روند طراحی اپلیکیشن موبایل در تیم کیان

روند طراحی اپلیکیشن موبایل در تیم کیان

این روزها دسترسی به اینترنت از طریق موبایل خیلی بیشتر از دستگاه های دیگه مثل کامپیوتر و لپ تاب هست به همین دلیل اپلیکیشن ها جایگاه ویژه ای در دنیای فن آوری اطلاعات پیدا کردن و افرادی بودن که با تبدیل کردن ایده هاشون به یه اپلیکیشن هم تونستند باعث آسونتر کردن کارها بشن و هم از این طریق درآمدی کسب کنند و برای خودشون برندی بسازن. با توجه به اینکه قشر بالایی از مردم از گوشی های هوشمند استفاده میکنن تمایل به استفاده از اپلیکیشن ها هم برای سرگرمی و هم برای رفع نیاز هر روز بیشتر میشه.
شرکت کیان تجارت تمرکز ویژه ای روی طراحی اپلیکیشن داره و تیم مهندسین ما با استفاده از بهترین متد ها و زبان های برنامه نویسی روز دنیا ایده های شمارو پیاده سازی میکنه.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

روند طراحی اپلیکیشن موبایل در تیم کیان

مرحله اول: شناسایی نیازمندی مشتری

در این مرحله نیازهای مشتری و طرح و ایده مورد نظر به صورت کامل بررسی میشه، و مستندات مربوط به نیازها و طرح به صورت کامل مشخص و در طراحی اپلیکیشن موبایل اجرا می شود. 

 

مرحله دوم: طراحی ui و ux

بعد از شناخت نیازمندی ها ui و ux مربوط به کار به صورت کامل طراحی و تولید میشه (اگر در مورد ui و ux سوال دارید از مقاله همه چیز را درباره UX بدانیم کمک بگیرید) برای اینکار ابتدا طرح ها به صورت دستی طراحی میشه و بعد از طریق نرم افزارهای طراحی مثل  Adobe XD طرح نهایی میشه و شما قبل از اینکه بخواهید اپلیکیشن خود رو دریافت کنید نمونه کامل پیاده سازی شده رو می بینید و می تونید تمام تغییرات مورد نظر رو بدون هیچگونه هزینه ای انجام بدید.

 

 مرحله سوم : پیاده سازی

بعد از تایید طرح XD توسط کارفرمای محترم، مرحله پیاده سازی شروع میشه و بعد از اتمام پیاده سازی طرح با نمونه اولیه مقایسه و در صورت هرگونه مغایرت با نمونه اولیه رفع ایراد میشه. 

 

مرحله چهارم : بارگزاری در گوگل پلی و اپ استور

بعد از رفع ایرادات نسخه بتا، با تایید کارفرما، اپلیکیشن طراحی شده  در گوگل پلی و اپ استور بارگزاری می شود.

 

 

طراحی و ساخت اپلیکیشن در شرکت کیان تجارت

 

 

ویژگی اپلیکیشن هایی که توسط تیم برنامه نویسی کیان تجارت طراحی می شود

یک: ui یا به عبارتی بخشی که توسط کاربر مشاهده میشه کاملا مطابق با سلیقه شما طراحی می شه و قدم به قدم با شما جلو میریم تا شما طرح نهایی رو تایید کنید. از مهمترین اهداف ما در تولید یک اپلیکیشن سادگی کار با اون هست به طوری که همه رده های سنی حتی افراد مسن تر هم بتونن به راحتی با اپلیکیشن کار کنن و دچار سردرگمی و دلزدگی نشن.

دو: اپلیکیشن هایی که ما می سازیم از لحاظ امنیت با استانداردهای روز دنیا کاملا مطابقت دارن.

سه: هسته اصلی اپلیکیشن هایی که توسط تیم برنامه نویسی کیان تجارت پیاده سازی می شه طوری نوشته میشه که قابل توسعه هستند یعنی اگر شما بعد از یه مدت خواستید ویژگی جدیدی به اپلیکیشن اضافه کنید یا به هر دلیلی میخواید فاز به فاز جلو برید و اپلیکیشنتون رو گسترده تر کنید مشکلی به وجود نمیاد.

شما میتونید برای پیاده سازی ایدتون با مجموعه کیان تجارت مشاوره داشته باشید.
ما ایده های شمارو به چالش میکشیم، برای بهینه شدن ایدتون راهکارهای مفید ارائه میدیم و انقدر چکش کاریش می کنیم تا مطمئن بشیم ایده شما جواب میده و بعد میریم سراغ پیاده سازی. شرکت کیان تجارت نمونه کارهای موفقی در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن های موبایل دارد. برای مشاهده نمونه کارهای اپلیکیشن اینجا کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا جهت مشاوره لطفا با شماره 02188230063 تماس بگیرید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱۸ ) ۴.۳ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام خسته نباشید وقتتون بخیر خیلی ممنون به خاطر مطالب بسیار مفیدتون،خاستم ببینم هزینه ساخت یک اپلیکیشن آموزش درسی چقدر میشه؟؟؟طراحی و ایده هاش را کامل رو‌کاغذ انجام دادم

Generic placeholder image

کاربر گرامی ممنون از نظر لطفتون. اعلام قیمت برای طراحی اپلیکیشن آموزشی بستگی به نیازمندی های شما و حجم کدنویسی ای مورد نیاز داره و برای اینکه بتونیم  تخمین زمانی و هزینه ای داشته باشیم، بایستی لیست نیازمندی و سناریو خودتون رو برای ما ارسال بفرمایید. میتونید با شماره تلفن شرکت تماس گرفته و اطلاعات رو در اختیار کارشناسان فروش قرار بدهید. با افتخار در خدمتتون هستیم 

مهندس مهدی بنایی 09124243876

question circle

سلام وقت بخیر بنده یک ایده دارم و کاملا مطمعنم که این برنامه با یک تبلیغ خوب میشه باهاش در ماه حدودا ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون درآمد کسب کرد. اما بنده نمیتونم به هیچ برنامه نویسی یا شرکتی اطمینان کنم و این ایده رو بگم آیا راهی هست که بشه تضمین کرد این ایده بعد از گفته شدن توسط شخص دیگری اجرا نشه؟!

Generic placeholder image

سلام دوست عزیز پیشنهاد ما به شما این است که با شماره 88230063 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه و نحوه تضمین شرکت کیان راهنمایی کنند.

question circle

با سلام.بنده میخواستم برای آموزشگاه کلاسهای تقویتی یک اپلیکیشن سفارش بدم.چطور میتونم از تعرفه قیمت ها اطلاع کسب کنم؟

Generic placeholder image

سلام خدمت شما دوست عزیز قیمت اپلیکیشن بستگی به امکاناتی دارد که شما نیاز دارید در اپلیکیشن داشته باشید. شما می توانید با شماره 88230063 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مورد آنچه که نیاز دارید شما را راهنمایی و به شما اعلام هزینه کنند. با تشکر

question circle

سلام من یک اپلیکیشن فروشگاهی بسیار شیک میخوام که دارای درگاه پرداخت باشه ، آیا امکانش هست و اگه هست هزینش در چه حدود در میاد؟

Generic placeholder image

سلام بله تیم برنامه نویسان کیان تجارت تجربه بالا و نمونه کارهای موفق در طراحی اپلیکیشن های مختلف از جمله اپلیکیشن های فروشگاهی دارند که برای مشاهده نمونه کارها می توانید اینجا کلیک کنید. هزینه اپلیکیشن بستگی به امکاناتی دارد که می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید. برای همین پیشنهاد ما به شما این است که یک جلسه حضوری با کارشناسان ما داشته باشید. برای هماهنگ کردن جلسه می توانید با شماره های 88230063 یا 88230063 تماس بگیرید.

question circle

با سلام شما با چه زبانی اپلیکیشن طراحی می کنید؟

Generic placeholder image

با سلام، طراحی اپلیکیشن موبایل در مجموعه کیان با زبان ReactNative انجام می گیرد. این زبان که بر مبنای جاوا اسکریپت پایه گذاری شده است، یکی از آخرین متدهای برنامه نویسی می باشد که مثلا اینستاگرام با آن طراحی شده است.

question circle

چه نوع اپلیکیشن هایی طراحی میکنید؟

Generic placeholder image

سلام

گروه مهندسی کیان تجارت بر اساس ایده ی مشتری و امکاناتی که از اپلیکیشن خود انتظار دارد اقدام به طراحی اپلیکیشن مورد نظر شما میکند ولی در کل زمینه های طراحی اپلیکیشن ما عبارتند از:

اپلیکیشن های خدماتی

اپلیکیشن های فروشگاهی

اپلیکیشن های اموزشی

اپلیکیشن های سرگرمی و سبک زندگی

اپلیکیشن های کتاب ،سلامت و تناسب اندام و پزشکی

اپلیکیشن های موزیک فیلم و ویدیو و ...

 

question circle

سلام من سایت دارم و یک اپلیکیشن میخوام که با سایتم هماهنگ و در ارتباط باشه.امکان طراحی همچین اپی دارید؟

Generic placeholder image

سلام بله امکان طراحی اپلیکیشن کاملا هماهنگ با سایت شما وجود داره لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون میکنن.

????88230063 ????88230063 ????09032444008