آخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ

اضافه شدن گیف به کامنت ها در آپدیت جدید اینستاگرام

تاریخ: 30 اردیبهشت 1402

آدام موسری مدیر اینستاگرام در جدیدترین صحبت خود در مورد این پلتفرم اعلام کرد کاربران از این پس میتوانند به کامنت های خود گیف اضافه کنند.این آپدیت هم می تواند هیجان انگیز باشد هم آزاردهنده و کاملا بستگی به مخاطبان این اپ دارد.

این کار میتونه خلاقیت کاربران رو شکوفا کنه:) و باعث برقراری ارتباط بهتر بین پیج ها و مخاطبان اونها بشه

 


 

قانون هیک چیست و چه کاربردی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟

تاریخ انتشار: 1399/06/05  

بر اساس قانون هیک هر چه تعداد انتخاب ها بیشتر باشد، زمان تصمیم گیری هم افزایش می یابد و در واقه باعث سردرگمی کاربر می شود. این یعنی رابطه بین تعداد انتخاب های موجود و زمان واکنش فرد به هر محرک خاص یک رابطه مستقیم است.

قانون هیک در دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد زیرا اگر در یک لندینگ پیج، تعداد انتخاب هایی که برای کاربر تعریف شده است زیاد باشد، نیاز به صرف زمان زیادی برای انتخاب است که احتمال انتخاب را کم می کند و حتی ممکن است صفحه را بدون انتخاب هیج گزینه ای ترک کند.

شما دسته بندی را در همه سایت ها می بینید اما اینکه شما به عنوان طراح تصمیم بگیرید کاربر شما بنا به نیازش کدوم دسته بندی را انتخاب کند و به کجا هدایت شود می توانید از قانون هیک بهره ببرید. برای مثال، کاربری که برای خرید لباس به سایت شما مراجعه می کند، نباید از جایی سر دربیاورد که پلوپز یا سایر محصولات بی ربط را خریداری کند. پس لینک ها و CTA ها را در قسمت های مختلف سایت، به خصوص در صفحات فرود به حداقل برسانید.

قانون هیک چیست و چه کاربردی در دیجتال مارکتینگ دارد

 


 

6 نکته برای موفقیت در دورکاری

تاریخ انتشار: 1399/05/11  

همانطور که میدونید موج شیوع بیماری کرونا این روزها توی کشورمون، روی همه فعالیت‌ها اعم از فعالیت های تجاری تاثیر گذاشته!
اکثر کسب و کارها در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خودشون اقدام به تغییر روندهای اجرایی در شرکت یا سازمانشون کردند. یکی از این اقدامات دورکاری کارمندان هست.
مسئله ای که وجود دارد این است که آیا هر کاری قابلیت دور کاری یا ریموت رو داره؟
در ابتدا باید بگم متاسفانه برخی از شغل ‌ها قابلیت کار به صورت ریموت ندارند. اما شغل‌هایی نظیر برنامه نویسی، بازاریابی آنلاین، دستیاری شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و مانند آن ها امکان دورکاری کامل را دارند.

 

1- در ساعت مشابه کار کنید!

برخی از کارها این قابلیت رو دارن که در ساعات مختلف شبانه روز انجام بشن. اگر می خواهید تاثیر منفی دورکاری روی شما کمتر بشه، و در کارتون بازدهی بالاتری داشته باشید، در ساعات مشابه ساعت کاری محل کارتون، در منزل کار کنید.


2- ارگونومی کار با کامپیوتر رو رعایت کنید!

رعایت ارگونومی کار با کامپیوتر در محل کار باعث کاهش خستگی و کلافگی در حین کار میشه. پس در منزل هم این اصل مهم را رعایت کنید تا در حین کار سرحال باشید و از مهم تر دچار عوارض و بیماری های جسمی که بعضا جبران پذیر نیستند، نشوید.


3- از شبکه‌های اجتماعی دوری کنید!

یکی از راه ها برای کاهش پرت شدن حواس در حین کار که موجب کاهش عملکرد و بازدهی کار شما میشه، دوری از شبکه های مجازی و حواشی آن در حین انجام کار است.

 

4- هر 75 تا 90 دقیقه، استراحت کنید.

