با افزونه Image Extension تبلیغات گوگل را برای کاربران جذاب تر کنید

با افزونه Image Extension تبلیغات گوگل را برای کاربران جذاب تر کنید

معرفی افزونه تصویر Image Extension در گوگل ادوردز

همانطور که می دانید مصرف کنندگان محصولات مختلف علاقه مند هستند تا تجربه بصری بیشتری را در زمان مشاهده و بررسی محصولات و خدمات آنلاین به دست آورند. ایجاد جذابیت بصری در تبلیغات گوگل می تواند یک روش بسیار خوب برای جلب توجه کاربران باشد. در حقیقت 86 درصد از خریداران محصولات و خدمات انتظار دارند که در زمان خرید عکس هایی را از محصولات و خدمات مشاهده کنند. به همین دلیل افزونه های تصویری معرفی و در سراسر دنیا در دسترس شدند که بتوانید از آنها در تبلیغات گوگل کسب و کارتان استفاده کنید.

 

تاثیر افزونه تصاویر در تبلیغات گوگل

 

در تبلیغات گوگل، نام برندتان را به همراه تصاویر آن به نمایش بگذارید

افزونه های تصویری می توانند تبلیغات تان را با تصاویر مرتبط خدمات یا محصولات شما تکمیل کنند. این کار باعث می شود تا افراد راحت تر با کسب و کار شما آشنا شوند و اقدام به خرید کنند. این مسئله به خصوص برای کاربرانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بیشتر تاثیر خود را نشان می دهد. نتایج اولیه نشان داده است که استفاده از افزونه های تصویری برای تبلیغات در بخش جستجوی موتورهای جستجو می تواند تا ده درصد میزان کلیک روی لینک سایت شما را افزایش دهد. شما می توانید با تصاویر مختلف برند خود را به نمایش بگذارید و جذابیت بیشتری را برای کاربران ایجاد کنید.
به عنوان مثال برند Estee Lauder به دنبال راهی بود تا بتواند بازدیدکنندگان جدیدی را به سمت سایت esteelauder.com سوق دهد. برای انجام این کار او در ماه آگوست سال 2020 از افزونه های تصویری در تبلیغات متنی گوگل استفاده کرد و با قرار دادن عکس های مرتبط با محصولات موفق شد که نرخ کلیک سایت خود را به میزان 14 درصد افزایش دهد.

برای شروع به شما توصیه می کنیم حتما از تصاویر مرتبط با کلمات کلیدی خود استفاده کنید و تبلیغات خود را بارگذاری کنید. اگر قبلا کپمین هایی را اجرا کرده و در آنها از تصاویر خلاقانه استفاده کرده اید می توانید مجددا آنها را در تبلیغات گوگل خود استفاده کنید. تصاویر مربعی نیز می توانند از بهترین گزینه ها برای استفاده باشند.

 

استفاده از تصاویر صفحه لندینگ سایت با استفاده از افزونه پیشرفته تصاویر

نوع دیگری از افزونه های تصویر Dynamic image extensions ها هستند که از هوش مصنوعی استفاده می کنند و می توانند مرتبط ترین تصاویر را از صفحه لندینگ تبلیغات شما انتخاب کرده و به تبلیغات شما اضافه می کنند. بعد از انتخاب شما می توانید این تصاویر را بررسی کرده و گزینه هایی که نمی خواهید در تبلیغات گوگل شما نمایش داده شوند را حذف کنید. این افزونه ها در حال حاضر به زبان انگلیسی در دسترس هستند و در طی چند ماه آینده به زبان های دیگر نیز ارائه می شوند.  

 

 تبلیغات گوگل با کیان تجارت

 

از افرادی که در یوتیوب بدنبال خدمات شما هستند کمک بگیرید

زمانی که کمپین های تبلیغات گوگل شما به میزان کافی جستجو شد افزونه های تصویر می توانند همراه با تبلیغات شما در یوتیوب نمایش داشته باشند. این کار نه تنها دامنه تبلیغات شما را گسترش می دهد بلکه یک روش آسان برای جذب مشتریان بالقوه نیز هست چرا که با برقراری ارتباط با افرادی که در جستجوی فیلم محصولات یا خدمات شما هستند می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

تبلیغات گوگل چیست

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۳ ) ۳.۴ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید