طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک یک عملیات تخصصی است که نیازمند دقت فراوانی می باشد. بدون شک داشتن یک اپ املاک می تواند برای املاکی ها مزیت های بسیار زیادی را داشته باشد و باعث شود که آنها در رقابت با سایر رقبای خود پیروز شوند. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار مهم را درباره طراحی اپلیکیشن در زمینه املاک در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به ساخت اپلیکیشن املاک هستید به شما توصیه می کنیم حتما ما را در این مطلب همراهی کنید.

از بین اپ های موبایل اپلیکیشن املاک طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از کسب و کارهای فعال در زمینه املاک تمایل به طراحی اپ موبایل در زمینه املاک دارند. ساخت اپ املاک یک عملیات تخصصی است که نیازمند دقت فراوانی می باشد. بدون شک داشتن یک اپلیکیشن املاک می تواند برای املاکی ها مزیت های بسیار زیادی را داشته باشد و باعث شود که آنها در رقابت با سایر رقبای خود پیروز شوند. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار مهم را درباره طراحی اپ املاک در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به داشتن اپلیکیشن املاک هستید به شما توصیه می کنیم حتما ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک

1- صرفه جویی در زمان

 با اپلیکیشن املاک می توانید در کوتاهترین زمان ملک مورد نظر خود برای خرید، فروش، رهن و اجاره را پیدا کنید. با اپلیکیشن املاک دیگر نیاز نیست روزها، هفته ها یا ماه ها به دنبال آپارتمان باشید و تنها با نصب یک اپلیکیشن می توان از بین صدها گزینه یکی را انتخاب کنند.

 

2- جستجو فیلتر شده

با فیلتر کردن می توانید بر اساس معیارهایی که دارید مانند قیمت، متراژ، منطقه، امکانات و ... جستجو کنید. فیلتر به کاربر کمک می کند که راحت تر به ملک مورد نظر خود برسد. 

 

3- نیاز کاربران

یکی از اهداف اصلی ساخت اپلیکیشن رفع نیاز کاربران است و با توجه به اینکه کاربران ترجیح می دهند که از اپلیکیشن های املاک بجای حضوری رفتن به مشاور املاک استفاده کنند، بنابراین طراحی و ساخت اپلیکیشن املاک علاوه بر کمک به کاربران، به رشد کسب و کار مشاورین املاک نیز کمک بزرگی می کند.

 

مزایای طراحی اپ املاک 

 

اجزای اصلی اپلیکیش املاک

1- ثبت نام

اولین قدم در طراحی اپلیکیشن موبایل املاک و مستغلات ثبت نام کاربر است. اپلیکیشن باید طوری طراحی شود که هم کاربران به عنوان خریدار بتوانند در آن ثبت نام کنند و هم مشاوران املاک یا فروشنده ها. همچنین بهتر است دو نوع ثبت نام از طریق ایجاد حساب کاربری جدید یا ثبت نام از طریق گوگل اکانت استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید کاربر باید اجازه داشته باشد که بدون ثبت نام بخش های مختلف اپ را ببیند و در صورت تمایل به خرید و فروش ثبت نام کند.


2- جستجوی پیشرفته 

جستجوی فیلتر شده در طراحی اپلیکیشن املاک ضروری است تا کاربر به راحتی بتواند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. فیلترهای جستجو می تواند شامل موارد زیر باشد: 

  • منطقه
  • قیمت
  • نوع ساختمان (خانه شخصی، آپارتمان، اداری، تجاری و ...)
  • خرید، فروش، اجاره، رهن و ...
  • نوع ملک مانند آپارتمان، زمین، مغازه و ...
  • متراژ (متر مربع)
  • سال ساخت
  • سایر امکانات مانند پارکینگ، آسانسور، استخر و غیره.

 

3- اطلاعات جامع

اپلیکیشن املاک باید یک دیتابیس یا اطلاعات جامع و کاملی از املاک و مستغلات داشته باشد. چرا که حتی اگر یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی کرده باشید اما اگر اطلاعات و مشخصات به اندازه کافی در اپ نباشد کاربر اپلیکیشن را ترک خواهد کرد. 

بنابراین، اول از همه باید بازار هدف خود را مشخص کنید، مثلا فقط تهران هست یا شهرهای دیگر را هم شامل می شود. سپس باید مشاوران املاک را دعوت کنید که در اپلیکیشن اطلاعات و فایل های خود را قرار دهند و سپس به دنبال جذب کاربران باشید.

 

اپ املاک 

 

4- جزئیات ملک

هرگز فراموش نکنید که برای چه کسی و برای چه هدفی اپلیکیشن طراحی کرده اید.  هدف از ساخت اپلیکیشن املاک و مستغلات، نمایش مشخصات املاک است. پس باید با طراحی یک رابط کاربری خوب، دسترسی های آسان کاربر را به صفحه جزئیات ملک هدایت کنید. جزئیات ملک شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه
  • ملک برای فروش یا اجاره و قیمت اجاره ماهیانه
  • محل
  • عکس های ملک 
  • متراژ ملک
  • نوع ملک
  • تعداد طبقات و اتاق ها
  • سال ساخت
  • اطلاعات فروشنده
  • سایر اطلاعات (پارکینگ، استخر، و غیره)؛
  • اجازه داشتن حیوانات خانگی و 

 

5- پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن یکی از ویژگی های ضروری در اپلیکیشن هستند. با پوش نوتیفیکیشن، کاربران از به‌ روزرسانی‌ های اپ مطلع خواهند شد. همچنین می توانید از طریق پوش نوتیفیکیشن پیشنهادهای ویژه برای کاربران ارسال کنید. پوش نوتیفیکیشن اپ های املاک و مستغلات می‌تواند کاربران را از آگهی های جدید مورد نیاز کاربر آگاه کند. برای مثال، پوش نوتیفیکیشن می تواند خانه‌ای در منطقه‌ای که کاربر به آن علاقه دارد را به او پیشنهاد دهد و او را تشویق کند تا دوباره وارد اپ شوند و پیشنهاد هیجان انگیز را بررسی کند. 

 

بیشتر بدانید: تبلیغات اپلیکیشن یا تبلیغاتی کلیکی اپلیکیشن چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

بخش های اصلی اپلیکیشن املاک 

 

چرا باید در طراحی اپلیکیشن املاک دقت کنیم؟

معمولا هر ساله افراد زیادی به دنبال خرید و یا اجاره ملک هستند و همین موضوع نیز باعث می شود تا املاکی ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشند. امروزه بسیاری از املاکی ها اقدام به ساخت اپلیکیشن مخصوص خود می کنند تا بتوانند به این ترتیب خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند و کار مشتریان برای پیدا کردن یک منزل مناسب را راحت تر کنند. یک اپلیکیشن املاک باید دارای ویژگی های بسیار زیادی باشد و خدمات مختلفی را به کاربران ارائه دهد تا بتواند رضایت کاربران و مشتریان املاک را به خود جلب کند. امروزه طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که در این طراحی شما باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید. کار کردن راحت تر با اپلیکیشن می تواند خدمات بهتری را به کاربران ارائه دهد و در نتیجه به میزان بسیار زیادی در زمان آنها صرفه جویی کند. به همین علت است که ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد ساخت اپلیکیشن های املاک را دارید حتما توجه ویژه ای به نحوه طراحی آن داشته باشید.

 

طراحی اپلیکیشن املاک

 

قابلیت مکان یابی اپلیکیشن املاک

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در نرم افزارهای موبایل املاک مورد بحث قرار می گیرد قابلیت های مکان یابی آن می باشد. طراحی اپ شما باید به صورتی باشد که کاربر به راحتی بتواند موقعیت ساختمان های مد نظر املاک را پیدا کرده و مشکلی در پیدا کردن آدرس نداشته باشد. بهترین کاری که شما در اپلیکیشن املاک می توانید انجام دهید این است که به صورت مستقیم از لوکیشن گوشی کاربر استفاده کنید تا موقعیت مکانی کاربر را پیدا کردن و سپس با طراحی یک نقشه مناسب شهری در اپلیکیشن خود موقعیت کاربر، موقعیت مکان مورد نظر و همینطور مسیرهای دسترسی را به کاربران نمایش دهید. امروزه این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در رضایت کاربران اپلیکیشن های املاک داشته باشد و دسترسی آنها به منازل پیشنهادی توسط املاک را راحت تر کند. 

 

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن موبایل IOS 

 

نمایش مناسب و زیبای تصاویر ساختمان ها به کاربران

یکی دیگر از قابلیت هایی که در طراحی اپلیکیشن املاک باید به آن دقت کنید این است که حتما سعی کنید ساختار مناسبی را برای نمایش داده تصاویر مربوط به ساختمان ها تعیین کنید. امروزه اپلیکیشن های املاک بسیار زیادی وجود دارند که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. با این وجود باید دقت داشته باشید که بسیاری از این اپلیکیشن ها تصاویر ساختمان ها را به شکل مناسبی به کاربران ارائه نمی دهند. در صورتی که شما بتوانید اپ املاک خود را به شکلی طراحی کنید که کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از تمامی زاویه های مورد نیاز ساختمان ها را بررسی کنند می توانید توجه تعداد زیادی از کاربران را به خوبی جلب کنید. استفاده از تصاویر سه بعدی می تواند یکی از بهترین راهکارها برای این کار باشد که در صورت امکان می توانید از این تصاویر نیز استفاده کنید.

 

انواع اپلیکیشن املاک

 

به چند طریق می توان اپلیکیشن املاک ساخت؟

امروزه ساخت اپ املاک به شکل های مختلفی انجام می شود که در صورت نیاز می توانید از هر یک از این فرم ها برای اپلیکیشن املاک خود استفاده کنید. دسته اول از نرم افزارهای موبایل املاک اپلیکیشن های آماده ای هستند که دارای فرم و شکل یکسانی می باشند و شما می توانید اطلاعات خود را درون آنها قرار داده و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید. طراحی این اپلیکیشن ها معمولا بسیار ساده است و از امکانات ابتدایی مورد نیاز یک اپلیکیشن املاک نیز برخوردار است. یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این اپلیکیشن ها باشند هزینه مناسب آنها است. اپلیکیشن شخصی سازی شده املاک دسته دیگری از اپلیکیشن ها هستند که طراحی آنها را خودتان انجام می دهید و می توانید امکانات متعددی را درون آنها قرار دهید تا کاربران شرایط بهتری را برای کار کردن با این اپلیکیشن داشته باشند. قیمت طراحی اپلیکیشن املاک شخصی سازی شده بیشتر است و به همین دلیل شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای طراحی و ساخت اپلیکیشن هستید. برای استعلام قیمت و هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن املاک بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

 

قابلیت جستجو در طراحی اپلیکیشن املاک

یک اپلیکیشن املاک باید دارای قابلیت های متعددی باشد تا بتواند نیازهای کاربران را به خوبی رفع کند. یکی از مهمترین این قابلیت ها قابلیت جستجو است. زمانی که کاربران به اپلیکیشن مراجعه می کنند معمولا نیاز پیدا می کنند که براساس فاکتورهای مختلف به دنبال ساختمان مد نظر خود بگردند. این موضوع باعث می شود تا به میزان زیادی به یک قابلیت جستجوی پیشرفته نیاز داشته باشند. بنابراین شما می توانید با یک طراحی زیبا و همینطور کارآمد برای این ویژگی به میزان بسیار زیادی در جلب رضایت کاربران موفق شوید. نکته ای که در این جا باید به آن دقت داشته باشید این است که فیلد مربوط به جستجو باید براساس نیازهای مختلف کاربران اقدام به جستجو کند که از جمله این نیازها می توان به قیمت ساختمان، ابعاد ساختمان، امکانات مختلف، محلی که ساختمان در آن واقع است و ... اشاره کرد.

 

ویژگی های اپلیکیشن موبایل

 

نحوه ثبت نام کاربران در اپلیکیشن

در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به ساخت اپ املاک هستید حتما باید توجه داشته باشید که قابلیتی را برای کاربران خود قرار دهید که بتوانند به راحتی در اپ شما ثبت نام کرده و اقدام به دریافت اشتراک کنند. شما می توانید به راحتی نیازهای کاربران را در پایگاه داده خود ذخیره کنید و متناسب با نیازهای آنها گزینه های متعددی را به آنها پیشنهاد دهید. امروزه قابلیت دریافت اشتراک یکی از مهمترین ویژگی های اپلیکیشن های املاک به شمار می آید که شما هم باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. طراحی و زیبا و همینطور کارآمد این بخش می تواند نظر کاربران شما را به خود جلب کند. کاربرانی که در اپلیکیشن شما ثبت نام می کنند می توانند به راحتی مشخصات خود را وارد کنند و با این کار از امکانات پیشرفته و شخصی سازی شده متناسب با نیاز آنها که اپلیکیشن به آنها ارائه می دهد به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

 

ثبت نام کاربران در اپلیکیشن املاک

 

سایر ویژگی هایی که در طراحی اپلیکیشن املاک باید به آنها دقت کنید

داشتن UI و UX زیبا و کاربر پسند یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن املاک باید به آن دقت کنید. سعی کنید ظاهری که برای اپ املاک طراحی می کنید متناسب با موضوع املاک باشد و به هیچ وجه این اپلیکیشن ها را با ظاهر اپلیکیشن های عمومی طراحی نکنید. در صورتی که قصد دارید برای اپلیکیشن املاک خود یک وب سایت را نیز طراحی کنید حتما سعی کنید ظاهر وب سایت و اپلیکیشن همگام سازی شده باشند. درون اپلیکیشن امکاناتی را قرار دهید تا تمامی اطلاعات مربوط به املاک را بتوان به صورت کامل به کاربران نمایش داد. یکی از مهمترین ویژگی های یک اپلیکیشن املاک این است که سعی کنید بخشی را به آن اضافه کنید که اخبار و اطلاعیه های مربوط به املاک را نیز بتوانید درون آن قرار دهید. در صورت علاقه می توانید بخش های مربوط به نظرسنجی را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید

 

ساخت اپلیکیشن املاک

 

طراحی اپلیکیشن های املاک توسط شرکت کیان تجارت

شرکت کیان تجارت در زمینه طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت فعالیت میکند. تیم طراحی اپ شرکت کیان تجارت یک تیم حرفه ای است که در زمینه طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن های تجاری فعالیت دارد و در صورتی که قصد دارید یک اپلیکیشن شخصی سازی شده را با قیمتی مناسب طراحی کنید می توانید با مراجعه به وب سایت ما به راحتی اقدام به ثبت سفارش خود کنید. تیم حرفه ای ما دارای نمونه کارهای زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن های تجاری و به ویژه طراحی اپلیکیشن املاک دارد که همین موضوع نیز باعث شده است تا بسیاری از املاکی ها سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن املاک خود را در وب سایت ما به ثبت برسانند. شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید به راحتی نمونه کارهای متعدد تیم برنامه نویسی ما را مشاهده کنید. علاوه بر این توجه داشته باشید که تمامی اپلیکیشن های و سفارشات به صورت شخصی سازی شده طراحی می شوند و بنابراین شما می توانید خیلی راحت امکانات مد نظر خود را نیز به اپلیکیشن اضافه کنید. 

تیم کیان تجارت در زمینه املاک نمونه کار موفقی در کارنامه خود دارد. اپلیکیشن پلاک من علاوه بر داشتن رابط کاربری ساده و گرافیک جذاب به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ملک مورد خود را در هر منطقه به راحتی پیدا کنید و یا اگر ملکی برای فروش یا اجاره داشته باشید به راحتی مشتری خود رابیابید. همچنین برای اطلاع از نحوه طراحی و ساخت اپلیکیشن و همکاری با تیم کیان با شماره 02188230063 تماس بگیرید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱۱ ) ۳.۵ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

سوالات متداول

نحوه تست و ارزیابی اپلیکیشن های املاک به چه صورت است؟
اپلیکیشن هایی که طراحی می شوند ابتدا در قالب نسخه بتا تمامی تست های لازم از سمت پشتیبان اپ کیان تجارت انجام و ایرادات فنی آن رفع می شود. سپس نسخه بتا به کارفرما تحویل داده می شود تا بررسی های لازم را انجام دهند.

آیا اپ پنل مدیریت دارد که بتوان به راحتی محصولات و خدمات را در آن مدیریت کرد؟
تمامی اپلیکیشن ها دارای پنل مدیریتی هستند که آموزش کار با پنل مدیریت بعد از طراحی اپ به کارفرما داده خواهد شد. پنل مدیریتی طوری طراحی شده است که کار با آن آسان است و به راحتی می توان محصولات و خدمات را در اپ بارگذاری کرد. همچنین، پنل مدیریت دسترسی به تمامی بخش های مورد نیاز در اپ را فراهم کرده است.

اپلیکیشن هایی که توسط شرکت کیان تجارت طراحی می شوند در چه مارکت هایی قابل انتشار است؟
اپ هایی که تیم کیان تجارت طراحی می کند در تمامی مارکت ها مانند گوگل پلی، اپ استور، کافه بازار، سیب اپ و ... قابل انتشار است. در صورتی کارفرما تمایل داشته باشد بارگذاری اپ در مارکت ها توسط شرکت ما انجام می شود. 

آیا برای ساخت اپلیکیشن حتما باید سایت داشت؟
بله برای طراحی اپلیکیشن توسط کیان تجارت، باید سایت داشته باشید که در صورت نداشتن سایت، تیم ما یک سایت برای شما طراحی می کند. طراحی سایت تک پیج مورد نیاز برای اپ رایگان و در صورتی که سایت با امکانات و ماژول های خاص بخواهید مشمول هزینه می شود. برای استعلام قیمت طراحی اپ با 02188230063 تماس بگیرید.
questions
comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

اگر با شما قرارداد بستم و از طرحم راضی نبودم خوشم نیومد چی؟

Generic placeholder image

کاربر گرامی در تمامی پروژه های طراحی سفارشی اپلیکیشن و یا سایت، کل طرح گرافیکی قبل از شروع فرآیند برنامه نویسی، به تایید شما خواهد رسید. تیم فنی بایستی اپلیکیشن و یا سایت را کاملا مطابق با طرح تایید شده تحویل دهد.

question circle

برنامه نویس های کیان تجارت برای طراحی و ساخت از چه زبان برنامه نویسی استفاده میکنند؟

Generic placeholder image

برای بک اند از php و فریم ورک لاراول و برای فرانت یا بخش کاربری از لایووایر لاراول و یا react برای طراحی اپلیکیشن ها استفاده می کنیم.

 
question circle

با‌ سلام، درخواست طراحی اپلیکشن را داشتم و تمایل دارم از نحوه کار شما بیشتر اطلاع کسب کنم و با چند نمونه کاری شما آشنا بشم. با تشکر

Generic placeholder image

با سلام خدمت شما دوست عزیز، برای مشاهده نمونه کارهای اپلیکیشن املاک می توانید اینجا کلیلک کنید. همچنین می توانید با شماره 09124243876 تماس بگیرید.

question circle

با سلام آیا برای راه اندازی اپلیکیشن املاک نیاز به داشتن دفتر مشاور املاک هست؟

Generic placeholder image

سلام، خیر برای طراحی اپلیکیشن در زمینه املاک داشتن دفتر مشاور الزامی نیست اما در نظر داشته باشید که برای راه اندازی اپلیکیشن نیاز به دریافت مجوزهایی است که در جلسات هماهنگی طراحی اپ در مورد همه این مجوزها شرح داده خواهد شد.

question circle

با سلام خانم هستم ۴۳ ساله کارشناس ارشد ادبیات ۳ سال هست مشاور املاک هستم من به دنبال طراحی یک اپلیکیشن در زمینه املاک زمین و مستغلات هستم نیاز به طراح دارم و هزینه ها رو هم نمیدونم چقدر باید هزینه کنم برای داشتن انحصارو مالکیت یک اپلیکیشن خوب که بازار املاک رو در بربگیره یه چیزی مثل دیوار ولی فقط در زمینه ملک ولی خوب به جهاتی متنوع بودن خدماتش میتونه برای بدست گزفتن بازار خیلی هم خوب باشه یعنی بحز املاک فروش همه چیز...

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، هزینه اپلیکیشن بستگی به امکاناتی دارد که می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که با شماره 09124243876 تماس بگیرید تا کارشناس اپلیکیشن تیم کیان شما را راهنمایی کند. همچنین تیم ما یک اپلیکیشن موفق در زمینه املاک به نام پلاک من طراحی کرده است که برای مشاهده آن می توانید اینجا کلیلک کنید. 

question circle

سلام من یک سوال داشتم از خدمتتون، من ساکن شمال کشور هستم و در نظر دارم برای خرید و فروش و رهن و اجاره منزل در شمال کشور اپلیکیشن و سایت داشته باشم اما اطلاعاتی در این زمینه ندارم، نیاز به راهنمایی توسط متخصصان اپلیکیشن دارم. چطور می تونم با کارشناسان شما ارتباط برقرار کنم؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، طراحی اپلیکیشن املاک طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای همین برای رقابت در این حوزه باید از ایده های جدید در اپلیکیشن استفاده کنید. پیشنهاد تیم کیان به شما این است که با کارشناس اپلیکیشن تیم ما مشورت و راهنمایی بگیرید. برای برقراری ارتباط با کارشناس تیم کیان با شماره 09124243876 تماس بگیرید. تیم کیان در زمینه املاک اپلیکیشن پلاک را دارد که برای مشاهده آن می توانید اینجا کلیک کنید. 

question circle

سلام من یه ایده برای توسعه یک اپلیکیشن پلتفرم چندوجهی دارم. شرکت شما میتونه در برآورد اولیه هزینه اپلیکیشن و زیرساختهای سخت افزاریش بهم مشاوره و در صورت نیاز چنین اپلیکیشنی تولید کنه؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز باید با کارشناس اپلکیشن ما صحبت کنید. لطفا با شماره 09124243876 تماس بگیرید. یا شماره خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس گرفته شود.

question circle

سلام، من نمونه کارهای اپلیکیشن شما رو دیدم و حالا برای حوزه املاک یه ایده دارم که نمیتونم اینجا مطرحش کنم چطور میشه با کارشناستون در اینباره صحبت کنم؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز، شما می توانید با شماره 02188230063 یا 09124243876 تماس بگیرید تا در مورد نحوه پیاده سازی ایده در قالب اپلیکیشن شما را راهنمایی کنند. 

question circle

سلام، با توجه به گسترش استفاده مردم از اپلیکیشن، مجموعه ما قصد دارد که اپلیکیشنی در حوزه املاک داشته باشد تا افراد بتوانند فایل های موجود برای خرید و فروش و رهن را داشته باشد. برای طراحی چنین اپلیکیشنی به چه چیزهایی نیاز است؟ ما چه اقداماتی باید در این زمینه انجام دهیم؟

Generic placeholder image

با سلام خدمت شما، طراحی اپلیکیشن در مجموعه کیان شامل مراحل مختلفی است. ابتدا طی جلساتی با حضور شما و کارشناسان ما آنچه نیاز دارید در اپلیکیشن داشته باشید مشخص می شود. سپس طرح گرافیکی آن طراحی و در صورت تایید شما به مرحله برنامه نویسی می رسد. همچنین پشتیبانی تا یکسال رایگان می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188230063 یا 09124243876تماس بگیرید.

درخواست طراحی اپلیکیشن

درخواست مشاوره طراحی اپلیکیشن