استراحت را فراموش نکنید. همانطور که در محیط کار هر از چند گاهی از جای خود بلند میشوید و خوراکی میل میکنید و یا با همکاران خود در تعامل هستید، این شرایط را در منزل هم برای خود ایجاد کنید.
هر 75 تا 90 دقیقه از جای خود بلند شوید، حرکات کششی انجام دهید، با خانواده خود ارتباط برقرار کنید و خوراکی میل کنید تا انرژی از دست رفته شما چه از لحظه روحی چه جسمی جایگزین شود.


5- حداقل با یک نفر از همکاران در ارتباط باشید.

همانطور که میدانید ارتباط اجتماعی تاثیر فوق العاده ای در روحیه افراد داره. اگر می خواهید در حین دورکاری دچار افسردگی نشوید بهتون پیشنهاد می کنیم که حتی اگر شرایط کاری شما به گونه ای است که نیاز نیست با همکاران خود در ارتباط باشید، ولی ارتباط خود را با حداقل یک نفر از همکاران خود حفظ کنید. این کار باعث می شود علاوه بر بالا بردن روحیه، اگر همکارتون در حوزه کاری شما کار میکند با تعامل با آن فرد انگیزه شما در کار نیز افزایش پیدا کند.


6- محل کار اختصاصی ایجاد کنید.

بهتر است که برای کار در منزل یک محیط اختصاصی را برای خودتون در نظر بگیرید. اینطوری از حواشی حواس پرت کن هم دور می شوید. یا اگر امکان ایجاد این فضا را برای خود ندارید، حداقل سعی کنید همیشه در یک مکان به کارهای خودتون بپردازید، منظور این است که یک روز پشت میز، یک روز روی مبل و یک روز روی زمین! مشغول به کار نشوید.

 

نکات مفقیت در دورکاری

 


 

 

رونمایی گوگل از پلتفرم Shoploop: راه جدید برای خرید آنلاین

تاریخ انتشار: 1399/04/30  

واحد تحقیق و توسعه گوگل از رونمایی پلتفرم Shoploop خبر داد. این پلتفرم قابلیت نمایش ویدیو با طول 90 ثانیه برای مشتریان را فراهم کرده است.
هدف از راه اندازی پلتفرم Shoploop خرید راحت تر و مطمئن تر است. حتما برای شما هم پیش آمده است که در هنگام خرید نیاز به بررسی دقیق تر کالا یا محصول را داشته باشید و صرفا با مشاهده چند عکس قادر به خرید نخواهید بود. از این رو نیاز به مشاهده ویدیو در شبکه های اجتماعی و قالبا یوتیوب هستید. اما شاپ لوپ این مشکل را حل کرده است و دیگر نیاز نیست تا برای مشاهده ویدیو از اپلیکیشن یا سایت خارج شوید.
یکی از مهم ترین قابلیت های شاپ لوپ کوتاه کردن زمان خرید است. خرید ویدیویی در حال فراگیر شدن است و طرفداران آن در حل گسترش می باشند. از این رو شرکت های بزرگ خرده فروشی جهان مانند آمازون نیز از این قابلیت استفاده می کند. فیسبوک (Packagd) و یوتیوب هم سبک تبلیغات ویدیویی تازه‌ای را برای معرفی محصولات طراحی کرده که از طریق همان ویدیوها می‌توان خرید انجام داد.

 

رونمایی گوگل از پلتفرم shoploop

 


 

ویروس کرونا و توسعه زیرساخت کسب و کارهای اینترنتی

تاریخ انتشار: 1399/04/09  

با گسترش بیماری کرونا در سراسر دنیا و ایران آموزش آنلاین جایگزین کلاس های حضوری شده است. از این رو شرکت هایی که از این روش استفاده می کنند شاهد رشد بوده اند. نتایج به دست آمده از تحقیقات اولیه ای که در حوزه آموزش آنلاین انجام شده، بیان گر این موضوع است که حتی برخی از شرکت ها شاهد رشد هزار برابری نیز بوده اند؛ به طور کلی نتایج نشان دهنده این است که متوسط رشد بین 500 تا 600 برابر در کسب و کارهای اینترنتی می باشد.
حوزه ی پزشکی از جمله کسب و کارهایی است که روی به آنلاین شدن آورده و ویزیت های خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و از هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری استفاده می کنند که با همکاری چندین مجموعه به انجام رسیده است و در این حوزه کسب و کارها رشدی حدود 200 تا 300 رو داشته اند.
توسعه زیرساخت های کشور از دو منظر قابل مطالعه و بررسی هستند، مورد اول مربوط به زیرساخت های مخابرات می باشد و مورد دوم مربط به توسعه شبکه ملی اطلاعات می باشد که باعث دسترسی به اینترنت پرسرعت می شود.
توسعه این زیرساخت ها باعث شده که با وجود ویروس کرونا و آسیب و ضرر به کسب و کارهای سنتی، شاهد رشد بسیار بالای کسب و کارهای اینترنتی باشیم.

 

 

دیجیتال مارکتینگ-کیان تجارت

 


 

رشد تجارت الکترونیک با شیوع کرونا

 تاریخ انتشار: 1399/03/20    

ویروس کرونا در سال 2020 زندگی و مشاغل بسیاری را مختل کرد. از این رو نیاز به کسب و کارهای الکترونیک (E-Commerce) افزایش یافته است. استقبال قابل توجه مردم دنیا از خریدهای آنلاین باعث شده است که دنیای کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک پر رونق شده است.

به غیر از خریدهای فروشگاه های آنلاین، دنیای الکترونیک به حوزه پزشکی، آمزشی، محیط زیست و ... نیز کشیده شده است. بطوری که تجارت الکترونیک در بازه سه ماه گذشته ره چندساله رو پیموده است. طبق آمار و نتایج در ماه مارس از وب سایت های فروش آنلاین، ۱۴.۳۴میلیارد بار بازدید شد که این رقم از ۱۲.۸۱ میلیارد بازدید ماه ژانویه ۲۰۲۰ بسیار بالاتر است. دلیل این رشد نیز تنها شیوع کووید ۱۹ است که حداقل نیمی از مردم جهان را مجبور به قرنطینه اجباری و خانه نشینی کرد.

از طرفی با پشرفت تکنولوژی و استفاده از جدیدترین متدهای روز، سایت ها به طوری طراحی می شوند که قابلیت مشاهده سه بعدی اجناس میسر می باشد. برندها و شرکت های بزرگ دنیا با استفاده از این تکنولوژی رضایت مشتریان خود را جلب کرده اند. در واقع این روش تجارت الکترونیک به شیوه دیداری است. این شیوه ترکیبی از واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) و نمایش اشکال سه بعدی (۳D) کالاها یا خدماتی است که بر این بستر دیجیتال ارائه می شود.

آمارها نشان می دهد برندهایی که در دوران کرونا از این قابلیت استفاده کرده اند بیشترین تجربه فروش آنلاین خود را تاکنون تجربه کرده اند و این رقم برای برندهای مختلف نسبت به دوران قبل از کرونا از ۱۰ تا ۲۰۰درصد افزایش داشته است.

بنابراین، ویروس کرونا هرچند منجر به ضرر و زیان های بسیاری در اقتصادهای دنیا شد ولی بعد جدیدی از زندگی را نمایان و  منجر به ایجاد کسب و کارهای آنلاین و گسترش تجارت الکترونیک شد.


 

تاثیر دورکاری بر بهره وری کارکنان

 تاریخ انتشار: 1399/03/06    

با شیوع و گسترش بیماری کرونا بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها تصمیم به دورکاری کارکنان خود گفتند. حتی شرکت های بزرگی مانند فیسبوک و تویتر نیز اعلام کرده اند که کارکنان آن ها در صورت تمایل می توانند تا پایان سال 2020 به دورکاری خود ادامه دهند. اما چی باعث شده است که این شرکت ها چنین تصمیمی بگیرند؟ آیا دورکاری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شوند؟

بر اساس تحقیقاتی که در این مدت انجام شده است بهره وری کارکنانی که دورکاری کرده اند تنها یک درصد کاهش یافته است. یک شرکت تحقیقاتی هر دو هفته یکبار در حال نظرسنجی است تا از تغییرات و انتظارات  و بهره وری نیروی کار درک بهتری پیدا کند. البته ناگفته نماند که نتایج این تحقیقات به صورت مداوم در داشبورد Tableau منتشر می شود.

در این داشبورد شما می توانید اطلاعات بر اساس کشور، جنسیت، صنایع و میزان درآمد مشاهده نمایید. برخی از یافته‌های این نظرسنجی به شرح زیر است:

 

  • ۶۱ درصد نیروی کار در خانه مشغول انجام وظایف خود هستند که ۵۳ درصد آن‌ها پس از شیوع کرونا مجبور به دورکاری شده‌اند.
  • 44 درصد افراد دورکار بیش از گذشته از ویدیو کنفرانس استفاده می‌کنند.
  • 27 درصد افراد دورکار به فناوری‌های بهبودیافته یا جدید دست پیدا کرده‌اند.
  • ۸۶ درصد کارمندان دورکار میزان بهره‌وری خود را عالی یا خوب اعلام کرده‌اند.
  • ۸۱ درصد کارمندان دورکار میزان ارتباط خود با همکاران را عالی یا خوب اعلام کرده‌اند.
  • ۶۰ درصد کارکنان بر این باورند که مهارت‌های موردنیاز کارفرمایان را دارند.
  • ۴۸ درصد کارکنان نگران از دست دادن شغل خود هستند.
  • ۴۱ درصد کارکنان به فکر تغییر شغل خود افتاده‌اند.
  • ۶۹ درصد کارکنان اعتقاد دارند که کرونا باعث تغییرات دائمی در نحوه انجام کارها می‌شود.
  • ۶۶ درصد کارکنان بر این باورند که مهارت‌های آن‌ها بروز است.
  • ۵۷ درصد کارکنان خواهان بروز کردن مهارت‌های خود هستند.

بر اساس نظرسنجی صورت گفته در این تحقیق، سه پیشنهادی که به علت شیوع کووید-۱۹ در اختیار کارمندان قرار گرفته شامل افزایش انعطاف‌پذیری (۴۱ درصد)، امکان کار از راه دور (۳۹ درصد) و همچنین ارتباطات مکرر (۳۴ درصد) می‌شود. سه موردی که کارمندان پس از بازگشت به محیط کار بیشتر از همه نگران آن‌ها هستند شامل بهداشت و امنیت محیط کار (۵۱ درصد)، امنیت کاری (۴۶ درصد) و خانواده (۴۴ درصد) می‌شود.

اما باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از پایان این بحران، چه تغییراتی در این حوزه ایجاد می‌شوند.

 

دیجیتال مارکتینگ

 


 

گوگل در سال ۲۰۱۹ حدود ۲/۷ میلیارد تبلیغات اینترنتی را مسدود یا حذف کرده است

 تاریخ انتشار: 1399/02/13                                                                            


گوگل گزارش سالانه‌ای از بخش تبلیغات کسب‌وکار خود منتشر کرد که آمار مسدودسازی و حذف تبلیغات نامرتبط در آن دیده می‌شود. طبق گزارش، در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲/۷ میلیارد تبلیغات مغایر با قوانین و سیاست‌های گوگل از پلتفرم‌های تبلیغاتی شرکت حذف شده‌اند. این آمار، نسبت به گزارش سال ۲۰۱۸ و حذف ۲/۳ میلیارد تبلیغات نامرتبط، افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. در بخشی از گزارش هم به تعداد حساب‌های کاربری تبلیغاتی مسدودشده در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌شود که با تغییر نه‌چندان زیاد نسبت به سال ۲۰۱۸، حدود یک میلیون حساب کاربری عنوان شد. از میان تبلیغات غیرقانونی می‌توان به تبلیغات فریب‌دهنده‌ی کلیکی اشاره کرد که ظاهری شبیه به پیام‌های هشدار گوشی هوشمند یا کامپیوتر دارند. گوگل برای جلوگیری از گسترش مجدد چنین تبلیغاتی، سیاست‌های خود را به‌روز کرد و از تبلیغ‌دهنده‌های حوزه‌ی خدمات وام درخواست می‌کند تا تمامی جزئیات، ریسک‌ها، مزایا و معایب سرویس خود را در تبلیغات شرح دهند.

414


 

بهترین کسب و کار ها در شرایط فعلی دنیا

 تاریخ انتشار: 1399/02/01                                                                             

کسب و کار های آنلاین حتی قبل از شیوع جهانی کرونا مورد استقبال کسب و کار ها، استارتاپ ها، و صاحبان جوان کسب و کار ها قرار گرفته بوده است. تجارت الکترونیک و کسب و کار های آنلاین در حوزه های مختلف کسب و کار بارها توسط متخصصین و مشاوران مطرح کسب و کار دنیا توصیه شده بوده و پدیده جدیدی نیست.
ولیکن با شیوع و فراگیری همه گیری جهانی ویروس کرونا و متضرر شدن کسب و کار های سنتی بسیاری از کسب و کار های دنیا تمرکز ویژه ای در حوزه فروش و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین نموده اند. بنابراین می توان گفت از بهترین سرمایه گذاری ها در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ یا سال ۲۰۲۰ میلادی سرمایه گذاری بر روی کسب و کار های آنلاین محلی است. استفاده از مهارت های فردی، کسب و کار های خانگی، صنایع دستی، فرشبافی، نقاشی، خطاطی، برنامه نویسی، کارهای دورکاری می توانند سایر گزینه های بهترین کار های پر در آمد در سال ۹۹ باشند.

 


 

کرونا چه تغییری روی بودجه تبلیغات اپلیکیشن ها گذاشت؟

تاریخ انتشار: 1399/01/25

با شیوع ویروس کرونا زندگی همه ی ما به نوعی تحت تاثیر قرار گرفته است. شبکه تبلیغات موبایلی تپسل گزارش کاملی در این باره دارد و شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سبک زندگی و نیاز های مختلف مردم چگونه تغییر کرده است:
به گزارش تپسل تبلیغات در اپلیکیشن های آموزش آنلاین نزدیک به 1961 درصد افزایش داشته و البته جستجو برای رستوران ها در کافه بازار 84 درصد کاهش داشته است.

                                                                              


 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تاریخ انتشار:1398/02/28 12:50:00

 همانطور که از نام آن مشخص است دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی یک روش نوین برای بازاریابی و فروش است.همه ی صاحبان کسب و کار نیاز دارند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. برای این کار میتوانید از تبلیغات چاپی در روزنامه ها ، چاپ بروشور و کاتالوگ ، تبلیغات تلویزیونی ، بیلبورد و یا دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.مزیت دیجیتال مارکتینگ نسبت به همه ی روش های سنتی تبلیغات ، هزینه کم و مخاطب هدف بیشتر است. برای مثال وقتی شما یک بیلبورد برای تبلیغ محصول خود طراحی می کنید تبلیغ شما یک تبلیغ همگانی است و هزینه ی نمایش آن به افرادی را که اصلا مخاطب کسب و کار شما نیستند را هم پرداخت می کنید.امروزه همه مشتریان شما تمایل دارند که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جست و جو کنند، بنابراین اگر به دنبال گرفتن سهم بیشتری از بازار هستید از فعالیت های دیجیتال مارکتینگ غافل نشوید.مهم ترین آیتم دیجیتالی که کسب و کار شما نیاز دارد یک سایت است.ممکن است فکر کنید امروزه با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام احتیاجی به وبسایت ندارید ولی اگر آینده کسب و کارتان برای شما اهمیت دارد باید در نظر داشته باشید که عمر همه ی شبکه های اجتماعی کوتاه است و با اینکه ممکن است یک صفحه ی فعال در یکی از شبکه های پر مخاطب امروزبتواند مشتریان زیادی را به سمت کسب و کار شما هدایت کند ولی با آمدن شبکه های اجتماعی جدید و یا فیلترینگ! یا کساد شدن آن شبکه شما نیز تمام مشتریان خود را از دست میدهید. بنابریان داشتن یک وبسایت بهترین راه شروع فعالیت شما در حیطه ی دیجیتال مارکتینگ است.اگر سایت خود را تازه راه اندازی کرده اید تبلیغات حرفه ای گوگل میتواند روشی باشد تا با هزینه کنترل شده کسب و کار خود را در صفحه اول جست و جوی گوگل نمایش دهید. خب تبلیغ گوگل سایت شما فعال شده است، بازخورد خوبی هم از بازار گرفتید، حال، وقت سئو کردن سایت شما فرا رسیده. سئوی ضعیف به کار شما نمی آید، چون یک استراتژی ضعیف در سئو فقط پول از جیب شما خارج می کند. باید بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید و برای آن تلاش خود را انجام دهید... آن وقت است که رایگان در صفحه اول گوگل قرار دارید و مجانی از گوگل بازدید کننده می گیرید.
در کنار اینها استفاده از شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ به شما کمک میکند تا ارتباط بیشتر و بهتری با مشتریان بلقوه خود داشته باشید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

 

                                                                                 


 

الگوریتم تطبیق عصبی گوگل و بازاریابی محتوا



در اواخر ماه سپتامبر، گوگل اطلاعاتی درباره آخرین تغییرات الگوریتم خود در مورد سئو و بهینه سازی سایت ها منتشر کرد، که این تغییرات منجر به تولید الگوریتمی به نام الگوریتم تطبیق عصبی گوگل یا (Neural Matching) شد.

اما دقیقا مطابقت عصبی چیست؟ و برای شرکت ها و کسب و کار چه معنایی دارد؟

الگوریتم تطبیق عصبی گوگل بخشی از شبکه گسترده هوش مصنوعی است که گوگل در حال توسعه دادن آن است. در این مورد، الگوریتم تطبیق عصبی با تمرکز بر مترادف ها و درک مفهوم واقعی در پشت کلمات مورد استفاده در جستجوی است. کلمات مختلف معنای زیادی دارند و در حالی که الگوریتم های گوگل در حال تلاش برای درک معنای این پرسش ها هستند، تطبیق عصبی این مرحله را بیشتر می کند.
گوگل در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد : "... ما اکنون به این نکته رسیده ایم که شبکه های عصبی می توانند به ما کمک کنند تا از درک کلمات برای درک مفاهیم جلوگیری کنند. تعویض عصبی، یک رویکرد توسعه یافته در زمینه شبکه های عصبی، ما را قادر می سازد که کلمات را به نمایندگی های fuzzier از مفاهیم پایه تبدیل کنیم، و سپس مفاهیم در پرس و جو را با مفاهیم در سند مطابقت می دهیم. ما این تکنیک را با تطابق عصبی می نامیم. "

الگوریتم تطبیق عصبی گوگل و بازاریابی محتوا

این الگوریتم می تواند تأثیر زیادی بر بازاریابی محتوا داشته باشد و تکنیک هایی که در حال حاضر به عنوان بخشی از بهینه سازی موتورهای جستجو SEO  استفاده می شود. اولا، الگوریتم تطبیق عصبی با استفاده از محتویات صفحه برای درک مفاهیم پایه، و مطابقت با محتوا را با پرسش های مربوطه جستجو می کند. به این معناست که به جای اینکه به سادگی کلمات کلیدی را درون متن برداشت کند، الگوریتم از کل محتوای یادگیری می کند.علاوه بر این، اگر الگوریتم از خود محتوا استفاده کند، به عنوان عامل تعیین کننده در ارتباط نتایج، سایر روش های SEO برای رتبه بندی موقعیت ها کمتر اهمیت دارد. خوب این به چه معنا است؟ خوب، وب سایت شما همچنان نیاز به معیارهای اساسی الگوریتم موجود برای رتبه بندی در گوگل دارد، مانند سرعت بارگذاری سریع، اتصال خارجی و داخلی و ساختار مناسب و غیره. با این وجود، الگوریتم بر این عوامل سنتی تأکید نخواهد کرد برای تعیین موقعیت رتبه بندی. این تنها با کیفیت و ارتباط محتوا در رابطه با پرس و جو جستجو تعیین می شود.

پس کسب و کار باید چه کار کند؟

شرکت ها باید محتوای خود را با مترادف ها بنویسند؟ یا کلمات کلیدی خود را برای مطابقت با زبان طبیعی تغییر دهند؟ خوب، پاسخ ساده به هر دو، هیچ است. اکنون می دانیم که سیستم های هوش مصنوعی می توانند نتایج وب سایت را براساس ارتباط آنها با اهداف کاربر رتبه بندی کنند. در نتیجه، بازاریابی محتوا باید یک رویکرد متمرکز بر کاربر باشد، از جمله: درک دقیق اینکه چرا کاربران در صفحه شما قرار دارند چه اهدافی دارند؟ آیا آنها به دنبال اطلاع یا خرید هستند؟ اطمینان حاصل کنید که محتوای شما می تواند نیازهای کاربر یا هدف را برآورده کند ساختن محتوای شما مناسب همه کاربران، در همه دستگاه ها. طراحی پاسخگو می تواند به آن کمک کند، اما شما نیز باید وب سایت خود را کاملا آزمایش کنید.

 

الگوریتم تطبیق عصبی گوگل

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