استراتژی در این پلتفرم، همیشه مورد نظر کارشناسان بوده است.


آیا می توان تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل را طرح ریزی کرد؟


جواب این سؤال مثبت است. در دنیای مدرنی که ما با آن سروکار داریم، برقراری ارتباط میان تبلیغات گوگل و دیگر پلتفرم ها، امکان پذیر است. تنها کافی است که انجام آن را به دست کارشناسان کیان تجارت سپرده و با خیالی آسوده به طرح ریزی چشم اندازهای شغلی خود بپردازید.


تبلیغات اینستاگرام در گوگل یکی از دغدغه های این روزهای ما است. اینکه بتوانیم رابطه مستقیمی میان این دو پلتفرم ایجاد کرده و از قابلیت های هر کدام به صورت جداگانه استفاده کنیم، می تواند نقطه پرش مناسبی برای کمپین های تبلیغاتی ما باشد.


برای رسیدن به این هدف در ابتدای امر، باید وب سایت شرکت را در فضای گوگل راه اندازی کنیم.  


استفاده از وب سایت شرکت برای تبلیغ پیج اینستاگرام


ایجاد یک وب سایت مناسب برای توضیح و تشریح کسب وکار، یکی از بهترین فضاهای ممکن برای استفاده تبلیغاتی است. در این روش شما در صفحه لندینگ خود، در قسمتی که برای تبلیغات انتخاب شده است، لینک صفحه اینستاگرام را قرار داده و با طراحی مناسب و طرح های گرافیکی جذاب می توانید افراد را به بازدید از صفحه اینستاگرام شرکت تشویق کنید.

طراحی سایت جهت تبلیغات گوگل


به بیان دیگر استفاده از وب سایت و یا وبلاگ مربوط به فعالیت مختص به خودتان، می تواند راهی برای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام باشد. به این شرط که با لینک دهی مناسب، رابطه مستقیمی میان این دو پلتفرم برقرار کرده و تبلیغات گوگل را به نفع صفحه اینستاگرام خود، مدیریت کنید.

این میان توجه به یک نکته الزامی است. شما باید فضای کاربری وب سایت خود را متناسب با گوشی های موبایل طراحی کرده باشید. این روزها بیشتر افراد جستجوی خود را با موبایل انجام می دهند زیرا همیشه در دسترس بوده و استفاده از آن آسان است. پس اگر قرار است تبلیغ گوگل را در خدمت تبلیغات برای اینستاگرام قرار دهید، باید فضای کاربری هر دو پلتفرم را برای کاربران جذاب و راحت طراحی کرده باشید.


گوگل ادز و تبلیغ اینستاگرام

همچنین اگر برای شرکت خود وب سایتی طراحی نکرده اید، جای نگرانی نیست. باز هم می توان از امکانات مختلف گوگل بهره برد و تبلیغات گوگل را در خدمت پیج اینستاگرام در آورد. تمامی مراحل این کار شبیه به تبلیغات سایت در گوگل است با این تفاوت که اینجا باید لینک صفحه اینستاگرام خود را به کارشناسان ارائه کنیم.

برای دریافت لینک پیج اینستاگرام هم می توان از بالای صفحه، قسمت Copy Profile URL استفاده کرد. لینک را کپی کرده و برای انجام مابقی کار از آن بهره می بریم. بعد از انجام این کار، زمانی که کاربران در قسمت جستجوی گوگل کلیدواژه های مربوطه را وارد کنند، پیج اینستاگرام شما به آنها نشان داده می شود.


هزینه تبلیغات گوگل برای اینستاگرام

می دانیم که هزینه تبلیغات گوگل به صورت کلیکی محاسبه می شود و بسته به تعداد کلیک ها و ورود افراد به صفحه اینستاگرام شما متفاوت خواهد بود. البته در گام اول، با توجه به میزان بودجه تبلیغاتی که در نظر گرفته اید، هزینه تبلیغ در گوگل تعیین خواهد شد. پس محدودیتی در تعیین این مورد وجود ندارد و تصمیم نهایی با شماست.


نکات مهم برای تبلیغات اینستاگرام در گوگل

•    اگر فرض را بر این بگیریم که بیشتر کاربران ما از موبایل خود برای بازدید از تبلیغات گوگل استفاده می کنند، خوب است که از قسمت Device نمایش محتوا برای کامپیوتر و یا لپتاپ را ببندیم تا کلیک های بیهوده بر روی تبلیغات دریافت نکنیم.
•    مهم است که در قسمت بایو پیج اینستاگرام، راه های ارتباطی خود را را قرار دهیم تا مشتریان بتوانند به راحتی با ما تماس بگیرند.
•    گوگل ادز افزونه ای برای تماس مشتریان دارد. از این قابلیت می توانیم برای دریافت مستقیم تماس از مشتری استفاده کنیم. به این معنا که مشتری بدون ورود به صفحه می تواند با ما تماس بگیرد.
•    افزونه تصویر گوگل ادز هم می تواند جذابیت کار ما را بالا برده و در افزایش نرخ کلیک بسیار موثر باشد.
•    توجه داشته باشید که تبلیغ بدون پشتیبانی مناسب، اعتماد مشتریان را از بین می برد. پس مهم است که مهارت های ارتباطی خود را نیز تقویت کنید.

 

تبلیغات اپلیکیشن در اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت هایی که اینستاگرام دارد، تبلیغات اپلیکیشن است. اینفلوئنسرهایی که کاربران فعال دارند و جامعه هدف آنها به موضوع اپلیکیشن شما نزدیک است، بهترین گزینه برای معرفی اپلیکیشن شما هستند. با این کار علاوه بر افزایش تعداد نصب، برندینگ نیز انجام داده اید.

همچنین میتوانید مطالعه کنید: اینستاگرام مارکتینگ چیست - تکنیک های طلایی برای افزایش فالور و فروش

 
نتیجه گیری

مزیت های تبلیغات پیج اینستاگرام در گوگل ما را به توجه و مدیریت این مسئله کنجکاو می کنند. از آنجایی که استفاده از این روش ها مقرون به صرفه بوده و تبلیغات هدفمند در گوگل را به همراه دارند، می توانند در برندینگ شرکت ما نقش به سزایی داشته و به دیده شدن کسب وکار ما کمک شایانی نمایند.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان گوگل ادز کیان تجارت ارتباط برقرار کنید و از تجربیات گرانبهای آنها جهت رشد کسب و کار خود استفاده کنید.09128943816  -- 02188230063





    

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۳ ) ۳.۷ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

درخواست تبلیغات گوگل

درخواست مشاوره تبلیغات گوگل