آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟

آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟

در این مقاله قصد داریم در رابطه با تبلیغات رایگان در گوگل صحبت کنیم و به شما عزیزان بگوییم که تبلیغات ارزان یا رایگان در گوگل امکان پذیر است. اگر می‌خواهید در رابطه با این موضوع بیش‌تر بدانید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شما با استفاده از تبلیغات ارزان در گوگل می‌توانید بیش‌تر دیده شوید و کسب و کار خود را رونق ببخشید. این گونه قادر هستید از نرخ تبدیل بالاتری بهره‌‌مند شوید و در فضای اینترنت، کاربران اینترنتی زیادی، برند شما را مشاهده کرده و آن را خواهند شناخت.

البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که تنظیم کمپین‌های تبلیغاتی تا چه اندازه می‌تواند در ارزان شدن تبلیغات تأثیرگذار باشد. ما در این مقاله مجموعه‌ای را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

در ادامه‌ی مقاله نحوه‌ی استفاده از تبلیغات رایگان در گوگل را برایتان توضیح می‌دهیم و به طور کلی هر آن چه که باید در این مورد بدانید را خدمتتان ارائه می کنیم.

 

آشنایی با تبلیغات گوگل ارزان

اگر به دنبال معنای دقیق تبلیغات گوگل ارزان یا رایگان هستید، این بخش از مقاله را مطالعه کنید.

در واقع زمانی که از تبلیغات رایگان در این فضا استفاده کنید، این شانس را دارید که خدمات خود را به کاربرانی که که در حال جست و جو در گوگل هستند نشان دهید و مشتریانی که نیاز به شما دارند را در زمان کمی پیدا کنید.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که یکی از بهترین راهکارها جهت جذب مشتری، تبلیغات رایگان در گوگل است و این راه، نسبت به دیگر راه‌های تبلیغاتی بسیار مناسب‌تر است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن اشاره کنیم، هزینه‌ی این گونه از تبلیغات است. کلیک کردن، هزینه‌ی تبلیغات در گوگل را معین می‌کند و باید بدانید که هیچ گونه هزینه‌ای برای نمایش سایت در اولین صفحه گوگل تعیین نشده است.

تبلیغات به صورت ماهانه نیز یکی از روش‌های سفارش تبلیغ در فضای گوگل است.

 

حتما بخوانید:  قیمت هر کلیک در تبلیغات گوگل چگونه تعیین می شود

 

تبلیغات رایگان ادورز

در این بخش از مقاله تبلیغات رایگان ادورز را به طور کامل معرفی می‌کنیم  اطلاعات کاملی را در رابطه با این تبلیغات در اختیارتان قرار می‌دهیم.

گوگل دارای یک سیستم تبلیغاتی است و این سیستم تبلغاتی به نام ادورز یا ادز شناخته شناخته می‌شود. این سیستم به این گونه عمل می‌کند که تبلیغ کنندگان به وسیله‌ی ابزارهای مختلف گوگل و از طریق سایت‌ها، تبلیغات مورد نظر خود را به نمایش بگذارند و مشتریان را به سمت خود جذب کنند.

تبلیغات ادورز شکل‌های مختلفی دارد که تبلیغ در موتور جستجوی گوگل به عنوان معروف‌ترین شکل تبلیغات ادورز شناخته شده است. در این گونه از تبلیغات، تبلیغ کنندگان باید برای هر کلیک و نمایش نسخه‌ای کوتاه برای کاربران، هزینه‌ای را پرداخت کنند.

تأثیر تبلیغات رایگان ادورز، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارت‌اند از:

  • انتخاب کردن کلمه کلیدی مناسب
  • تنظیم نمودن هزینه‌ای معقول و درست برای کلمات
  • مورد هدف قرار دادن کاربران هدف با استفاده از تنظیماتی درست
  • نوشتن تبلیغات هدفمند و جذاب
  • انتقال کاربران به صفحات سایت با روشی صحیح
  • داشتن سیاستی هدفمند و صحیح در سایت جهت جذب کاربران

 

هزینه تبلیغات گوگل ارزان

جهت تبلیغات گوگل ارزان و تبلیغ با استفاده از سیستم ادز، دو را در پیش روی مشتریان قرار دارد:

در خارج از کشور، با استفاده از حساب شخصی خود، هزینه‌ها را پرداخت کنید.

برای آن که اکانت گوگل ادز را شارژ نمایید، باید در یکی از بانک‌های خارج از کشور، حساب بانکی داشته باشید.

نکته: گوگل در رابطه با پرداخت هزینه‌ها، حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهد و اگر متوجه این موضوع شود که شما ساکن ایران هستید، حسابتان توسط گوگل مسدود می‌گردد.

همچنین باید بدانید که هیچ مقداری از هزینه به شما باز نمی‌گردد و تفاوتی نمی‌کند که پیش از این، حساب کاربری خود را چه مقدار شارژ کرده‌اید.

 

حتما بخوانید: کمپین تبلیغات گوگل چیست و چگونه کمپین موفقی اجرا کنیم؟

 

پرداخت هزینه به وسیله‌ی آژانس‌های تبلیغاتی.

مجموعه های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که می‌توانند پرداخت هزینه ادوردز را انجام دهند.

اگر از این راه جهت پرداخت هزینه‌ها استفاده کنید، دیگر نگرانی نخواهید داشت، زیرا اطمینان دارید که پرداخت‌های درست و مطمئن است.

نکته: اگر کمپین تبلیغاتی ایجاد شده برای شما، کیفیت بالایی داشته باشد، قاعدتاً در نهایت نتیجه‌ی بهتری را دریافت خواهید کرد. در واقع کاربران بیش‌تری از تبلیغ شما استقبال می‌کنند و این امر می‌تواند هزینه‌ی تبلیغات شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

در ادامه‌ی مقاله در رابطه با تبلیغ‌های کمپین تبلیغاتی بیش‌تر صحبت می‌کنیم و خواهید دانست که مجموعه‌ای به نام کیان تجارت، تنظیم این کمپین‌ها را با تخصصی کافی و به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

 

روش تبلیغات در گوگل ادز رایگان

نحوه‌ی استفاده از گوگل ادز رایگان، نیاز به اطلاعات صحیح و اصولی دارد. به بیان دیگر برای آن که بتوانید با این سیستم کار کنید، لازم است چگونگی کار با آن را به صورت صحیح و اصولی یاد بگیرید.

پس از آن که دانستید چگونه باید در این سیستم تبلیغ کنید، لازم است یک حساب ادز برای خود بسازید و در ادامه علم و دانش خود را به کار گیرید و در کنار خدماتی که در گوگل در اختیارتان است و جهت شارژ نمودن حساب می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، در نهایت تبلیغات خود را انجام دهید.

نکته: در برخی از موارد، فرد تبلیغ کننده اطلاعات کافی و درستی جهت کار با سیستم ادورز را ندارد و یا وقتی ندارد که برای این کار و مدیریت تبلیغات خود اختصاص دهد.

در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، نگران نباشید، می‌توانید اکانت مدیریت شده گوگل را سفارش دهید و از سازمان‌ها، شرکت‌ها و یا مجموعه‌های مختلفی که خدمات گوگل ادورز را ارائه می‌دهند، کمک بگیرید و خودتان عملکرد تبلیغات‌تان را به طور مستقیم، نظاره‌گر باشید.

 

حتما بخوانید: 7 مزیت تبلیغات گوگل

 

کاهش هزینه با تنظیم کمپین های تبلیغاتی رایگان

در این بخش از مقاله قصد داریم راهکاری را در اختیارتان قرار دهیم که با تنظیم کمپین های تبلیغاتی رایگان، به بهترین شکل ممکن هزینه‌های تبلیغات را کم می‌کند.

راهکاری که از آن صحبت می‌کنیم در واقع استفاده از خدماتی است که در مجموعه‌ی کیان تجارت ارائه می‌شود. در واقع کیان تجارت با تنظیم کمپین‌های قوی به شما کمک می‌کند با کم‌ترین هزینه، در گوگل تبلیغ کنید و مشتری‌های خود را در زمان کمی جذب نمایید.

کیان تجارت برای کسب و کار خاصی فعالیت نمی‌کند و این که تمام مشتریان با هر گونه فعالیتی که دارند، می‌توانند از تیم تبلیغاتی کیان تجارت کمک بگیرند، به عنوان یک مزیت بسیار عالی شناخته می‌شود.

شما در مجموعه‌ی کیان تجارت، می‌توانید با هر هزینه‌ای، تبلیغات مفید و مؤثری داشته باشید و بهترین نتیجه‌ها را در نهایت دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با تبلیغات رایگان در گوگل صحبت کردیم و تلاش کردیم اطلاعات جامع و کاربردی را در این زمینه، در اختیارتان قرار دهیم. در ابتدا مطالب کلی را جهت آشنایی‌تان با تبلیغات ارزان یا رایگان در گوگل بیان کردیم و در ادامه سیستم گوگل ادورز را معرفی کردیم و دانستید که در مجموعه‌ی کیان تجارت، تیمی قوی و متخصص آماده است با سیستم تبلیغاتی خود، بهترین نتایج ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۳ ) ۱.۷ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید