طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

وردپرس، یک نوع سیستم عامل مدیریت محتوا می باشد که به پادشاه مدیریت محتوا جهان مشهور می باشد. بدلیل سهولت در راه اندازی یکی از پر دامنه ترین سیستم های مدیریت محتوا نیز قلمداد می شود، اگر شما قصد طراحی سایت دارید اما هنوز نمیدانید از کدام روش مدیریت محتوا یا cms برای سایت خود استفاده کنید، نگران نباشید. ما در این مقاله به بررسی کلی سایت های ورد پرس، مزایا و معایب آنها و ... می پردازیم تا شما به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که از کدام روش پروژه طراحی وب سایت خود را استارت بزنید.

 

وردپرس چیست؟

در واقع، وردپرس یا wordpress یک نوع سیستم مدیریت محتوا می باشد. یا به زبان دیگر، می توان گفت که یک بسته ی نرم افزار متن باز یا اپن سورس برای طراحی سایت می باشد. طراحی سایت با وردپرس به دلیل داشتن قالب های متنوع و کاربری آسان بسیار کاربر پسند می باشند. شما با کمک وردپرس می توانید درآمد کافی کسب کنید بدون نیاز به اینکه سرمایه زیاد و خاصی داشته باشید. برای کسب درآمد از وردپرس، کافی است که از نیاز های مردم و کسب و کار های مختلف اینترنتی شناخت مناسبی داشته باشید، و با همین شناخت می توانید کسب و کار را در وردپرس راه بیندازید بدون نیاز به مسلط بودن به برنامه نویسی و یا هزینه های اضافی. در واقع کلمه CMS مخفف شده جمله Content management system می باشد که معنی آن نیز سیستم مدیریت محتوا است. شما می توانید با استفاده از آن به طراحی سایت، وبلاگ و یا اپلیکیشن مورد نظر خود بپردازید.

 

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس در واقع همان ظاهر وب سایت شما می باشد که کاربر آن را در فضای وب مشاهده می کند، وردپرس دارای قالب های بسیاری از جمله خبری، فروشگاهی، شرکتی و... دارد که شما با توجه به بیزینس و و نیازمندی که مد نظردارید از آن استفاده نمائید.
قالب های وردپرس با توجه به تنوع بسیار زیادی که دارند کار شما را برای داشتن یک سایت خلاقانه بسیار آسان می کند و می توانید با توجه به نیازمندی خود یک سایت بسیار جذاب با امکانات بالا داشته باشید.
شما با استفاده از سایت وردپرس طیف بسیار گسترده ای از قالب ها و افزونه ها دارید که به راحتی میتوانید هر نوع سایتی با هر اسکیلی داشته باشید.
قالب های وردپرس به دو دسته رایگان و پولی تقسیم می شود، قالب های رایگان به پوسته های گفته می شود که براحتی می توانید از سایت های مختلف دانلود کنید و بر روی سایت خود آنها را نصب نمائید. قالب های پولی قالب هایی هستند که نسبت به قالب های رایگان بسیار حرفه ای تر عمل می کنند و قابلیت ها و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.

 

مزیت طراحی سایت با وردپرس

 

تاریخچه وردپرس

این نرم افزار از زبان برنامه نویسی php ساخته شده است، و برنامه نویس آن میشل والدریگی وردپرس را در سال 2001 شروع به برنامه نویسی کرد که بالاخره در سال 2003 توسط مایک لیتل و مت مولنوگ این پروژه به پایان رسید و نرم افزار به وجود آمد.


چگونه می توانیم خودمان سایت وردپرس راه اندازی کنیم؟

پیش از آنکه به شما آموزش ساخت با وردپرس داده شود باید به این موضوع آگاه باشید که ساخت سایت توسط خودتان ممکن است با چالش های زیادی همراه باشد و نداشتن تخصص و دانش ممکن است این کار را برای شما دشوار کند، پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام این کار حتما از متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. شما باید برای استفاده از وردپرس ابتدا آن را دانلود کنید. برای دانلود وردپرس می توانید از روش های مختلفی وارد عمل شوید. سپس باید فایل دانلود شده را در هاست سیستم خود نصب کنید. ابتدا وقتی به این روش فکر می کنید، روش سختی به نظر می رسد، اما اگر روش خرید و نصب را مرحله به مرحله درست انجام دهید، وردپرس به راحتی بر روی هاست شما نصب خواهد شد.


