تبلیغات گوگل سریع ترین روش برندسازی و آگاهی از برند

تبلیغات گوگل سریع ترین روش برندسازی و آگاهی از برند

مقدمه برندسازی به کمک گوگل ادز

کمپین‌های برندسازی و فروش با یک هدف منحصر به فرد اقدام به کار می‌کنند. این هدف افزایش آگاهی و دیده شدن محصول، برند و خدمات فروش آنها است. شما با هدف دستیابی به این اهداف، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی Google را از طریق افزایش اطلاعات در رابطه با برند و هدف دستیابی به فروش ایجاد کنید. سپس، با توجه به نکاتی ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید و تعامل خود با مشتریان را هم بیشتر کنید. به همین خاطر، برندسازی به کمک گوگل ادز جزو یکی از کاربردی‌ترین مراحل افزایش فروش از طریق گوگل و سایت است.

برندسازی با گوگل ادز

تاثیرات برند و برندسازی بر فروش

هنگامی که اهداف کمپین تجاری خود را مشخص کردید، می‌توانید بهترین مکان برای نمایش تبلیغات خود را شناسایی و انتخاب کنید. پس از آن با نظارت بر تعداد میزان بازدیدها به صورت روزانه، نرخ تبدیل و دیگر آمارهای متعلق به سایت می‌توانید موفقیت فروش‌تان را هم اندازه‌گیری کنید. به طور کلی، شما باید بتوانید به نمایش تبلیغات خود در مقابل مخاطبان هدف بیشتری بپردازید.


هدف اغلب تبلیغ‌کنندگان پس از برندسازی در درجه اول ایجاد آگاهی برای مخاطبان‌شان از طریق نام تجاری خودشان است. آنها ممکن است به جای خرید، نرخ تبدیل‌ها را به بازدید صفحه تغییر دهند. به عنوان مثال، تبلیغ‌کننده‌ای که به معرفی یک نوشیدنی انرژی‌زای جدید تولید شده می‌پردازد، خواهان افزایش آگاهی و علاقه ورزشکاران به بطری‌های نوشیدنی انرژی‌زای جدید و برند نوشیدنی‌ در کنار افزایش فروش محصولات است.


شبکه سازی برای کمپین برندسازی شما

به کمک گوگل و تبلیغات گوگل می‌توان از طریق دو شبکه مختلف به تبلیغات پرداخت. اولین شبکه تبلیغاتی، شبکه جستجو و بعدی شبکه نمایش گوگل است. تمرکز شبکه جستجو بیشتر بر تبلیغات متنی است. اما شبکه‌‌ نمایش تبلیغات متنی، تبلیغات تصویری رنگارنگ و تبلیغات چندرسانه ای (مانند ویدیو یا انیمیشن) را اجرا کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تبلیغات نمایشی با استفاده از عناصر گرافیکی، صوتی و تصویری به بیان داستانی منحصر به فرد برای شرکت یا برند تجاری و ساخت ارتباط عاطفی قوی بین مخاطب و برند کمک می‌کنند.
در شبکه نمایش، می‌توان تبلیغات را به صورت موثر هدف قرار داد. در اینجا، برندسازی به کمک گوگل ادز به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند به افزایش فروش خود در پلتفرم گوگل دست یابند. انتخاب دقیق وب‌سایت‌ها و صفحاتی که نشانگر تبلیغات برند شما هستند و ایجاد تبلیغی با تأثیر بصری زیاد، می‌تواند منجر به افزایش علاقه‌مندی اشخاص به برند تجاری شما گردد. به عنوان مثال، تولید تبلیغ ویدیویی برای یک شرکت خودروسازی ایتالیایی و به نمایش گذاشتن این تبلیغات در وب‌سایت‌های صاحبان خودرو و سایت‌های مختلف باعث افزایش فروش مخاطبان می‌شود.

آگاهی از برند

برای آگاهی از برند چه مواردی را باید در نظر داشت؟

معیارهای مهمی نشانگر این مسئله که آیا می‌توان کمپین برندسازی موفقی خلق کرد یا نه؟ هستند. ردیابی و ارزیابی کمپین یکی از این موارد مهم است. اینکه بدانید چه اهدافی دارید و چگونه می‌توانید از آنها در برندسازی کمپین خود استفاده کنید. یا تعداد مشتریانی که واقعاً به تبلیغات توجه داشته‌اند را به دست آورید، در نهایت به شما کمک می‌کند بتوانید فروشتان را بهبود بخشید. شاید اینکه خریداران چیزی از  سایت شما خریداری کنند، اهمیتی نداشته باشد. اما اگر خواهان توسعه برندتان و به اشتراک‌گذاری آن با جهان هستید باید هزینه‌های زیادی برای این مسئله پرداخت کنید. البته، با کمک گوگل ادز می‌توانید از این هزینه‌ها بکاهید.


چگونه نتایج بهتری در تبلیغات کسب کنم؟

یکی از راه‌های دستیابی به نتایج بهتر در تبلیغاتتان نمایش تعداد کلیک‌های سایت است. به این ترتیب، شما می‌توانید میزان بازدیدهایی که از انجام تبلیغات در گوگل ادز دریافت می‌کنید را زیادتر کنید. فراموش نکنید، اگر روی برندسازی تمرکز کرده‌اید می‌توانید از نرخ کلیک CTR  برای اندازه‌گیری تعامل مشتریان خود استفاده کنید. حتما، برندسازی به کمک گوگل ادز را به متخصصان بسپارید. مجموعه کیان تجارت در حوزه‌های مختلف همچون تبلیغات گوگل، ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، راه‌اندازی ربات تلگرام و سئو خدمات ارائه می‌کند. شما می‌توانید با کمک مجموعه ما به افزایش نرخ تعامل و بازدید سایتتان کمک کنید. علاوه بر این، محصول، خدمات و برند خود را نیز به مشتری معرفی کنید و در نهایت فروش‌تان هم افزایش پیدا کند.

گوگل ادز
چگونه به وسیله گوگل ادز می‌توانیم برندسازی انجام دهیم؟

امروزه به دلیل افزایش مشاغل آنلاین و کسب‌وکاهاری نوپا تعداد رقبای حوزه‌های شغلی مختلف افزایش پیدا کرده است. از آنجایی که کاربران فقط پس از چند ثانیه اقدام به تصمیم‌گیری برای خرید یا عدم خرید از فروشگاه‌های آنلاین می‌کنند، صاحبان کسب‌وکارها فقط چند دقیقه زمان برای تحت تاثیر قرار دادن خریداران دارند. گوگل ادز که یکی از خدمات شناخته‌شده و محبوب گوگل است می‌تواند به افزایش فروش و برندسازی کسب‌وکارها و مشاغل کمک کند. گوگل ادز به برندسازی بهتر تجارت‌های آنلاین کمک زیادی می‌کند. از جمله مواردی که می‌توان به کمک گوگل ادز به برندسازی بهتر آنها کمک کرده و در اختیار مخاطب قرار داد، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد.

مطالعه بیشتر:10 دلیل استفاده از تبلیغات گوگل برای آگاهی از برند


براساس اصول گوگل برای خدمات یا محصولات خود برندسازی کنید.
پیشنهاد می‌شود، برای کسب‌وکار خود یک برند بسازید و آن را با مشتریان بالقوه خود به اشتراک بگذارید. به دلیل افزایش تعداد  کسب‌وکارهای اینترنتی برندسازی درست و اصولی، جلب توجه مخاطب به کاری سخت تبدیل شده است. در واقع، هر کسب‌وکار چند دقیقه فرصت برای جلب نگاه، احساس و ارائه برندینگ خود به مخاطب دارد. در این چند ثانیه او باید بتواند براساس اصول برندسازی به کمک گوگل ادز نظر مخاطب را به واسطه رنگ‌ها، نوشته‌ها و اطلاعات جلب کند. در غیر اینصورت، مخاطب و فروش خود را از دست می‌دهد.


یک برند قوی برای کسب‌وکار خود خلق کنید.
برای خلق یک برند تجاری قوی نیاز به استفاده از رنگ‌ها، لوگو، برچسب و نوشته‌هایی کاربردی و منحصر به فرد است. معمولا صاحبان کسب‌وکارها باید از خود سوالاتی همچون چگونه می‌توان برندی قوی ساخته و در اختیار خریدار قرار داد؟ یا باید چه مواردی را نسبت به رقبا مدنظر داشت؟ چه تغییری می‌تواند باعث افزایش فروش و جلب توجه مخاطب شود؟ را بپرسد.
یک راه موثر برای صاحبان کسب‌وکار نوشتن نام‌های پیشنهادی خود بر روی صفحات کاغذ و اقدام به انتخاب نام‌های بهتر است. توصیه می‌شود، آرم‌ها و طرح‌های رنگی تولید کرده و آنها را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. سپس یکی از طرح‌های رنگی را انتخاب کرده و روی آن کار کرده و طرح را ارتقا بخشیده و تحت عنوان لوگو یا برند نهایی به نمایش عمومی بگذارید.


برندسازی به کمک گوگل ادز باعث انتخاب برندهایی تاثیرگذار می‌شود.
زمانی که برند نهایی خود را انتخاب کردید می‌توانید با توجه به چند استراتژی کاربردی هویت بهتر و ایده‌آل‌تری برای کسب‌وکارتان خلق کنید. ثابت قدم باشید. بدانید همانقدر که برند شما اهمیت و ارزش دارد، محتوا نیز مهم است. سعی کنید، محتوایی مناسب و هم‌راستا با کسب‌وکارتان تولید کرده و در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. در محتوای خود از نام تجاری یا برندتان استفاده کنید. به این ترتیب، مخاطب با برند شما آشنا می‌شود و شانس بیشتری برای فروش خدمات و محصولاتتان با توجه به اصول برندسازی به کمک گوگل ادز پیدا خواهید کرد. حتما در محتوای خود به ارزش واقعی محصولات و خدماتتان اشاره کنید. بدین صورت رابطه بهتر و قوی‌تری با مخاطبان خود می‌سازید.

 


چرا باید به برندسازی به کمک گوگل اذر فکر کنیم؟

رقابت زیاد کسب‌وکارهای آنلاین، افزایش تعداد خریداران و وجود بازار بزرگ در بستر اینترنت برای فروش محصولات و خدمات مختلف همگی باعث افزایش توجه صاحبان کسب‌وکار به برندسازی شده‌اند. گوگل ادز نیز بستری قوی برای تجارت‌های آنلاین با هدف افزایش فروش و ترافیک سایت‌ها ایجاد کرده است. همه این مسائل در کنار هم باعث افزایش علاقه‌مندی تجار و صاحبان کسب‌وکارها به فعالیت در حوزه آنلاین شده است.


جمع بندی
برندسازی به دلیل اهمیتی که برای مشاغل دارد، باعث افزایش توجه صاحبان کسب‌وکارها به موضوع برندسازی در پلتفرم گوگل ادز شده است. البته، برای اینکه بتوانید برند اصولی و مناسبی برای کسب‌وکارتان خلق کنید، نیازی به متخصص بودن در حوزه طراحی برند ندارید. شما می‌توانید ایده‌هایتان را با گروهی همچون گروه خدماتی کیان تجارت در ارتباط بگذارید تا در اسرع الوقت برند ایده‌آل و فوقال‌عاده خود را داشته باشید.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۰ ) ۰ / ۵

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید