بهینه سازی صفحه اول در طراحی وب سایت

بهینه سازی صفحه اول در طراحی وب سایت

صفحه اصلی سایت، مهمترین صفحه سایت شما در طراحی سایت می باشد، که باید مخاطب را قانع کند که وب سایت شما برای ارائه محصول یا خدمات مورد نظر به اندازه کافی معتبر و جذاب می باشد.
نیازی نیست تمام کلمات کلیدی سایتتون رو در صفحه اصلی قرار بدهید.
صفحه اصلی سایت شما برای اهداف زیر باید متمرکز شود:
1- به بازدید کنندگان سایت خوش آمد گویی داشته باشد.
2- محصولات و خدمات اصلی کسب و کار شما را به صورت شفاف و مختصر توضیح دهد.
3- صفحات جذاب و مهم سایت رو به بازدید کنندگان معرفی کند.

اطلاعات تماس و آدرس شما، برای افزایش اعتماد مشتری بهتر است که در صفحه اصلی قرارگیرد.
اگر می خواهید کلمات کلیدی خاصی را برای موتورهای جستجو بهینه کنید روی صفحات دیگر متمرکز شوید، به عبارت دیگر بهتر است برای هر کلمه و عبارت کلیدی مهم، یک صفحه مجزا در سایت داشته باشید و از قرار دادن تمام کلمات کلیدی و اطلاعات مهم در صفحه اول سایت بپرهیزید.

 

بهینه سازی صفحه اول سایت

 

انجین اختصاصی گروه برنامه نویسی کیان برای طراحی سایت

ساختار برنامه نویسی انجین کیان،  به گونه ای تنظیم شده است که سایر صفحات سایت شما را برای تمرکز کلمات کلیدی مورد نظر به بهترین نحو برای موتور های جستجو بهینه می کند، بنابراین اگر شما بیش از صد کلمه کلیدی برای اول شدن در موتورهای جستجو دارید، فقط کافیست مطلب مربوط به آن را در بخش مدیریتی تولید کرده و فیلدهای لازم را تکمیل نمایید. و بقیه  کار را به انجین تخصصی کیان بسپارید.

مهندسان طراحی سایت شرکت مهندسی کیان تجارت شریف با داشتن تجربه عملی طراحی و برنامه نویسی انواع وب سایت های مختلف، مشاوران خوبی برای بررسی و تغییر و یا بهینه سازی در صفحه اول وب سایت شما خواهند یود. برای تماس با می توانید با شماره 02188230063 تماس بگیرید. 

 

تا اینجا چطور بود ؟

نتایج نظرسنجی ( ۲۶ ) ۴.۳ / ۵

مقالات مرتبط

comments

پرسش و پاسخ

پرسش مورد نظر خود را مطرح نمایید