چرا طراحی سایت با وردپرس پیشنهاد می شود؟

این سیستم مدیریت محتوا از وقتی که ساخته شد تا الان پیوسته مخاطبان و طرفداران زیادی را به خود جلب می کند و هر روز که اطلاعات مردم از این نرم افزار بیشتر می شود، طرفداران وردپرس نیز بیشتر می شود. این نرم افزار به دلیل دارا بودن پلاگین های متنوع می تواند نیاز های بسیار مخاطبان و مشتریان را رفع کند. البته لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار ابتدا برای مدیریت محتوا درست نشده بود و در اوایل کار به عنوان سیستم وبلاگ نویسی معرفی شد. سپس بعد از مدتی از سیستم وبلاگ نویسی به سیستم مدیریت محتوا تبدیل شد. همانطور که در مطالب بالا گفته شد شما برای اینکه بتوانید از این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت استفاده کنید، باید از هاست استفاده نمایید که برخی از شرکت ها نیز هاست وردپرس را به سبد محصولات خود اضافه کرده اند.

چرا طراحی سایت با وردپرس

مزایای وردپرس برای طراحی سایت

از مزایای وردپرس برای طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می توانید با استفاده از وردپرس برای طراحی سایت بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید سایت خود را طراحی کنید.
  • پایداری و خلاق بودن
  • وردپرس برای اینکه با وب سایت ها و نیاز های مردم هماهنگی داشته باشد همواره در حال بروزرسانی است.
  • سیستم وردپرس دارای تم های زیبا و جذاب برای مشتری ها می باشد.
  • پلاگین هایی که در وردپرس موجود می باشند رایگان هستند.
  • اگر قیمت طراحی سایت برای شما مهم است، لازم به ذکر می باشد که طراحی سایت با وردپرس، هزینه بالایی نیاز ندارد.
  • وردپرس طوری طراحی شده است که از سرعت بالایی برخوردار باشد و همین امر باعث می شود تا مشتری های بسیار زیادی را به خود جذب کند.


- مزایای وردپرس برای سایت های فروشگاهی

  • تعدد بسیار زیاد در قالب های فروشگاهی
  • سئو عالی و راحت با افزونه yoast
  • وردپرس یک پلتفرم اپن سورس هست به اینصورت که دولوپر میتواند به راحتی کد های خود را به سایت اضافه کند
  • استفاده از پلاگین های امنیتی جهت امنیت وب سایت
  • پلتفرمی اقتصادی برای فروشگاههای انلاین
  • راه اندازی کسب کار اینترنتی به سرعت و با هزینه اندک

هزینه طراحی سایت وردپرسی

هزینه طراحی سایت با وردپرس

بدون شک هر کسی در هر زمینه ای که قصد طراحی سایت را داشته باشد یکی از عوامل تاثیر گذار در تصمیم گیری آن قیمت طراحی سایت می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. در تمام روش های طراحی سایت کارشناسان با توجه به نیازمندی های شما نیازسنجی انجام داده و قیمت را به شما اعلام می کنند در واقع هر قدر که قابلیت ها و درخواست های شما زیادتر باشد هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد. جهت دریافت قیمت طراحی سایت وردپرس و مشاوره طراحی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان شرکت کیان تجارت در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیازمندی های شما عزیزان هستند.
قابلیت های گفته شده در مطالب بالا تنها بخشی از مزایای وردپرس بودند. سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارای مزایای بسیاری است که باعث می شود سایت شما مورد توجه همه قرار گیرد و روز به روز پیشرفت کند.

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۰ ) ۰ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید