چرا یک شرکت به طراحی سایت نیاز دارد؟

چرا یک شرکت به طراحی سایت نیاز دارد؟

امروزه با گسترش تکنولوژی بسترهایی برای شرکت ها و کسب و کارها فراهم گردیده که با استفاده از آنها، می توانند پیشرفت زیادی در امور خود داشته باشند. به همین سبب شرکت های زیادی از طراحی سایت برای شرکت خود استفاده می کنند. در این مقاله به فواید و مزایایی که ایجاد و طراحی یک سایت برای شرکت دارد؛ اشاره کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکاتی درباره طراحی سایت آشنا شوید.

 

سایت شرکتی چیست؟

سایت شرکتی در واقع به سایتی می گویند که؛ برای معرفی خدمات شرکت و همچنین جذب مشتری طراحی می شود. امروزه کمتر شرکت موفقی وجود دارد؛ که بدون سایت به موفقیت و پیشرفت رسیده باشد. زیرا یکی از دلایل موفقیت در جذب مشتری و افزایش خدمات، طراحی سایت می باشد. استفاده از سایت برای شرکت فواید و مزایای بسیار زیادی دارد؛ که در ادامه مهمترین آنها را نام برده ایم.

 

- تبلیغات

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سایت برای شرکت، انجام تبلیغات است. شما با استفاده از تبلیغات داخل سایت خودتان می توانید درآمد بالایی داشته باشید و کسب و کار و خدمات خود را به خوبی معرفی کنید.یکی از سودمندترین تبلیغات در فضای اینترنت گوگل ادوردز و سئو می باشد که با استفاده از این ابزار های گوگل به راحتی میتونید سایت خود را به مشتریان معرفی نموده و خدمات خود را ارائه دهید.

علاوه بر این، با تبلیغات دیگر و روش های دیگر ‌قادر خواهید بود مشتریان را به سایت شرکت تان راهنمایی کنید. راه هایی که برای انجام این کار وجود دارد عبارتند از: استفاده از تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، و تبلیغ در سایت های تبلیغاتی،ارائه رپرتاژ خبری و ...

 

- بدون محدودیت فعالیت کنید

اگر شرکت شما دارای یک سایت باشد، می توانید با استفاده از آن بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به ارائه خدمات بپردازید. تمام شرکت ها و مراکز اداری تنها در ساعت های اداری مشغول به کار هستند. اما شما با طراحی سایت خواهید توانست در طول شبانه روز خدمات خود را ارائه دهید. همچنین دیگر محدود به محیط اطراف خود نخواهید بود و خدمات و محصولات خود را می توانید در هر کجای این سرزمین به اشتراک بگذارید.

علاوه بر محدود نبودن زمانی و مکانی، فواید دیگری نیز استفاده از سایت برای شرکت دارد. فرض کنید اگر بخواهید مطالب مربوط به شرکت خود را با یکی از شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام و اینستاگرام ارائه کنید؛ با مشکلاتی مثل فیلترینگ مواجه خواهید شد. در بعضی مواقع هم ممکن است صفحه مجازی شما به هر دلیلی بسته شود؛ که این موجب میشود فعالیت شما به مشکل بخورد. اما استفاده از سایت برای ارائه خدمات هیچگاه دچار همچین مشکلاتی نخواهد شد. زیرا سایت در اختیار خودتان است.

 

چرا طراحی سایت

 

- با طراحی سایت در جذب مشتری معجزه کنید

دیگر دلیلی که صاحبان شرکت را به طراحی سایت ترغیب می کند؛ اثر مثبت آن در جذب مشتری می باشد. امروزه با فراگیر شدن بیماری کرونا و گسترش تکنولوژی و اینترنت، افراد بیشتر از طریق فضای مجازی نسبت به دریافت خدمات اقدام می کنند. به همین دلیل اگر شرکت شما سایتی برای ارائه محصولات و خدمات خود نداشته باشد؛ شرکت شما به طور جدی از رقیبان خود عقب خواهد ماند. همچنین با معرفی آسان رزومه و خدمات خود می توانید مشتریان جدیدی را بدون هیچ دردسری جذب نمایید.

 

- تعامل با دیگر شرکت ها

قطعاً یک شرکت نمی تواند به تنهایی کار خود را پیش ببرد. برای پیشرفت و گسترش یک شرکت باید با مجموعه های دیگری که می توانند به آن شرکت کمک کنند؛ ارتباط داشت. این کار با طراحی سایت برای شرکت محقق خواهد شد. بدین شکل شرکت های دیگر با خدمات و محصولات مجموعه شما آشنا خواهند شد و حتی ممکن است پیشنهاد همکاری در پروژه ای را به شما بدهند.

