عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

امروزه تاثیر عکاسی صنعتی در دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش غیرقابل انکار است. یکی دیگر از شاخه ‎های عکاسی که باعث موفقیت یک شرکت می شود و در افزایش فروش محصولات آن نقش دارد عکاسی تبلیغاتی است. هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارد و محصولات و خدمات خود را بازاریابی کند، بنابراین حتی اگر در آغاز کسب و کار خود هستید و می‎خواهید به حوزه تبلیغات وارد شوید، فرصت هایی هنوز برای شما نیز وجود دارد. عکاسی تجاری که در زبان فارسی به عکاسی صنعتی شهرت دارد به هر نوع عکاسی که به منظور مقاصد تجاری و صنعتی و در جهت ارائه بهینه محصولات و خدمات استفاده شود می گویند. 

عکاسی های صنعتی کاملا سفارشی بوده و در قبال دریافت پول انجام می شود. در این نوع عکاسی می توانیم بگوییم بیشتر از جنبه هنری عکس، جنبه تبلیغاتی و جلوه بصری مورد توجه قرار می گیرد. در این شاخه از عکاسی کلام مشهوری وجود دارد که می گوید "یک عکس به اندازه یک هزار می ارزد". تمام کارهای تصویری که به تولیدکننده کمک کند تا محصول و کالای خود را بهتر تبلیغ کند و بفروشد زیر مجموعه ی عکاسی صنعتی به حساب می آید.

عکسبرداری صنعتی به دنبال برقراری ارتباط است. موثرترین عکس های صنعتی عکس های ساده ای هستند که از فنون غیر متعارف و جلوه های ویژه در آن استفاده نشده یا بسیار کم استفاده شده باشد. عکس هایی جزء عکس های صنعتی خوب قرار می گیرند که بتوانند ارتباط بهتری با بیننده برقرار کنند و به بیان ساده تر با بیننده حرف بزنند و روی بیننده تاثیر مثبت بگذارند.

توجه کنید زمان گرفتن عکس برای یک تبلیغ، سوژه عکس شما محصول نیست بلکه مزایایی است که مشتری به دنبال مالکیت آن محصول به دست خواهد آورد. اکثر عکس ‎های تبلیغاتی طبیعتا محصولی را به نمایش می‎گذارند که فروخته می‎شوند ولی فروش آن‎ها قطعی نیست.
مصرف‎ کنندگان ذهنی بصری دارند. برای موفقیت در بازار امروز، شرکت‎ها باید در دستیابی به طبیعت بصری افراد موفق عمل کنند. نه تنها این، بلکه مصرف‎کنندگان نیز روز به روز بیشتر به مسائل بصری رو می‎آورند. بازاریابان با تاثیرگذاری بر ذهن یک مخاطب تنها چندین میلی ثانیه فاصله دارند. تنها تصاویر و پیام‎هایی که موفق به متمایز بودن از سایرین می‎شوند می‎توانند به طور کامل توجه مصرف‎کننده را جلب کنند.
با عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و انتشار آن‌ ها در صفحات مجازی برند خود، باعث تاثیرگذاری بصری بیشتری بر روی مشتری و جذب مشتری می‌ شوید. شرکت کیان تجارت با داشتن تیم عکاسی حرفه ای در زمینه مارکتینگ و برندینگ می‌ تواند کمک شایانی به شما در این زمینه نماید.

 

 

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

 

مزیت های تاثیر عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بر کسب و کار:

• متمایز شدن شرکت شما از دیگر شرکت‎ ها
• صرفه جویی در هزینه‎ ها
• افزایش قرارگیری در معرض دید مشتری
• امضای شخصی
• درک آسان
در زیر به تفکیک عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی را تعریف می کنیم. 

 

عکاسی صنعتی چیست؟

کلید موفقیت در هر کسب و کاری جذب مشتری جدید است. در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه ارائه دهید. راه های بسیاری برای معرفی کسب و کار وجود دارد مانند طراحی بروشور و کاتالوگ، نمایشگاه های صنعت و تجارت و حتی وب سایت. برای محقق ساختن راه های مطرح شده نیاز به معرفی محصولات خود از طریق عکس دارید. عکاسی صنعتی راهی عالی برای ارائه و تبلیغ یک شغل است.
عکاسی صنعتی یک فعالیت تخصصی است که تجهیزات صنعتی، ماشین آلات، تکنیک ها و ... کسب و کار شما را به نمایش می گذارد. این فقط مربوط به عکس گرفتن از قطعات و نحوه عملکرد آن ها جداگانه نیست بلکه عکاسی صنعتی بر روی فرآیندهای بزرگتر تولیدی متمرکز شده است و چگونگی ارتباط قسمت های مختلف شرکت، کارخانه و هر کسب و کاری برای تولید محصول نهایی شماست.
ارتقاء مشاغل شما فقط به داشتن تصاویر عالی از محصول نهایی شما مربوط نمی شود و نمایش فرآیندهای تولیدی و صنعتی شما به همان اندازه مهم است. در واقع مشتریان بالقوه و مشتریان B2B می خواهند تجارت و کارمندان شما را در عمل مشاهده کنند. این جایی است که عکاسی صنعتی وارد می شود.

 

 

عکاسی تبلیغاتی

 

خدمات عکاسی صنعتی شرکت کیان تجارت

کسب و کار شما به عکس هایی نیاز دارد که توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند. عکاسی صنعتی همان چیزی است که در برجسته و متمایز کردن شما از رقباست و به شما کمک می کند تا تجارت شما منحصر به فرد شود. در حوزه عکاسی صنعتی چهار جنبه مختلف وجود دارد که ما دوست داریم روی آنها تمرکز کنیم:

1- عکاسی در مکان کسب و کار
همیشه امکان انتقال محصولات به استودیو وجود ندارد پس تیم ما به مکان کسب و کار شما می آید. با وجود تمام تجهیزات ضروری استودیویی، از دوربین ها گرفته تا واحدهای روشنایی قابل حمل، ما آماده هستیم تا در هر جایی امکانات مورد نیاز برای عکاسی را راه اندازی کنیم.

در حالی که کارمندان و کارگران شما به کار خود ادامه می دهند، تیم ما بدون ایجاد اختلال در فعالیت شرکت در اطراف آنها کار خواهد کرد. عکاسان ما عکس هایی با کیفیت از امکانات، محصولات و کارمندان شما تهیه می کنند. عکاسی در مکان کسب و کار این امکان را به مشتریان بالقوه می دهد که بتوانند کارمندان خود را به سختی کار کنند.

2- عکاسی از محصولات صنعتی
گرفتن عکس با کیفیت از محصول شما برای جذب مشتری و به ویژه مشتری بالقوه ضروری است. ما روی گرفتن عکس هایی تمرکز می کنیم که توجه به جزئیاتی را که در محصولاتی که کسب و کار شما ایجاد می کند نشان داده است. تیم عکاسی صنعتی ما دقتی را که در طول ساخت استفاده شده است، ضبط می کنند. ما با استفاده از دوربین های با کیفیت بالا و نورپردازی مناسب، بر کیفیت بالای محصول شما تأکید می کنیم.

3- پرتره های تجاری
کسب و کار شما فقط به محصول نهایی یا فرآیندهای موجود در آن مختصر نمی شود بلکه کارمندان ستون فقرات هر مشاغل هستند. پرتره های تجاری راهی عالی برای نشان دادن جایگاه شخصی شما هستند. عکس های حرفه ای از کارمندان شما می توانند در هر مکان کاری گرفته شوند.
بعضی اوقات در عکاسی صنعتی، از تجهیزات شما به عنوان زمینه استفاده می شود تا به مشتری تصویری شفاف از نحوه عملکرد شما ارائه دهد. مشتریان می توانند دقیقاً ببینند که کارمندان شما چه کاری انجام می دهند، با محیط کاری شما و چگونگی کار کارمندان آشنا شوند.

4- عکاسی معماری صنعتی
بعضی اوقات ساختمان و مکان شماست که شما را از رقبا جدا می کند. با عکاسی معماری ادراک مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید. عکاسان تیم کیان تجارت از ساختمان از بسیاری زوایا ساختمان عکاسی می کنند تا مقیاس فیزیکی عملکرد شما را نشان دهند. با یک نگاه سریع، اندازه، چیدمان و قابلیت های تسهیلات شما برای دیده شدن توسط مشتریان آینده قابل لمس خواهد بود.

 

عناصر عکاسی تبلیغاتی

 

عناصر عکاسی تبلیغاتی

عناصر اصلی عکاسی تبلیغاتی این است که خلق و خوی، احساسات یا احساس اینکه یک محصول می تواند در بیننده تاثیرگذار باشد، ثبت شود. همانطور که پیداست، عکاسان تبلیغاتی دغدغه این را دارند که بهترین قاب را برای به تصویر کشیدن محصولات را انتخاب کنند تا قوه خرید را در مشتریان ایجاد کنند. اینکه آیا عکاسی به شکلی قاب بندی شده است که باعث می شود زیبا یا مرسوم یا مد روز به نظر برسد، تأثیر کلی برانگیختن یک اقدام، یعنی خرید دارد. در واقع عکاسان تبلیغاتی هنرمندانی هستند که وظیفه آنها گفتن یک داستان جذاب از طریق تصاویر، رنگ ها، نورپردازی و فریم بندی است.

عکاسی صنعتی در مقابل عکاسی تبلیغاتی: مفهوم
یکی از تفاوت های عمده بین یک عکس صنعتی و یک عکس تبلیغاتی مفهوم است. هدف عکاسی صنعتی این است که محصول را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. در مقابل، هدف از عکاسی تبلیغاتی این است که بیننده را ترغیب یا متقاعد کند که آن محصول را در خانه خود بخواهد.

عکاسی صنعتی در مقابل تبلیغات عکاسی: سبک
تفاوت دیگر این است که عکاسی صنعتی معمولاً یک فریم ثابت دارد به گونه ای که هیچ چیز چشم بیننده را از محصول دور نمی کند. بنابراین نورپردازی، یک ظاهر طراحی شده و پس زمینه به طور کلی کمی خنثی است. در حالی که، در عکاسی تبلیغاتی، فریم بندی اغلب جسورانه تر و مبتکرانه است. به همین دلیل در هر یک از این سبک های عکاسی نیز تکنیک ها متفاوت هستند.
عکاسان تبلیغاتی آزادی خلاقیت بیشتری دارند که چگونه محصولات، خدمات، سبک های زندگی و ایده ها می توانند در قالب عکس ارائه شوند. رنگ های پررنگ، روشنایی چند وجهی و تضادهای تند بین سایه و نور، همه ابزارهای موجود در عکاسی تبلیغاتی است.

عکاسی صنعتی در مقابل تبلیغات عکاسی: کاربر نهایی
کاربر نهایی نیز در صنعت عکاسی صنعتی در مقابل صنعت عکاسی تبلیغاتی متفاوت است. به طور کلی، عکاسان صنعتی از عکس هایی استفاده می کنند که در تجارت خرده فروشی استفاده می شوند و یا صرفاً برای اهداف تبلیغاتی. در حالی که شرکت هایی که یا به دنبال فروش محصولات هستند و یا می خواهند آنها را به مخاطبان جدید بازاریابی می کنند، معمولاً عکاسان تبلیغاتی را استخدام می کنند.

 

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با تیم کیان تجارت

تیم کیان تجارت خدمات عکاسی صنعتی را برای تمامی شرکت ها، کسب و کار ها و آژانس های خلاق که کارهای تبلیغاتی، صنعتی و کاتالوگ را برای استفاده در وب و چاپ نیاز دارند را ارائه می دهد.

هدف ما تولید تصاویری چشم نواز برای بروشورها و کاتالوگ های محصولات، بنر برای غرفه های نمایشگاه و همچنین تصاویر با کیفیت برای استفاده در وب سایت هاست. عکاسی صنعتی ما می تواند در توضیح نحوه عملکرد دستگاه های شما کمک کند.


چرا باید تیم کیان تجارت را برای عکاسی صنعتی انتخاب کرد

تیم می تواند مجموعه بزرگی از تصاویر محصولات یا فعالیت های تجاری شما را به شما آماده و گردآوری کند. شاخص فعالیت تیم کیان تجارت خلق تصاویر خلاقانه توسط طراحان و عکاسان تیم، عکاسی در مکان کسب و کار بدون ایجاد وقفه در فعالیت روزانه کسب و کار شما و ویرایش تصویر در صورت لزوم پردازش تخصصی است.

 

نمونه کارهای عکاسی صنعتی

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۹ ) ۳.۲ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

سلام من یه پیج اینستاگرام دارم شما عکاسی از محصول برای پیج اینستاگرام هم انجام میدین؟

Generic placeholder image

سلام بله انجام میدیم علاوه بر اون مدیریت پیج اینستاگرام هم داریم برای اطلاعات بیشتر میتونید با ما تماس بگیرید 021-88230063

درخواست خدمات اینستاگرام

درخواست مشاوره خدمات اینستاگرام