طراحی اپلیکیشن موبایل ios

برای نوشتن اپلیکیشن های IOS به زبان برنامه نویسی سویفت (SWIFT) نیاز است. سیستم عامل IOS برای اولین بار در سال 2007 توسط شرکت اپل به طور انحصاری برای سخت افزار آن ایجاد شد و توسعه یافت. این سیستم عامل بر روی دستگاه‌ های آی پاد، آیفون، تبلت آی پد وجود دارد و کمپانی اپل اجازه استفاده از این سیستم عامل را به هیچ شرکت دیگری نداده است.

برای طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS به زبان برنامه نویسی سویفت (SWIFT) نیاز است. سویفت یک زبان برنامه‌ نویسی چند شیوه‌ ای، چند کاره و از نوع کامپایلری است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده است. از خصوصیت های مهم سویفت در بحث برنامه نویسی برای IOS، خطاگیری سریع و کارایی بالای آن و در عین حال نگارش مختصرتر و کوتاه تر کدها توسط کاربر می باشد. امروزه سویفت بسیار محبوب و قدرتمند است و بیشتر اپلیکیشن های تولیدی برای IOS در این برنامه ساخته می شوند. به عنوان مثال اگر شما خواهان ساخت یک اپلیکیشن تجاری برای کسب و کار آنلاین خود هستید و قصد تولید آن را دارید، بدون شک بهترین گزینه ی پیش روی شما سویفت است.
جالب است بدانید تا پایان سال 2010 نزدیک به 59 درصد صفحات وب مربوط به این سیستم عامل بود. علت محبوبیت این سیستم عامل تقسیم زمان پردازنده به اندازه مورد نیاز برای هر برنامه است تا از اتلاف انرژی کاسته و سرعت افزایش یابد.

 

طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل ios

 

روش های تولید و توسعه اپلیکیشن در گوشی های اپل

راه های متفاوتی وجود دارد که یک مجموعه اپ  خود را در یک گوشی آیفون در اختیار کاربران قرار دهد. ابتدا باید بدانید که به دو طریق وب اپلیکیشن و اپلیکیشن نیتیو می توان یک اپلیکیشن را در گوشی آیفون قرار داد در حالت وب اپلیکیشن، نیازی به نصب نرم افزار روی گوشی ایفون نیست و تنها از طریق فناوری pwa می توان این امکان را در اختیار کاربران قرار داد.

در حالت اپلیکیشن نیتیو می بایست، با زبان سویفت اپ برنامه نویسی شود و روی اپ استور بارگزاری گردد، اما مشکل اینجاست که شرکت اپل ایران را تحریم کرده است و امکان بارگزاری مستقیم اپ ها را روی اپ استور نمی دهد. برای این منظور راهکارهای مختلفی شکل گرفته است استفاده از سیبچه، سیب اپ، ای اپس و ... که کاربر می بایست اشتراک این مجموعه ها را خریداری کند تا بتواند اپ مورد نظر خود را دانلود نماید. شرکت کیان تجارت توانسته است با روش جدیدی این تحریم ها را نیز برداشته و مستقیم اپ های کاربران خود را در اپ استور منتشر کند.

 

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین تکنولوژی

با توجه به رونقی که در کسب و کارهای اینترنتی دیده می شود، طراحی اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل های ios جزو نیازهای امروزه به حساب می آید. اگر چه این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل اندروید مشکلاتی را برای کاربران ایرانی به وجود آورده است اما غالبا تمام استارتاپ ها و کسانی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارند به غیر از اپلیکیشن های اندروید باید ساخت اپ موبایل برای ios را نیز در برنامه های خود داشته باشند تا کاربران سیستم عامل ios نیز توانند از اپ استفاده کنند.

افرادی که قصد دارند تا برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی کنند باید با همه آنچه که در موفقیت اپ تاثیرگذار است، آشنا باشند. علاوه بر طراحی حرفه ای و عملکرد خوب اپلیکیشن، باید به فکر بازاریابی اپلیکیشن نیز باشند. اپلیکیشن مارکتینگ روش های متفاوتی دارد اما هدف نهایی تمامی روش ها، افزایش نصب اپلیکیشن است.

 

چگونه طراحی اپلیکیشن موبایل ios را انجام دهیم؟

خوب است بدانید اولین زبانی که برای برنامه نویسی ios در نظر گرفته شد زبان Objective C می باشد. اما به مرور زمان تغییراتی در این زبان برنامه نویسی ایجاد شد و زبان سوئیفت به عنوان بهترین زبان طراحی اپلیکیشن موبایل ios معرفی شد؛ این زبان در محیط Xcode قرار دارد و می تواند قابلیت های فراوانی را از خود نشان دهد و به شکل متن باز نوشته شود. بنابراین به شما توصیه می شود برای ساخت اپلیکیشن موبایل برای آی اُ اس و بهره بردن از دیگر قابلیت هایی که این سیستم عامل دارد، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این راه کمک کنند. 

 

طراحی اپلیکیشن برای ios

 

ویژگی های اپلیکیشن موبایل برای ios  

اپلیکیشن ios علاوه بر کاربری جذاب می تواند امنیت بالایی را برای مخاطبین خود فراهم آورد. بنابراین به دلیل رابط کاربری آسان و سرعت بالایی که در طراحی این اپلیکیشن دیده می شود این روزها بسیاری از صاحبین مشاغل مختلف استقبال خوبی از این سیستم عامل داشته اند. اما متاسفانه در ساخت برخی اپلیکیشن های موبایل برای این سیستم عامل چالش هایی نظیر عدم منتشر شدن در مارکت های ایده آل وجود دارد و نمی توانند این پلتفرم ها در مارکت های مختلفی مانند سیب آپ و یا مارکت مشهوری مانند اپل استور انتشار پیدا کنند. پس انتشار اپ در مارکت ها باید آن را بهینه سازی کنید. بهینه سازی اپلیکیشن برای اپ استور از مهمترین کارهایی است که پس از طراحی اپ باید انجام شود. پس بهتر است قبل از طراحی اپ و جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در وب سایت های خود با کارشناسان و شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل مشورت کنید.

 

تماس با کارشناس اپلیکیشن 

 

چگونه اپ های ios حرفه ای کنیم؟

همانطور که می دانید تعداد کاربرانی که با سیستم عامل ios کار می کنند کم نیست و کسب و کارها باید به این موضوع توجه کنند. و اگر کسب و کاری قصد طراحی اپلیکیشن را دارد، اپ باید هر دو سیستم عامل را پشتیبانی کند. طراحی نرم افزار موبایل برای این سیستم عامل به صورت حرفه ای می توانید سرعت خرید مشتریان و بازدید کاربران خود را افزایش داده و سود قابل توجهی را متوجه خود سازید؛ زیرا یک طراحی اپ حرفه ای از اپلیکیشن ios و همچنین طراحی گرافیک مناسب به همراه قدرت و سرعت بالا می تواند پشتیبانی قوی داشته باشد و در موقعیت های مختلف وب سایت شما را به روز رسانی کند.

 

فناوری طراحی اپلیکیشن IOS در مجموعه کیان تجارت

فناوری مورد استفاده در مجموعه کیان تجارت برای ساخت اپلیکیشن موبایل برای گوشی های IOS ، طراحی به صورت نیتیو می باشد، در طراحی نیتیو زبان برنامه نویسی مورد نظر SWIFT می باشد.

پلت فرم مورد استفاده برای این زیر ساخت استفاده از پلت فرم React Native می باشد، لازم به ذکر است اپلیکیشن اینستاگرام با این پلت فرم طراحی شده است.

چند نمونه از اپلیکیشن های طراحی شده توسط گروه مهندسی کیان را می توانید در اینجا مشاهده کنید. همچنین برای برقراری ارتباط با کارشناسان تیم کیان تجارت می توانید با شمار 02188230063 تماس بگیرید. 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۱۴ ) ۳.۵ / ۵

tel

اینستاگرام

@kiantc

tel

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۲۳۰۰۶۳

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید

پرسش و پاسخ

question circle

قیمت طراحی اپلیکیشن IOS رو میخواستم؟

Generic placeholder image

قیمت اپلیکیشن ها ثابت نیست و نمی توان یک قیمت برای طراحی همه اپ ها داد. امکاناتی که می خواهید در اپ داشته باشید، پیچیدگی UI/UX طراحی شده و ... در قیمت اپلیکیشن تاثیرگذار است.

question circle

ببخشید آیا امکان طراحی اپلیکیشن اپل به همراه اندروید با هزینه مناسب رو دارید؟

Generic placeholder image

در مجموعه کیان تجارت، اپلیکیشن ها با فناوری ریکت نیتیو طراحی و تولید می شود و یکی از مزایای آن طراحی همزمان و مشابه اپ اندروید و ios می باشد.

question circle

سلام کسب و کار من در حوزه خرید و فروش طلا و جواهرات است و برای دسترسی راحت تر مشتریان می خواهم یک اپلیکیشن داشته باشم که محصولات رو در آن معرفی و جدیدترین محصولات به صورت نوتیفیکیشن برای مشتریان ارسال شود. آیا چنین اپلیکیشنی توسط تیم شما طراحی میشود؟

Generic placeholder image

سلام بله ایده بسیار جالبی دارید و تیم طراحی اپلیکیشن کیان تجارت امکاناتی که شما می خواهید در اپلیکیشن داشته باشید طبق خواسته شما عملیاتی می شود. همچنین تیم کیان تجارت نمونه کارهای بسیار موفقی در طراحی انواع اپلیکیشن های سفارشی دارد. برای مشاهده نمونه کارهای اپلیکیشن می توانید اینجا کلیک کنید و برای دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره 88230063 تماس بگیرید. 

question circle

سلام اپلیکیشن هایی که طراحی میکنید از هر دو نسخه اندروید و ios پشتیبانی میکند یا فقط برای اندروید هستند؟ و اگر در در آینده بخواهم که اپلیکیشن توسعه پیدا کنه امکانش هست؟

Generic placeholder image

سلام بله اپلیکیشن هایی که توسط تیم تخصصی کیان تجارت طراحی میشود از  هر دو نسخه اندروید و ios پشتیبانی می کند و از ابتدا تا زمانی که نیاز باشد تیم ما در کنار شماست و بعد از اتمام پروژه در صورت تمایل شما پشتیبانی از اپلیکیشن و توسعه و ارتقا آن توسط تیم ما انجام میگیرد. پشتیبانی از اپلیکیشن  سال اول از سمت شرکت کیان تجارت رایگان می باشد.

question circle

سلام طراحی اپلیکیشن ios چقدر زمان و هزینه نیاز دارد؟

Generic placeholder image

هزینه و زمان طراحی اپلیکیشن بستگی به نوع اپلیکیشن دارد و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios به صورت همزمان پیش میرود و زمان تحویل پروژه ios چند روز بعد اندروید هست. چند نمونه از اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم کیان تجارت را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

question circle

با سلام برای شروع راه اندازی یک اپلیکیشن کدام بهتر است، طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios؟

Generic placeholder image

درگاه های دسترسی به اپلیکیشن های اندروید مثل گوگل پلی ، بازار و گلکسی اپ به نسبت بیشتر از اپلیکیشن های ios است .درگاه اصلی دسترسی به اپلیکیشن های ios اپ استور هست که البته به دلیل تحریم بسیاری از اپ های ایرانی رو از دسترس خارج میکند.اما این محدودیت ها معمولا موقتی هست و با توجه تعداد زیاد کاربرانی که از ios  استفاده میکنند نادیده گرفتن این افراد کمی مشکله.  در کل فاکتورهای مختلفی برای تصمیم گیری در این مورد وجود داره که مشاوران  متخصص ما میتونن با توجه به نوع اپلیکیشنی که در نظر دارید شما رو راهنمایی کنن.با ما تماس بگیرید:
021-88630023

درخواست طراحی اپلیکیشن

درخواست مشاوره طراحی اپلیکیشن