 

هزینه طراحی سایت

 

- هزینه پایین نسبت به فواید بسیار

راه های زیادی برای رونق در فعالیت های کسب و کار وجود دارد. اما باید هزینه اجرای آنها را در نظر گرفت؛ تا از نظر اقتصادی هم به صرفه باشد. همانطور که گفتیم طراحی سایت سبب پیشرفت و توسعه فضای کاری شرکت می شود. اما علاوه بر این استفاده از سایت بسیار به صرفه و مناسب است. به طوری که با کمترین هزینه می توان سایتی را طراحی و اداره کرد.

ممکن است در برخی از موقعیت ها بخواهیم سایت را توسعه دهیم و این کار باعث شود هزینه های زیادی کنیم. اما تاثیری که سایت در درآمد شرکت دارد؛ بسیار بیشتر از هزینه های مصرفی است و بازدهی آن طوری است که شرکت به هیچ وجه دچار ضرر نخواهد شد.

 

- ارزیابی مشتریان خود

با استفاده از سایت شما میتوانید متوجه شوید که مخاطبان شما از کدام صفحات شما بازدید بیشتری دارند و کدام خدمات شما برای آنها جذابیت بالاتری دارند که بتوانید بر اساس نیاز مخاطبان خود استراتژی های شرکت خود را پایه گذاری کنید.

 

نکات طلایی طراحی سایت

نکات طلایی در طراحی سایت

در طراحی سایت برای شرکت نکاتی وجود دارد که بکارگیری آنها می تواند بازدهی سایت را چندین برابر کند. همچنین کیفیت بالای سایت سبب رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان خواهد شد. در نتیجه اثر مثبت آن را در ارائه خدمات و محصولات خواهیم دید. در ادامه این نکات را نام بردیم. نقش طراحی سایت در برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را حتما مطالعه کنید. 

1- برای طراحی سایت دو راه پیش روی شماست؛ یا خودتان نسبت به طراحی و ایجاد سایت اقدام کنید، یا طراحی آن را به یک شرکت فعال در این زمینه بسپارید. پیشنهاد ما به شما این است که طراحی سایت خود را به شرکت ما یعنی شرکت مهندسی کیان تجارت واگذار کنید. زیرا مجموعه ما با تجربه چندین ساله در این امر می تواند بهترین سایت را با بالاترین بازدهی برای شما ایجاد کند برای دیدن نمونه کار های شرکت ما به بخش نمونه کارهای طراحی سایت مراجعه نمایید. البته اگر خودتان می خواهید سایت مربوط به شرکت تان را طراحی کنید؛ حتما به مسائل زیر توجه کنید.

2- در سایت خود قسمتی را برای نظر دهی مشتریان قرار دهید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که، قسمت نظر دهی چه کمکی میتواند به سایت کند!؟ در پاسخ باید بگوییم که قرار دادن  قسمت نظر دهی در سایت سبب میشود؛ تا مشتریان از نظر یکدیگر استفاده کنند. همچنین شما می توانید با توجه به نظر و انتقادات آنها مشکلات موجود در سایت و خدمات خود را برطرف کنید.

3- برای سایت خود حتماً یک پشتیبان قرار دهید. زیرا وجود یک پشتیبان میتواند مشکلات احتمالی در سایت را برطرف نماید و هنگام بروز مشکل برای مشتریان، آنان را راهنمایی کند.

4- به سایت شرکت هایی مراجعه کنید؛ که در زمینه شما فعالیت دارند. بدین طریق هم می توانید از نظر مشتریان آنها استفاده کنید. هم برای خدمات و محصولات خود عیب یابی کنید. زیرا می توانید از تجربه آنها استفاده کنید.

5- زیبایی ظاهری سایت را در نظر بگیرید. از شلوغی در تبلیغات بپرهیزید. قطعه مشتریان می خواهند هنگام ورود به یک سایت شرکتی با تبلیغات زیادی مواجه نشوند. همچنین سایت را به شکلی طراحی کنید که یک فرد ساده و بدون مهارت بتواند به راحتی به بخش مورد نظر خود برسد. 

  

نتیجه گیری

اگر شما هم جز کسب و کارهایی هستید که هنوز برای بیزینس خود اقدام به طراحی سایت نکرده اید باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت اقدامی بسیار مهم جهت موفقیت شما در دنیای اینترنت میباشد و مسیر موفقیت شما را بسیار روشن میکند.اگر میخواهید بیزینس شما در گوگل دیده شود و مخاطبان جدید به مجموعه شما جذب شوند همین حالا دست به کار شوید و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و درخواست طراحی سایت با امکانات بسیار ویژه با همکاران و مشاوران ما در شرکت مهندسی کیان تجارت تماس بگیرید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱ ) ۵ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید