آخرین اخبار فناوری طراحی اپلیکیشن های وب و موبایل


امکان تهیه خروجی ipa از وب اپلیکیشن ها

تاریخ انتشار: 1402/03/01 

خبر خوش به طرفداران اپلیکیشن های IOS ،در حال حاضر امکان تهیه خروجی اپلیکیشن با فرمت ipa برای انتشار در مارکت های IOS فراهم شده و لازم به ذکر است که این اتفاق قبلا فقط برای اپلیکیشن های اندروید و با تولید خروجی apk اتفاق می افتاد.

شما میتوانید از وب اپلیکیشن خودتون هم خروجی اندروید و هم خروجی آی او اس استخراج نموده و در قالب twa در هر مارکتی که بخواهید منتشر نمایید و این یک ویژگی منحصر به فرد است که اتفاق افتاده و قبلا این امکان وجود نداشت


جلسه رونمایی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن تابلوی طلای تلویزیونی 

تاریخ انتشار: 1399/12/06

اپلیکیشن تابلو طلا مناسب برای صنف طلافروشان می باشد که به راحتی از قیمت لحظه ای طلا و برابری ارزها مطلع شوند. اطلاعات و قیمت کاملا در لحظه و بروز است که توسط دکتر سهراب اشرفی مبتکر پیام های طلایی کشور ساپورت و بروز می شود. تابلو هم نسخه وب اپلیکیشن و هم نسخه اپلیکیشن تلویزیونی دارد و در همه تلویزیون های هوشمند قابل نصب و اجرا می باشد. جلسه ارائه اپلیکیشن تابلو طلا با حضور آقای کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران و رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر برگزار و اپلیکیشن شخصا توسط ایشان تایید شد. برای دانلود و عضویت برای استفاده از سرویس ها می توانید به tv.tablotala.app مراجعه کنید. 

لازم به ذکر است که سایت تابلو طلا (tablotala.com)، اپلیکیشن و وب اپلیکیشن تابلو طلا مخصوص تلفن های همراه، اپلیکیشن و وب اپلیکیشن تابلو طلا مخصوص تلویزیون، گروه VIP تلگرامی قیمت طلا و سکه، گروه VIP پلاس تلگرام تحلیل بازار، تحلیل و بررسی روند بازار طلای جهانی و داخلی، انس گویای قیمت زنده طلا و سکه، پیامک اطلاع رسانی قیمت طلا و سکه فعال می باشد. در ادامه می توانید ویدیوی جلسه رونمایی از اپلیکیشن تابلو طلا را با حضور آقای کشتی آرای مشاهده نمایید. برای مشاهده جزییات بیشتر و دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک کنید. 

 

 


 

اپلیکیشن های اندروید و ios که رایگان شدند

تاریخ انتشار: 1399/06/18

معرفی اپیکیشن هایی که رایگان می شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد معرفی تعدادی از این اپلیکشن ها را که اخیرا رایگان شده اند را داریم.


همانطور که میدانید اپلیکیشن ها از طرف توسعه دهندگان به رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه ای معرفی میشوند.
گاهی قصد برنامه ای را دارید ولی برنامه مورد نظرتان پولی بوده پس به دنبال نسخه ی رایگان یا کرک شده ی آن میگردید که گاهی به گوشی شما آسیب حدی وارد میکنند. این اپلیکیشن ها برای مدت محدودی رایگان میشوند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

ماه گذشته اپلیکیشن های زیر برای اندروید رایگان شدند:

WOW Volume Manager - App Volume Control
ScreenOn Manager - Keep Screen Awake
Music Player Pro 2020 - Audio Player

 

و اپلیکیشن های زیر نیز برای ios رایگان شدند:


Safety Photo + Video
Visor - Magnifier
Video LUT Editor

اخیرا نیز تعداد اپلیکیشن برای اندروید رایگان شدند که به معرفی آن ها میپردازیم.

اپلیکیشن Shortcuts Widget

یکی از مشکلات کاربرانی که اپلیکیشن‌های زیادی در گوشی هوشمند خود نصب می‌کنند، موضوع دسترسی به برنامه‌ها است. این اپلیکیشن کمک می‌کند تا برنامه‌ها بدون معطلی دراختیار کاربر قرار بگیرند. با این اپلیکیشن میتوانید به تمام اپلیکیشن‌های خود در صفحه‌ی اصلی دسترسی داشته باشید. این برنامه ویجت کاملی نمایش می‌دهد که قابلیت نمایش میان‌برهای سایر برنامه‌های نصب شده را دارد؛ بنابراین ازطریق ویجت این اپلیکیشن می‌توانید هربرنامه‌ای را که تمایل دارید دردسترسی سریع خود قرار دهید و از گشتن در صفحات مختلف برای پیدا کردن برنامه راحت شوید. ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به پوشه‌بندی ویجت‌ها، دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها در پوشه‌ها به‌صورت دستی، تنظیم اختصاصی هر پوشه به‌صورت جداگانه، انتخاب برچسب برای پوشه‌های و... اشاره کرد.

بازی Sudoku Ultimate PRO

بازی فکری سودوکو یک بازی جذاب که ریشه‌ای ژاپنی دارد، اکنون در سراسر جهان تبدیل به یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده شده است و مسابقات سطح بالایی برای این بازی برگزار می‌شود. این بازی متشکل از یک جدول ۹×۹ است که در دل آن جدول‌های ۳×۳ قرار گرفته‌اند. برای حل پازل باید در هرسطر و ستون به‌گونه‌ای اعداد را قرار دهید که اعداد ۱ تا ۹ تکرار نشوند. علاوه‌براین، در جدول‌های کوچک ۳×۳ نیز باید اعداد به‌گونه‌ای قرار داده شوند تا اعداد ۱ تا ۹ تکراری نباشند. در این بازی باید مراقب زمان باشید تا در مدت زمان تعین‌شده پازل سودوکو را حل کنید. بازی سودوکو ازطریق این اپلیکیشن در دو حالت قابل انجام است. حالت کلاسیک که شامل ۱٬۰۰۰ پازل متنوع می‌شود و دارای ۴ سطح سختی متفاوت است. ازسویی دیگر حالت نامحدود بازی به سه حالت جزئی‌تر تقسیم می‌شود که شامل بازی با جدول‌های ۶×۶، ۹×۹ و ۱۲×۱۲ می‌شوند. یکی از نکات جالب این بازی حفظ تاریخچه‌ی مراحلی است که کاربر آن‌ها را حل می‌کند.

اپلیکیشن Math Flash Cards

با توجه به محدودیت های دانش آموزان برای رفتن به مدرسه در ماه های آینده، یادگیری دانش آموزان با مشکلاتی مواجه شده است. اپلیکیشنی آموزشی برای دانش‌آموزان ابتدایی است. این اپلیکیشن آموزش ریاضی شامل اعمال پایه‌ای ریاضی می‌شود که پایه‌های مهارت ریاضی کودکان را شکل می‌دهند. بازه‌ی اعداد برای عمل‌های جمع و تفریق از ۰ تا ۵۰ است و برای عمل‌های ضرب و تقسیم از ۰ تا ۲۰ را شامل می‌شود. کاربر می‌تواند برا ایجاد چالش و ارزیابی مهارت ریاضی خود تایمر شمارش معکوس تعیین کند تا سرعت عمل خود را ارزیابی کند. ازجمله سایر ویژگی‌های این برنامه امکان نمایش پاسخ صحیح درصورت واردکردن پاسخ غلط است. همچنین، کارت‌هایی که پاسخ اشتباه دریافت می‌کنند برای افزایش مهارت دوباره در برنامه‌ی آموزشی قرار خواهند گرفت. باتوجه‌به کاهش زمان حضور کودکان در مدارس، با استفاده از این برنامه‌ی آموزشی می‌توان مهارت ریاضی را در آن‌ها تقویت کرد.

اپلیکیشن Mendeleev.me

اپلیکیشن آموزشی برای علاقه‌مندان به علوم شیمی و همینطور دانش آموزان است که جدول تناوبی مندلیف را با اطلاعات مفصل درباره‌ی عناصر مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین، در این اپلیکیشن یک آزمایشگاه مجازی نیز طراحی شده است که برخی آزمایش‌ها را به‌صورت مجازی می‌توان در آن انجام داد و نتیجه را مشاهده کرد. مدرسین می‌توانند از فیلم‌های آن برای مقاصد آموزشی بهره مند شوند. این برنامه از چندین زبان پشتیبانی می‌کند؛ اما متأسفانه دربین آن‌ها زبان فارسی به‌چشم نمی‌خورد. کاربران در هر عنصر به برخی فایل‌های پی‌دی‌اف دسترسی دارند که می‌توانند با دانلود آن‌ها اطلاعات بیشتری درباره‌ی عنصر کسب کنند. این برنامه با آیفون و آیپد سازگاری دارد.

 

اپلیکیشن های اندروید که رایگان شدند

 

بازی Storm Rain Sounds

اگر به یوگا و مدیتیشن علاقه مند هستید حتما نگاهی به این اپلیکیشن بیاندازید. این موضوع که صداهای طبیعیت باعث آرامش می‌شوند برکسی پوشیده نیست و قرارگیری در شرایطی که حس حضور در طبیعت را محیا می‌کند می‌توان تأثیر نسبتا مشابهی از گشت‌وگذار در طبیعت را القاء کند. یکی از نکات جالب درباره‌ی صداهای این برنامه دینامیک بودن صداها است، زیرا غالبا اپلیکیشن‌های مشابه صداهای تکراری استفاده می‌کنند؛ اما این برنامه به کاربر اجازه‌ی شخصی‌سازی صداها را می‌دهد. همچنین، گوش‌کردن به این دسته صداها پیش‌از خواب باعث می‌شود به سطوح عمیق‌تری از خواب بروید و درطول روز کم‌تر احساس خستگی کنید.

بازی klocki

بازی فکری جذابی که طراحی مینیمال و سبکی دارد. شما باید پازل‌های چند وجهی را با جابه‌جایی اهرم‌ها به‌گونه‌ای حل کنید تا خط نشان داده شده، در طول پازل امتداد یابد. طراحی پازل‌ها سه‌بعدی است؛ اما در ابتدا مراحل آسان بازی دارای پازل‌های دو بعدی است. علاوه‌بر تخلیه‌سازی ذهن به‌واسطه‌ی بازی و متصل کردن خطوط، موسیقی آرام‌بخش این بازی نیز بر جذابیت آن اضافه می‌کند.

بازی oO

یک بازی معمایی که علاوه‌بر ذهن سرعت عمل شما را نیز به چالش خواهد کشید. شما باید توپ سفید بازی را هدایت کنید تا از دایره‌های مختلف رد شود، دراین بین موانعی برسر راه توپ قرار می‌گیرد که شما باید با دقت تغییر مسیر دهید تا با موانع برخورد نکند. مسیرهای حرکت توپ داخل و خارج دایره‌ها است و موانع در همین دو مسیر ظاهر خواهند شد. این بازی بیش‌از ۱۰۰ هزار کاربر فعال دارد. طراحی بازی مینیمال است: اما جذابیت آن در همین سادگی خلاصه شده است.

اپلیکیشن Photo Power Tools

یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب. به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد و یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را به شما میدهد.

 

اپلیکیشن های ios

 


 

اپلیکیشن های برتر تامین امنیت گوشی های هوشمند

تاریخ انتشار: 1399/05/27

امروزه با افزایش نفوذ به گوشی های هوشمند و نرم افزارهای موجود تامین امنیت گوشی ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. اما چگونه امنیت گوشی های هوشمند را بالا ببریم؟ یکی از راه نصب اپلیکیشن های امنیتی است. خیلی از افراد بر این باورند که آنتی ویروس ها از هک شدن گوش ها جلوگیری می کنند اما این گونه نیست. از این رو داریم تا اپلیکیشن های برتر تامین امنیت گوشی را به شما معرفی کنیم.

 

1- AppLock

طبیعی است که افراد عکس، فیلم، اپلیکیشن و فایل هایی در گوشی های خود داشته باشند که دوست ندارند کسی آن ها را ببیند. اپلیکیشن AppLock با رمزگذاری بر روی فایل ها آن ها ار از دسترس افراد سودجو محافظت می کند. این اپلیکیشن بصورت افلاین کار می کند از این رو یکی از امن ترین اپلیکیشن های موجود است.

 

2- Google Authenticator

این اپلیکیشن هنگام ورود شما به سایتهای مختلف احراز هویت شما را به عهده دارند. با استفاده از این اپلیکیشن تقریبا خیالتان راحت است که کسی نمی تواند به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد. زیرا هنگام ورود علاوه رمز عبور، کد احراز هویت را هم باید وارد کنید.

 

3- Bouncer

حتما دیده ای که هنگام نصب یک اپلیکیشن دسترسی های مختلفی از شما می خواهند و خیلی از افراد بدون توجه به اینکه دسترسی شامل چه چیزهایی است، اجازه را صادر می کنند. اگر بررسی این دسترسی ها از حوصله شما خارج است می توانید با نصب Bouncer امکان بررسی دسترسی ها به آن بسپارید. این اپ به طور موقت دسترسی ها را صادر می کند ولی بعد از بستن اپلیکیشن، Bouncer دسترسی ها را غیرفعال می کند در پس زمینه اپلیکشین ها فعالیت نکنند.

 

4- Find My Device by Google

توصیه کیان تجارتی ها این است که کاربر سیستم عامل های اندروید Find My Device by Google را نصب کنند تا به راحتی بتوانید گوشی خود را هنگام سرقت یا زمانی آن را در مکانی حتی منزل خودتان گم کرده اید، ردیابی کنید.

 

5- Firefox Focus

حتما برای شما هم تبلیغات و کوکی های وب آزاردهنده هستند. اگر می خواهید از شر آنها خلاص شوید می توانید Firefox Focus نصب کنید. مزیت این مرورگر نسبت به فایرفاکس معمولی این است که Firefox Focus همیشه در حالت Incognito قرار دارد و هنگام جستجو هیچ درپایی از شما وجود ندارد.

 

6- GlassWire

اگر مصرف اینترنتتان بالاست و نمی دانید که بیشترین مصرف در کدام بخش است می توانید با نصب  مصرف GlassWire  دیتای خود را به طور دقیق بررسی کنید. در پس ‌زمینه و بدون اطلاع کاربر، اقدام به رد و بدل کردن دیتا می‌کنند. با این اپ به راحتی مصرف دیتای خود را کنترل کنید.

 

اپلیکیشن های امنیتی

 


 

معرفی بهترین اپلیکیشن یادگیری کدنویسی  (SoloLearn)

تاریخ انتشار: 1399/05/21

یکی از بهترین اپلیکیشن های مخصوص یادگیری کدنویسی sololearn می باشد و پر از محتواهای آموزشی مفید و بروز و پرکاربرد است. برخلاف اکثر اپلیکیشن های یادگیری کدنویسی، که نهایتا دو یا سه زبان برنامه نویسی را آموزش میدهند، اپلیکیشن SoloLearn به آموزش اکثر زبان ها از جمله Swift ،Ruby ،Python ،PHP JavaScript ،Java ،C++ ،C و ... می پردازد. همچنین روش بازی و سرگرمی، مهمترین روش این اپلیکیشن برای ترغیب مشتری برای ماندن در اپلیکیشن می باشد و ادامه کار با آن می باشد.

هرچقدر با اپلیکیشن کار کنید و سطح مهارتتان پیشرفت کند، skill point و جایزه دریافت می‌کنید و این امر هم باعث گسترش محبوبیت اپلیکیشن شده است. کاربرانی که تمایل به رقابت دارند، می توانند با دیگر افراد درحال یادگیری درسرتاسرجهان به رقابت بپردازند و مسایل و یا مشکلاتشان را مطرح نمایند. اکثر قسمت های این اپلیکیشن رایگان است ولی با پرداخت حق عضویت می تواندید از اپلیکیشن SoloLearn PRO استفاده بفرمایید. SoloLearn PRO تبلیغات ندارد و تمام محدودیت ها را هم برداشته است و دسترسی کامل به تمام نقاط اپ را دارید. هدف گذاری برای آموزش و برخی شخصی سازی ها و بررسی نظرات و پیشنهادات سایر کاربران از امکانات دیگر SoloLearn PRO می باشد. برای دانلوداپلیکیشن از گوگل پلی اینجا و دانلود از اپ استور اینجا کلیک کنید.

 

sololearn

 


 

جدیدترین اپلیکیشن های رونمایی شده توسط کیان تجارت در تیر ماه 99

تاریخ انتشار: 1399/04/31

تیم کیان تجارت با تکیه بر دانش فنی و عملی خود اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن های حرفه ای در پلتفرم های اندروید و ios کرده است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن خدماتی،طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن آموزشی، طراحی اپلیکیشن سوپرمارکتی از جمله حوزه هایی هستند که تیم کیان تجارت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و متدهای روز دنیا اپلیکیشن های موفقی در هر دو نسخه اندروید و ios طراحی و در اختیار کاربران قرار داده است.
اپلیکیشن پایس در حوزه خدماتی و نظافتی، اپلیکیشن TRX در حوزه باشگاه آنلاین، اپلیکیشن کوکوملون در حوزه فروش آنلاین میوه و سبزیجات و اپلیکیشن لیکومولی در حوزه فروش آنلاین روغن موتور و گیربکس از جمله اپلیکیشن های رونمایی شده توسط تیم کیان در تیر ماه 99 می باشد.
لازم به ذکر است که اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی می شوند از سرعت بالایی برخوردار هستند، کاملا ریسپانسیو می باشند و طراحی گرافیکی کاربرپسند دارند. برای مشاهده و دانلود تمامی اپلیکیشن هایی که توسط تیم کیان تجارت طراحی شده اند اینجا کلیک کنید.

 


 

رونمایی از اپلیکیشن به زی «طراحی شده توسط تیم کیان تجارت» به عنوان اپلیکیشن منتخب جمع آوری پسماند توسط شهردار تهران

تاریخ انتشار: 1399/04/04

به گزارش ایلنا، شهرداری تهران دو اپلکیشن «به زی» و «جارو» را به عنوان اپلیکیشن های جمع آوری پسماندهای خشک در سطح شهر تهران معرفی کرده است. این دو اپلیکیشن به صورتی طراحی شده اند که کاربران با نصب آن می توانند زمان و مکان تحویل پسماندهای خشک را تعیین کنند. پس از دریافت درخواست توسط راننده های اپلیکیشن، آنها باحضور در محل و وزن کشی و پرداخت مبلغ پسماندها را تحویل می گیرند.

راه اندازی اپلیکیشن های مذکور در راستای اجرای طرح کاپ صورت گرفته است و هدف از این اقدام شهرداری کاهش تولید زباله، افزایش کیفیت کمپوست های تولیدی در آرادکوه، بازیافت پسماندها و استفاده بهینه از منایع می باشد. همچنین، این طرح منجر به کاهش زباله گردی و زیباتر شدن چهره شهر می شود.

پیش بینی شده است که با استقبال از این گونه اپلیکیشن ها نیاز به ماشین های حمل پسماند افزایش یابد، از این رو 20 دستگاه خودروی حمل پسماند خشک به ناوگان موجود اضافه شود تا مشکلی در سرعت ارائه خدمات پیش نیاید.

شایان ذکر است که اپلیکیشن به زی که به عنوان اولین اپلیکیشن منتخب در شهرداری انتخاب شده است. اپلیکیشن به زی توسط تیم کیان تجارت طراحی و برنامه نویسی شده است. کاربر با استفاده از اپلیکیشن به زی می تواند در سریع ترین زمان ممکن و در مکان دلخواه پسماندهای خشک مانند کاغذ، شیشه، خاک، نان، آهن و سایر پسماند ها را به فروش برساند. تیم کیان تجارت این اپلیکیشن را به گونه ای طراحی کرده است که پسماندها به صورت تفکیک در دسته های مختلف باشند که به کار هم برای کاربر هم برای راننده را راحت کرده است چرا که تفکیک در مبدا صورت می گیرد. همچنین این اپلیکیشن ساخت و تجهیز و راهبری کارخانه های پردازش و تولید کود کمپوست در تهران و شهرستان ها را راحت تر کرده است و باعث افزایش کیفیت کمپوست شده است.

برای دانلود اپلیکیشن به زی اینجا کلیک کنید.

 

اپلیکیشن به زی

 


 

کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2020 شرکت اپل

تاریخ انتشار: 1399/04/03

شرکت اپل هر ساله میزبان توسعه دهندگان می باشد اما به دلیل بیماری کرونا، شب گذشته اپل در یک کنفرانس مجازی از جدیدترین نسخه سیستم عامل های خود به صورت آنلاین رونمایی کرد. همچنین در این کنفرانس انتقال از پردازنده های اینتل به ARM  در دنیای مک را اعلام کرد.

از این پس اپل در مک و مک بوک های خود از پردازنده های سری A  استفاده خواهد کرد که مهم ترین ویژگی این پردازنده ها قدرت و مصرف بهینه انرژی می باشد که این امر منجر به بهبود شارژدهی مک بوک ها خواهد شد.

از این پس تمامی اپلیکیشن های آیپد و آیفون با پردازنده هایARM  و تمامی اپلیکیشن های IOS با این نوع پردازنده اجرا خواهد شد.

اپل اولین شرکت است که پردازنده های سری A را در سال 2020 روانه بازار می کند و تخمین زده شده است که حدود دو سال زمان می برد تا انتقال از پردازنده های اینتل به پردازنده های سری  A کامل شود.

 

سیستم عامل macOS Big Sur

همچنین در کنفرانس شب گذشته مک Big Sur که جدیدترین نسخه مک او اس است معرفی شد. این نسخه از سیستم عامل بشترین تغییرات در طراحی را نسبت به macOS X داشته است. در نسخه جدید معرفی شده در صفحه استارت قابلیت شخصی سازی و همچنین داک اپلیکیشن ها و فایندر وجود دارد.

در آپدیت جدید نوار منو نیمه شفاف است، ناوبری اپلیکیشن ایمیل شامل چند رنگ می باشد. مرورگر سافاری سریعتر و امنیت کاربران بیشتر خواهد شد. پشتیبانی از 7 زبان اسپانیایی، چینی، فرانسوی، آلمانی، روسی، انگلیسی و پرتغالی برزیلی به این مرورگر اضافه خواهد شد.

 

سیستم عامل iOS 14

قابلیت افزودن ویجت‌ها به هوم اسکرین و قابلیت «Smart Stack» امکان قرارگیری چندین ویجت در یک محل را فراهم کرده است. تصویر در تصویر برای اپلیکیشن‌ها، بهبودهای Messages و اپلیکیشن ترنسلیت از دیگر قابلیت های ios 14 می باشد.

 

سیستم عامل watchOS 7

پیکربندی واچ فیس‌های شخصی، ارسال پیام راحت تر، قابلیت بررسی کیفیت خواب کاربران، اضافه کردن شمارش معکوس برای شستشوی دست ها به علت شروع کرونا و اضافه شدن مسیرهای دوچرخه سواری به مپس.

 

سیستم عامل iPadOS 14

ویژگی «Scribble» به این سیستم عامل اضافه شده است که توسط آن دستخط کاربران به متن تبدیل می‌شود. قابلیت «Scribble» از زبان‌های انگلیسی و چینی پشتیبانی می ‌کند.

 

افزایش امنیت و حفظ حریم شخصی

برای افزایش امنیت، کاربران می توانند با دقت کمتری موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران اپل زمان دقیق استفاده از دوربین و میکروفون را می توانند مشاهده کنند.

همچنین، قابلیت های مهم دیگری نیز توسط شرکت اپل معرفی شد که در بالا به مهم ترین های آن اشاره کردیم.

 

کنفرانس شرکت اپل-کیان تجارت

 


 

ایده هایی که روزی مهم نبودند و بخاطر کرونا اهمیت پیدا کردند

تاریخ انتشار: 1399/03/01

 شاید قبل از شیوع جهانی ویروس کرونا، متقاعد کردن مردم برای استفاده از اپ ها جهت امور روزانه کار سختری بود اما وقتی همه مجبور شدند در خانه بمانند و نیازهای خود را به صورت مجازی برآورده کنند، موضوع کاملا فرق کرد. چه کسی فکر می کرد که آموزش مجازی در مدت کوتاه دو ماه به این سرعت رشد پیدا کند. در حال حاضر شما با نسلی از دانش آموزان و دانشجویان مواجه اید که برای چندین ماه آموزش خود را به صورت مجازی ادامه داده اند.

کارفرماهایی که به هیچ عنوان حاضر نبودند جلسات حضوری خود را کنسل کنند در حال حاضر، به صورت مجازی جلسه تشکیل می دهند و اهمیت سرعت زیرساخت به شکل قابل محسوسی بالا رفته است. این شاید به این معنا باشد که ویروس کرونا تفکر مجازی را تا چند سال جلو انداخته،  و فرصت های زیادی را برای کسب و کارها فراهم کرده که از تهدید کرونا به بهترین نحو استفاده ببرند.
فرصت های بسیاری، که شاید قبلا پرداختن به آنها برای تولید اپلیکیشن با ریسک و مخاطرات زیادی همراه بود امروز می تواند بازنگری شود و حتی تبدیل به یک اپلیکیشن قدرتمند در آینده گردد.
شاید لازم باشد مجددا بیاندیشید و ایده هایی که قبلا رد می کردید را بازنگری کنید.
ستوده- کارشناس راه اندازی کسب و کارهای آنلاین

 با فناوری جدید گوگل و اپل، گوشی شما تماس با فرد کرونایی را اطلاع می‌دهد

تاریخ انتشار: 1399/01/31

شیوع جهانی ویروس کرونا و بیماری کووید-19 این روزها به دغدغه اصلی تمام کشورها و نهادهای بین المللی تبدیل شده و همه سعی دارند تا به نوعی با این بیماری و عوارض ناشی از آن مقابله کنند. در همین راستا خبر رسیده که گوگل و اپل هم دست همکاری به یکدیگر داده‌اند تا فناوری جدیدی را توسعه دهند که به دارندگان گوشی‌های هوشمند این امکان را می‌دهد که از نزدیک شدن به افرادی که کرونا دارند، آگاه شوند!
 شرکت های اپل و گوگل که همواره رقیب یکدیگر در صنعت موبایل بوده‌اند اکنون قصد دارند تا یک سیستم مشترک در بین پلتفرم‌های اندروید و آی او اس ایجاد نمایند. این فناوری از بلوتوث برای ردیابی تماس فیزیکی احتمالی افراد استفاده خواهد کرد. بدین شکل که به صورت مداوم اطلاعات مربوط به حرکات و رفت‌وآمد‌های افراد توسط سیستم ثبت خواهد شد و در صورتی که نتیجه تست کرونای شخصی مثبت شود، تمامی تماس‌هایی که با افراد دیگر داشته به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. همچنین پیشنهاد‌های لازم در مورد اینکه این اشخاص باید منتظر بروز علائم باشند، به پزشک مراجعه کنند و یا در قرنطینه خانگی بمانند، ارائه خواهد شد.
با اینکه چنین ایده‌ای جذاب و کاربردی به نظر می‌رسد اما برخی از فعالان حوزه بهداشت نسبت به کارکرد آن ابراز تردید کرده‌اند. به عنوان مثال، فرزاد مستشاری هماهنگ کننده سابق فناوری اطلاعات سلامت در وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، اعلام کرده که مهم‌ترین مانع پیش روی این فناوری اتکای بیش از حد آن به همکاری عمومی مردم است که باعث می‌شود نتوان به طور کامل به آن اطمینان کرد.
همچنین به واسطه طبیعت اتصال بلوتوث، احتمال خطای زیادی در اینگونه برنامه‌ها وجود دارد. به عنوان نمونه مستشاری اشاره می‌کند که اگر یک فرد بیمار در یک طرف دیوار باشد و شما در طرف دیگر آن، بلوتوث گوشی‌ها نزدیکی بیش از حد به یکدیگر را تشخیص می‌دهند در حالیکه عملاً امکان سرایت بیماری از پشت دیوار وجود ندارد! این اتفاق برای افرادی در طبقات مختلف یک ساختمان هم می‌تواند رخ دهد و برنامه به اشتباه مجاورت فیزیکی افراد را ثبت نماید.

 


 

یوتیوب ویدئوهای مدعی ارتباط ویروس کرونا با فناوری 5G را حذف می‌کند

تاریخ انتشار:1399/01/20

این روزها شاهد شایعاتی عجیبی در خصوص شیوه‌های انتقال و درمان ویروس کرونا هستیم، شایعه‌هایی که خسارات مالی و جانی بسیاری را به همراه داشته است. اخیراً برخی از افراد ناآگاه با مطرح کردن تئوری انتشار ویروس کرونا با فناوری 5G مشکلات بسیاری را به وجود آورده‌اند، به همین دلیل یوتیوب تصمیم گرفته است تا ویدئو‌های مرتبط با این موضوع را حذف کند.

برخی گروه‌های فیس‌بوک انگلیسی در مورد ارتباط فناوری 5G با ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و در نتیجه انتشار ویروس کرونا در تمام بدن مطالبی منتشر کرده‌اند و در نتیجه، سه دکل مخابراتی پوشش این فناوری در بیرمنگام به آتش کشیده شد. اگرچه نادرستی این ادعا از همان ابتدا معلوم بود، اما پست اینستاگرامی یک بازیگر آمریکایی و یک خواننده و تهیه‌کننده موسیقی استرالیایی به ابهامات و شایعات در مورد ارتباط این فناوری و شیوع کرونا افزود.

 


 

بهترین روش های افزایش تعداد نصب اپلیکیشن های موبایل

تاریخ انتشار:1398/02/30

اگر شما هم ایده ی جالبی برای ساخت اپلیکیشن دارید یا اپلیکیشنی را برای رونق کسب و کار خود روانه ی بازار کرده اید ، افزایش نصب اپلیکیشن حتما برای شما اهمیت زیادی دارد. بسیاری از کاربران اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از دو مرجع اصلی دانلود اپلیکیشن یعنی اپ استور های گوگل و اپل دانلود میکنند. در میان میلیون ها اپلیکیشنی که در این فروشگاه ها عرضه میشوند جلب نظر مخاطبان برای نصب کردن اپلیکیشن شما کار ساده ای نیست ولی روش های زیادی برای بالا بردن آمار نصب وجود دارد.بهترین راه بازاریابی آگاهانه است. مثلا اگر یک اپلیکیشن فروشگاهی دارید میتوانید از بلاگر و اینفلوئنسرهای مرتبط فعال در شبکات اجتماعی بخواهید برند شما را تبلیغ کنند و باعث به وجود آمدن اعتماد برای خرید از شما شوند.یا اگر اپلیکیشن شما یک بازی است میتوانید با ساخت تیزرهای ویدیویی جذاب مخاطبان خود را افزایش دهید. یکی دیگر از روش های افزایش نصب بهینه سازی اپ استور یا App store optimization هست.بهینه سازی اپلیکیشن ها برای اپ استور درست مثل seo برای وبسایت هاست. بهینه سازی برای اپ استور هم بر اساس کلمات کلیدی صورت میگیرد.ASO باعث میشود اپلیکیشن شما در ازای سرچ کلمه کلیدی خاص در صدر پیشنهادات اپ استور قرار بگیرد و میتواند تعداد نصب اپلیکیشن را افزایش دهد. روش دیگر برای افزایش تعداد نصب ، تبلیغ اپلیکیشن از طریق Google Ads است.گوگل ادز باعث میشود تبلیغات اپلیکیشن شما برای کسانی که اپلیکیشن مشابه اپ شما را نصب یا جست و جو کرده اند نمایش داده شود.هزینه تبلیغات اپلیکیشن  Google Ads به ازای هر بار نصب محاسبه میشود و از حدود 0.1 درهم شروع میشود.تبلیغات گوگل اپلیکیشن یک روش سریع و نسبتا ارزان برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن شماست.دیگر روش های افزایش نصب اپلیکیشن تشویق کاربران به معرفی اپ به دیگران است مثلا اگر یک اپلیکیشن فروشگاهی یا خدماتی دارید میتوانید به ازای هربار معرفی برای مشتریان خود تخفیف قایل شوید.یا در روز های خاص برخی از خدمات یا محصولات و یا در کل استفاده از اپلیکیشن را رایگان کنید.

 


 

معرفی اپلیکیشن کاربردی برای دانلود عکس و ویدیو

سلام در این مطلب سه اپلیکیشن کاربردی برای دانلود عکس و ویدیو معرفی شده که امیدوارم براتون مفید و کارآمد باشه.

1- اپلیکیشن پرشین ویدیو
Persian video
این روزا خیلی از وبسایتای مهم دسترسی به ویدیو مثل یوتیوب فیلتره اپلیکیشن پرشین ویدیو یه اپلیکیشنه که امکان دسترسی به خیلی از ویدیوهای فارسی رو بدون نیاز به فیلترشکن فراهم کرده.منوی این اپ قسمتایی مثل جدیدترین ویدیو ها ، ویدیوهای داغ ، و یه دسته بندی داره که شامل ویدیوهای خبری آموزشی و سرگرمی و... هست و امکان تماشای همه ویدیوهای فارسی زبانو بدون نیاز به فیلترشکن فراهم کرده.


2- اپلیکیشن کم فاند
CamFind Visual Search Engine
شاید برای شماهم پیش اومده باشه که تصویری رو جایی ببینید ولی ندونید مرتبط به چیه یا تصاویر مشابه اونو بخواید ولی ندونید باید چی سرچ کنید.اپلیکیشن camfind به شما کمک میکنه تا بجای تایپ متن برای جست و جو عکس مورد نظرتونو آپلود کنید و عکسها و مطالب مشابه اون عکس رو برای شما پیدا میکنه.


3- اپلیکیشن ویدئودر
Videoder
با افزایش استفاده کاربران از اینترنت همراه تماشای ویدیوهای آنلاین هم افزایش پیدا کرده ولی گاهی ممکنه در حین تماشای یک ویدیو بخواید اونو سیو کنید تا بعدا به صورت آفلاین هم بتونید اونو ببینید.در گوشی های اندروید دانلود ویدیو از وبسایتایی مثل یوتیوب کار ساده ای نیست ولی اپلیکیشن ویدیودر این امکانو فراهم کرده تا بتونید از اینستاگرام یوتیوب و .... ویدیوهای مورد علاقه تونو دانلود کنید.

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