انتظار شما از تبلیغات گوگل چیست؟

انتظار شما از تبلیغات گوگل چیست؟

با استفاده از تبلیغات گوگل شما میتونید بازدید کننده های جدیدی رو به سایتتون جذب کنید، فروش محصولاتتون رو افزایش بدید، تماس های بیشتری از طرف مشتری هتون دریافت کنید و به طور مداوم افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند رو جذب کنید.تبلیغات شما فقط زمانی برای مخاطب نمایش داده میشه که مخاظب محصول شما رو سرچ کرده باشه.
سرچ کاربران در گوگل گاهی برای انجام کار و بیزنس خودشون، گاهی برای خرید و خیلی وقت ها هم از سره بیکاری و بدون دلیل خاصی هست، اما در تبلیغات گوگل، تبلیغات شما تنها زمانی به مخاطب نمایش داده میشه که مخاطب موارد مربوط به کار شما رو سرچ کرده باشه. نتایجی که انتظار میره پس از انجام تبلیغات گوگل روی وب سایتتون شاهد باشید:

 

1. بازدید کننده بیشتر در سایت

اگه دوست دارید که تعداد افراد بیشتری وارد سایتتون بشن و از اون دیدن کنن تبلیغات گوگل بهترین گزینه هست، چون هم آمار بازدید سایتتون رو میبره بالا و هم افرادی رو به سمت سایتتون هدایت میکنه که به کسب و کار شما علاقه مند هستند.

 

2. تماس ها ی بیشتر

اگه میخواین در طول روز تعداد بیشتری تماس از طرف مشتری هاتون داشته باشید این اتفاق به راحتی با انجام تبلیغات گوگل و اضافه کردن شمارتون به تبلیغات براتون انجام میشه، مشتری های شما فقط با یه کلیک کوچیک رو دکمه کال تبلیغات با شما تماس میگیرن.


3.مشتری های بیشتر

در نهایت با انجام درست تبلیغات گوگل شما میتونید مشتری های حقیقی کسب و کار خودتون رو به  وب سایتتون هدایت کنید و به مشتری هاتون کمک میکنید تا راحت تر شما رو پیدا کنند و باهاتون تماس بگیرند.

 

انتظار شما از تبلیغات گوگل


هزینه ای متناسب با سرمایتون روی تبلیغات گوگل ست کنید

شما در تبلیغات گوگل بودجه روزانه تعیین میکنید و مثلا به گوگل میگید من میخوام روزی 10 هزار تومن هزینه کنم واسه تبلیغات، مقدار این بودجه کاملا در اختیار خودتونه، میتونید هر زمان که بخواین کم یا زیادش کنید و یا هر زمان که بخواین تبلیغاتتون رو متوقف کنید.


زمان نمایش تبلیغات توسط خودتون تعیین میشه

در تبلیغات گوگل شما میتونید زمان تبلیغات رو جوری تنظیم کنید که تبلیغاتتون مثلا در ساعات اداری (برای مثال 8 صبح تا 4 بعد از ظهر)  فعال باشه و بعد از اون نمایش نداشته باشه، یا هر ساعت دیگه ای نمایش و عدم نمایش تبلیغات کاملا در اختیار خودتونه.

 

نمایش تبلیغات شما رایگان هست

در تبلیغات گوگل شما فقط به ازای کلیک کاربر بر روی سایتتون هزینه پرداخت میکنید و برای  نمایش تبلیغاتتون توسط گوگل هیچ هزینه ای از شما دریافت نمیشه. به کمک همدیگه میتونیم مشتری های حقیقی رو برای کسب و کارمون پیدا کنیم. از طریق را های ارتباطی زیر با کارشناسان تبلیغات گوگل تیم کیان تجارت در ارتباط باشید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۲ ) ۲.۹ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید